Kijk dat klinkt al een stuk beter. Go mini go!quote:Op zondag 3 maart 2013 09:23 schreef Estrys het volgende:
Onze nacht was alweer stukken beter. Nog wel een uurtje wakker geweest na de voeding. Veel last van zuur denk ik. Maar daarna wel geslapen tot half 8.
Ja, heb nu weer heel veel voor Jolie. 27 stuks voor 30 euro. Veel merkspul ook weer nu.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:40 schreef bodpa09 het volgende:
Beterschap Zoë, het klinkt erg pijnlijk!
Oeh, Estrys, is dat die beurs waar je toen ook veel leuks voor Seb hebt weggehaald?
Kijk dat is nog eens zaken doen!quote:Op zondag 3 maart 2013 14:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja, heb nu weer heel veel voor Jolie. 27 stuks voor 30 euro. Veel merkspul ook weer nu.
Het ging goed! Ik had er 120 cc voeding uit de vriezer en vanmorgen nog 60 gekolfd. Madame klokt het dus achter elkaar weg in de fles. Daarna wel vier uur geslapen![]()
He een jarig jobje! Gefeliciteerd !
Ik googlede even en vond dit (totaal niet mijn CBquote:Op zondag 3 maart 2013 14:54 schreef Kwisted het volgende:
Even een vraag, heb nog niet bijgelezen.
F kiijkt vaak scheel met een oogje. Hebben nog meer babys dat? Moet ik daaar iets mee?
Goed om te lezenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:33 schreef As1981 het volgende:
Het kan hoor Phaidra. Ik weet dat mijn oudste ook snel zijn slaapjes afbouwde. Erg eigenlijk dat ik niet meer weet wanneer hij bepaalde dingen precies deed. Maar ruim voor zijn eerste verjaardag zat hij op 1 slaapje per dag en vanaf 18 maanden sliep hij helemaal niet meer overdag.
Fijn is ie he? Hij is hier ook knetterhard binnen komen donderenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:28 schreef Phaidra het volgende:
KZ, behalve dat we middenin de 37-wekensprong zitten met bijbehorend gejammer en frustratie
Zeer herkenbaar. Hoop voor jou dat hij de laatste er niet zo snel afhaalt. Hier gaf ik vaak rond 5 uur wat groente zoals tomaatjes of komkommer te eten omdat hij om 6 uur vaak te moe was om te eten. Meneer word dan of hyper of ontzettend onhandelbaar.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Goed om te lezen. Áls hij nog een tweede keer slaapt, hebben we veel moeite om hem in slaap te krijgen en vaak is hij alsnog na een half uurtje weer wakker. Het is alleen vervelend dat het eerste slaapje nog vrij vroeg op de dag is (rond 10.30 en 11 uur op bed), dus dan is de middag zo lang. Dat redt hij eigenlijk net niet lekker.
Ik kan me voorstellen dat je vergeet hoe het ook weer ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |