abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123563828
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_123563840
Over zieke mini's en zieke mama's :(

Twinkle :* beterschap wat naar een zieke mini

Gister 20:30 bij de HAP gewacht tot 21:30 :X
Ontsteking bij de borstkas, en niet vooraan vandaar dat ik niet echt een harde plek had gevoeld -O- antibiotica gekregen ( die bij bv mag )
pi_123563870
Beterschap Zoe, hopelijk voel je je snel beter met de AB

Ik heb keelpijn. Hopelijk zet het niet door en gaat de griep onze deur voorbij.

Vandaag voor het eerst een uurtje of vier vijf zonder mijn baby. Hopelijk pakt ze de fles want dat hebben we niet geoefend. Nou ja ik ben niet ver weg dus ben zo weer thuis als het niet lukt. Ik ga kleertjes kopen voor mijn baby op een tweedehands kinderkledingbeurs :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_123563937
Zoë beterschap. Hopelijk slaat de AB snel aan

Estrys. Niet ziek worden hoor. Veel plezier op de tweedehandsbeurs

Hoe zijn de nachten gegaan?
pi_123564002
Hier prima! Op de gebruikelijke speenmomentjes na... Uitgeslapen tot half 9!

Beterschap Zoë, klinkt pijnlijk :*

Mijn baby vindt cracottes lekker :Y)
pi_123564014
Billie is daar ook idioot van. Als 'ie het blik ziet wordt 'ie al helemaal blij.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_123564097
Onze nacht was alweer stukken beter. Nog wel een uurtje wakker geweest na de voeding. Veel last van zuur denk ik. Maar daarna wel geslapen tot half 8.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_123564098
Wahaha kuuk zie het al voor me.

Zoe dat klinkt heel naar. Veel beterdchapeid! Is je vriend veel van huis de komende dagen of kan je op hem steunen?

Estrys veel plezier! Hmmm goeie voor mij. Maar die beurs zal vast niet vlak bij mijn woonplaats zijn.

Zoals verwacht weer een bagger nacht.. misschien nog wel heftiger dan gisteren. Toch mijn uurtjes slaap kunnen pakken dus dat zit wel goed. Had me er op ingesteld en geaccepteerd. Maar ik hoop echt dat het na vandaag wat beter gaat want manlief is morgen gewoon weer aan het werk. En ze hoest als een oma van90 die haar hele leven lang 100 sigaretten per dag weg paft. Nou ja we zien wel. Komt goed :)

Sowieso moeten we morgen terug naar de ha als ze de ventolin dan nog nodig zou hebben.

Hoe lang heeftBram het nodig gehad tico?

En bij jou bodpa?
pi_123564102
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 09:23 schreef Estrys het volgende:
Onze nacht was alweer stukken beter. Nog wel een uurtje wakker geweest na de voeding. Veel last van zuur denk ik. Maar daarna wel geslapen tot half 8.
Kijk dat klinkt al een stuk beter. Go mini go!
pi_123564188
Isis :*
Hopelijk komen ze er snel achter wat D heeft. Sterkte!

De max dosis ventolin is zover ik begreep 8x per dag voor Jelle, maar misschien is het voor de kleintjes minder
pi_123564233
Beterschap Zoë, het klinkt erg pijnlijk!

Oeh, Estrys, is dat die beurs waar je toen ook veel leuks voor Seb hebt weggehaald?

Twinkle: S. krijgt het sinds half december, met een ontstekingsremmer erbij. Elke keer als we afbouwen gaat het mis, en komt het volgende virus weer langs. Dokter noemt S. hyperreactief, hij reageert op alles momenteel. Van een warm naar koud, het broodrooster, pannenkoeken bakken: het levert een benauwd hoesterig jongetje op. Ik weet niet zo goed hoe het verder moet eigenlijk. S. wordt trouwens doodmoe van de benauwdheid, hij slaapt veel meer en drinkt veel minder.

Mrien: geef je hem dan 8x per dag 2 puffen? Misschien is vaker minder puffen beter dan 4x per dag meer.
  zondag 3 maart 2013 @ 09:46:30 #12
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123564293
Twinkle: Bram werd eerst 5 dagen geneveld. Elke 3 uur 10 minuten. Daarna ventolin. Toen zaten we op elke 4 uur. Toen we thuis kwamen hebben we dat afgebouwd. Ik denk dat we 2 of 3 weken met ventolin zijn bezig geweest.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 3 maart 2013 @ 09:47:01 #13
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123564298
En inderdaad , 2 pufjes per keer.
pi_123564383
Hij krijgt elke keer 2 pufjes ventolin bodpa, maximaal dus 8x 2 pufjes en dan de flixotide er nog naast.
Als hij een aantal dagen die max gehad heeft moet ik bellen voor overleg, laatste 2 keer volgde toen opname
  zondag 3 maart 2013 @ 10:08:55 #15
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123564501
Mogguh!

Cristel is jarig vandaag :) *O* *O* *O*

zondag 3 maart 2013 @ 10:09:35 #16
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123564507
Wij wisten niet eens hoe Bram moest klinken als hij niet benauwd was. :') Dus hij was nog wel verkouden en we hoorden slijm in z'n keel, en dachten toen dat hij nog benauwd was. Maar de cb arts zei dat z'n longen schoon klonken. Dus hebben we verder afgebouwd.
pi_123564639
Cristel, grote meid! O+ Gefeliciteerd PE!!

Faye is vandaag 37+6, net zo lang uit de buik als erin O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_123564779
Leuk Marjolijntje! :)
Hoe gaat het met jullie?

PE gefeliciteerd met je dreumes .. doe je nog een keer fotospam?

Bodpa ja ik zie hier ook dat het haar ontzettend veel energie kost. Veel slapen idd. Maar wel alert en lachen als ze wakker is. Jeutje dan zijn jullie al een tijd bezig zeg! Hopelijk gaat het snel beter nu er beter weer aan komt.
pi_123564814
Lief dat je het vraagt Twinkle, op de nachten na gaat het best goed. Mevrouw komt nog nergens en rolt alleen in haar slaap terug van haar buik naar rug, verder een heel vrolijk (behalve vandaag) en actieve dame :) Ze weet wat ze wilt.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_123565457
Gefeliciteerd PE!! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_123565898
Van harte gefeliciteerd PE *O*

Beterschap Zoë, hoop dat de kuur snel aanslaat :*

[ Bericht 37% gewijzigd door Xanteh op 03-03-2013 11:44:36 ]
  zondag 3 maart 2013 @ 11:58:10 #22
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123566351
Isis :*

Kz; ja idd lastig.. gelukkig werkt man nog therapeutisch nu dus daar moet wel een mouw aan te passen zijn. En we hebben gelukkig genoeg hulp in de omgeving :)

Zoë wat naar, beterschap! :*

PE gefeliciteerd!!! *O* wat een leuke outfit heeft ze aan O+

Wow, wij hebben hier echt een bizar relaxte nacht gehad.. gisteravond bij vrienden geweest, supergezellig, maar we gingen pas na 12en weg. Ik was echt kapot :') Vervolgens werd ik pas 7.00 wakker :o speentje teruggedaan bij mevrouw, maar ik verwachtte wel snel een fles te moeten geven. Word ik vervolgens wakker om half 9!! :o :o mn man vertelde nog 2x een speentje teruggedaan te hebben voor mij, maar jeetje! En om half 9 lag ze gewoon gezellig te kletsen in bed O+ :D (fles om 18.00 dag ervoor!)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_123568169
Gefeliciteerd Christel!!
  zondag 3 maart 2013 @ 13:38:54 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123570062
Christel gefeliciteerd! *O*
PE, gefeliciteerd met je dreumes!

Marjolijntje, even lang uit als in de buik *O*
pi_123570096
PE: Gefeliciteerd !!! Super ! dacht gisteren de hele dag aan jullie :@ Laatste babydag :{
Op naar het dreumestopic. Wat een mijlpaal *O* *O* *O*

Zoe: Hoe is het nu ? Beterschap meid.

Twink: sterkte met je meisje :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')