quote:Op zondag 3 maart 2013 02:27 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik maar aan de slag als stadswacht in Nederland
bazen seriequote:
Ik weet niet eens welke serie dat isquote:
GA VAN JE FIETS AF! "je kunt mij niets maken" Ohja.quote:Op zondag 3 maart 2013 02:27 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik maar aan de slag als stadswacht in Nederland
Ik zou ze er vanaf sleurenquote:Op zondag 3 maart 2013 02:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
GA VAN JE FIETS AF! "je kunt mij niets maken" Ohja.
quote:
that 70's showquote:
Ik ken je niet. Ik zou overigens een heel goede stadswacht zijn. Misschien kan ik wel chef stadswacht wordenquote:
why is that?quote:Op zondag 3 maart 2013 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken je niet. Ik zou overigens een heel goede stadswacht zijn. Misschien kan ik wel chef stadswacht worden
Ken het wel.quote:
Nou ik ben heel goed met mensen. Rustig, sociaal, vriendelijk. Het lijkt me een leuke baanquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken het wel.
Nooit gezienIk kijk eigenlijk nooit CC
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken het wel.
Nooit gezienIk kijk eigenlijk nooit CC
Ik vind het niks voor jouquote:Op zondag 3 maart 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ik ben heel goed met mensen. Rustig, sociaal, vriendelijk. Het lijkt me een leuke baan
Ik dacht dat we beste vrienden waren Stu, godverdommequote:Op zondag 3 maart 2013 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken je niet. Ik zou overigens een heel goede stadswacht zijn. Misschien kan ik wel chef stadswacht worden
jaquote:
Haten is verlatenquote:
Neequote:Op zondag 3 maart 2013 02:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niks voor jou![]()
Posh Stuart wordt stadswacht
I love youquote:Op zondag 3 maart 2013 02:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik dacht dat we beste vrienden waren Stu, godverdomme
Nog maar een biertje dan
GA ZELF WEGquote:
Nee wil ik nietquote:
Oliebollenquote:Op zondag 3 maart 2013 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee
Nou dan ga ik wel op de markt staan. Ik verkoop echt van alles dan. Ik stuur je weg met een nieuwe stofzuiger als je komt voor een oliebol
dat wou ik ook net postenquote:
jammerquote:
he mooiboiquote:Op zondag 3 maart 2013 02:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
GA VAN JE FIETS AF! "je kunt mij niets maken" Ohja.
welke nog?quote:
quote:
eng?quote:
Ik vind het een slechte acteur. Ik word trouwens wel bozer dan datquote:
Oh ja?quote:Op zondag 3 maart 2013 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het een slechte acteur. Ik word trouwens wel bozer dan dat
Ragboerquote:Op zondag 3 maart 2013 02:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb de helft van die film gemist omdat ik ragboer moest wegbrengen naar het station
ragboerquote:Op zondag 3 maart 2013 02:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb de helft van die film gemist omdat ik ragboer moest wegbrengen naar het station
het is een username stuquote:Op zondag 3 maart 2013 02:39 schreef Stuart het volgende:
Wtf is dat nou voor een naam? Hey ragboer, eten
Ik noem hem gewoon bij zijn echte naam toen ik hem vroeg om te komen eten hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 02:39 schreef Stuart het volgende:
Wtf is dat nou voor een naam? Hey ragboer, eten
Ik baal soms wel van mezelf eigenlijk. Ik kan echt ontploffen en dan herken je me echt niet hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 02:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Als Stuart boos op je is denk ik niet dat je het overleeft
romantischquote:Op zondag 3 maart 2013 02:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Goed
heb voor hem gekookt en shit
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
romantisch
Vandaar dat je swag kleding koopt, speciaal voor hem![]()
Zullen we samen een film makenquote:Op zondag 3 maart 2013 02:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik baal soms wel van mezelf eigenlijk. Ik kan echt ontploffen en dan herken je me echt niet hoor
Ik kan trouwens op acting class altijd wel goed de rol van een boos iemand spelen
Dat zou ik weigerenquote:Op zondag 3 maart 2013 02:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik noem hem gewoon bij zijn echte naam toen ik hem vroeg om te komen eten hoor
quote:
ik noem hem of bij zijn echte naam of kabouterquote:Op zondag 3 maart 2013 02:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik weigeren
Ik zou hem altijd ragboer blijven noemen. Overal
Stuquote:
quote:
Ik zou je op je bek slaan als je me kabouter zou noemenquote:Op zondag 3 maart 2013 02:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik noem hem of bij zijn echte naam of kabouter
Wat een kut verhaal. Wat is nou het leuke hieraan?quote:Op zondag 3 maart 2013 02:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
oh en we gingen naar een vriend toe en mijn broertje was er ook maar ik en mijn broertje lijken niet op elkaar dus hij wist niet dat het mijn broertje was
L: 1.80 B: 60 CMquote:Op zondag 3 maart 2013 02:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou je op je bek slaan als je me kabouter zou noemen
Dat hij mijn broertje nog niet kende en hij niet wist in eerste instantie dat het mijn broertje was omdat we in geen enkel geval op elkaar lijkenquote:Op zondag 3 maart 2013 02:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een kut verhaal. Wat is nou het leuke hieraan?
Zit jij nu nog op je laptop dan?quote:
kabouter stuartquote:Op zondag 3 maart 2013 02:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou je op je bek slaan als je me kabouter zou noemen
nope why?quote:
TCquote:
ja?quote:
Kan dat met je Iphone?quote:
Ja wist ik veelquote:
Lachen manquote:Op zondag 3 maart 2013 02:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat hij mijn broertje nog niet kende en hij niet wist in eerste instantie dat het mijn broertje was omdat we in geen enkel geval op elkaar lijken
Wordt je snel boos?quote:
Nee niet echt. Maar fuck me als ik boos ben breekt echt de pleuris uit. Dan moet ik iets slopen en het liefst iemandquote:
Nou serieus, die zou ik wel nodig hebben geloof ikquote:Op zondag 3 maart 2013 02:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
stu takes anger management classes to control his anger
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee niet echt. Maar fuck me als ik boos ben breekt echt de pleuris uit. Dan moet ik iets slopen en het liefst iemand
Had ik niet verwacht van je eigenlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 02:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee niet echt. Maar fuck me als ik boos ben breekt echt de pleuris uit. Dan moet ik iets slopen en het liefst iemand
Ik word niet snel boos als ik iemand aardig vind dus het gaat je niet lukkenquote:
oh lobi danquote:Op zondag 3 maart 2013 02:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik word niet snel boos als ik iemand aardig vind dus het gaat je niet lukken
Nee ik denk dat bijna niemand dat van mij verwacht. Zeker niet IRL. Dan denkt iedereen dat ik een keurige jongen ben. Dat ben ik ook meestal hoorquote:
Waar kan je dan om boos worden? Of om wat voor mensen?quote:Op zondag 3 maart 2013 02:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee ik denk dat bijna niemand dat van mij verwacht. Zeker niet IRL. Dan denkt iedereen dat ik een keurige jongen ben. Dat ben ik ook meestal hoor
kaboutersquote:Op zondag 3 maart 2013 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar kan je dan om boos worden? Of om wat voor mensen?
In het verkeer vooralquote:Op zondag 3 maart 2013 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar kan je dan om boos worden? Of om wat voor mensen?
Dan zou ik me maar gedeisd houdenquote:
Maar soms in een donker steegje ga je loos en klap je iemand in comaquote:Op zondag 3 maart 2013 02:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee ik denk dat bijna niemand dat van mij verwacht. Zeker niet IRL. Dan denkt iedereen dat ik een keurige jongen ben. Dat ben ik ook meestal hoor
Nee, ik word wel boos enzo maar ik sla eigenlijk nooit iemand. Maar ik loop ook voor niemand weg en scheld je zeker verrot. Het boeit me niet hoe groot iemand is. Als je op me afloopt loop ik ook zeker op jou afquote:Op zondag 3 maart 2013 02:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maar soms in een donker steegje ga je loos en klap je iemand in coma
volgende keer film, kbby?quote:Op zondag 3 maart 2013 02:51 schreef Stuart het volgende:
Ik word in het verkeer wel snel boos eigenlijk. Ik stap gerust uit als iemand me irriteert
Een paar maanden geleden nog een of andere fucker (builder) die met een fokking klauwhamer op me afkwam. Jammer dat ik 'em niet op ze bek heb geslagen
Overdag is hij een hele normale jongen, maar s`nachts wordt het een agressieve crimineel #Jambers-stemquote:Op zondag 3 maart 2013 02:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maar soms in een donker steegje ga je loos en klap je iemand in coma
Nah, zo spannend was het niet eigenlijkquote:
Ja, dan transformeer ik in een agressief monsterquote:Op zondag 3 maart 2013 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overdag is hij een hele normale jongen, maar s`nachts wordt het een agressieve crimineel #Jambers-stem
Kom klappen dan, met je grote bek!quote:Op zondag 3 maart 2013 02:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik word wel boos enzo maar ik sla eigenlijk nooit iemand. Maar ik loop ook voor niemand weg en scheld je zeker verrot. Het boeit me niet hoe groot iemand is. Als je op me afloopt loop ik ook zeker op jou af
Ik vind het altijd leuk als mensen uitstappen en op me aflopen. Geen idee eigenlijk waaromquote:Op zondag 3 maart 2013 02:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kom klappen dan, met je grote bek!
het lijkt me wel grappig om te zien jaquote:Op zondag 3 maart 2013 02:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, zo spannend was het niet eigenlijk
joloquote:Op zondag 3 maart 2013 02:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou vroeg slapen en vroeg wakker worden.
Fuck that shit
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb wel eens zin om fok-it te slaan #confessions
wat?quote:
Waarom nou weer?quote:
quote:
dus?quote:
rule number onequote:Op zondag 3 maart 2013 02:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Zullen we een fight club starten?
Fight Club
The first rule of Fight Club: Dont talk about Fight Clubquote:Op zondag 3 maart 2013 02:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Zullen we een fight club starten?
Fight Club
Jij bent ook leuk hoor. Niet boos worden.quote:
WAT STEEL JE MN POSTS NOU.quote:Op zondag 3 maart 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The first rule of Fight Club: Dont talk about Fight Club
Leuk en ook leuk zijn niet hetzelfde. Ik ben 2e rangsquote:Op zondag 3 maart 2013 02:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij bent ook leuk hoor. Niet boos worden.
Heb jij die film gezien dan?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 03:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk en ook leuk zijn niet hetzelfde. Ik ben 2e rangs
Zij kijkt gevaarlijke films man!quote:
jaquote:
Dus je vind me een nurtquote:Op zondag 3 maart 2013 03:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stuart is een hele leuke nerd
Nou goed?
quote:
quote:
WEJO KOM DAN VECHTEN Gquote:
nee dat zei je zelfquote:
Welneequote:
Die vind ik wel erg grofquote:Op zondag 3 maart 2013 03:02 schreef Stuart het volgende:
American History X
Daar had ik wel in willen spelen
Toch is het een goed verhaalquote:
Ik had die trap wel willen uitdelenquote:Op zondag 3 maart 2013 03:02 schreef Stuart het volgende:
American History X
Daar had ik wel in willen spelen
Die blijft je wel het meest bij jaquote:Op zondag 3 maart 2013 03:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch is het een goed verhaal
Jij denkt natuurlijk alleen aan die stoeprand scene
Wat een rol speelt Edward Norton daar toch weerquote:Op zondag 3 maart 2013 03:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik had die trap wel willen uitdelen
jimmy neutronquote:
In de gevangenis? Ja, dat is dan weer een stuk minder om te moeten spelenquote:Op zondag 3 maart 2013 03:04 schreef Fok-it het volgende:
Maar ook die scene in die douche is wel gruwelijk
Ja, beetje hoofdpijn achterafquote:Op zondag 3 maart 2013 03:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
In de gevangenis? Ja, dat is dan weer een stuk minder om te moeten spelen
Dexters labquote:
deedeequote:
Stu wants to become a Gquote:Op zondag 3 maart 2013 03:08 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon een heel nette, lieve, beleefde en keurige jongen hoor. Ik doe gewoon een beetje stoer het laatste uur of 2
schattigquote:Op zondag 3 maart 2013 03:08 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon een heel nette, lieve, beleefde en keurige jongen hoor. Ik doe gewoon een beetje stoer het laatste uur of 2
Heb je je boxer ook 5 meter boven je broek hangen?quote:
beetjequote:Op zondag 3 maart 2013 03:08 schreef Stuart het volgende:
Jaquote:Op zondag 3 maart 2013 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je je boxer ook 5 meter boven je broek hangen?
Pfff, bring it on bitchquote:Op zondag 3 maart 2013 03:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
beetje
als je maar niks probeert tegen mij want ik klap je neer
Ik ook, boksquote:
quote:
wat nou weer?quote:
quote:
quote:
morgen schoolquote:Op zondag 3 maart 2013 03:13 schreef Fok-it het volgende:
Jezus idd Brownie, ga je nachtje doorhalen ofzo?
ik ga zoquote:
Ga slapen danquote:
Is goed voor jequote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 03:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is goed voor je
Krijg je eigenlijk nog schoolmelk
schoolmelkquote:Op zondag 3 maart 2013 03:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is goed voor je
Krijg je eigenlijk nog schoolmelk
Wijffiequote:Op zondag 3 maart 2013 03:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mij ventje noemennu kun je een bots tegen je bek verw8e
![]()
Ja dat is gezond enzoquote:
Doe jij wel vakerquote:
vaker dronken worden?quote:
niks mis met uniformemquote:Op zondag 3 maart 2013 03:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja dat is gezond enzo
Ik ga trouwens de politiek in en regel dan dat jullie kindjes school uniformen moeten dragen
wat?quote:
Precies! Ik ben groot voorstander zelfsquote:
Of je in de Python mochtquote:
Mn schooluniformen waren wel lelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 03:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies! Ik ben groot voorstander zelfs
Sla je dan mensen op de bek als je geen gelijk krijgt?quote:Op zondag 3 maart 2013 03:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja dat is gezond enzo
Ik ga trouwens de politiek in en regel dan dat jullie kindjes school uniformen moeten dragen
Waar moest jij een school uniform dragen danquote:Op zondag 3 maart 2013 03:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mn schooluniformen waren wel lelijk
quote:
You don`t say?quote:
Zekerquote:Op zondag 3 maart 2013 03:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sla je dan mensen op de bek als je geen gelijk krijgt?
gezelligquote:
Ja ik denk ik deel even wat kennis hier. Ik spreek meerdere talen zoals je zietquote:
kostschoolquote:Op zondag 3 maart 2013 03:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar moest jij een school uniform dragen dan
Wat een held.quote:Op zondag 3 maart 2013 03:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja ik denk ik deel even wat kennis hier. Ik spreek meerdere talen zoals je ziet
Wist niet dat je daar uniformen had in NLquote:
was ook niet in NLquote:Op zondag 3 maart 2013 03:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wist niet dat je daar uniformen had in NL
brugklas niveau ditquote:Op zondag 3 maart 2013 03:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Je m'appelle LittleBrownie, j'ai 17 ans et j'habite à Zeeland. J'ai en terminale au lycee.
Ben je terminaal?quote:
Oooooohquote:
quote:
truequote:
Ok, ik word flauwquote:
quote:
je weet t zeker niet?quote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 3 maart 2013 03:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je weet t zeker niet?wat het betekent
hoinquote:
Ja sweet dreamsquote:
6-7 jaar of zoquote:
kbbyquote:
what do you mean?quote:
Neequote:Op zondag 3 maart 2013 03:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Voulez vous coucher avec moi (ce soir)
nahquote:Op zondag 3 maart 2013 03:24 schreef jordyqwerty het volgende:
merde, je ne pas une hommo #VloeiendFransquote:Op zondag 3 maart 2013 03:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Inceptionquote:
ja maar was voor 2 jaar daar. Het is best een bekende school. Ik vond het alleen niet zo fijnquote:
Kostschool lijkt me ook niet zo leuk op zo'n jonge leeftijdquote:Op zondag 3 maart 2013 03:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja maar was voor 2 jaar daar. Het is best een bekende school. Ik vond het alleen niet zo fijn
quote:
Wanneer wel?quote:Op zondag 3 maart 2013 03:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kostschool lijkt me ook niet zo leuk op zo'n jonge leeftijd
klopt inderdaad later is t wel te doenquote:Op zondag 3 maart 2013 03:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kostschool lijkt me ook niet zo leuk op zo'n jonge leeftijd
Ach als je 13+ bent en alles en iedereen kut vind is het misschien wel leukquote:
Doe ik ookquote:Op zondag 3 maart 2013 03:27 schreef jordyqwerty het volgende:
is het erg dat ik mensen beoordeel op basis van muzieksmaak
Wat is mijn muzieksmaak danquote:Op zondag 3 maart 2013 03:27 schreef jordyqwerty het volgende:
is het erg dat ik mensen beoordeel op basis van muzieksmaak
Dat denk ik ookquote:Op zondag 3 maart 2013 03:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij hebben mensen hier een ander beeld dan wij Stu
quote:
Ik zie er de voordelen gewoon niet van.quote:Op zondag 3 maart 2013 03:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij hebben mensen hier een ander beeld dan wij Stu
Dan heb je weinig van het vorige topic meegekregen vrees ikquote:
Je leert zelfstandig te zijn op een vroege leeftijd.quote:Op zondag 3 maart 2013 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie er de voordelen gewoon niet van.
Die kan ik wel benoemen maar dat kost me nu teveel tijd. Doe ik wel een keer overdag als het ooit weer ter sprake komtquote:Op zondag 3 maart 2013 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie er de voordelen gewoon niet van.
Dat leer je met de juiste opvoeding en de juiste scholen ook. Jenaplan bijvoorbeeld. Alleen dan op een heel wat mildere manier.quote:Op zondag 3 maart 2013 03:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je leert zelfstandig te zijn op een vroege leeftijd.
Grapje Stu, je muzieksmaak kan ermee doorquote:Op zondag 3 maart 2013 03:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb je weinig van het vorige topic meegekregen vrees ik
verkapte 'ben ik nu te dronken voor' postquote:Op zondag 3 maart 2013 03:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kan ik wel benoemen maar dat kost me nu teveel tijd. Doe ik wel een keer overdag als het ooit weer ter sprake komt
Foo Fighters, Nirvana, Diplo, Major Lazor, Alt-J, Kings of Leon, Phoenix, The xx, Bombay Bicycle Club, Two Door Cinema Club, Miike Snow, Bloc Party, Kanye West, Jay-Z, RJD2, Fatboy Slim, Bonobo, Le Le, Janski Beats etcquote:Op zondag 3 maart 2013 03:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb je nog geen muziek zien spammen
In London moet je vaak veel en lang reizen voor een day school. Vanaf hier naar St Paul's bijvoorbeeld is zomaar 1,5 uur enkele reis (metro, bus en lopen). Dan ben je als kind 3 uur per dag onderweg.quote:Op zondag 3 maart 2013 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat leer je met de juiste opvoeding en de juiste scholen ook. Jenaplan bijvoorbeeld. Alleen dan op een heel wat mildere manier.
I knowquote:Op zondag 3 maart 2013 03:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Stu, je muzieksmaak is fucking awesome![]()
![]()
Je leert er veel meer hoor. Discipline etc blabla geen zin om erover te pratenquote:Op zondag 3 maart 2013 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat leer je met de juiste opvoeding en de juiste scholen ook. Jenaplan bijvoorbeeld. Alleen dan op een heel wat mildere manier.
Ultieme hipsterquote:Op zondag 3 maart 2013 03:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Foo Fighters, Nirvana, Diplo, Major Lazor, Alt-J, Kings of Leon, Phoenix, The xx, Bombay Bicycle Club, Two Door Cinema Club, Miike Snow, Bloc Party, Kanye West, Jay-Z, RJD2, Fatboy Slim, Bonobo, Le Le, Janski Beats etc
Ja ik snap het ook welquote:Op zondag 3 maart 2013 03:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je leert er veel meer hoor. Discipline etc blabla geen zin om erover te praten
Is dit goed?quote:
Je hebt denk ik een wat ouderswets/streng beeld van de moderne boarding schoolsquote:Op zondag 3 maart 2013 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso de meeste in Nederland.quote:Op zondag 3 maart 2013 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook welMaar denk dat ik andere beelden bij een kostschool heb dan jij. Wat logisch is want jij hebt er gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |