Zo onderontwikkeld ben ik niet met computers hoor. Ik heb het niet nodig om illegale shit te downloaden. Als ik iets wil hebben koop ik het gewoon, simpel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meh, als je eenmaal snapt hoe het werkt, kost het nog geen minuut.
Ja maar Michellaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef JRRY het volgende:
Sof dat met champi was Daniella, niet Michella.
mijn neef is 25 en heeft eigen bedrijf met meerdere mensen in dienst, eigen pand en is al zo succesvol door heel Nederland dat hij een tweede vestiging zou kunnen openenquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik onderdanig
Daarbij heb jij niets te willen![]()
Waarom zou je? Je hebt er dan immers al voor betaaldquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kun je er gewoon van afhalen.
zozoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mijn neef is 25 en heeft eigen bedrijf met meerdere mensen in dienst, eigen pand en is al zo succesvol door heel Nederland dat hij een tweede vestiging zou kunnen openen
BEHALVE VOOR NAGELLAKquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal nergens meer voor!
hoezo weet jij dit?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Veel linux 'flavours' hebben ook gewoon een grafische user interface net zoals windows of iOS, hoezo kun je er dan niet mee overweg?
Neem jouw neef als jouw voorbeeld dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mijn neef is 25 en heeft eigen bedrijf met meerdere mensen in dienst, eigen pand en is al zo succesvol door heel Nederland dat hij een tweede vestiging zou kunnen openen
Dat heb ik vooral bij jou met je illegale dingetjes downloaden want het kost geld boohooquote:
Ja, moet ik hem nog na zien te doenquote:
Gaat inderdaad lekker vlot nuquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Godverdomme, het gaat echt hard hier
Ik zeg ook helemaal niet dat je onderontwikkeld bent met computers. Nergens gezegd volgens mij. Maar goed, als jij wilt betalen voor software, be my guest. Ik zal het in ieder geval nooit doen als het ook niet nodig is.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo onderontwikkeld ben ik niet met computers hoor. Ik heb het niet nodig om illegale shit te downloaden. Als ik iets wil hebben koop ik het gewoon, simpel.
ja maar ik vind Danielle leukerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan jou later trouwens ook in boerka over straat slepen, dacht het niet dat andere mannen aan jou mogen denken.quote:
Waarom zou ik met Linux willen werken? Noem de voordelen dan eens?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Veel linux 'flavours' hebben ook gewoon een grafische user interface net zoals windows of iOS, hoezo kun je er dan niet mee overweg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |