Zo onderontwikkeld ben ik niet met computers hoor. Ik heb het niet nodig om illegale shit te downloaden. Als ik iets wil hebben koop ik het gewoon, simpel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meh, als je eenmaal snapt hoe het werkt, kost het nog geen minuut.
Ja maar Michellaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef JRRY het volgende:
Sof dat met champi was Daniella, niet Michella.
mijn neef is 25 en heeft eigen bedrijf met meerdere mensen in dienst, eigen pand en is al zo succesvol door heel Nederland dat hij een tweede vestiging zou kunnen openenquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik onderdanig
Daarbij heb jij niets te willen![]()
Waarom zou je? Je hebt er dan immers al voor betaaldquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kun je er gewoon van afhalen.
zozoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mijn neef is 25 en heeft eigen bedrijf met meerdere mensen in dienst, eigen pand en is al zo succesvol door heel Nederland dat hij een tweede vestiging zou kunnen openen
BEHALVE VOOR NAGELLAKquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal nergens meer voor!
hoezo weet jij dit?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Veel linux 'flavours' hebben ook gewoon een grafische user interface net zoals windows of iOS, hoezo kun je er dan niet mee overweg?
Neem jouw neef als jouw voorbeeld dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mijn neef is 25 en heeft eigen bedrijf met meerdere mensen in dienst, eigen pand en is al zo succesvol door heel Nederland dat hij een tweede vestiging zou kunnen openen
Dat heb ik vooral bij jou met je illegale dingetjes downloaden want het kost geld boohooquote:
Ja, moet ik hem nog na zien te doenquote:
Gaat inderdaad lekker vlot nuquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Godverdomme, het gaat echt hard hier
Ik zeg ook helemaal niet dat je onderontwikkeld bent met computers. Nergens gezegd volgens mij. Maar goed, als jij wilt betalen voor software, be my guest. Ik zal het in ieder geval nooit doen als het ook niet nodig is.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo onderontwikkeld ben ik niet met computers hoor. Ik heb het niet nodig om illegale shit te downloaden. Als ik iets wil hebben koop ik het gewoon, simpel.
ja maar ik vind Danielle leukerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan jou later trouwens ook in boerka over straat slepen, dacht het niet dat andere mannen aan jou mogen denken.quote:
Waarom zou ik met Linux willen werken? Noem de voordelen dan eens?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Veel linux 'flavours' hebben ook gewoon een grafische user interface net zoals windows of iOS, hoezo kun je er dan niet mee overweg?
Dat moet je natuurlijk zelf wetenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat je onderontwikkeld bent met computers. Nergens gezegd volgens mij. Maar goed, als jij wilt betalen voor software, be my guest. Ik zal het in ieder geval nooit doen als het ook niet nodig is.
Je hebt hem van je ouders gekregenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou ik met Linux willen werken? Noem de voordelen dan eens?
Ik heb een Mac gekocht, waarom zou ik OSX eraf tiefen om met Linux te gaan werken?
Weet je hoeveel bedrijven/sites/telefoons op Linux draaien puur en alleen omdat het GRATIS is? Het scheelt ze gewoon duizenden/tonnen/miljoenen aan licentiekostenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou ik met Linux willen werken? Noem de voordelen dan eens?
Ik heb een Mac gekocht, waarom zou ik OSX eraf tiefen om met Linux te gaan werken?
Ben je zo'n jaloers iemand ja?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We gaan jou later trouwens ook in boerka over straat slepen, dacht het niet dat andere mannen aan jou mogen denken.
nee echt niet bah. stom mens.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daniella was liever en verwender maar Michella was net iets vermakelijker om naar te kijken
Luister dit liedjequote:
quote:
Die stem ookquote:
Hoeveel dan? Ik ben namelijk nog NOOIT zo'n bedrijf tegengekomen. Ze zullen er ongetwijfeld zijn hoor, maar noem eens namen van grote bedrijven als voorbeelden danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bedrijven/sites/telefoons op Linux draaien puur en alleen omdat het GRATIS is? Het scheelt ze gewoon duizenden/tonnen/miljoenen aan licentiekosten
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeveel dan? Ik ben namelijk nog NOOIT zo'n bedrijf tegengekomen. Ze zullen er ongetwijfeld zijn hoor, maar noem eens namen van grote bedrijven als voorbeelden dan
Oké, eigenlijk ben ik mezelf, sorry ik ben niet onderdanig en ook niet jaloersquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je zo'n jaloers iemand ja?
Dan wordt het ook niks
Google.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeveel dan? Ik ben namelijk nog NOOIT zo'n bedrijf tegengekomen. Ze zullen er ongetwijfeld zijn hoor, maar noem eens namen van grote bedrijven als voorbeelden dan
je bent gekquote:
Is dat het enige bedrijf dat je kunt noemen? Noem eens gewone bedrijven in Nederland. Ik ben wel benieuwd. Je zegt dat het er zoveel zijn dus een lijstje zou een koud kunstje moeten zijnquote:
Leuke studie lijkt me datquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Communicatie en informatiewetenschappen
ik heb dezequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |