Waarom zou ik? Ik kan het prima betalen. Waarom genoegen nemen met iets dat ik niet eens ken?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Neem dan libre office... dat is gratis./open office
en dat isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb een kapitaalbeheer en consulting bedrijf
Misschien, heel misschien voor games, maar de rest van de software is dat echt niet het geval.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als niemand meer zou betalen voor software werd er ook niets meer ontwikkeld door bedrijven. Wees blij dat er mensen zijn die dus wel betalen
Neinz, ik heb zowel linux als windows op mijn laptop en neinz. Maar ik wilde alleen zeggen dat er altijd nog open source developers zijn als niemand meer wil betalenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zeg dat maar tegen vooral Microsoft en (in mindere mate) Apple. Of draai jij Linux of heb je een Chromebook?
precies zoals het daar staat, ik beheer kapitaal en geef adviesquote:
Denken dat ik het serieus wouquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja die voorbinddildo kan je nu wel vergeten
Nee johquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag ik hopen van niet neeIk zie jou toch op de een of andere manier wel als lerares ofzo
Nee? Dus Microsoft zou Windows en Office gewoon blijven maken als niemand er meer voor zou betalen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Misschien, heel misschien voor games, maar de rest van de software is dat echt niet het geval.
Omdat je gewoon goed moet zoeken en fouten kun je heel makkelijk herstellen. En als dat niet werkt, kun je altijd nog iets anders binnenhalen.quote:
Is dat niet per school anders?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Voornamelijk de leraren. De meesten geven er geen fuck om en chaos. Veel chaos.
Je moet echt je best doen om slechte shit binnen te halen imoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat je gewoon goed moet zoeken en fouten kun je heel makkelijk herstellen. En als dat niet werkt, kun je altijd nog iets anders binnenhalen.
Ik heb nooit gezegd dat ik niet wilde betalen en Windows is dus niet gratis. Je wilt iets hebben maar er niet voor betalen. Wat moet ik daar nou op zeggenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz, ik heb zowel linux als windows op mijn laptop en neinz. Maar ik wilde alleen zeggen dat er altijd nog open source developers zijn als niemand meer wil betalen
en kinderen dan? op een basisschoolquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee johik kan echt boos worden als mensen me niet meteen begrijpen. En pabo lijkt me niks
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even weer een verse pilsener pakken.
Er zijn meerdere programma's die hetzelfde doen. Je kunt gewoon linux of ubuntu als besturingssysteem pakken en open source-programmaatje voor tekstverwerking.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee? Dus Microsoft zou Windows en Office gewoon blijven maken als niemand er meer voor zou betalen?
Ah oke. Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
precies zoals het daar staat, ik beheer kapitaal en geef advies
Ik ken iemand die echt altijd shit binnenhaalt, altijd weerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet echt je best doen om slechte shit binnen te halen imo
MBO is pas chaosquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mja, elke hbo-school is kut. Tenminste, van de verhalen die ik heb meegekregen.quote:
Ik gebruik mijn laptop voor mijn werk. Ik heb geen zin en tijd om zoveel tijd te steken in iets om een paar tientjes te kunnen besparen. We hebben het niet over duizenden euro's hierquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat je gewoon goed moet zoeken en fouten kun je heel makkelijk herstellen. En als dat niet werkt, kun je altijd nog iets anders binnenhalen.
Ik kan dit bevestigen. Als je iets geregeld wil hebben, moet je dat echt zelf doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ooh ik was namelijk wel serieusquote:
Ik heb ook geen betaalde windowsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik niet wilde betalen en Windows is dus niet gratis. Je wilt iets hebben maar er niet voor betalen. Wat moet ik daar nou op zeggen
Ah let me guess, je zit op de uni en hebt niet zo`n hoge pet op van HBO`ers?quote:
Nee niet echtquote:
Dat is niet anders op WO, en terecht.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen. Als je iets geregeld wil hebben, moet je dat echt zelf doen.
Gadver, val niet op onderdanige mannen. Liefde = overquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh ik was namelijk wel serieus
alhoewel ik wel graag door jou geraakt wil worden met een voorbinddildo
Niet iedereen kan overweg met Linux of Ubuntu. Bovendien koop je geen Mac of gewone laptop zonder standaard besturingssysteemquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er zijn meerdere programma's die hetzelfde doen. Je kunt gewoon linux of ubuntu als besturingssysteem pakken en open source-programmaatje voor tekstverwerking.
Mja, dat wordt ook wel van je verwachten op het hbo. Het is vooral de inactiviteit van die mensen. Gewoon een week of meer niet reageren is geen uitzondering imo.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen. Als je iets geregeld wil hebben, moet je dat echt zelf doen.
Ik had 5 jaar geleden vista legaal. Heb nu wel illegaal windows 7 er op staan. Mag wel na die naaistreek dat vista heetquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb ook geen betaalde windows
en je hebt nu al een bedrijfquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meh, als je eenmaal snapt hoe het werkt, kost het nog geen minuut.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn laptop voor mijn werk. Ik heb geen zin en tijd om zoveel tijd te steken in iets om een paar tientjes te kunnen besparen. We hebben het niet over duizenden euro's hier
Dat begrijp ik. Waarom gebruik je het dan? Toch triest om iets te willen hebben maar er niet voor willen betalen? Ik vind dat een beetje merkwaardig hoor. Jij werkt (nu of later) toch ook niet voor niets?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nope, hbo.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah let me guess, je zit op de uni en hebt niet zo`n hoge pet op van HBO`ers?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gadver, val niet op onderdanige mannen. Liefde = over
Het is het hele idee ook wel, als je je diploma hebt sta je er ook alleen voorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is niet anders op WO, en terecht.
oh tofquote:
Dat kun je er gewoon van afhalen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet iedereen kan overweg met Linux of Ubuntu. Bovendien koop je geen Mac of gewone laptop zonder standaard besturingssysteem
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Waarom gebruik je het dan? Toch triest om iets te willen hebben maar er niet voor willen betalen? Ik vind dat een beetje merkwaardig hoor. Jij werkt (nu of later) toch ook niet voor niets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |