Als niemand meer zou betalen voor software werd er ook niets meer ontwikkeld door bedrijven. Wees blij dat er mensen zijn die dus wel betalenquote:
Hoezo vind je dat?quote:
Dafuq, ja daarom heb ik het dus niet. Wat een geld manquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, of je wil 600 euro in een keer betalen en de nieuwe versie over 3 jaar weer betalen.
HOAX, open sourcequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als niemand meer zou betalen voor software werd er ook niets meer ontwikkeld door bedrijven. Wees blij dat er mensen zijn die dus wel betalen
Wat voor bedrijf heb/wil je danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kun je mooi voor mijn bedrijf aan de slag
Sorryquote:
soms ben ik wel bang voor onze katten hoorquote:
Doe ik expressquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je leest gewoon over mijn comments heen
En nee ik wil geen trio met VA.
Op Windows laptops had ik ook veel dingen waar ik niet voor betaalde maar niet alles werkte altijd perfect daaropquote:
Mag ik hopen van niet neequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
soms ben ik wel bang voor onze katten hoordan zetten ze die nagels in mn benen ofzo bah. maar dat is niet echt bangheid ofzo
Voornamelijk de leraren. De meesten geven er geen fuck om en chaos. Veel chaos.quote:
Ja, zeg dat maar tegen vooral Microsoft en (in mindere mate) Apple. Of draai jij Linux of heb je een Chromebook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |