Ik heb ook geen betaalde windowsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik niet wilde betalen en Windows is dus niet gratis. Je wilt iets hebben maar er niet voor betalen. Wat moet ik daar nou op zeggen
Ah let me guess, je zit op de uni en hebt niet zo`n hoge pet op van HBO`ers?quote:
Nee niet echtquote:
Dat is niet anders op WO, en terecht.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen. Als je iets geregeld wil hebben, moet je dat echt zelf doen.
Gadver, val niet op onderdanige mannen. Liefde = overquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh ik was namelijk wel serieus
alhoewel ik wel graag door jou geraakt wil worden met een voorbinddildo
Niet iedereen kan overweg met Linux of Ubuntu. Bovendien koop je geen Mac of gewone laptop zonder standaard besturingssysteemquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er zijn meerdere programma's die hetzelfde doen. Je kunt gewoon linux of ubuntu als besturingssysteem pakken en open source-programmaatje voor tekstverwerking.
Mja, dat wordt ook wel van je verwachten op het hbo. Het is vooral de inactiviteit van die mensen. Gewoon een week of meer niet reageren is geen uitzondering imo.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen. Als je iets geregeld wil hebben, moet je dat echt zelf doen.
Ik had 5 jaar geleden vista legaal. Heb nu wel illegaal windows 7 er op staan. Mag wel na die naaistreek dat vista heetquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb ook geen betaalde windows
en je hebt nu al een bedrijfquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meh, als je eenmaal snapt hoe het werkt, kost het nog geen minuut.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn laptop voor mijn werk. Ik heb geen zin en tijd om zoveel tijd te steken in iets om een paar tientjes te kunnen besparen. We hebben het niet over duizenden euro's hier
Dat begrijp ik. Waarom gebruik je het dan? Toch triest om iets te willen hebben maar er niet voor willen betalen? Ik vind dat een beetje merkwaardig hoor. Jij werkt (nu of later) toch ook niet voor niets?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nope, hbo.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah let me guess, je zit op de uni en hebt niet zo`n hoge pet op van HBO`ers?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gadver, val niet op onderdanige mannen. Liefde = over
Het is het hele idee ook wel, als je je diploma hebt sta je er ook alleen voorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is niet anders op WO, en terecht.
oh tofquote:
Dat kun je er gewoon van afhalen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet iedereen kan overweg met Linux of Ubuntu. Bovendien koop je geen Mac of gewone laptop zonder standaard besturingssysteem
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Waarom gebruik je het dan? Toch triest om iets te willen hebben maar er niet voor willen betalen? Ik vind dat een beetje merkwaardig hoor. Jij werkt (nu of later) toch ook niet voor niets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |