Ik zie een adhd kneus heel hard schreeuwen en krijsen en de tekenfilmfiguur uithangen, terwijl zijn materiaal hemeltergend onleuk is.quote:
Ieder zijn humorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie een adhd kneus heel hard schreeuwen en krijsen en de tekenfilmfiguur uithangen, terwijl zijn materiaal hemeltergend onleuk is.
Nee hoor niks baas aan.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een ontzettende sukkel. Als je schreeuwt zijn je slechte grappen niet ineens wel grappig.
Natuurlijk niet, iedereen die hem te gek vind, heeft niet de capaciteiten om een FOK! account aan te maken.quote:
Ik hou van ADHD'ersquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie een adhd kneus heel hard schreeuwen en krijsen en de tekenfilmfiguur uithangen, terwijl zijn materiaal hemeltergend onleuk is.
Nee hoor niks baas aan.
Haha lol haha.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:03 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, iedereen die hem te gek vind, heeft niet de capaciteiten om een FOK! account aan te maken.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk één van de weinige komieken die ik zo nu en dan wel grappig vind.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk één van de weinige komieken die ik zo nu en dan wel grappig vind.
Dat is toch gewoon verschrikkelijk uitgekauwd en niet grappig meer?quote:
Zal ik dadelijk eens naar kijken. Link gekopieerd en opgeslagen.quote:
Top juist, nu hoef je er de deur niet meer voor uitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:08 schreef Snowballed het volgende:
Vroeger hadden ze mongolen op de kermis, nu staan ze in een theater...
Toen koste zoiets dan ook gewoon een dubbeltje...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Top juist, nu hoef je er de deur niet meer voor uit
Deze is eigenlijk beter kijk die maar.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal ik dadelijk eens naar kijken. Link gekopieerd en opgeslagen.
Ik moet na de zomer geopereerd worden aan m'n knie, je brengt me op een ideequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Toen koste zoiets dan ook gewoon een dubbeltje...
Als ik een gebroken been heb ga ik ook niet opeens entree vragen...
Je zou boeiender zijn dan deze schreeuwende balhaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:11 schreef Snowballed het volgende:
Als ik een gebroken been heb ga ik ook niet opeens entree vragen...
Die dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:11 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Deze is eigenlijk beter kijk die maar.
Zet een goudvis in een kom op het podium en je komt ook een heel eind...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je zou boeiender zijn dan deze schreeuwende balhaar.
Ja ik vond het wel grappig en ik had niet eens star wars kennis.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef zovty het volgende:
JOCHEM MYJER IS GEWOON DE KONING JONGHUH DOE JIJ MAAR EENS NET ZO LEUK EEN LUCHTALARN NA WOOOHOOOOWHOOOOHOOOOWHOOOOHOOOOWHOOOOHOOOO
Deze baas weetquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:55 schreef 9611Niels het volgende:
Mensen die dit geen terechte klacht vinden hebben zonet niet gekeken.
Ja die grap over honden die aan elkaars kont ruiken was ook zo goed.quote:
Niet begrijpen dat zowat elke komiek/cabaretier grappen jatquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja die grap over honden die aan elkaars kont ruiken was ook zo goed.
In 1734.
Ik snap het wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat zowat elke komiek/cabaretier grappen jatGaat erom hoe je ze brengt en dat doet Myjertje uitstekend!
Bert Visscher ook koning natuurlijk
Don't even get me startedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:21 schreef MichaelScott het volgende:
Nog altijd beter dan Brigitte Kaandorp die driekwart van de show staat te bedenken wat ze ook alweer wilde gaan vertellen. Sowieso 'grappige' vrouwen.
Leuke man maar geen uitstraling ofzo, vind het net niet. Is ook te zien aan de verkoopcijfers denk ik wel. Myjer is duidelijk de populairste van Nederland samen met Amhali maar die vind ik zwaar achteruit gaan qua shows.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:25 schreef minthy het volgende:
Als we er dan toch anderen bij gaan betrekken; doe mij Finkers dan maar![]()
Kan er niks aan doen, maar ik mag hem graag zien. Hij komt hier ook uit de buurt en we delen zo'n beetje hetzelfde accent. dat schept een bandquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Leuke man maar geen uitstraling ofzo, vind het net niet. Is ook te zien aan de verkoopcijfers denk ik wel. Myjer is duidelijk de populairste van Nederland samen met Amhali maar die vind ik zwaar achteruit gaan qua shows.
Ik heb een ander accent kan dat ook een band scheppen poes?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, maar ik mag hem graag zien. Hij komt hier ook uit de buurt en we delen zo'n beetje hetzelfde accent. dat schept een band
Oh, vast. Ik ben een sucker voor accenten en dialectenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik heb een ander accent kan dat ook een band scheppen poes?
Ben ook oud en een sucker?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, vast. Ik ben een sucker voor accenten en dialecten![]()
Verder overigens niet, ik ben oud en versleten. Vraag maar aan wolfrolf
We handelen dit wel via DM af poesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Oké, dat antwoord zag ik niet aankomen...
In principe hoeft dat niet nodig te zijn, ik doe niet meer aan dm. Dat is me te hipsterquote:
Ik PM dan wel evenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
In principe hoeft dat niet nodig te zijn, ik doe niet meer aan dm. Dat is me te hipster
Ik bewaar mezelf al een jaar of 3 voor wolfrolf en zijn broer, daar komt niemand tussenquote:
Je bent verlegen snap ik wel hoor, komt goed lieverdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bewaar mezelf al een jaar of 3 voor wolfrolf en zijn broer, daar komt niemand tussen
Fucking hell... Hoe laat jij je het liefst afserveren?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je bent verlegen snap ik wel hoor, komt goed lieverd
Nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Fucking hell... Hoe laat jij je het liefst afserveren?
Nee ik vond die van Hitler toch een stuk beter.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:11 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Deze is eigenlijk beter kijk die maar.
Je post gewoon nooit meer een linkje in mijn vaste honk, oké?quote:
Dat is JNG toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Je post gewoon nooit meer een linkje in mijn vaste honk, oké?
Jochem zit bij SBS , de losers van de tvquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:37 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Nee ik vond die van Hitler toch een stuk beter.
Ook eens met TS, Jochem is een overrated ADHD-patient.
Nee zijn shows komen op Nederland 1 faalhaasquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jochem zit bij SBS , de losers van de tv
Kuddo's voor je doorzettingsvermogenquote:
Neen, heel iets anders. Ik ben er weg van, toedelsquote:
Ik moet en zal je uit elkaar trekkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Kuddo's voor je doorzettingsvermogen
[..]
Neen, heel iets anders. Ik ben er weg van, toedels
Oh dan is die op tijd weggegaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee zijn shows komen op Nederland 1 faalhaas
Ja toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:37 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Nee ik vond die van Hitler toch een stuk beter.
Ook eens met TS, Jochem is een overrated ADHD-patient.
Precies ditquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef zovty het volgende:
JOCHEM MYJER IS GEWOON DE KONING JONGHUH DOE JIJ MAAR EENS NET ZO LEUK EEN LUCHTALARN NA WOOOHOOOOWHOOOOHOOOOWHOOOOHOOOOWHOOOOHOOOO
Ja maar jij bent dan ook echt een kutuser...quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef Sjeenkske het volgende:
Jochem is grappig, geen minuut verveeld (buiten alle liedjes om). Wat een held is het ook!
Wie maakt er een bazentopic aan voor Jochem Myjer?
Ben jij grappig? Heet jij Jochem Myjer.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:07 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook echt een kutuser...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar waar de nood het hoogst is, treft men een camera
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef Sjeenkske het volgende:
[..]
Ben jij grappig? Heet jij Jochem Myjer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |