SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat, maar FC Twente had wel een super seizoensstartquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat andere teams allemaal ook verliezen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Je moet gewoon je bek houden. Zeker als je mij niet kentquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, dus flikker op uit dit mannentopic, of hou je gewoon een beetje gedeisd.
Oordeel gewoon niet![]()
En nee ik ga niet weg, ga lekker zelf weg![]()
![]()
quote:![]()
Inderdaad ja.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Waarom? Feyenoord mag nog wel even een subtopper blijven hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef Amoeba het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord 2e wordt, na Ajax uiteraard.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Flikker op hoer, je snapt er niks vanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet gewoon je bek houden. Zeker als je mij niet kent
Oordeel gewoon niet![]()
En nee ik ga niet weg, ga lekker zelf weg![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef Amoeba het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord 2e wordt, na Ajax uiteraard.![]()
![]()
Ik heb een gruwelijke hekel aan PSV.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Feyenoord mag nog wel even een subtopper blijven hoor.![]()
Hoeveel meter zit je nu in zijn kont?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nee, ik post wanneer ik wil en ik oordeel wanneer ik wil, domme wijven ook altijdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oordeel gewoon niet![]()
En nee ik ga niet weg, ga lekker zelf wegOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
C_Aquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oordeel gewoon niet![]()
En nee ik ga niet weg, ga lekker zelf weg
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Godsiemijne, vroeger had je namen als Cruyff, Bergkamp, van Nistelrooij en Klaas-Jan Huntelaar als Nederlandse topscorer, nu moeten we tussen al die buitenlandse spelers tevreden zijn met Wijnaldum(
)
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ik ben je moeder nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flikker op hoer, je snapt er niks van![]()
Kut ajacieden![]()
![]()
Feyquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Feyenoord mag nog wel even een subtopper blijven hoor.
Psv
Aja
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
wie de fuck ben jij danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, ik post wanneer ik wil en ik oordeel wanneer ik wil, domme wijven ook altijd
Angel
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, ik post wanneer ik wil en ik oordeel wanneer ik wil, domme ajacieden ook altijd![]()
![]()
Nu ga je te ver.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben je moeder niet![]()
Kut ajaciedenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |