SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal wel aan je apparatuur liggenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:15 schreef CaptainCookie het volgende:
Kut-UPC kan die EL-stream niet bijhouden![]()
Dat was geen paas naar voren hoor, gewoon een wilde trap.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
hey maar uhquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:14 schreef Adames het volgende:
vanaf de 10e minuut helaas alles gemist. Hoe is de wedstrijd?![]()
tweaja,quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:17 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Over welke wedstrijd heb je het eigenlijk?![]()
Depay moet trainen op corners.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
We kunnen onderhand spreken over "een wedstrijd (van ajax)" ipv zo'n wedstrijd.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Gaan pas voetballen na de 1-1quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom willen ze niet de 2de maken?![]()
Ze waren de kritiek zat, dat we zeiden dat ze niet de 1-0 konden houden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom willen ze niet de 2de maken?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
waarom wel?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom willen ze niet de 2de maken?![]()
Kan ook niet, zul je zien.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze waren de kritiek zat, dat we zeiden dat ze niet de 1-0 konden houden.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
GOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
GOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
GOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL![]()
CORNER PSVUn dann rettet kein Kavallerie,
de tering dit twente
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Ik word een beetje moe van het.. en dan
en dan
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Wat een kwaliteitsverschil, het is echt een wonder dat Twente zolang bovenin meegedraaid heeft.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:21 schreef MouzurX het volgende:
Ik word een beetje moe van het :") .. en danen dan
![]()
![]()
![]()
De verdedigers zijn de beste aanvallers, omdat de aanval dus in principe de beste verdediging is. Maar dat is logisch.![]()
tering wel veel geluk dit weekend met de uitslagen
Bij unibet vervallen de bonussen over een paar dagen. Absurd hoge bets geplaatst echt veel wedstrijden. Tot nu toe alleen de boot in gegaan bij Utrecht.![]()
Misschien moeten we gewoon maar 3 extra verdedigers kopen voor de aanval, dat zijn toch de enige die uberhaupt van waarde zijn voor de goal.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
okquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:21 schreef MouzurX het volgende:
en dan
![]()
![]()
had inderdaad niet veel moeite gedaan om het alsnog te kunnen kijken Nu de rest wel, heb mooi beide doelpunten gezienquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders, zoals verwacht.![]()
Dat is niet Toby maar Mega Tobyquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Als jullie het over Toby hebben, moet ik denken aan
[ afbeelding ]![]()
Dit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:21 schreef Artillerieschaap het volgende:
Nu VVV nog en het gaat een mooie avond worden![]()
Wel filmen straks svp.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ziet er ook helemaal niet opgevuld uitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dat ook voor MegaMindy gelden?
Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja duh dat weet ik wel... maar die komt als eerste in mijn opquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet Toby maar Mega Toby![]()
![]()
Kan het Twente publiek niet zorgen dat het Ajaxpubliek z'n bakkes houdt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
wat zegt dat over jouquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dit heb ik altijd met Lex Immers:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Er heeft eentje zuurkool opquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:23 schreef Paul het volgende:
Kan het Twente publiek niet zorgen dat het Ajaxpubliek z'n bakkes houdt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
is dat niet die kerel van gtst trouwensquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zoveel heeft ze nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ziet er ook helemaal niet opgevuld uit
Zou dat ook voor MegaMindy gelden?
![]()
![]()
Ajaxquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:23 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
Zou wel cool zijn bij een laptop: "Last flight of a webcam".quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar niet met z'n webcam want dan vernietigt het bewijsmateriaal zichzelf.![]()
Geen ideequote:
Hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:23 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Dit heb ik altijd met Lex Immers:![]()
![]()
Net als PSV een beetje bioscooppubliek.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:23 schreef Paul het volgende:
![]()
Ja Mikequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
is dat niet die kerel van gtst trouwens![]()
![]()
Ja maar, als dat ook nog opgevuld is...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zoveel heeft ze niet
[ afbeelding ]Un dann rettet kein Kavallerie,
Je mag weggaan. We zullen je er niet om veroordelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:21 schreef MouzurX het volgende:
en dan
![]()
Ow shit... dan heb ik wel medelijden met haarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar, als dat ook nog opgevuld is...![]()
![]()
ik wacht op je uitgebreide verslag van de wedstrijdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:21 schreef MouzurX het volgende:
en dan
![]()
Ik vind hem nu wel leuker wordenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een hatelijke vent is dat
zelfs voor een gtster![]()
![]()
Kunnen we nu dan wel een streep zetten door Twente als potentieel landskampioen voor dit seizoen ??"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
verslag: poulsen is kut en moet weg, de rest speelt goed en de ballen vliegen er nu wel in itt de vorige wedstrijden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:25 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wacht op je uitgebreide verslag van de wedstrijdWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:25 schreef Adames het volgende:
[..]
NAC stond toch eerste? voor deze speelronde?![]()
Dat zou best eens kunnen ja, maar het blijft voetbal.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:25 schreef TLC het volgende:
Kunnen we nu dan wel een streep zetten door Twente als potentieel landskampioen voor dit seizoen ??Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
11 tegen 11quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen ja, maar het blijft voetbal.
bal is rondAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Die zitten in een storm.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:26 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Waar is die 12e man van Twente dan?![]()
Die heeft afgelopen week ontslag genomenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:26 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Waar is die 12e man van Twente dan?![]()
nee, alles kan nog in deze knotsgekke competitie.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:25 schreef TLC het volgende:
Kunnen we nu dan wel een streep zetten door Twente als potentieel landskampioen voor dit seizoen ??![]()
Oh, dan zal ik wel fout zitten. Ik baseer m'n mening op z'n spel, niet op het shirt dat hij aanheeft. Domme ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Waterreus zegt dat het een goede aankoop is, ook al speelt hij slecht.![]()
Ronald Koeman die volg ik volledig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Waterreus zegt dat het een goede aankoop is, ook al speelt hij slecht.![]()
Jij hebt er geen verstand van. Dat is de Boccara van PSV.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Voor zekerheid wacht ik toch liever het oordeel van Aad300 af.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Waterreus zegt dat het een goede aankoop is, ook al speelt hij slecht.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
En die vriendin zo:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:28 schreef Adames het volgende:
zei die kerel in het publiek nou echt 'werken voor je geld godverdomme?'%@%@#%@#
Leg uit?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ronald Koeman die volg ik volledig.![]()
quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Doet ie zelf toch ook nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:28 schreef Adames het volgende:
zei die kerel in het publiek nou echt 'werken voor je geld godverdomme?'
Un dann rettet kein Kavallerie,
Ff serieus jongens, Ajax wordt toch niet weer kampioen
Moet ik weer de hele dag me afsluiten van het nieuws![]()
Tarado?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ajax![]()
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Alderweireld scoorde trouwens, op zijn verjaardag.
De laatste Ajacied die dat deed was Babel in 2004.![]()
Ik bedoel eigenlijk wat andersquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:29 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt maar net waar de microfoons staan.![]()
![]()
Je kan zo bij VI werkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Alderweireld scoorde trouwens, op zijn verjaardag.
De laatste Ajacied die dat deed was Babel in 2004.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je kan natuurlijk ook gewoon stoppen met je enorm aanstellen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:29 schreef Paul het volgende:
Ff serieus jongens, Ajax wordt toch niet weer kampioen
Moet ik weer de hele dag me afsluiten van het nieuws![]()
![]()
Jongen, die wedstrijd was na 3 minuten al gespeeldquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
oh kutpubliek ditdat? ja leukquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk wat anders![]()
Kan niet, vorig jaar heb ik de hele dag de tv + internet uitgezetquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon stoppen met je enorm aanstellen.
Zei jij bij twente-w2 ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jongen, die wedstrijd was na 3 minuten al gespeeld![]()
Stief had ten minste nog de nul weten te houden.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Derksen zou dat graag zien, maar PSV heeft een klacht ingediend, die zijn bang dat ze alleen nog negatieve publiciteit krijgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Waarom? Je kan ook gewoon iets anders kijken en de berichten daarover negerenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan niet, vorig jaar heb ik de hele dag de tv + internet uitgezet![]()
lucky psvOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
het is dat VVV er geen ene tyfus van kan.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Aids. Echt waar?quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Terwijl keeper best goede wedstrijd speelde.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUn dann rettet kein Kavallerie,
Dat niet lukt niet, want overal zie je dan Ajax feestvierenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom? Je kan ook gewoon iets anders kijken en de berichten daarover negeren
hahah de neusjes zijn net op tijd om de goal van v.Bommel te zien.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Alsof het uitmaakt of PSV met 1-0 of 2-0 wint, hun doelsaldo is toch al enorm.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ter herrinering ook nog maar even meegenomen ;quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:02 schreef Paul het volgende:
Ik word echt HEEL BOOS als Ajax vanavond wint!
Dan gooi ik m'n computer kapot!"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
ik zag die edit.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:32 schreef RubenSosa het volgende:
hahah de neusjes zijn net op tijd om de goal van v.Bommel te zien.![]()
![]()
Waarom zo overdreven?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:32 schreef Zorro het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
dat jullie vandaag zonder je geschorsten tegen zo'n schijtteam spelenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ach, wij worden vermaakt. Jullie moeten billenknijpen voor het eindsignaal tegen VVVquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:32 schreef RubenSosa het volgende:
hahah de neusjes zijn net op tijd om de goal van v.Bommel te zien.![]()
![]()
Ik heb 2-0 voorspeld.
VBL / De stylist
Ik zag dat dat bij ajax ook zo ging, ik denk dat moet zo.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
We kunnen de wedstrijd moeilijk aflassen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef Cara het volgende:
[..]
dat jullie vandaag zonder je geschorsten tegen zo'n schijtteam spelen![]()
Vrouwen zullen de emotie die loskomt bij voetbal nooit begrijpen.quote:
Word jij nou maar weer lekker emotioneel van een romantische comedie ofzo, doeg
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ik had jullie een ander team gegundquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We kunnen de wedstrijd moeilijk aflassen.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ik zei het nog, PSV is zijn spelmaker met Strootman kwijt en gaat het nog lastig krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie hebben al in je broek gescheten tegen ado en roda thuis. Onze onderbroek is nog schoon.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, wij worden vermaakt. Jullie moeten billenknijpen voor het eindsignaal tegen VVVMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zei het nog, PSV is zijn spelmaker met Strootman kwijt en gaat het nog lastig krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nieuwe Boccara. Mark my words.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
Hiljemark is de nieuwe Clasie.
Iedereen zegt dat hij heel goed is, maar hij laat het nooit zien.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
PSV - PEC Zwollequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Jullie hebben al in je broek gescheten tegen ado en roda thuis. Onze onderbroek is nog schoon.![]()
![]()
Ik zal wel happen, maar Clasie laat het vaak genoeg zien.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
Iedereen zegt dat hij heel goed is, maar hij laat het nooit zien.![]()
![]()
daar heb je een puntquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag dat dat bij ajax ook zo ging, ik denk dat moet zo.![]()
![]()
we hebben het over de laatste weken. Of pakken we dan 29-04-2007 erbij?quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Hij maakt zich weer lekker populair jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel staat zich een partij aan te stellenTering zeg.
![]()
![]()
Geen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:35 schreef Amoeba het volgende:
Geblesseerden/geschorsten voor volgende week bij PSV?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Gelukkig ken jij mij nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vrouwen zullen de emotie die loskomt bij voetbal nooit begrijpen.
Word jij nou maar weer lekker emotioneel van een romantische comedie ofzo, doeg![]()
En wil ik jou ook niet kennen![]()
![]()
Waar zei jij dat dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
we hebben het over de laatste weken. Of pakken we dan 29-04-2007 erbij?![]()
quote:quote:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
Iedereen zegt dat hij heel goed is, maar hij laat het nooit zien.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel staat zich een partij aan te stellenTering zeg.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt er geen verstand van. Dat is de Boccara van PSV.ik heb niet het idee dat er iemand gaat reageren manquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De nieuwe Boccara. Mark my words.
bij deze krijg je een reactie van mij![]()
![]()
Goed gevoetbalt zegt ie van vvv dan. Ze hebben geen 1x op doel geschoten.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ja was vast voor het publiek.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geef toe, zo naar je eigen publiek doen is niet slim voor je populariteit...![]()
Bam. Ook nog eens van de grootste voetbalkenner van VBL.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
ik heb niet het idee dat er iemand gaat reageren man
bij deze krijg je een reactie van mij
VBL / De stylist
Dat dus. Al is het makkelijker om een plaatje te posten dan een discussie aan te gaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geef toe, zo naar je eigen publiek doen is niet slim voor je populariteit...![]()
![]()
Oh nee, zeker niet... Fluiten doe je maar na het eindsignaal. Tijdens de wedstrijd steun je je club.quote:![]()
Eriksen staat in mijn teamquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
4' Niklas Moisander(assist: Christian Eriksen)
35' Toby Alderweireld(assist: Christian Eriksen)![]()
![]()
daar ben ik het wel mee eens jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bam. Ook nog eens van de grootste voetbalkenner van VBL.![]()
j0rdiiii heeft er wel kijk op idd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bam. Ook nog eens van de grootste voetbalkenner van VBL.![]()
quote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
De virtuele stand:
PSV 53
Ajax 51
Vitesse 48
Feyenoord 47
Twente 44
Als Feyenoord morgen wint, zit Twente dus in een strijd verwikkeld met Utrecht.![]()
Toch ongeloveloos dat je in 2013 nog niet hebt gewonnen maar wel nog zo hoog staat op de ranglijst
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ik jou ook niet, dus flikker op uit dit mannentopic, of hou je gewoon een beetje gedeisd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig ken jij mij niet![]()
En wil ik jou ook niet kennenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii.quote:
VBL / De stylist
Omdat andere teams allemaal ook verliezen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:40 schreef TLC het volgende:
Toch ongeloveloos dat je in 2013 nog niet hebt gewonnen maar wel nog zo hoog staat op de ranglijst
Zou leuk zijn als Vitesse boven Feyenoord eindigtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
De virtuele stand:
PSV 53
Ajax 51
Vitesse 48
Feyenoord 47
Twente 44
Als Feyenoord morgen wint, zit Twente dus in een strijd verwikkeld met Utrecht.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax kampioen & Vitesse vCL.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Vitesse boven Feyenoord eindigt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: