SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah, er loopt zo veel beter rondquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Komt deze knul ook weerHij mag vinden dat ze lelijk of minder knap is, maar elk gemiddelde man vind dat gewoon een mooie dame
![]()
Kan er misschien een Twente - Ajax topic komen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat is deze.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:42 schreef mrstylo het volgende:
Kan er misschien een Twente - Ajax topic komen?![]()
nee.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:42 schreef mrstylo het volgende:
Kan er misschien een Twente - Ajax topic komen?![]()
Twente-Ajax is geen topper.
Ik open alleen topics voor duels tussen Feyenoord, PSV & Ajax.
Met vriendelijke groeten van wedstrijdtopic-organisator.![]()
Een 6 hooguit ja, ze behoort eigenlijk tot de categorie dom blondjequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Daar ben je nu.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:42 schreef mrstylo het volgende:
Kan er misschien een Twente - Ajax topic komen?
Wees welkom.![]()
Ze houdt in ieder geval van voetbal, dat is wel een extra puntje waard.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ff wat? Dit is gewoon het live-topic voor die wedstrijd.![]()
Mooie tifo.![]()
Ik weet niet hoe laag jij jezelf inschat als dit al een 8/10 isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mwah.. ik weet niet hoe hoog jij jezelf inschat dan when je een chick van 8/10 wilt regelen![]()
Twente is een grotere club dan Feyenoord, dus wedstrijden tussen Ajax/PSV en Twente zijn zeker ook gewoon toppers.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente-Ajax is geen topper.
Ik open alleen topics voor duels tussen Feyenoord, PSV & Ajax.
Met vriendelijke groeten van wedstrijdtopic-organisator.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh oke.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ze wordt hier gewoon voor betaald hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze houdt in ieder geval van voetbal, dat is wel een extra puntje waard.![]()
![]()
Gewoon alleen topics voor AJA-PSV, PSV-FEY, FEY-AJA etcquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooie tifo.![]()
![]()
De ten Napeltjes als schoonfamilie, dat lijkt me wel wat, oh oh oh. Goeie genade.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
De dochter van Evert was ook nog even in dienst bij EL is het niet?![]()
Nee, zo bedoelde ik het niet. Dat als dat pas een 6 is wat een 8 dan wel niet moet zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laag jij jezelf inschat als dit al een 8/10 is
Maarrgoed, weer ontopic.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon alleen topics voor AJA-PSV, PSV-TWE, TWE-AJA etc
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja tyf eens opquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon alleen topics voor AJA-PSV, PSV-FEY, FEY-AJA etc![]()
![]()
Ik vind d'r niet knap. Enige mooie is d'r haar.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet. Dat als dat pas een 6 is wat een 8 dan wel niet moet zijn.
Maarrgoed, weer ontopic.![]()
O nee, sukkeltje Jan van Halst op Radio 1Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Co-commentator?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:46 schreef Shreyas het volgende:
O nee, sukkeltje Jan van Halst op Radio 1![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAL 1-0 AJAXOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL GOOOOOOOLLLL GOGO LGOOGOGOGOLL![]()
JEEZUSIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hij heeft geen seizoenskaart meer, moet dus op op één of andere manier binnen komen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doen ze anders nooit. Alleen bij AJA-PSV, of een klassieker."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft geen seizoenskaart meer, moet dus op op één of andere manier binnen komen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Je ziet nu al dat Schöne meer toevoegt dan een andere buitenspeler![]()
![]()
Piet had hem gehad.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Jesis Mihaylov, lul.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dat was echt fantastischquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:49 schreef j0rdiiii het volgende:
moisander heeft fc twente - willem II gezien![]()
![]()
KOEKOEK GOLAZO PATS BOEM GODENZONENOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Sinds hij ado vorige week een assist gafquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:49 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Sinds wanneer doet Moisander dat soort dingen![]()
![]()
Moisandertje dacht dat deed Vertonghen ook wel eens!"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
element of suprisequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:49 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
![]()
sinds de revolutie van cruijffquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:49 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
![]()
Beetje je handschoenen goed doen terwijl er iemand aan t schieten is.. nee lekkere keeper ben je dan!![]()
eerst al alderweireld, nu hijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:49 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
![]()
Johanquote:![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 20:50:09Heel mooi, Sander. #tweaja reageer retweet
![]()
![]()
Zat een draai in Gquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zo, beetje slecht gekeept, die bal zag ie al lang aankomen![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 20:50:09Heel mooi, Sander. #tweaja reageer retweet
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als Mihaylov niet omgekocht is weet ik het ook niet meerKerel trok gewoon z'n hand iets terug
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Tering he.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ssst, is alleen matchfixing als het slecht uitvalt voor Ajax of PSVquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als Mihaylov niet omgekocht is weet ik het ook niet meerKerel trok gewoon z'n hand iets terug
![]()
*Metsjfiksing.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ssst, is alleen matchfixing als het slecht uitvalt voor Ajax of PSV[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik had hetzelfdequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Reitsma zegt doelschop, maar ik hoor hoekschop.![]()
Ja, vorige week nog.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Zelfs Reitsma kon mijn blijdschap bij het doelpunt niet temperen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Reitsma zegt doelschop, maar ik hoor hoekschop.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mihaylov lijkt toch fucking omgekocht of niet dan? Loopt erbij alsof het hem geen fuck kan schelen en laat de simpelste ballen door, waarna hij nog ff grijnst.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:54 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Twente is gematchfixed voor een half seizoen?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Bsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mihaylov lijkt toch fucking omgekocht of niet dan? Loopt erbij alsof het hem geen fuck kan schelen en laat de simpelste ballen door, waarna hij nog ff grijnst.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mihaylov lijkt toch fucking omgekocht of niet dan? Loopt erbij alsof het hem geen fuck kan schelen en laat de simpelste ballen door, waarna hij nog ff grijnst.![]()
![]()
rawrquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mihaylov lijkt toch fucking omgekocht of niet dan? Loopt erbij alsof het hem geen fuck kan schelen en laat de simpelste ballen door, waarna hij nog ff grijnst.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Meneer voelt zich te goed voor twente.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
![]()
Bij een knipoog van hem zullen de Ajax fans pas gaan denkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
![]()
Die goal van vorige week dan tegen Heerenveenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
![]()
gewoon een kutkeeperquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mihaylov lijkt toch fucking omgekocht of niet dan? Loopt erbij alsof het hem geen fuck kan schelen en laat de simpelste ballen door, waarna hij nog ff grijnst..![]()
hij heeft de clean shit verziektquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is in mijn ogen terecht, Twentequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:56 schreef Momo... het volgende:
[..]
Meneer voelt zich te goed voor twente.![]()
![]()
Neen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Die goal van Moisander is volgens mij even hard als die van Alex in 2007![]()
PEC Zwolle!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat het meer schuift als hij zicht om laat kopen tegen een club als VVV.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Valpoortquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi man, wie scoort er? Pluimpie?![]()
![]()
Eindelijk weer eens een neger met lange dreadlocks op de Nederlandse veldenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, die is gehuurd van Heerenveen.![]()
![]()
Tegenwoordig gaat iedereen voor de kale kop, waar hij vroeger dreadlocks had.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een neger met lange dreadlocks op de Nederlandse velden![]()
Gelukkig was ik de enige die het zeiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Meld ook effe alle overtredingen, inworpen en achterballen![]()
Castaignos speelt niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:00 schreef TLC het volgende:
Is er al een Alfred Schreuder effect zichtbaar ?![]()
Toivonen![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Die heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:01 schreef TLC het volgende:
[..]
ah de nieuwe Thierry Henry was hij toch ?![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:01 schreef TLC het volgende:
[..]
ah de nieuwe Thierry Henry was hij toch ?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
jawel ooit gelezen in de VI en ik heb een goed geheugenquote:"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Voor de Gilette reclame misschien.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:01 schreef TLC het volgende:
[..]
ah de nieuwe Thierry Henry was hij toch ?![]()
Ik word echt HEEL BOOS als Ajax vanavond wint!
Dan gooi ik m'n computer kapot!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Acceptedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:02 schreef Paul het volgende:
Dan gooi ik m'n computer kapot!![]()
Maak je er een video van?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:02 schreef Paul het volgende:
Wel filmenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:02 schreef Paul het volgende:
![]()
Hij kan nog niet scoren, maar voor de rest doet hij het wel aardig bij PEC.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat ben ik alweer vergeten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:03 schreef RvLaak het volgende:
[..], krijg spontaan flashbacks naar een dikke Duitse gamer
![]()
dat zullen de volgers van je weblog leuk vindenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:02 schreef Paul het volgende:
Die ging toch ook volledig uit zijn pan bij 1. FC Kaiserslautern tegen Unterhaching?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:03 schreef RvLaak het volgende:
[..], krijg spontaan flashbacks naar een dikke Duitse gamer
![]()
Corners postenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:04 schreef HulkHeld het volgende:
Vergaten jullie niet iets?
CORNER TWENTE![]()
![]()
De care was bijzonder laag.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:04 schreef HulkHeld het volgende:
Vergaten jullie niet iets?
CORNER TWENTE![]()
Nah, verloor een potje Counterstrike volgens mij... Bleek achteraf nep te zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:04 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Die ging toch ook volledig uit zijn pan bij 1. FC Kaiserslautern tegen Unterhaching?![]()
Twente matig zeg.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Graag.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:02 schreef Paul het volgende:
![]()
Ergens in de Willem II regionen gok ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe hoog staat Twente eigenlijk in de kalenderjaarranglijst?![]()
Die gozer is net twee weken 18.. beetje voorbarigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hölscher, die gaat het dus nooit halen.
![]()
![]()
Misschien heeft het iets met dat bultje op je hoofd te maken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]
OMG hoe kom ik bij uitgooi!!!!!!!!!!!!!
![]()
Paul = Mongoolquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]
OMG hoe kom ik bij uitgooi!!!!!!!!!!!!!
Hij is gelukkig pas 18quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hölscher, die gaat het dus nooit halen.
![]()
![]()
stream nodig hebben voor de eredivisiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:07 schreef Coelho het volgende:
Meer mensen problemen met de stabiliteit van de PSV streams in de 2e helft?![]()
![]()
Koop EDL skirre bangaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:07 schreef Coelho het volgende:
Meer mensen problemen met de stabiliteit van de PSV streams in de 2e helft?![]()
Stream staat niet op pauze hé, maar wedstrijd is gewoon kut.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:07 schreef Coelho het volgende:
Meer mensen problemen met de stabiliteit van de PSV streams in de 2e helft?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Als je dan toch voetballiefhebber bent, neem dan eerder een abonnement op sport 1. Brakke streams passen beter bij het Nederlandse voetbal.quote:![]()
Tweede helft komt serero er wel in voor Siggy en gaat Siem in de spits.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
praat sigthorsson in zijn eigen taal op het veld ofzo? begrijp elkaar eens![]()
Ik moet wennen aan je UI.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
praat sigthorsson in zijn eigen taal op het veld ofzo? begrijp elkaar eens
Ik heb ook een abonnement op sport1 grapjas. Maar ik vind het leuk om de EL te volgen, dus weet niet wat nou je hele punt is debiel..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:10 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Als je dan toch voetballiefhebber bent, neem dan eerder een abonnement op sport 1. Brakke streams passen beter bij het Nederlandse voetbal.![]()
Nu Castaignos niet meedoet is dat wel waarschijnlijker geworden ja.quote:
Al zie ik het eerder 0-1 blijven tot de rust.![]()
Medicijnen niet ingenomen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb ook een abonnement op sport1 grapjas. Maar ik vind het leuk om de EL te volgen, dus weet niet wat nou je hele punt is debiel..
Geel Moisander.![]()
Lol, gewoon rood. Moisander gaat vol voor de man, niet voor de bal. Slaat nergens op en is gewoon rood.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Moisander?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Lol, gewoon rood. Moisander gaat vol voor de man, niet voor de bal. Slaat nergens op en is gewoon rood.![]()
Deze kneusquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:12 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Medicijnen niet ingenomen?
Geel Moisander.![]()
![]()
Honderd miljoen keer rood ja !!?!?!?!!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Lol, gewoon rood. Moisander gaat vol voor de man, niet voor de bal. Slaat nergens op en is gewoon rood.![]()
Doe eens rustig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb ook een abonnement op sport1 grapjas. Maar ik vind het leuk om de EL te volgen, dus weet niet wat nou je hele punt is debiel..![]()
Ja, die andere dan. Zag even niet wie het was. Verhaal blijft verder hetzelfde.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb ook een abonnement op sport1 grapjas. Maar ik vind het leuk om de EL te volgen, dus weet niet wat nou je hele punt is debiel..![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Bulykin vorig jaar bij Ajaxquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:13 schreef ejfaar het volgende:
Wat een baas die Bulykin. Expres buitenspel staan om minder te hoeven lopen![]()
![]()
Doe niet zo soft. Die juffrouwen moeten maar tegen een stootje kunnenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
die scoort veel meer als zeefuik.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat niet die Rus met hetzelfde vette lichaam als Zeefuik?![]()
Danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die scoort veel meer als zeefuik.![]()
Was dan ook niet mijn vraagquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die scoort veel meer als zeefuik.![]()
![]()
okquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |