http://www.destentor.nl/r(...)eren-niets-1.3080343quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:39 schreef Gia het volgende:
Toch nog effe over die familie:
Dit is echt grappig, vooral de afgang, op het eind en die vader die zijn gezin echt revolutionair noemt.
Hebben ze trouwens ook een moeder?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:39 schreef Gia het volgende:
Dit is echt grappig, vooral de afgang, op het eind en die vader die zijn gezin echt revolutionair noemt.
Ja, had die inmiddels ook gevonden. Wat een triest verhaal.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:50 schreef easy-going het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)eren-niets-1.3080343
Idd sneuquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, had die inmiddels ook gevonden. Wat een triest verhaal.
er al vanuit gaan dat al die stemmen voor hun zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:39 schreef Gia het volgende:
Ooooooohw. Daar ken ik ze vanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:39 schreef Gia het volgende:
zijn ze Zaterdag weer afgegaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag bij de Next Pop Talent. Afgelopen seizoen bij The Winner Is
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:23 schreef Karina het volgende:
Pa Saunders in The Next Pop Talent
Zo zoon, zo vader; Dean Saunders senior doet ook een gooi naar de sterrenstatus die zijn jongens Ben en Dean genieten.
De vader van de twee doet mee aan The Next Pop Talent van SBS6.
Bron
Ik doe met jou mee.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:06 schreef Uccie het volgende:
Ik ga het vanavond gewoon nog een keer proberen
Dat is waarschijnlijk beterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:09 schreef MissJ het volgende:
ik wil ook kijken!
Maar ben niet thuis, ik ga uiteten, dus gaat helaas niet
haha hmm waarschijnlijk wel jaquote:
quote:
Thxxxx!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Veel plezier iig, oh en de 13e willen we ook nog even shoppen ofzo in de middag
Daaromquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Thxxxx!
jaja shoppen vind ik altijd leuk en goed
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
* Stickertje zapt vast naar sbs omdat er niks anders op de tv staat
awwww beterschapquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk met een half (ziek) oog mee.
Ik ben mijn spiegel alvast op de dode hoek aan het preparen
beterschapquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk met een half (ziek) oog mee.
Ik ben mijn spiegel alvast op de dode hoek aan het preparen
quote:
Thanksquote:
Uh nee niet echtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Heb ik vorige week nog veel gemist?
Ik was er nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Heb ik vorige week nog veel gemist?
Eeeeejquote:
quote:
quote:
dat is nog niks vergeleken wat je moet doen om glennis aan te horenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
Alsof je niet eerst 3 jaar alcoholist moet zijn voor Xander een beetje om aan te horen is
Er zitten afkickhuizen vol meequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is nog niks vergeleken wat je moet doen om glennis aan te horen
dat gaat nooit lukkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nou 60 niet, maar 3 ook nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:58 schreef Stickertje het volgende:
60 paar schoenen![]()
ik heb maar 3 paar schoenen
Armoedzaaierquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:58 schreef Stickertje het volgende:
60 paar schoenen![]()
ik heb maar 3 paar schoenen
Heel Colombia leegsnuiven minimaalquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Whehequote:
Ik hou nu even mijn mondquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het helpt zeker niet om te zeggen dat mijn duurste paar 30 euro kost
Dat is bijna ongeloofwaardig te noemenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het helpt zeker niet om te zeggen dat mijn duurste paar 30 euro kost
Ik doe met je meequote:
Dat welquote:
Wat een gelukquote:
Ja lekkerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef D. het volgende:
Iemand een stokbroodje?
Anders is ie dadelijk weer op
we moeten ook nog wat te zeiken overhouden in de volgende rondequote:
Dan kan ik Glennis vervangen, is dat ook weer opgelostquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je stuurt dezelfde mensen weg als glennis
Of we stoppen met kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
we moeten ook nog wat te zeiken overhouden in de volgende ronde
En een stuk aangenamer om naar te luisteren en tegenaan te kijken....en dan ken ik je niet eensquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan ik Glennis vervangen, is dat ook weer opgelost
Hij zal er wel rechten voor moeten betalenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
hoe weet hij dat guus weet dat hij bestaat als hij nooit een reactie gehoord heeft?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
En een stuk aangenamer om naar te luisteren en tegenaan te kijken....en dan ken ik je niet eens
goede vraagquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
hoe weet hij dat guus weet dat hij bestaat als hij nooit een reactie gehoord heeft?
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan ik Glennis vervangen, is dat ook weer opgelost
Ik vind wel wat hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
we moeten ook nog wat te zeiken overhouden in de volgende ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |