quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
Niets gemist waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Je verstaat er geen reet van door die ballon
Beetje flauw... volgens mij gewoon haar microfoon aangezet en de andere twee uit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Je verstaat er geen reet van door die ballon
quote:
We hadden jullie al gezienquote:
Ze is er dik genoeg voorquote:
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:23 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Beetje flauw... volgens mij gewoon haar microfoon aangezet en de andere twee uit.
Nee, gemaakt door die ballonnentokkiequote:
Ik zwaaide terugquote:
We verwachten je gewoon weer hoor fipojagerquote:
ohquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
We verwachten je gewoon weer hoor fipojager
Ik kon als amateur goed voetballen. Ging me niet aanmelden bij Ajax.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond dat ze een goede stem had ja. Ik kan het niet in ieder geval, jij wel dan?
Je had je wel kunnen aanmelden voor de talentenjacht he? En dan ook afgaan net als deze mensen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon als amateur goed voetballen. Ging me niet aanmelden bij Ajax.
en vooral uit de bochtquote:
Ik kon er geen touw aan vastknopen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
Dat muziekje net was toch van The Thunderbirds?
Moelijk zo te oordelen of ze mooi zijn, maar het formaat is niet storendquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja jij vindt dat wel mooi natuurlijk, maar zij breekt haar rug erover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |