Dat is inderdaad wel leuk om te weten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Zwaar cool. Geld verdienen met water verschonen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ah.. There will our commercial zone be.
Weet ik niet precies, zat net even wat anders te doen. Maar er was brand en toen keek hij naar hoeveel stroom hij in z'n stad had.. en dat metertje zat helemaal vol.quote:
Volgens mij omdat er juist geen stroom was in de gebouwen. En dat komt juist door de brand is daar de stroom uitgezet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:49 schreef PG18 het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, zat net even wat anders te doen. Maar er was brand en toen keek hij naar hoeveel stroom hij in z'n stad had.. en dat metertje zat helemaal vol.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
#Simcity Releasedates, UK : 8 March,NL : 7 March, A : 5 March, AUS : 7 March, JP : 7 March, FR : 7 March, DE : 7 March, IT : 7 March, RU : 7
Welk land is A?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
#Simcity Releasedates, UK : 8 March,NL : 7 March, A : 5 March, AUS : 7 March, JP : 7 March, FR : 7 March, DE : 7 March, IT : 7 March, RU : 7
ze zeiden ook dat als je via origin besteld had 5 maart kan spelen tochquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Dat is helaas net weer ingetrokkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze zeiden ook dat als je via origin besteld had 5 maart kan spelen toch
Ja, en probeerde hem na te doen, maar faalde daar enorm hard in.quote:
Alleen jammer dat er een enorme vertraging in zit.quote:
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er een enorme vertraging in zit.
Gewoon zelf bouwen en niet beginnen aan die veel te dure Alienware zooi.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:05 schreef Johan1994 het volgende:
Ik zit zo rond te kijken, en ik zie deze Computers http://www.dell.com/nl/p/alienware-x51/fs , welke raden jullie me aan? Ik heb een buget van 1600 euro.
Ik zie kansen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Horen jullie wat ze nu zeggen over Heroes and Villains zeggen? Lair of Dr. Vu in je stad plaatsen heeft ook nog voordelen zo te horen
Maar, ik snap niks van computersquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gewoon zelf bouwen en niet beginnen aan die veel te dure Alienware zooi.
zie nietsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
chat. Onder het woordje live
ja hoorde het evil cityquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Horen jullie wat ze nu zeggen over Heroes and Villains zeggen? Lair of Dr. Vu in je stad plaatsen heeft ook nog voordelen zo te horen
Alternate heeft een handige tool voor dat soort dingen volgens mij.quote:
Gewoon criminelen recruteren om spullen te stelen uit andere steden die in jouw stad weer verkocht worden voor geldquote:
ik hou niet van alternate sinds ze mij een kapot moederbord hadden gestuurd en moeilijk gingen doenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:08 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Alternate heeft een handige tool voor dat soort dingen volgens mij.
http://www.alternate.nl/html/configurator/builder/pc/page.html
Precies.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:08 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Gewoon criminelen recruteren om spullen te stelen uit andere steden die in jouw stad weer verkocht worden voor geld
wel 10% fee vragen hequote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen, kijk vanavond of morgen ff voor je oké? Stel ik een pc voor je samen
Als je dat voor me zou doen, dan hou ik forever van jequote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen, kijk vanavond of morgen ff voor je oké? Stel ik een pc voor je samen
alternatequote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:08 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Alternate heeft een handige tool voor dat soort dingen volgens mij.
http://www.alternate.nl/html/configurator/builder/pc/page.html
Tja als je niets van computers weet is het wel handig.quote:
is dat niet al die developer?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
deze dudes zijn beter dan de vorige
ik vertrouw ze gewoon niet meerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Tja als je niets van computers weet is het wel handig.
schijnt genoeg te zijn. Volgens de lui die er iets van weten is het ze nog niet gelukt om het met normaal gebruik op te maken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:22 schreef LeaderRoel het volgende:
Hun voorraad kolen gaat wel snel op
Is het echt zo dat olie, erts en kolen gewoon gelimiteerd zijn in dit spel? Dat er niet om de zoveel tijd weer wat bij komt?
Nope, op is op. Maar ze verspillen dan ook wel heel erg veel met opzet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:22 schreef LeaderRoel het volgende:
Is het echt zo dat olie, erts en kolen gewoon gelimiteerd zijn in dit spel? Dat er niet om de zoveel tijd weer wat bij komt?
Hoelang duurt het in het echt dat het erbij komt?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:22 schreef LeaderRoel het volgende:
Paar miljoen jaarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoelang duurt het in het echt dat het erbij komt?
Je kan ook gewoon dit spel in singleplayer doen, maar je moet wel altijd online zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:24 schreef bambino het volgende:
Gewoon ff een simpel vraagje, word dit spel nu voornamelijk multiplayer?
Ik heb vroeger wel SimCity 2000 en dergelijke gespeeld maar dat was alleen maar zelf.
Ik zou dit spel namelijk wel willen spelen maar dan Single player.
je kan gewoon je eigen region maken zoals zei dit nu doen en gewoon lekker je steden bouwenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:24 schreef bambino het volgende:
Gewoon ff een simpel vraagje, word dit spel nu voornamelijk multiplayer?
Ik heb vroeger wel SimCity 2000 en dergelijke gespeeld maar dat was alleen maar zelf.
Ik zou dit spel namelijk wel willen spelen maar dan Single player.
Ja ok, maar de single player is wel gewoon een heel spel? Niet dat het zo over is ofzo.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:25 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon dit spel in singleplayer doen, maar je moet wel altijd online zijn
het speelt gewoon hetzelfde in je uppiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ok, maar de single player is wel gewoon een heel spel? Niet dat het zo over is ofzo.
Kijk naar andere spellen waar multiplayer nu alles over neemt en de single player weinig voorstelt.
Ah ok thanksquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het speelt gewoon hetzelfde in je uppie
Mwa bijna op... Klein wit vlekje onder 1 van de kool mijnen. Volgens mij kunnen ze nog wel even voort.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:44 schreef Qunix het volgende:
Na een vote voert hij het snel uit
En opmerkelijk dat de kolen al bijna op zijn....
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:47 schreef Cowamundo het volgende:
Die gast praat echt heerlijk mee op niveau!![]()
OMG oh noes fck that, rage quit!
Gamers onder elkaarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:47 schreef Cowamundo het volgende:
Die gast praat echt heerlijk mee op niveau!![]()
OMG oh noes fck that, rage quit!
Dan is hun hele stad naar de klotequote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:51 schreef PG18 het volgende:
Wat als uiteindelijk al je resources op zijn?
Je stad aanpassen aan de omstandigheden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:51 schreef PG18 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je stad aanpassen aan de omstandigheden.
wind en solarfarmsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:51 schreef PG18 het volgende:
de kleinste regio is met drie steden/gebieden voor een stad.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:55 schreef PG18 het volgende:
Maar het water kan neem ik aan ook opraken? En stel dat je in een regio speelt met maar 1 andere stad waar het water ook op is, dan is het game over voor de hele regio?
Water komt geleidelijk terug, bijvoorbeeld als het regent. Maar aan het begin van de stream lieten ze ook een manier zien om rioolwater om te zetten in drinkwater.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:55 schreef PG18 het volgende:
Maar het water kan neem ik aan ook opraken? En stel dat je in een regio speelt met maar 1 andere stad waar het water ook op is, dan is het game over voor de hele regio?
Sewage treathment plant maakt het rioolwater schoon en drukt daarvan een deel terug in de water table.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Water komt geleidelijk terug, bijvoorbeeld als het regent. Maar aan het begin van de stream lieten ze ook een manier zien om rioolwater om te zetten in drinkwater.
cheeta speedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:03 schreef Cowamundo het volgende:
Damn... alles lijkt wel erg snel op te gaan!
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:04 schreef Romanus het volgende:
Ik kijk net, eerste woord dat ik hoor 'Robo-Louie'
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:04 schreef Romanus het volgende:
Ik kijk net, eerste woord dat ik hoor 'Robo-Louie'
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
mijn idee is gehoord, om een nuclear power plant neer te planten en dan die plat te gooien
Waarom zien wij dat soort dingen wel en de developers zelf nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:06 schreef Cowamundo het volgende:
Haha bij die pumping stations vergeet hij die normale pompen die er standaard bij zitten te vervangen voor filtration pumps... Here come the sick people!
is 1 niet genoeg? pomp water > filtreer het/quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:06 schreef Cowamundo het volgende:
Haha bij die pumping stations vergeet hij die normale pompen die er standaard bij zitten te vervangen voor filtration pumps... Here come the sick people!
Nice, dat was dus jouw idee?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
mijn idee is gehoord, om een nuclear power plant neer te planten en dan die plat te gooien
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:07 schreef PG18 het volgende:
[..]
Nice, dat was dus jouw idee?![]()
Op het einde gaan ze dat toch doen?
ik vind het werelds ideequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit is een heel slecht idee om meer industrie te krijgen...
Ze moeten dan nog 2 uur spelen met een map die half besmet isquote:
boeiend is juist leukquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit is een heel slecht idee om meer industrie te krijgen...
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ze moeten dan nog 2 uur spelen met een map die half besmet is
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:11 schreef Friday12 het volgende:
-10k / uur en dan nog geld verdienen door je coal enz te verkopen
deed ie netquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:12 schreef Friday12 het volgende:
waarom laat die radiactive layer niet zien!
Joh?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Als je dit topic doorleest zonder naar weet ik veel wat te kijken begrijp je er dus geen ruk van.
Kan je een great work betalen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:19 schreef Cowamundo het volgende:
Hoe fckin veel geld heb je wel niet in een uur als je stad ook nog eens winstgevend is + die handel!
Nog lang niet. Ze begonnen met dat grijzige in het midden en er is maar 1 plekje waar dat nu wit is geworden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:20 schreef Romanus het volgende:
Hoeveel coal zat er eerst? Want het lijkt nu wel in de buurt te komen van 'none'
Zelfs die plek is nog niet wit maar het lichtste grijs, er zit dus nog coal daarzo, onder bijna ze hele stad zit nog de lichtste kleur grijs/coal.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:23 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nog lang niet. Ze begonnen met dat grijzige in het midden en er is maar 1 plekje waar dat nu wit is geworden.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Gezellig dagje naar het radioactieve park
mutated animals manquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Gezellig dagje naar het radioactieve park
OONE MILLION TROOPS!quote:
blijft omhoog gaan maar zijn geld ookquote:
Hoe kan z'n geld dan omhoog gaan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
blijft omhoog gaan maar zijn geld ook![]()
hij moet echt all die rubble en abandonned shit weg halen
Nee dat is geen vast inkomen per uur, is meer een soort grote voorraad die je in 1 keer verscheeptquote:
dacht het welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:45 schreef Romanus het volgende:
ze hebben geen ziekenhuis of clinic gemaakt?²
Lijkt me logisch dat de rest hem dan moet accepteren. Hij speelt nu toch ook in een regio waar nog 3 anderen bezig zijn? Ik zie tenminste 3 logo's staan linksquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Hm, ik vraag me af of iedereen zomaar een Great Work kan neerzetten?
We kunnen wel zien hoe dat proces gaat, ik vind het wel leuk om te zien hoe dat werkt met Great Works bouwenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Lukt ze nooit in 1 uurtje. Zou wel heel lame zijn.
Denk dat hij alle steden in deze regio beheerd dus er is niemand anders om toestemming aan te vragen, denk dat je normaal idd wel een popup krijgt om het te accepteren ofzoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:49 schreef Romanus het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat de rest hem dan moet accepteren. Hij speelt nu toch ook in een regio waar nog 3 anderen bezig zijn? Ik zie tenminste 3 logo's staan links
Volgens mij omdat ie al zijn shit al verkoopt via de Trade Depots.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:55 schreef LeaderRoel het volgende:
Waarom staat er nog maar 0 bij de great work?
Er zit allemaal coal in de grond, die gaan ze op allerlei manieren op proberen te makenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:00 schreef PG18 het volgende:
Ben even weggeweest, wat zijn ze nu precies aan het doen?
Door die enorme file misschien?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:05 schreef LeaderRoel het volgende:
Waarom blijven die tellers van het vliegveld op 0 staan?
De hele week al. Laatst zelfs iemand op Antarctica.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Er zitten 3 mensen in Afrika te kijken
Ja klopt dat zag ikquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef remcoP het volgende:
[..]
De hele week al. Laatst zelfs iemand op Antarctica.
verdomde wetenschappers die niet werkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef remcoP het volgende:
[..]
De hele week al. Laatst zelfs iemand op Antarctica.
Nee dat komt doordat het gebouw een goeie architectuur heeft waardoor hij aardbeving-proof is, kijk maar naar die grote boogquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef Qunix het volgende:
Bug!?
Stadion kan niet kapot door een aardbeving?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:46 schreef Qunix het volgende:
http://letsallbemayor.com/en/event/burn-some-coal
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:50 schreef BarbaClan het volgende:
staying awake past 10 is bad for your health, more at 11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef LeaderRoel het volgende:
En wat is de moraal van deze livestream?ik bouw er wel 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef LeaderRoel het volgende:
En wat is de moraal van deze livestream?Geen advies aannemen van Chuck_Norris.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
Maar als je andere steden van stroom wil voorzienquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:01 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Je hebt er maar 1 nodig om je hele stad van stroom te voorzien
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:01 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Geen advies aannemen van Chuck_Norris.
zelf keuze denk ikquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:51 schreef PG18 het volgende:
Verstuurt Bol.com eigenlijk de Nederlandse, of de Engels versie? (of een compleet andere taal?)
Die keuze krijg je als je het spel installeertquote:Op zondag 3 maart 2013 00:03 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
ik heb de keuze in elk geval niet gehad.
never mind, ik las het weer verkeerd, ik las het als dat bol je de keuze geeft welke taal je wilquote:Op zondag 3 maart 2013 00:06 schreef Jaspro het volgende:
[..]
Die keuze krijg je als je het spel installeert
Ik kan wel een reden verzinnenquote:Op zondag 3 maart 2013 00:06 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
never mind, ik las het weer verkeerd, ik las het als dat bol je de keuze geeft welke taal je wilexcuses voor mijn domme posts vaak in dit topic, ik weet ook niet hoe het komt. Sorry.
Je bent overduidelijk: Een zombie! Althans, dat vertelt je plaatje mijn.quote:
Hehequote:Op zondag 3 maart 2013 00:23 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Je bent overduidelijk: Een zombie! Althans, dat vertelt je plaatje mijn.
Ik hoop het. Bij de Beta was dat niet zo. Volgens mij pakt ie automatisch de taal waar Origin op ingesteld staat.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:06 schreef Jaspro het volgende:
[..]
Die keuze krijg je als je het spel installeert
Ja ik had nederlands, wil toch wel graag Engelsquote:Op zondag 3 maart 2013 00:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik hoop het. Bij de Beta was dat niet zo. Volgens mij pakt ie automatisch de taal waar Origin op ingesteld staat.
dat schijnt toch niet zo makkelijk te gaan? (lees: er is zoveel dat je heul lang met je kolen kan doen?)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:01 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Er zit allemaal coal in de grond, die gaan ze op allerlei manieren op proberen te maken
Dat berichtje van mij staat bij je DM geschiedenisquote:Op zondag 3 maart 2013 09:48 schreef Thrilled het volgende:
Hoogtes!jeuj, viaducten en bruggen bouwen, is eigenlijk beter dan de vorige
Ja je resources gaan niet zo snel opquote:Op zondag 3 maart 2013 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat schijnt toch niet zo makkelijk te gaan? (lees: er is zoveel dat je heul lang met je kolen kan doen?)
dat is iig wat er verteld is?
quote:Op zondag 3 maart 2013 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat gaan we vanavond eigenlijk doen?
En wat houdt het in. Wat dat kan ik niet echt opmaken uit het plaatje.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat houdt het in. Wat dat kan ik niet echt opmaken uit het plaatje.
Google vertalen:quote:It’s time to test your mayoral skills as you lead a city at its breaking point. Get ready to make critical decisions for a city on the brink—before crime, pollution, city-wide sickness and angry protestors take you down. Think you can keep your cool under pressure like this? Vote now to see how you’ll handle a city on the brink.
Wat heerlijk slechtquote:Het is tijd om uw mayoral vaardigheden te testen als je een stad leiden op zijn breekpunt. Maak je klaar om belangrijke beslissingen voor een stad te maken op de rand-voor criminaliteit, vervuiling, stadsbrede ziekte en boze demonstranten nemen u mee naar beneden. Denk je dat je je hoofd koel te houden onder druk als deze? Stem nu om te zien hoe je een stad op de rand af te handelen.
Inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Vanavond gaan ze een stad van de ondergang redden, lijkt me best leerzaam eigenlijk
Hopelijk wordt het iets meer leerzamer dan gister, toch wel wat dingen opgestoken maar ik had het hel anders verwachtquote:Op zondag 3 maart 2013 11:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Vanavond gaan ze een stad van de ondergang redden, lijkt me best leerzaam eigenlijk
Ik heb weer zin om te kijkenquote:Op zondag 3 maart 2013 11:53 schreef LeaderRoel het volgende:
http://letsallbemayor.com/en/event/burn-some-coal#replayquote:Op zondag 3 maart 2013 12:08 schreef Longcat. het volgende:
Ik heb het stukje met radiatie gemistWeet iemand waar ik het kan terugkijken?
werkt primaquote:Op zondag 3 maart 2013 12:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik was altijd meer van de Sims in plaats van SimCity, maar dit spel ziet er goed uit zegNu is m'n pc wel al wat ouder, hij haalt de minimale systeemeisen wel, maar de aanbevolen niet
Zou ie daarmee wel gewoon goed speelbaar zijn, of ga ik me dan kapot ergeren aan eventuele traagheid, slechtere graphics, etc?
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:44 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
GelukkigEven reserveren dan maar.
Uhm.. alles behalve viridian woods want daar zijn teveel bergenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:33 schreef LinQ het volgende:
Nogmaals voor de mensen uit regio 4, je kunt nog steeds op een regio stemmen! De meeste stemmen gelden natuurlijk. Als het je niet uit maakt mag je ook blanco stemmenPM mij je voorkeur!
http://www.simcityhub.com/regions
• Discovery Delta
• Titan Gorge
• Viridian Woods
Woensdag zal ik bekend maken welke het regio de meeste stemmen heeft gekregen en we dus gaan bebouwen
Discovery Delta ! Prachtige map.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:33 schreef LinQ het volgende:
Nogmaals voor de mensen uit regio 4, je kunt nog steeds op een regio stemmen! De meeste stemmen gelden natuurlijk. Als het je niet uit maakt mag je ook blanco stemmenPM mij je voorkeur!
http://www.simcityhub.com/regions
• Discovery Delta
• Titan Gorge
• Viridian Woods
Woensdag zal ik bekend maken welke het regio de meeste stemmen heeft gekregen en we dus gaan bebouwen
No shit?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:03 schreef Jaspro het volgende:
[..]
Lol! Die lead producer heet Kip van zijn voornaam
Wereldburger deze manquote:Op zondag 3 maart 2013 14:03 schreef Jaspro het volgende:
[..]
Lol! Die lead producer heet Kip van zijn voornaam
Ik had ooit een NLse SimCity met een Britse Rush Hourquote:Op zondag 3 maart 2013 14:14 schreef Romanus het volgende:
Weet iemand of ze bij de Britse DLC ook het verkeer aan de andere kant van de weg laten rijden?
Ze blijven gewoon rechts rijden.quote:Weet iemand of ze bij de Britse DLC ook het verkeer aan de andere kant van de weg laten rijden?
Zou wel een chaos worden als je een Brits del en een Frans/Duits deel in je stad hebt en dat ze dan in het Britse deel links gaan rijden en in het Franse of Duitse deel rechts gaan rijden.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:14 schreef Romanus het volgende:
Weet iemand of ze bij de Britse DLC ook het verkeer aan de andere kant van de weg laten rijden?
Overal clogging op de wegenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou wel een chaos worden als je een Brits del en een Frans/Duits deel in je stad hebt en dat ze dan in het Britse deel links gaan rijden en in het Franse of Duitse deel rechts gaan rijden.![]()
Denk het niet, want je moet met je eigen acount de cd key invoeren en met dat account log je in op je sim city.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef PG18 het volgende:
Weet iemand dit?
Als ik eenmaal het spel in bezit heb, kan ik dan ook mijn broertje het laten spelen op een andere pc binnen ons huisnetwerk (dus hetzelfde publieke IP-adres)? Of moet hij dan ook een exemplaar aanschaffen?
dan heb je pech gehad... en zal je nog een exemplaar aan moeten schaffenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef PG18 het volgende:
Weet iemand dit?
Als ik eenmaal het spel in bezit heb, kan ik dan ook mijn broertje het laten spelen op een andere pc binnen ons huisnetwerk (dus hetzelfde publieke IP-adres)? Of moet hij dan ook een exemplaar aanschaffen?
- En ik laat hem uiteraard niet op mijn Origin account spelen.
volgens mij kan je ergens bij je options links of rechts rijden inschakelen..quote:Op zondag 3 maart 2013 14:14 schreef Romanus het volgende:
Zou wel gaaf zijn, en hoe krijg je dan Britse/Duitse/Franse huizen? Moet je dan speciale wegen aanleggen of iets dergelijks?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij kan je ergens bij je options links of rechts rijden inschakelen..
In de nieuwe SimCity?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij kan je ergens bij je options links of rechts rijden inschakelen..
franse/duitse/engelse huizen krijg je automatisch, de huizen bouwstijl wordt beinvloed door b.v. de big ben/brandenburger gate en eiffeltorenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:39 schreef Romanus het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn, en hoe krijg je dan Britse/Duitse/Franse huizen? Moet je dan speciale wegen aanleggen of iets dergelijks?
(Ik heb overigens die DLC niet gekocht, vraag het me gewoon af)
Waarschijnlijk zit iedereen hier constant filmpjes en screenshots te bekijken tot donderdag/vrijdag omdat niemand kan wachtenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:46 schreef beelz het volgende:
Ik kijk even de stad van gisteren, ik vind het wachten te lang duren...
Woow! Nu al plannen?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:48 schreef Thrilled het volgende:
hmm 60% buildable in mn nieuwe plot.. dan gaan mn plannen ook iets gewijzigd worden ben ik bang
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:49 schreef PG18 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit iedereen hier constant filmpjes en screenshots te bekijken tot donderdag/vrijdag omdat niemand kan wachten
Ik was dit weekend met mijn vriendin op de hond van haar ouders aan het passen. Haar ouders hebben een pc zonder geluid, dus ik kon gisteren niet kijken. Ik ben vandaag eerder naar huis gegaan dan mijn vriendin want ik wou niet wachten tot laterquote:Op zondag 3 maart 2013 14:49 schreef PG18 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit iedereen hier constant filmpjes en screenshots te bekijken tot donderdag/vrijdag omdat niemand kan wachten
Doosje25 de burgemeesterquote:Op zondag 3 maart 2013 14:57 schreef Aloria het volgende:
Meer informatie voor regio2
Mijn account naam voor simcity is Doosje25
Wat ik wil worden weet ik nog niet helemaal volgens mij iets met olie en minen ofzo maar moet nog even overleggen op het mirc kanaal
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:02 schreef Qunix het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_c2
quote:Yet, somehow, laying out your very own town from scratch, managing its budget, and occasionally destroying the whole community with monsters and earthquakes is unquestionably appealing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |