Bullshit man. Je hebt veel jeugd erin, maar waren echt niet zo jong. Volgens mij heeft Classie drie seizoenen eredivisie op zitten.quote:
Boetius, je weet wel, die die rechtsback van jullie helemaal dol draaide hoort ook gewoon nog in de A1.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bullshit man. Je hebt veel jeugd erin, maar waren echt niet zo jong. Volgens mij heeft Classie drie seizoenen eredivisie op zitten.
Jullie man die daar voor zorgt is sowieso een mongool. Mandenmakers Keukens wilde eerst Feyenoord sponseren (niet als hoofdsponsor, maar gewoon als een sponsor), maar op 1 of andere manier ging het fout. Toen wist Sanders daar van en heeft hij hem binnen gehaald.quote:
Oh no, not this shit again.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jullie man die daar voor zorgt is sowieso een mongool. Mandenmakers Keukens wilde eerst Feyenoord sponseren (niet als hoofdsponsor, maar gewoon als een sponsor), maar op 1 of andere manier ging het fout. Toen wist Sanders daar van en heeft hij hem binnen gehaald.
You don't sayquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:16 schreef mrstylo het volgende:
Jullie man die daar voor zorgt is sowieso een mongool.
Klopt. Koevermans is echt een baas.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh no, not this shit again.
Die vent van Mandemakers voelde zich beledigd omdat hij 10 minuutjes moest wachten. Hoe triest ben je dan.
Iemand die je 400000+ euro wilt geven moet je sowieso niet 10 minuten laten wachten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die vent van Mandemakers voelde zich beledigd omdat hij 10 minuutjes moest wachten. Hoe triest ben je dan.
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Koevermans is echt een baas.
Doet nooit wat verkeerd.
En een andere sponsor of relatie waarmee je op dat moment in gesprek bent maar abrupt afbreken zeker?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iemand die je 400000+ euro wilt geven moet je sowieso niet 10 minuten laten wachten.
Als je 10 min te laat bent voor een sollicitatiegesprek is dat anders ook niet bepaald goed voor je kansen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op het moment dat zo'n man binnenkomt hoort hij nog net niet direct gepijpt te worden door twee Russische schonen. Oneens.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En een andere sponsor waarmee je op dat moment in gesprek bent maar abrupt afbreken zeker?
Als je je al beledigd voelt als je 10 minuutjes moet wachten en daarop een eventuele sponsordeal laat stuklopen ben je echt wel een dramaqueen hoor, kom op heej.
Nee uiteraard, maar daar ging het hier niet over.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je 10 min te laat bent voor een sollicitatiegesprek is dat anders ook niet bepaald goed voor je kansen.
Ligt eraan hoeveel hij komt brengen en hoe belangrijk de relaties of sponsors zijn waarmee je op dat moment in gesprek bent.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het moment dat zo'n man binnenkomt hoort hij nog net niet direct gepijpt te worden door twee Russische schonen. Oneens.
Leuk en aardig, maar met een fitte Kongolo, Vilhena, Achahbar, Böetius en Van Beek in de A1 had deze pot (die overigens barslecht was van beiden kanten) vast anders gelopen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bullshit man. Je hebt veel jeugd erin, maar waren echt niet zo jong. Volgens mij heeft Classie drie seizoenen eredivisie op zitten.
Koevermans en bezig met sponsors? Die man heeft twee jaar nodig gehad om er een karige deal met Opel uit te slepen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel hij komt brengen en hoe belangrijk de relaties of sponsors zijn waarmee je op dat moment in gesprek bent.
Alsof er zoiets is als 'teveel sponsoren'? Als je een potentiële sponsor laat wachten 'omdat je met een andere sponsor in gesprek bent' dan ben je gewoon een knurft in het plannen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel hij komt brengen en hoe belangrijk de relaties of sponsors zijn waarmee je op dat moment in gesprek bent.
Daar heeft hij wel heel erg lang over gedaan inderdaad (te lang naar mijn mening), overigens vind ik het geen karige deal.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Koevermans en bezig met sponsors? Die man heeft twee jaar nodig gehad om er een karige deal met Opel uit te slepen.
Dus eigenlijk wat jij zegt is, dat een volwassen man niet goed kan plannen? Want welke debiel gaat nou 2 belangrijke afspraken achter elkaar plannen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En een andere sponsor of relatie waarmee je op dat moment in gesprek bent maar abrupt afbreken zeker?
Als je je al beledigd voelt als je 10 minuutjes moet wachten en daarop een eventuele sponsordeal laat stuklopen ben je echt wel een dramaqueen hoor, kom op heej.
Hoeveel krijgen jullie?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Koevermans en bezig met sponsors? Die man heeft twee jaar nodig gehad om er een karige deal met Opel uit te slepen.
Ze zijn zelfs vergeten dat Mandemakers er was die avond.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wat jij zegt is, dat een volwassen man niet goed kan plannen? Want welke debiel gaat nou 2 belangrijke afspraken achter elkaar plannen?
Waar zie je mij dat zeggen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alsof er zoiets is als 'teveel sponsoren'? Als je een potentiële sponsor laat wachten 'omdat je met een andere sponsor in gesprek bent' dan ben je gewoon een knurft in het plannen.
Dat zuig je gewoon uit je duim. Hij moest 10 minuten wachten, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs vergeten dat Mandemakers er was die avond.
Was niet serieus man. PfffffffSVquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zuig je gewoon uit je duim.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij moest 10 minuten wachten, dat is wat anders.
Maakt het wel triest.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs vergeten dat Mandemakers er was die avond.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waar zie je mij dat zeggen?
Maar gesprekken lopen weleens uit, of meneer Mandemakers was wat eerder, of hij had geen afspraak. Ik heb begrepen dat dit alles voor een wedstrijd plaats vond. Weten wij de exacte details? Ik niet in ieder geval.
Maar je moet sowieso niet dat soort afspraken vlak achter elkaar houden, want lopen sowieso uit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
En een andere sponsor of relatie waarmee je op dat moment in gesprek bent maar abrupt afbreken zeker?
Ja hé. Kan jij het anders onderbouwen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zuig je gewoon uit je duim.
Hey wat makkelijk.
Dat is waar, al ken ik ook niet de details.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maakt het wel triest.
[..]
[..]
Maar je moet sowieso niet dat soort afspraken vlak achter elkaar houden, want lopen sowieso uit.
We weten niet of Feyenoord te laat was. Alleen dat meneer Mandemakers beledigd was dat hij 10 minuutjes moest wachten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:35 schreef Dekatria het volgende:
Een sponsor de schuld geven dat Feyenoord te laat iskomaan zeg.
Ja dat hij minimaal een miljoen kwam inleggen doet helemaal niet ter zake.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:35 schreef Dekatria het volgende:
Een sponsor de schuld geven dat Feyenoord te laat iskomaan zeg.
Het gaat niet om een pakkie boter of een telaatbriefje moeten halen ofzo. Er is altijd nog zoiets als 'voor iemand klaarstaan', en dat mag wel als het om bedragen gaat met een veelvoud aan nullen. Kan je dat niet dan versta je je vak gewoon niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar nogmaals, ik blijf erbij dat het gewoon ubertriest is om zo'n drama te maken als je 10 minuutjes moet wachten.
Dan nog kan meneer best even wachten indien nodig toch? Of moet je meteen rennen en vliegen en zijn voeten kussen omdat hij een miljoen komt brengen, en bestaande relaties - die misschien veel meer geld binnenbrengen - de rest van de avond links laten liggen omdat meneer Mandemakers zich anders beledigd voelt?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat hij minimaal een miljoen kwam inleggen doet helemaal niet ter zake.
Ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan nog kan meneer best even wachten indien nodig toch? Of moet je meteen rennen en vliegen en zijn voeten kussen omdat hij een miljoen komt brengen, en bestaande relaties de rest van de avond links laten liggen omdat meneer Mandemakers zich anders beledigd voelt?
Absoluut, dat snap ik wel. Ik mag ook hopen dat Feyenoord niet te laat kwam op een afgesproken tijdstip ofzo, en verder veels te nonchalant is omgegaan met deze potentiële sponsor, maar aangezien wij de details niet precies weten kan ik daar geen oordeel over vellen. Ik weet alleen dat meneer Mandemakers zich te goed voelde om eventjes te wachten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het gaat niet om een pakkie boter of een telaatbriefje moeten halen ofzo. Er is altijd nog zoiets als 'voor iemand klaarstaan', en dat mag wel als het om bedragen gaat met een veelvoud aan nullen. Kan je dat niet dan versta je je vak gewoon niet.
Valt best mee. Ik las een keer, dat ze zeiden dat shirtsponsor 6 miljoen moest brengen. Maar nu is het sowieso dom om het dan voor 5 jaar vast te leggen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
5 miljoen volgens de berichten. Zal wel 4 zijn.
Natuurlijk moet je alles doen op dát moment om het een miljonair die graag investeert in de (op dat moment praktisch overleden) club. Je laat zo iemand niet eerst een kwartier wachten in de hal van het maasgebouw om dan maar eens te polsen wat die mensen eigenlijk komen doen op zo'n wedstrijddag.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan nog kan meneer best even wachten indien nodig toch? Of moet je meteen rennen en vliegen en zijn voeten kussen omdat hij een miljoen komt brengen, en bestaande relaties de rest van de avond links laten liggen omdat meneer Mandemakers zich anders beledigd voelt?
Ik weet niet of 6 miljoen realistisch is. Als supporter zeg ik natuurlijk dat ik Feyenoord veel meer waard vind. Maar ik vind de bedragen die PSV en Ajax momenteel ontvangen eigenlijk ook niet realistisch en buitensporig hoog als je de sponsorbedragen vergelijkt met wat clubs in het buitenland van shirtsponsors ontvangen. De bedragen die Ajax en PSV nu nog ontvangen zie ik op termijn ook wel teruglopen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik las een keer, dat ze zeiden dat shirtsponsor 6 miljoen moest brengen. Maar nu is het sowieso dom om het dan voor 5 jaar vast te leggen.
Meneer Mandemakers moeten ze inderdaad niet in het Maasgebouw laten wachten, ik weet niet of dit zo is gebeurd. Ik mag toch hopen dat ze hem wel alvast wat hadden aangeboden en een zitruimte hadden aangeboden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je alles doen op dát moment om het een miljonair die graag investeert in de (op dat moment praktisch overleden) club. Je laat zo iemand niet eerst een kwartier wachten in de hal van het maasgebouw om dan maar eens te polsen wat die mensen eigenlijk komen doen op zo'n wedstrijddag.
Als commerciële man die weet dat diegene komt zórg je gewoon dat je direct wordt gebeld op het moment dat die beste man zich meldt bij De Kuip. Leg je in de watten, geef je een goodiebag en de hele rataplan. Als je dan toevallig druk bezig bent met andere zaken excuseer je je op z'n minst en breng je diegene vast naar de businessbox.
Het is geen supporter die gezellig een bitterbal naar binnen werkt en dan weer vertrekt.
Nee is wel realistisch.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik weet niet of 6 miljoen realistisch is. Als supporter zeg ik natuurlijk dat ik Feyenoord veel meer waard vind. Maar ik vind de bedragen die PSV en Ajax momenteel ontvangen eigenlijk ook niet realistisch en buitensporig hoog als je de sponsorbedragen vergelijkt met wat clubs in het buitenland van shirtsponsors ontvangen. De bedragen die Ajax en PSV nu nog ontvangen zie ik op termijn ook wel teruglopen.
Dat Opel zolang is vastgelegd als sponsor kun je ook positief zien, omdat Feyenoord anders na 1 of 2 seizoenen weer op zoek moet naar een nieuwe sponsor bijvoorbeeld. Dit zorgt wel voor continuïteit. Al is de andere kant van de medaille dat je nu misschien een sponsor misloopt die bereid is meer te betalen.
Je analyse deel ik. Maar dat staat los van hoeveel de shirtsponsoring waard zou zijn, in de zin dat ik het vergelijk met de sponsorbedragen die in het buitenland rondgaan. Daar krijgen de echt grote clubs die wereldwijde bekendheid hebben en jaarlijks Champions League spelen weliswaar megabedragen, maar de meeste 'normalere' clubs krijgen ook maar tussen de 3 en 5 miljoen van een shirtsponsor. Let wel, in competities met een hoop aanzien en exposure. In dat licht bezien is Ajax eigenlijk ook maar 7 miljoen waard, en PSV nog minder. Al is het bedrag dat PSV ontvangt van Philips deels gebaseerd op het feit dat de club al de naam van de sponsor draagt en ook het stadion de sponsornaam draagt. Maar dan zit je met Feyenoord wel goed met een bedrag tussen de 5 a 6 miljoen qua shirtsponsor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee is wel realistisch.
Feyenoord heeft na Ajax meeste supporters. Feyenoord heeft heeft ook veel groeipotentieel. Zie aan jullie nieuwe beleid. Misschien is 4/5 miljoen goed voor Feyenoord van gisteren en vandaag, maar niet genoeg voor die van morgen. Je kan nu ook zien aan de clubs die geïnteresseerd zijn naar Feyenoord spelers. Eerst was het de Aston Villa's van de wereld en nu is het een club als Liverpool.
Dat is al iets waar je aan veel kon winnen. Zoals je weet is Opel ook niet marktleider van de auto verkoop in Nederland, dus hebben veel geld in de marketingpotje omdat te worden. Dus daar kon je ook op winnen.
ja dan plan je de gesprekken maar beter in.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind dus dat je dat adhv dit voorbeeld niet zo kunt beoordelen. Tenzij het echt zo is gegaan zoals sommigen hier beweren, maar de details ontbreken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:32 schreef Cara het volgende:
[..]
ja dan plan je de gesprekken maar beter in.
die vent komt een aantal ton aan geld voor je club genereren en dan ga je er zo amateuristisch mee om. hee, daar is het woord weer, amateurisme. Bij Feyenoord? das nieuw.
wat ik heb begrepen 4 miljoen tot maximaal oplopend 5 miljoen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:36 schreef Muto het volgende:
Als Koevermans vindt dat het shirtsponsorship 6 miljoen waard is en hij haalt er daadwerkelijk 5 miljoen uit, dan heeft hij gefaald. Weer.
Ja daarin heeft hij zichzelf, Feyenoord en/of de markt schromelijk overschat inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:36 schreef Muto het volgende:
Als Koevermans vindt dat het shirtsponsorship 6 miljoen waard is en hij haalt er daadwerkelijk 5 miljoen uit, dan heeft hij gefaald. Weer.
Maar de transfermarkt heeft dan ook weinig met de reeële economie te maken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:01 schreef ace_eleven het volgende:
Zelfs als het waar is dat andere sponsors met nog lagere bedragen aan komen zetten, de economie tegenzit en dit dus schijnbaar de minst slechte oplossing is, mag er toch even stilgestaan worden bij het feit dat Van Geel wel gewoon buitengewoon hoge bedragen kan ophalen terwijl de situatie niet veel beter is en er zelfs bekend is dat Feyenoord al met 1 voet in de financiële afgrond staat.
Vergelijkend kijkend kun je zeggen dat Van Geel WEL kan onderhandelen en goed presteert, en Koevermans die 2 jaar bezig is met dit project, dus schijnbaar niet...
Op het moment dat er aan de ene kant gekort wordt nav de crisis heeft dat ook effect op hoeveel een club wilt uitgeven aan transfers...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar de transfermarkt heeft dan ook weinig met de reeële economie te maken.
Overigens staat Feyenoord toch niet meer met 1 voet in de financiële afgrond?
Worden clubs gekort dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Op het moment dat er aan de ene kant gekort wordt nav de crisis heeft dat ook effect op hoeveel een club wilt uitgeven aan transfers...
En Feyenoord staat er nu inderdaad weer net wat beter voor, maar toen Van Geel zijn topdeals sloot niet. En op die manier is het wel vergelijkbaar, dat Van Geel wel presteerde terwijl er bekend was dat Feyenoord het geld hard nodig had, en Koevermans het grotere geld niet loskrijgt met de hindernis van de crisis.
Zit niet goed in z,n vel, zou dat nog steeds te maken hebben met dat 13 jarige meisje ?quote:
Uit NUsport. Ik dacht, ik moet deze objectieve analyse even delen met jullie.quote:"Op 15 juli geboren? Dan is Pellè een kreeft,"zegt astrologe Brenda Duijnker. "Kreeften zijn gevoelsmensen. Die hebben hun emoties, hun stemmingen. Maar ze kunnen ook goed in een groep werken. Ze zijn zorgzaam, alleen dan moet de ander wel hun emoties begrijpen. Dat kunnen de sterrenbeelden vissen en schorpioen het beste. De trainer van Feyenoord, Ronald Koeman is van 21 maart: een ram. En dat is een vuurteken, hetgeen voor een bepaald spanningsveld zorgt met watertekens als Pellè. Een kreeft zal zich niet snel op zijn gemak voelen bij een ram. Een ram is daadkrachtig en direct, kort door de bocht. Dat kan kwetsend zijn voor de gevoelige kreeft. Maar Koeman lijkt geen stereotype ram, houdt rekening met de gevoelens van anderen."
Uitgescheurd inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zit niet goed in z,n vel, zou dat nog steeds te maken hebben met dat 13 jarige meisje ?
Ik heb een roddel gemist?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zit niet goed in z,n vel, zou dat nog steeds te maken hebben met dat 13 jarige meisje ?
och ja ik had ooit een wijf die mn moeder niet mocht omdat ze tweeling was en die konden nooit goed met haar sterrenbeeld opschietenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:56 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Uit NUsport. Ik dacht, ik moet deze objectieve analyse even delen met jullie.
Twente kwam alleen maar naar de Kuip om niet te verliezen, vreselijke wedstrijd was dat.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch wel ongelofelijk dat Feyenoord niet wist te winnen van Twente.
Wat een halve garequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:59 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Johan Derksen kwam er een tijdje terug mee, moest voor de rechter verschijnen hiervoor.
Pfff blij dat die weg is zeker. Pas iemand ook tegen mij over sterrenbeelden dat er echt wel veel dingen in staan die kloppen. Ongelooflijk hoe dom ben je dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:00 schreef Cara het volgende:
[..]
och ja ik had ooit een wijf die mn moeder niet mocht omdat ze tweeling was en die konden nooit goed met haar sterrenbeeld opschieten
toen was ze weg
Er komen wel meer teams naar de Kuip om niet te verliezen, maar ook als je in verdedigend opzicht naar dit Twente kijkt hadden we daar wel meer mogelijkheden moeten creëren.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Twente kwam alleen maar naar de Kuip om niet te verliezen, vreselijke wedstrijd was dat.
Als Feyenoord weet te winnen. Gaan PSV, Ajax, Feyenoord & Vitesse de plekken onderling verdelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Er komen wel meer teams naar de Kuip om niet te verliezen, maar ook als je in verdedigend opzicht naar dit Twente kijkt hadden we daar wel meer mogelijkheden moeten creëren.
Morgen tegen NEC, als we die punten meenemen naar Rotterdam kunnen die verliespunten tegen Twente me gestolen worden. Het was gewoon een misstap, net als PEC uit. Maar misstappen maakt ieder team.
Zolang we nu de aansluiting maar houden voorzie ik nog mooie dingen dit seizoen
Vitesse gaat het ook niet tot het eind volhouden hoor. Wordt een mooie traditionele top3-strijd gok ik. En daarbij heeft Feyenoord naar mijn weten het 'makkelijkste' programma wat ons het meest kansrijk zou maken. Nu hebben we ook wel een team dat misschien nog wel een extra 'onnodige' misstap maakt, wat het uiteindelijk wel eens een heel mooi spannend competitieslot kan makenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Feyenoord weet te winnen. Gaan PSV, Ajax, Feyenoord & Vitesse de plekken onderling verdelen.
Twente & Utrecht zijn te zwak.
Als Feyenoord morgen wint gaat het alleen tussen PSV, Ajax en Feyenoord.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Feyenoord weet te winnen. Gaan PSV, Ajax, Feyenoord & Vitesse de plekken onderling verdelen.
Twente & Utrecht zijn te zwak.
PSV? Ik zie ze volgende week nog wel verliezen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als Feyenoord morgen wint gaat het alleen tussen PSV, Ajax en Feyenoord.
Fc Twente en Fc Utrecht zijn al definitief afgehaakt en te ver op achterstand, en Vitesse komt nog naar De Kuip waarbij ik verwacht dat Feyenoord definitief met Vitesse afrekent.
Al vind ik verder dat PSV en Ajax ook geen al te lastig programma meer hebben, en als je als Feyenoord 3 punten moet inlopen terwijl ik Feyenoord als meest 'kwetsbare' ploeg zie van deze 3, heb ik mijn twijfels of we PSV en Ajax nog gaan achterhalen, al zal Feyenoord vast niet op grote achterstand eindigen mocht het niet lukken.
Eerste dusquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV? Ik zie ze volgende week nog wel verliezen.
Maar die zogenaamde sleutelwedstrijd AZ - PSV? Je moet eigenlijk hopen dat AZ gaat bungelen rond plek 16. Want dan moet AZ wel winnen.
PSV krijgt het lastiger dan Ajax.
Ajax heeft alleen nog als lastige opgaves AZ uit (over 2 weken) en PSV uit (tweede week van April)
Feyenoord kan gewoon zomaar de lachende 3e worden.
Doelsaldo heeft voor het laatst in 2007 uitsluitsel gegeven. Je kan wel zoveel scoren als je wil, het heeft toch niet de eerste prioriteit. Zie Ajax 2009/2010.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:30 schreef ace_eleven het volgende:
Ach ja, als we morgen winnen is het gewoon een gat van 3 punten (en op basis van doelsaldo dus eigenlijk 3,5 punt) verschil. Ik schat ons niet als grootste kandidaat, maar we blijven wel meedoen tot het eind lijkt me, en als er een paar muntjes de goede kant op vallen staan er in mei weer een paar honder duizend man op de Coolsingel
Ach, we draaien gewoon goed mee. Een plek bij de eerste 5 dit seizoen was wenselijk. Vooralsnog lijkt dat te lukken. Ik vind dat we het uitstekend doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:53 schreef De_Pel het volgende:
3,5 punt ga je niet meer goedmaken joh. Houdt in dat PSV 2 misstappen meer moet zetten dan Feyenoord. Ik zie Feyenoord er ook nog wel 2-3 maken, betekent dus dat psv de helft van z'n wedstrijden niet mag winnen.
Klote dat Twente niet gelijk heeft weten te spelen
We voldoen gewoon aan de verwachtingen, niets mis mee (al vind ik het aantal punten, nog altijd minder dan 2 per wedstrijd, niet super). Maar gezien het gepruts om ons heen mag je lang op meer hopen. Het kan alsnog, maar de 2-0 en 0-2 van vanavond zijn niet goed voor m'n vertrouwen in een geweldige afloopquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, we draaien gewoon goed mee. Een plek bij de eerste 5 dit seizoen was wenselijk. Vooralsnog lijkt dat te lukken. Ik vind dat we het uitstekend doen.
Die vCL ga je nooit doorkomen met 0,3 punten. Loten we in de tweede ronde gewoon Aarsknal ofzo en gaan we er 2 keer op genante wijze vanafquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:55 schreef Cara het volgende:
2e en nog een keer CL voorronde proberen met dit keer een fatsoenlijke spits teken ik voor
AZ staat nog altijd maar 3 punten voor op de 17e plaats.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV? Ik zie ze volgende week nog wel verliezen.
Maar die zogenaamde sleutelwedstrijd AZ - PSV? Je moet eigenlijk hopen dat AZ gaat bungelen rond plek 16. Want dan moet AZ wel winnen.
Kan. Aan de andere kant hebben we nog geen wedstrijd dit seizoen zo gemakkelijk gewonnen als nec thuis (5-1). Kan dus ook zomaar van niet. We zien het snel genoeg.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:22 schreef arjan1212 het volgende:
ik denk gelijk tegen nec. die zijn best sterk.
PSV had zelfs moeite met VVV.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
AZ staat nog altijd maar 3 punten voor op de 17e plaats.
Als RKC morgen wint van AZ gaan ze er overheen en staat AZ 15e.
Ik vond het geen erg gemakkelijke wedstrijden en AZ heeft zeker wel de nodige kwaliteiten, maar om nu te verwachten dat ze het PSV echt moeilijk gaan maken....
noquote:Op zondag 3 maart 2013 09:33 schreef Bombvis het volgende:
We volgen gewoon het recept van vorige keer: winnaar van het weekend, verliezer vhw, winnaar vhw dus zal nu wel weer verliezer worden
Weet niet, heb gewoon slecht gevoel. En aangezien Mulder deze week weer het woord kampioenschap in z'n mond nam, volgt daar 9 van de 10 keer een verlies opquote:
En vandaag gaat de 10e wordenquote:Op zondag 3 maart 2013 09:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Weet niet, heb gewoon slecht gevoel. En aangezien Mulder deze week weer het woord kampioenschap in z'n mond nam, volgt daar 9 van de 10 keer een verlies op
die kan ik niet zien neequote:Op zondag 3 maart 2013 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet of het filmpje het doet, maar ik moest wel lachen
(weet niet of je een vriend moet zijn op FB om het te zien)
https://www.facebook.com/(...)81076&type=2&theater
quote:Op zondag 3 maart 2013 11:16 schreef Benigoi het volgende:
http://www.feijenoordcasuals.nl/nieuws/ondertussen-op-de-a15/
Mijn broer had dus een filmpje geplaatst op FB voor dat de vlag geplaatst word.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:16 schreef Benigoi het volgende:
Zit je broer in die ene bus?quote:Op zondag 3 maart 2013 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn broer had dus een filmpje geplaatst op FB voor dat de vlag geplaatst word.
Die gast met die vlag komt aanrennen, wilt over het slootje springen, maar springt in de sloot ipv eroverheen.
Ik moest er wel om lachen
Wat is het precies?quote:Op zondag 3 maart 2013 11:16 schreef Benigoi het volgende:
Deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2013 11:47:30 ]
quote:Op zondag 3 maart 2013 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze?Die, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb bijna dezelfde foto op mijn timeline. Die bus was door FRL geregeld toch?
Klopt jaquote:Op zondag 3 maart 2013 11:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Die, ja.
Heb bijna dezelfde foto op mijn timeline. Die bus was door FRL geregeld toch?
Beginnen?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:00 schreef Aldo-MC het volgende:
Zou wel weer tijd worden voor een prijs dit jaar begint pijnlijk te worden anders
Idd, net alsof Feyenoord al verloren heeftquote:Op zondag 3 maart 2013 10:31 schreef Happel het volgende:
Guttegut. Wat een depressieve harries hier.
Gewoon winnen vandaagquote:Op zondag 3 maart 2013 12:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beginnen?
[..]
Idd, net alsof Feyenoord al verloren heeft
Hoezo?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:00 schreef Aldo-MC het volgende:
Zou wel weer tijd worden voor een prijs dit jaar begint pijnlijk te worden anders
Dat dus. Ik hoop gewoon dat we een goede wedstrijd spelen. En dat we het ons vooral niet onnodig moeilijk makenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, "gewoon" is ook wat overdreven.... NEC blijft een lastige tegenstander.
Idd... Ik blijf hopen over een goede wedstrijd met een overwinning. Maar blijf ook bang voor het standaard Feyenoord syndroom: "de rest wint, dus wij verliezen"quote:Op zondag 3 maart 2013 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dus. Ik hoop gewoon dat we een goede wedstrijd spelen. En dat we het ons vooral niet onnodig moeilijk maken
Daar hebben ze nog al een handje van
Vorige week was het voor Feyenoord met de wind mee.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd... Ik blijf hopen over een goede wedstrijd met een overwinning. Maar blijf ook bang voor het standaard Feyenoord syndroom: "de rest wint, dus wij verliezen"
Klopt, en dat was ook tegen mijn verwachtingen inquote:Op zondag 3 maart 2013 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige week was het voor Feyenoord met de wind mee.
Denken dat De Pel er maar 1 maaktquote:Op zondag 3 maart 2013 11:06 schreef Danielle83 het volgende:
Niet zo negatief. 0-2 wordt het vandaag. Boeitius en Pelle scoren er beiden 1!
Ervaringen uit het verleden extrapoleren naar de komende wedstrijden is geen calimero gejank, maar simpelweg je verwachtingen bijstellen en realistisch houdenquote:
Absoluut, maar dat is voor het grootste deel wel te verklaren. Zijn er een paar keer dichtbij geweest. In 2003 hadden we het sowieso moeten kunnen halen, maar toen ging er veel mis na de winterstop. Daarna is het alleen maar ellende geweest. Nu krabbelen we enigszins op en hebben we dit seizoen een grote kans. Ik zie het wel gebeuren. Realistisch gezien kan het nog wel een paar jaar duren.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:09 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zonder negatief te doen is 1999 wel belachelijk lang geleden voor een club van ons statuur.
Ik blijf de beker maar een troostprijs vinden, dus in dat licht is de EL in 2002 de laatste prijs geweest. Die andere cup ken ik niet eensquote:Op zondag 3 maart 2013 12:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Absoluut, maar dat is voor het grootste deel wel te verklaren.
Maar de UEFA cup in 2002, de beker in 2008 en de Maspalomas Cup in 2001 en 2002 zijn geen prijzen?
Persoonlijk vind ik dat onzin, maar snap dat de beker niet de allure heeft van de FA cup.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:15 schreef RvLaak het volgende:
Ik blijf de beker maar een troostprijs vinden
Vergeet de Zilveren Bal in 2011 niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Absoluut, maar dat is voor het grootste deel wel te verklaren. Zijn er een paar keer dichtbij geweest. In 2003 hadden we het sowieso moeten kunnen halen, maar toen ging er veel mis na de winterstop. Daarna is het alleen maar ellende geweest. Nu krabbelen we enigszins op en hebben we dit seizoen een grote kans. Ik zie het wel gebeuren. Realistisch gezien kan het nog wel een paar jaar duren.
Maar de UEFA cup in 2002, de beker in 2008 en de Maspalomas Cup in 2001 en 2002 zijn geen prijzen?
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:13 schreef Happel het volgende:
[..]
de Maspalomas Cup in 2001 en 2002 zijn geen prijzen?
Het is dan ook maar een meningquote:Op zondag 3 maart 2013 12:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat onzin, maar snap dat de beker niet de allure heeft van de FA cup.
Pellè toch ook de meest sexy man ter wereld award vorig jaar?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:23 schreef De_Pel het volgende:
Oh en ik heb begrepen dat eric gudde in 2009 ook nog een keer met een kruiswoordpuzzel+slagzin-wedstrijd van de buurtsuper heeft meegedaan en dat hij daarbij een prijs heeft gewonnen.
De vraag is alleen nog aan welke kantquote:Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef TC03 het volgende:
Wachten op de eerste goal uit standaardsituatie.
Clasie die een directe vrije trap erin schiet jaquote:Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef TC03 het volgende:
zeker met Koolwijk en Bovenberg.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef TC03 het volgende:
Toen scoorden we toch ook aanvallend uit een corner manquote:Op zondag 3 maart 2013 12:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC uit, wel in het verkeerde doel, maar toch gescoord
Lens is zijn maatje, je weet zelf.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:28 schreef Muto het volgende:
Iedereen krijgt een handje van Koolwijk, behalve Mathijsen.
Dat kan nooit goed gaan. Na afloop Mathijsen onder escorte het veld af, neem ik aan,quote:Op zondag 3 maart 2013 12:28 schreef Muto het volgende:
Iedereen krijgt een handje van Koolwijk, behalve Mathijsen.
Ik was er bij, maar niet veel meegekregen... Het spel was niet om aan te zienquote:Op zondag 3 maart 2013 12:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Toen scoorden we toch ook aanvallend uit een corner man
Die paas van Slotquote:Op zondag 3 maart 2013 12:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik was er bij, maar niet veel meegekregen... Het spel was niet om aan te zien
Ik wil gofferdomme een boterhamquote:Op zondag 3 maart 2013 12:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Lekker man, net uit bed en meteen Feyenoord kijken
Je bent duidelijk een echte fanquote:Op zondag 3 maart 2013 12:34 schreef Jimbo het volgende:
Tering wat ben ik blij dat ik fok checkte. Dacht dat ze in de middag pas speelden. Yay feyenoord!
Brood eten als je net wakker bentquote:
quote:
Maar jij bent ook een niggerquote:Op zondag 3 maart 2013 12:37 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Ik begin de dag altijd met halve kip
half kip half paard.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:37 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Ik begin de dag altijd met halve kip
Altijd.quote:
Dus eigenlijk gaat het best goedquote:Op zondag 3 maart 2013 12:39 schreef Merkie het volgende:
De vorige uitwedstrijd stonden we nu al 2-0 achter.
Wat zeg ikquote:Op zondag 3 maart 2013 12:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Altijd.
Eerste 10 minuten schadevrij doorgekomen, dus die overwinning is al half binnen.
slaat ook nergens op zegquote:
ga naar de kroegquote:Op zondag 3 maart 2013 12:42 schreef Sloggi het volgende:
De TV van mijn bovenbuurman loopt voor op de mijne, en het is hier nogal gehorig (en hij schreeuwt hard).
Mijn wedstrijdbeleving wordt verpest.
Gaat het fout dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Moest een keer foutgaan, Feyenoord supporters in thuisvakken van andere clubs
Caland is Nijmegenaar. Die overleeft het.quote:
quote:
Die hooligans van NEC kent hij bij voornaam. Ik denk het ook.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Caland is Nijmegenaar. Die overleeft het.
Heel goed, als hij naar PSV of Twente zou gaan, hoorde je nooit meer wat van hemquote:
Haal die malloot eens uit dit topic.quote:
lol, en wat zou het in het Nederlands geweest zijn?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Die hooligans van NEC kent hij bij voornaam. Ik denk het ook.
Gaat erover dat de pers altijd heel negatief is tegen hem.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol, en wat zou het in het Nederlands geweest zijn?
Waarheid zeggen = negatief zijn volgens Der Führerquote:Op zondag 3 maart 2013 12:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Gaat erover dat de pers altijd heel negatief is tegen hem.
Die malloot is, sinds hij bij ajax eruit gewipt is, anders goed aan het meetimmeren aan onze wederopstandingquote:
Je roept vooral heel vaak dat je dat roeptquote:Op zondag 3 maart 2013 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Roep ik al sinds z'n eerste 10 minuten speeltijd.
Kampioenselftal.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:49 schreef Muto het volgende:
Wel lekker dat Feyenoord na een voorsprong niet meteen terugzakt. Vorige week ook al.
Speelde we iig nog Europees (of iig verder dan de vCL)quote:Op zondag 3 maart 2013 12:50 schreef Shreyas het volgende:
Zonder Immers stonden jullie wellicht bovenaan nu
Niet normaal zo dominant inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:51 schreef jakees het volgende:
Beste eerste 20 minuten van dit seizoen zeg
De eerste 10 waren slecht anders.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:51 schreef jakees het volgende:
Eerste 10 minuten was anders aardig rukquote:Op zondag 3 maart 2013 12:51 schreef jakees het volgende:
Ff aftasten was dat.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eerste 10 minuten was anders aardig ruk
NEC uit laten razen, moe makenquote:
quote:
Jank niet zo man. Het is ook nooit goed.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
We tasten elke week 10-15 minuten af.
Hadden na 8 minuten ook gewoon weer achter kunnen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |