abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 maart 2013 @ 16:51:00 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123539846
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 16:47 schreef jakees het volgende:

[..]

Feyenoord A1 - PSV 1 2-1
Bullshit man. Je hebt veel jeugd erin, maar waren echt niet zo jong. Volgens mij heeft Classie drie seizoenen eredivisie op zitten.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:01:17 #3
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123540105
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 16:51 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Bullshit man. Je hebt veel jeugd erin, maar waren echt niet zo jong. Volgens mij heeft Classie drie seizoenen eredivisie op zitten.
Boetius, je weet wel, die die rechtsback van jullie helemaal dol draaide hoort ook gewoon nog in de A1.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123540537
5 jarig sponsorcontract :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_123540628
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:14 schreef Cara het volgende:
5 jarig sponsorcontract :')
Jullie man die daar voor zorgt is sowieso een mongool. Mandenmakers Keukens wilde eerst Feyenoord sponseren (niet als hoofdsponsor, maar gewoon als een sponsor), maar op 1 of andere manier ging het fout. Toen wist Sanders daar van en heeft hij hem binnen gehaald.
pi_123540711
Waar kwam het verhaal van Van Gastel en de jeugdopleiding dat in het vorige topic stond vandaan?

Vind het wel opmerkelijk dat de benadering van de jeugdopleiding exact haaks op de benadering van de jeugdopleiding bij Ajax lijkt te staan, als ik de verhalen moet geloven.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_123540787
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:16 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Jullie man die daar voor zorgt is sowieso een mongool. Mandenmakers Keukens wilde eerst Feyenoord sponseren (niet als hoofdsponsor, maar gewoon als een sponsor), maar op 1 of andere manier ging het fout. Toen wist Sanders daar van en heeft hij hem binnen gehaald.
Oh no, not this shit again. :')

Die vent van Mandemakers voelde zich beledigd omdat hij 10 minuutjes moest wachten. Hoe triest ben je dan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:21:15 #8
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123540788
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:16 schreef mrstylo het volgende:
Jullie man die daar voor zorgt is sowieso een mongool.
You don't say _O-
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:22:43 #9
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123540839
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Die vent van Mandemakers voelde zich beledigd omdat hij 10 minuutjes moest wachten. Hoe triest ben je dan.
Klopt. Koevermans is echt een baas.

Doet nooit wat verkeerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123540853
quote:

[..]

Iemand die je 400000+ euro wilt geven moet je sowieso niet 10 minuten laten wachten. :')
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:23:36 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123540883
Kongolo uurtje meegedaan trouwens _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123540952
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt. Koevermans is echt een baas.

Doet nooit wat verkeerd.
Dat hoor je mij niet zeggen.

Hij faalt echt op het gebied van merchandising bijvoorbeeld.
pi_123540993
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:22 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Iemand die je 400000+ euro wilt geven moet je sowieso niet 10 minuten laten wachten. :')
En een andere sponsor of relatie waarmee je op dat moment in gesprek bent maar abrupt afbreken zeker?

Als je je al beledigd voelt als je 10 minuutjes moet wachten en daarop een eventuele sponsordeal laat stuklopen ben je echt wel een dramaqueen hoor, kom op heej. :')
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:27:19 #14
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123541025
quote:

[..]

Als je 10 min te laat bent voor een sollicitatiegesprek is dat anders ook niet bepaald goed voor je kansen.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:27:42 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123541036
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

En een andere sponsor waarmee je op dat moment in gesprek bent maar abrupt afbreken zeker?

Als je je al beledigd voelt als je 10 minuutjes moet wachten en daarop een eventuele sponsordeal laat stuklopen ben je echt wel een dramaqueen hoor, kom op heej. :')
Op het moment dat zo'n man binnenkomt hoort hij nog net niet direct gepijpt te worden door twee Russische schonen. Oneens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123541040
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:27 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Als je 10 min te laat bent voor een sollicitatiegesprek is dat anders ook niet bepaald goed voor je kansen.
Nee uiteraard, maar daar ging het hier niet over. :)
pi_123541065
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Op het moment dat zo'n man binnenkomt hoort hij nog net niet direct gepijpt te worden door twee Russische schonen. Oneens.
Ligt eraan hoeveel hij komt brengen en hoe belangrijk de relaties of sponsors zijn waarmee je op dat moment in gesprek bent.

Ik vind het gewoon ontzettend triest dat iemand zichzelf zo ontzettend belangrijk voelt dat als er niet a la minute tijd voor hem is, maar hij eventjes moet wachten, hij zich meteen beledigd voelt.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:29:32 #18
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123541103
quote:

[..]

Leuk en aardig, maar met een fitte Kongolo, Vilhena, Achahbar, Böetius en Van Beek in de A1 had deze pot (die overigens barslecht was van beiden kanten) vast anders gelopen. ;)
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:29:33 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123541106
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel hij komt brengen en hoe belangrijk de relaties of sponsors zijn waarmee je op dat moment in gesprek bent.
Koevermans en bezig met sponsors? Die man heeft twee jaar nodig gehad om er een karige deal met Opel uit te slepen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:30:49 #20
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123541144
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Alsof er zoiets is als 'teveel sponsoren'? Als je een potentiële sponsor laat wachten 'omdat je met een andere sponsor in gesprek bent' dan ben je gewoon een knurft in het plannen.
pi_123541156
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Koevermans en bezig met sponsors? Die man heeft twee jaar nodig gehad om er een karige deal met Opel uit te slepen.
Daar heeft hij wel heel erg lang over gedaan inderdaad (te lang naar mijn mening), overigens vind ik het geen karige deal.

Maar hij kan ook in gesprek zijn geweest met bestaande sponsors of relaties, die contacten moet men ook warm houden en zijn minstens even belangrijk.
pi_123541157
quote:

[..]

En een andere sponsor of relatie waarmee je op dat moment in gesprek bent maar abrupt afbreken zeker?

Dus eigenlijk wat jij zegt is, dat een volwassen man niet goed kan plannen? Want welke debiel gaat nou 2 belangrijke afspraken achter elkaar plannen?
pi_123541177
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoeveel krijgen jullie?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:31:56 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123541182
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:31 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dus eigenlijk wat jij zegt is, dat een volwassen man niet goed kan plannen? Want welke debiel gaat nou 2 belangrijke afspraken achter elkaar plannen?
Ze zijn zelfs vergeten dat Mandemakers er was die avond. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123541200
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:30 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Alsof er zoiets is als 'teveel sponsoren'? Als je een potentiële sponsor laat wachten 'omdat je met een andere sponsor in gesprek bent' dan ben je gewoon een knurft in het plannen.
Waar zie je mij dat zeggen?

Maar gesprekken lopen weleens uit, of meneer Mandemakers was wat eerder, of hij had geen afspraak. Ik heb begrepen dat dit alles voor een wedstrijd plaats vond. Weten wij de exacte details? Ik niet in ieder geval.
pi_123541245
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat zuig je gewoon uit je duim. Hij moest 10 minuten wachten, dat is wat anders.

Toen was meneer echter al beledigd, en is hij geloof ik kwaad vertrokken.

Sorry, maar zo iemand kan ik net zo min serieus nemen. :')
pi_123541254
quote:

[..]

Was niet serieus man. PfffffffSV
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:34:08 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123541279
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij moest 10 minuten wachten, dat is wat anders.

Dat zuig je gewoon uit je duim.

Hey wat makkelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123541291
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Maakt het wel triest. :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Waar zie je mij dat zeggen?

Maar gesprekken lopen weleens uit, of meneer Mandemakers was wat eerder, of hij had geen afspraak. Ik heb begrepen dat dit alles voor een wedstrijd plaats vond. Weten wij de exacte details? Ik niet in ieder geval.
quote:

Maar je moet sowieso niet dat soort afspraken vlak achter elkaar houden, want lopen sowieso uit.
pi_123541313
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat zuig je gewoon uit je duim.

Hey wat makkelijk.
Ja hé. Kan jij het anders onderbouwen?

Alle berichten die ik heb gelezen en heb opgevangen gingen niet over het vergeten van de afspraak maar over het laten wachten van meneer Mandemakers.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:35:35 #31
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123541333
Een sponsor de schuld geven dat Feyenoord te laat is _O- komaan zeg.
pi_123541355
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:34 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Maakt het wel triest. :')

[..]

[..]

Maar je moet sowieso niet dat soort afspraken vlak achter elkaar houden, want lopen sowieso uit.
Dat is waar, al ken ik ook niet de details.

Maar nogmaals, ik blijf erbij dat het gewoon ubertriest is om zo'n drama te maken als je 10 minuutjes moet wachten.
pi_123541373
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:35 schreef Dekatria het volgende:
We weten niet of Feyenoord te laat was. Alleen dat meneer Mandemakers beledigd was dat hij 10 minuutjes moest wachten. :)

Indien Koevermans, of wie dan ook, inderdaad (veel) te laat was, dan is dat wel kwalijk natuurlijk.
pi_123541395
Hoeveel krijgen jullie van Opel?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:37:10 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123541407
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:35 schreef Dekatria het volgende:
Ja dat hij minimaal een miljoen kwam inleggen doet helemaal niet ter zake.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:38:15 #36
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123541453
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar nogmaals, ik blijf erbij dat het gewoon ubertriest is om zo'n drama te maken als je 10 minuutjes moet wachten.
Het gaat niet om een pakkie boter of een telaatbriefje moeten halen ofzo. Er is altijd nog zoiets als 'voor iemand klaarstaan', en dat mag wel als het om bedragen gaat met een veelvoud aan nullen. Kan je dat niet dan versta je je vak gewoon niet.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:38:44 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123541465
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:36 schreef mrstylo het volgende:
Hoeveel krijgen jullie van Opel?
5 miljoen volgens de berichten. Zal wel 4 zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123541507
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dat hij minimaal een miljoen kwam inleggen doet helemaal niet ter zake.
Dan nog kan meneer best even wachten indien nodig toch? Of moet je meteen rennen en vliegen en zijn voeten kussen omdat hij een miljoen komt brengen, en bestaande relaties - die misschien veel meer geld binnenbrengen - de rest van de avond links laten liggen omdat meneer Mandemakers zich anders beledigd voelt?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:40:30 #39
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123541547
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dan nog kan meneer best even wachten indien nodig toch? Of moet je meteen rennen en vliegen en zijn voeten kussen omdat hij een miljoen komt brengen, en bestaande relaties de rest van de avond links laten liggen omdat meneer Mandemakers zich anders beledigd voelt?
Ja.

We praten over 2009. Toen mocht je al blij zijn als iemand een tientje kwam brengen.

We hebben het inderdaad niet over iemand die postzegels komt kopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123541606
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:38 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Het gaat niet om een pakkie boter of een telaatbriefje moeten halen ofzo. Er is altijd nog zoiets als 'voor iemand klaarstaan', en dat mag wel als het om bedragen gaat met een veelvoud aan nullen. Kan je dat niet dan versta je je vak gewoon niet.
Absoluut, dat snap ik wel. Ik mag ook hopen dat Feyenoord niet te laat kwam op een afgesproken tijdstip ofzo, en verder veels te nonchalant is omgegaan met deze potentiële sponsor, maar aangezien wij de details niet precies weten kan ik daar geen oordeel over vellen. Ik weet alleen dat meneer Mandemakers zich te goed voelde om eventjes te wachten.
pi_123541651
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:38 schreef Caland het volgende:

[..]

5 miljoen volgens de berichten. Zal wel 4 zijn.
Valt best mee. Ik las een keer, dat ze zeiden dat shirtsponsor 6 miljoen moest brengen. Maar nu is het sowieso dom om het dan voor 5 jaar vast te leggen.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:47:31 #42
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123541813
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dan nog kan meneer best even wachten indien nodig toch? Of moet je meteen rennen en vliegen en zijn voeten kussen omdat hij een miljoen komt brengen, en bestaande relaties de rest van de avond links laten liggen omdat meneer Mandemakers zich anders beledigd voelt?
Natuurlijk moet je alles doen op dát moment om het een miljonair die graag investeert in de (op dat moment praktisch overleden) club. Je laat zo iemand niet eerst een kwartier wachten in de hal van het maasgebouw om dan maar eens te polsen wat die mensen eigenlijk komen doen op zo'n wedstrijddag.

Als commerciële man die weet dat diegene komt zórg je gewoon dat je direct wordt gebeld op het moment dat die beste man zich meldt bij De Kuip. Leg je in de watten, geef je een goodiebag en de hele rataplan. Als je dan toevallig druk bezig bent met andere zaken excuseer je je op z'n minst en breng je diegene vast naar de businessbox.

Het is geen supporter die gezellig een bitterbal naar binnen werkt en dan weer vertrekt. :')
pi_123541864
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:42 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Valt best mee. Ik las een keer, dat ze zeiden dat shirtsponsor 6 miljoen moest brengen. Maar nu is het sowieso dom om het dan voor 5 jaar vast te leggen.
Ik weet niet of 6 miljoen realistisch is. Als supporter zeg ik natuurlijk dat ik Feyenoord veel meer waard vind. Maar ik vind de bedragen die PSV en Ajax momenteel ontvangen eigenlijk ook niet realistisch en buitensporig hoog als je de sponsorbedragen vergelijkt met wat clubs in het buitenland van shirtsponsors ontvangen. De bedragen die Ajax en PSV nu nog ontvangen zie ik op termijn ook wel teruglopen.

Dat Opel zolang is vastgelegd als sponsor kun je ook positief zien, omdat Feyenoord anders na 1 of 2 seizoenen weer op zoek moet naar een nieuwe sponsor bijvoorbeeld. Dit zorgt wel voor continuïteit. Al is de andere kant van de medaille dat je nu misschien een sponsor misloopt die bereid is meer te betalen.
pi_123542019
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:47 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je alles doen op dát moment om het een miljonair die graag investeert in de (op dat moment praktisch overleden) club. Je laat zo iemand niet eerst een kwartier wachten in de hal van het maasgebouw om dan maar eens te polsen wat die mensen eigenlijk komen doen op zo'n wedstrijddag.

Als commerciële man die weet dat diegene komt zórg je gewoon dat je direct wordt gebeld op het moment dat die beste man zich meldt bij De Kuip. Leg je in de watten, geef je een goodiebag en de hele rataplan. Als je dan toevallig druk bezig bent met andere zaken excuseer je je op z'n minst en breng je diegene vast naar de businessbox.

Het is geen supporter die gezellig een bitterbal naar binnen werkt en dan weer vertrekt. :')
Meneer Mandemakers moeten ze inderdaad niet in het Maasgebouw laten wachten, ik weet niet of dit zo is gebeurd. Ik mag toch hopen dat ze hem wel alvast wat hadden aangeboden en een zitruimte hadden aangeboden.

Als dat niet is gebeurd dan is dat inderdaad verwijtbaar en klantonvriendelijk voor 'gewone' supporters, laat staan voor een belangrijke afspraak.
pi_123542243
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik weet niet of 6 miljoen realistisch is. Als supporter zeg ik natuurlijk dat ik Feyenoord veel meer waard vind. Maar ik vind de bedragen die PSV en Ajax momenteel ontvangen eigenlijk ook niet realistisch en buitensporig hoog als je de sponsorbedragen vergelijkt met wat clubs in het buitenland van shirtsponsors ontvangen. De bedragen die Ajax en PSV nu nog ontvangen zie ik op termijn ook wel teruglopen.

Dat Opel zolang is vastgelegd als sponsor kun je ook positief zien, omdat Feyenoord anders na 1 of 2 seizoenen weer op zoek moet naar een nieuwe sponsor bijvoorbeeld. Dit zorgt wel voor continuïteit. Al is de andere kant van de medaille dat je nu misschien een sponsor misloopt die bereid is meer te betalen.
Nee is wel realistisch.
Feyenoord heeft na Ajax meeste supporters. Feyenoord heeft heeft ook veel groeipotentieel. Zie aan jullie nieuwe beleid. Misschien is 4/5 miljoen goed voor Feyenoord van gisteren en vandaag, maar niet genoeg voor die van morgen. Je kan nu ook zien aan de clubs die geïnteresseerd zijn naar Feyenoord spelers. Eerst was het de Aston Villa's van de wereld en nu is het een club als Liverpool.
Dat is al iets waar je aan veel kon winnen. Zoals je weet is Opel ook niet marktleider van de auto verkoop in Nederland, dus hebben veel geld in de marketingpotje omdat te worden. Dus daar kon je ook op winnen.
pi_123542688
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:57 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Nee is wel realistisch.
Feyenoord heeft na Ajax meeste supporters. Feyenoord heeft heeft ook veel groeipotentieel. Zie aan jullie nieuwe beleid. Misschien is 4/5 miljoen goed voor Feyenoord van gisteren en vandaag, maar niet genoeg voor die van morgen. Je kan nu ook zien aan de clubs die geïnteresseerd zijn naar Feyenoord spelers. Eerst was het de Aston Villa's van de wereld en nu is het een club als Liverpool.
Dat is al iets waar je aan veel kon winnen. Zoals je weet is Opel ook niet marktleider van de auto verkoop in Nederland, dus hebben veel geld in de marketingpotje omdat te worden. Dus daar kon je ook op winnen.
Je analyse deel ik. Maar dat staat los van hoeveel de shirtsponsoring waard zou zijn, in de zin dat ik het vergelijk met de sponsorbedragen die in het buitenland rondgaan. Daar krijgen de echt grote clubs die wereldwijde bekendheid hebben en jaarlijks Champions League spelen weliswaar megabedragen, maar de meeste 'normalere' clubs krijgen ook maar tussen de 3 en 5 miljoen van een shirtsponsor. Let wel, in competities met een hoop aanzien en exposure. In dat licht bezien is Ajax eigenlijk ook maar 7 miljoen waard, en PSV nog minder. Al is het bedrag dat PSV ontvangt van Philips deels gebaseerd op het feit dat de club al de naam van de sponsor draagt en ook het stadion de sponsornaam draagt. Maar dan zit je met Feyenoord wel goed met een bedrag tussen de 5 a 6 miljoen qua shirtsponsor.

Dat is weliswaar nog niet het bedrag dat Opel jaarlijks aan Feyenoord gaat betalen, dus helemaal goed uitonderhandeld is het niet, maar zoals ik al heb gezegd in het vorige topic is er ook sprake van een economische crisis en heb ik van insiders vernomen dat er wat betreft potentiële sponsors voldoende animo was, maar dat die allemaal met sponsorbedragen tussen de 2 a 3 miljoen kwamen aanzetten. Gezien de situatie is de deal met Opel dan de beste deal, of de minst slechte zoals je wilt. Maar zoveel gaat Feyenoord er dus niet op achteruit (500.000 per seizoen qua sponsorinkomsten), en als Feyenoord goed presteert is de kans groot dat de sponsorinkomsten net zo hoog uitvallen als wat ASR altijd heeft betaald.

Al is dit allemaal wel heel pragmatisch en zakelijk bekeken, want mijn supportershart zegt eigenlijk dat ik Feyenoord natuurlijk véél meer waard vind. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Tomatenboer op 02-03-2013 18:15:10 ]
pi_123543646
quote:

[..]

ja dan plan je de gesprekken maar beter in.
die vent komt een aantal ton aan geld voor je club genereren en dan ga je er zo amateuristisch mee om. hee, daar is het woord weer, amateurisme. Bij Feyenoord? das nieuw.
pi_123543762
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:32 schreef Cara het volgende:

[..]

ja dan plan je de gesprekken maar beter in.
die vent komt een aantal ton aan geld voor je club genereren en dan ga je er zo amateuristisch mee om. hee, daar is het woord weer, amateurisme. Bij Feyenoord? das nieuw.
Ik vind dus dat je dat adhv dit voorbeeld niet zo kunt beoordelen. Tenzij het echt zo is gegaan zoals sommigen hier beweren, maar de details ontbreken.

Maar als meneer Mandemakers echt in de hal heeft moeten staan wachten en hij niet even een zitplaats en wat te drinken is aangeboden, dan is dat inderdaad verwijtbaar ja.
pi_123543819
Als Koevermans vindt dat het shirtsponsorship 6 miljoen waard is en hij haalt er daadwerkelijk 5 miljoen uit, dan heeft hij gefaald. Weer.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_123543835
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:36 schreef Muto het volgende:
Als Koevermans vindt dat het shirtsponsorship 6 miljoen waard is en hij haalt er daadwerkelijk 5 miljoen uit, dan heeft hij gefaald. Weer.
wat ik heb begrepen 4 miljoen tot maximaal oplopend 5 miljoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')