Verdomme, ik wist 't, ik kon m'n vinger er niet direct opleggen,maar ik wist dat er iets niet in de haak was. Hoe heb ik het kunnen missen, achterbakse bloemetjesjurken dat het zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef klarabella het volgende:
Ik ben dit topic al een tijdje aan het volgen.
En denk dan wat bezield mensen zoals poezewoes selam en toverheks om hier steeds onnodige posten neer te zetten.
Dit met namen omdat ze elkaar al elke dag al groeten op een ander forum.
Zijn ze seniel geworden of lijden ze aan alzheimer, wie kan me dat eens uit leggen.
Een blinde kan zelfs nog zien dat er telkens en opzettelijk interessante posten van andere users naar boven worden gescrold door niets zeggende posten neer te knallen op dit topic, dit met de bedoeling om het topic te verstoren.
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:10 schreef Toverheks het volgende:
KlaraBella, uit welke koeienstal ben jij geroldzo voorspelbaar en zo opvallend, nou nu weer lekker in je eigen stront rollen, toedeledoki
ow is het diequote:Op zondag 3 maart 2013 13:38 schreef Margo37 het volgende:
@ Verdomme Klararella, ben je geen nameN vergeten?
Wist je toch alquote:Op zondag 3 maart 2013 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Verdomme, ik wist 't, ik kon m'n vinger er niet direct opleggen,maar ik wist dat er iets niet in de haak was. Hoe heb ik het kunnen missen, achterbakse bloemetjesjurken dat het zijn![]()
Bedankt
scheinheilig ook, hier groeten en op een forum groeten, ach gut het is me allemaal wat, hoe durven ze, ik zeg boete opleggen voor ieder die nog iemand groet in de Scquote:Op zondag 3 maart 2013 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Verdomme, ik wist 't, ik kon m'n vinger er niet direct opleggen,maar ik wist dat er iets niet in de haak was. Hoe heb ik het kunnen missen, achterbakse bloemetjesjurken dat het zijn![]()
Bedankt
quote:
Alles voor de rel !!!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]daar beginnen we niet meer aan, je ziet wat er van komt
Ik zou wel gedag willen zeggen,maar er is hier iemand die dat niet leuk vindquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik zou wel gedag willen zeggen,maar er is hier iemand die dat niet leuk vind![]()
hallo Ben.
Rellen doe ik niet meer aan, ik laat het over aan nieuwe users kloons die gelijk bij de 1e post even een heel verhaal neerplempen wat nergens op slaat.quote:
Daar doelde ik ook opquote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Rellen doe ik niet meer aan, ik laat het over aan nieuwe users kloons die gelijk bij de 1e post even een heel verhaal neerplempen wat nergens op slaat.
Wat hoor ik? Rellen??quote:
quote:
Vond het wel vermakelijk dat berichtquote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]gedraag je, laat je niet uit de tent lokken, ik ging alweer de fout ermee in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |