Alles voor de rel !!!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]daar beginnen we niet meer aan, je ziet wat er van komt
Ik zou wel gedag willen zeggen,maar er is hier iemand die dat niet leuk vindquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik zou wel gedag willen zeggen,maar er is hier iemand die dat niet leuk vind![]()
hallo Ben.
Rellen doe ik niet meer aan, ik laat het over aan nieuwe users kloons die gelijk bij de 1e post even een heel verhaal neerplempen wat nergens op slaat.quote:
Daar doelde ik ook opquote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Rellen doe ik niet meer aan, ik laat het over aan nieuwe users kloons die gelijk bij de 1e post even een heel verhaal neerplempen wat nergens op slaat.
Wat hoor ik? Rellen??quote:
quote:
Vond het wel vermakelijk dat berichtquote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]gedraag je, laat je niet uit de tent lokken, ik ging alweer de fout ermee in
Vast van iemand met een heel druk levenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vond het wel vermakelijk dat bericht
Zou je denken?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:50 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Vast van iemand met een heel druk leven
Je kan toch gewoon een extra usernaam aanmaken.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:53 schreef Toverheks het volgende:
Ik wil toch eens leren hoe je proxy enzo gebruikt om een naam aan te maken op FOK, een extra naam, gewoon omdat dat schijnbaar toch allemaal kan
Gewoon vriendje google raadplegen, staan er zat.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:53 schreef Toverheks het volgende:
Ik wil toch eens leren hoe je proxy enzo gebruikt om een naam aan te maken op FOK, een extra naam, gewoon omdat dat schijnbaar toch allemaal kan, maar dan moet je toch een mailadres ook hebben?
Sprak een expert?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gewoon vriendje google raadplegen, staan er zat.
kan dat? nee kan toch niet heb maar 1 mailadres en als je reg. op FOK moet ook je mailadres erbij, en dan krijg je deze is al in gebruik zoiets.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een extra usernaam aanmaken.
Niet als je een ban hebt, dan wordt er proxy gebruikt!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een extra usernaam aanmaken.
Dan lijkt me een 2e e-mailadres de makkelijkste weg.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan dat? nee kan toch niet heb maar 1 mailadres en als je reg. op FOK moet ook je mailadres erbij, en dan krijg je deze is al in gebruik zoiets.
Maar begin er toch maar niet aan, je ziet gelijk aan mijn posten dat ik het ben.
Maar moet wel altijd glimlachen, ze beginnen meestal Ik lees al *tijdje* mee
Nee hoor. Ik heb me toen gewoon vanaf een ander ip-adres geregistreerd. Weet niet eens zeker of dat wel nodig was.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:57 schreef Poezewoes het volgende:
Niet als je een ban hebt, dan wordt er proxy gebruikt!
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:58 schreef Copycat het volgende:
Een proxy? Maar waarom zou je überhaupt een tweede account willen?
En als je dat al wilt, is een proxy toch helemaal niet nodig? Hoogstens een tweede (web)mailadres.
Jaja, ik heb ooit een kloon gehad, om mee door te posten tijdens een ban.
Daar was ik zo goed in, dat ik direct een PM kreeg van een FA: 'Ik zie wel dat jij het bent, hoor. Maar ik zeg niks!'
De expert! Zijn meteen alle kloonvragen beantwoordquote:Op zondag 3 maart 2013 15:58 schreef Copycat het volgende:
Een proxy? Maar waarom zou je überhaupt een tweede account willen?
En als je dat al wilt, is een proxy toch helemaal niet nodig? Hoogstens een tweede (web)mailadres.
Jaja, ik heb ooit een kloon gehad, om mee door te posten tijdens een ban.
Daar was ik zo goed in, dat ik direct een PM kreeg van een FA: 'Ik zie wel dat jij het bent, hoor. Maar ik zeg niks!'
Ja inderdaad dat kan ookquote:Op zondag 3 maart 2013 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb me toen gewoon vanaf een ander ip-adres geregistreerd. Weet niet eens zeker of dat wel nodig was.
Zitten we weer zinloos te posten he?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:01 schreef Toverheks het volgende:
Nou, laat ik het maar houden zoals het nu is, er is maar 1 Toverheks, en dat ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |