quote:Op zondag 3 maart 2013 00:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Moet kunnen, ik neem aan dat zij andersom ook wel eens zegt, sorry schat maar m'n Tarzan is toch net even potenter als dat jij bent, toch?!
Ja ik heb het gelezen Poezewoes , vanmiddag maar een tukkie doenquote:Op zondag 3 maart 2013 09:30 schreef Poezewoes het volgende:
Zijn jullie vroeg zit nog bij te komen van gebeurtenissen van vanacht met man en Hond!
Jij bent onderdeel van het complot. Alle blauwen!quote:
NIETS is zonder reden.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent onderdeel van het complot. Alle blauwen!
Blauw is niet voor niets in opmars. Net als rood! Alsof dat zonder reden is.
En over blauw gesproken; heb daarnet mijn aangifte ingevuld en opgestuurdquote:Op zondag 3 maart 2013 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent onderdeel van het complot. Alle blauwen!
Blauw is niet voor niets in opmars. Net als rood! Alsof dat zonder reden is.
Verdomme, ik wist 't, ik kon m'n vinger er niet direct opleggen,maar ik wist dat er iets niet in de haak was. Hoe heb ik het kunnen missen, achterbakse bloemetjesjurken dat het zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef klarabella het volgende:
Ik ben dit topic al een tijdje aan het volgen.
En denk dan wat bezield mensen zoals poezewoes selam en toverheks om hier steeds onnodige posten neer te zetten.
Dit met namen omdat ze elkaar al elke dag al groeten op een ander forum.
Zijn ze seniel geworden of lijden ze aan alzheimer, wie kan me dat eens uit leggen.
Een blinde kan zelfs nog zien dat er telkens en opzettelijk interessante posten van andere users naar boven worden gescrold door niets zeggende posten neer te knallen op dit topic, dit met de bedoeling om het topic te verstoren.
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:10 schreef Toverheks het volgende:
KlaraBella, uit welke koeienstal ben jij geroldzo voorspelbaar en zo opvallend, nou nu weer lekker in je eigen stront rollen, toedeledoki
ow is het diequote:Op zondag 3 maart 2013 13:38 schreef Margo37 het volgende:
@ Verdomme Klararella, ben je geen nameN vergeten?
Wist je toch alquote:Op zondag 3 maart 2013 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Verdomme, ik wist 't, ik kon m'n vinger er niet direct opleggen,maar ik wist dat er iets niet in de haak was. Hoe heb ik het kunnen missen, achterbakse bloemetjesjurken dat het zijn![]()
Bedankt
scheinheilig ook, hier groeten en op een forum groeten, ach gut het is me allemaal wat, hoe durven ze, ik zeg boete opleggen voor ieder die nog iemand groet in de Scquote:Op zondag 3 maart 2013 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Verdomme, ik wist 't, ik kon m'n vinger er niet direct opleggen,maar ik wist dat er iets niet in de haak was. Hoe heb ik het kunnen missen, achterbakse bloemetjesjurken dat het zijn![]()
Bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |