Hier rijden de treinen anders uitzonderlijk door met Kotsnachten: Nieuwjaar, Fete de la Musique enz...quote:Op zondag 3 maart 2013 12:00 schreef arkkey het volgende:
Waarschijnlijk omdat Hollanders toch niet normaal kunnen doen, en om nu elke week een compleet uitgeleefde en ondergekotste trein moeten renoveren...
Ik heb een tijdje met het nachtnet moeten reizen voor werk. Zat wel veel dronken jeugd in, maar kwam bijna nooit echt vernielingen tegen. Ja er werd wel eens gerookt 's nachts, maar dat kwam omdat je wist dat de conducteur toch niet langs kwam.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:00 schreef arkkey het volgende:
Waarschijnlijk omdat Hollanders toch niet normaal kunnen doen, en om nu elke week een compleet uitgeleefde en ondergekotste trein moeten renoveren...
Nachtnet is hoerig kut ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:58 schreef Monopoly het volgende:
Alleen is het nachtnet in NL echt een drama.
Huu huu kan allemaal niet goederenpaden onderhoudsvensters bla bla gejammerquote:Waarom niet een extra nachtnetverbinding Groningen - Amsterdam.
Dat is een symposium of een workshop of zo.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:04 schreef bork het volgende:
Ik krijg net een mailtje van mevr. Bork. Geschiedenis van het openbaar vervoer in Zuid-Holland door het erfgoedhuis 21 maart in het Haags OV-museum.
Flyer
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik zit potverdikkie in de bus bij de lekkerste buschaufette ever. Blond, dreadlocks, pilotenbril, oorbellen met Mercedezlogo, en maar raggen met die gelede bus.
Ik wil wel, maar ik ga dan een zwaar probleem krijgen wettelijk gezien hier. Bovendien is het zon type wat je dan met krik/brandblusser/noodhamertje bewerktquote:
Begrijpelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 12:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik wil wel, maar ik ga dan een zwaar probleem krijgen wettelijk gezien hier. Bovendien is het zon type wat je dan met krik/brandblusser/noodhamertjebewerkt
precies! hier rond Assen ook. Assen zelf had geen 'discotheek' dus moesten we 12 km verderop zijn. Kon je vanaf het station in Assen gewoon met een bus naar die 'discotheek'. Als je de laatste bus had wilden ze je ook wel bij je huis afzetten.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:05 schreef Monopoly het volgende:
Toen ik nog in Zwolle woonde gingen we regelmatig naar discotheek Takens in Balkbrug (ik was nog wat jonger toen). Die hadden ook gewoon bussen die je overal naar toe brachten als de tent dicht ging. Bewaker er bij en gewoon bekken houden.
Ideaal systeem.
Nu kan je in Zwolle na het stappen geen kant op, behalve met een taxi.
Dat is het toch wel waard?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik ga dan een zwaar probleem krijgen wettelijk gezien hier. Bovendien is het zon type wat je dan met krik/brandblusser/noodhamertje bewerkt
Je had altijd Groningen - Lelystad 130 km. Met een Qliner. Veredelde stadsbus.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De langste is volgens mij lijn 13 Steenwijk - Leeuwarden. Alleen niemand reist het hele stuk mee
Nee, bestaat inderdaad niet meer.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:50 schreef Sandrvich het volgende:
Denk dat die niet meer bestaat sinds de opening van de Hanzelijn?
Lekker wijf inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2013 12:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik ga dan een zwaar probleem krijgen wettelijk gezien hier. Bovendien is het zon type wat je dan met krik/brandblusser/noodhamertje bewerkt
Rijdt nu tot Emmeloord.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:50 schreef Sandrvich het volgende:
Denk dat die niet meer bestaat sinds de opening van de Hanzelijn?
Dat lijkt me juist een uiterst duidelijke mededeling: "In godsnaam, ga NIET naar Lelystad!"quote:Op zondag 3 maart 2013 13:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
een laatste hoop als zwolle aan alle kanten onbereikbaar is.
Tuinbroek, kisten, zware shag. The worksquote:Op zondag 3 maart 2013 13:12 schreef arkkey het volgende:
Dreadlocks? Toch niet zo'n type met van die "gegen nazi's" patches op d'r groene legerjas he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |