SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Was vannacht om 4 uur.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ze hadden ook niks ingesproken dus? Anders bel je ze even terug?
Mij wil je niet terugbellenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ze hadden ook niks ingesproken dus? Anders bel je ze even terug?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
misschien waren ze dronken en op zoek naar wat uhm...jeweetwel
Goed zeg als directeur!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:25 schreef AldoTheApache het volgende:
godverNaar mijn werk gereden voor cursusochtend. Was het hele gebeuren al voorbij
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:25 schreef AldoTheApache het volgende:
godverNaar mijn werk gereden voor cursusochtend. Was het hele gebeuren al voorbij
Ja, het zou eerst om 11 uur beginnen, gister email: ja we beginnen om 9 uurquote:
Ja dan hadden ze maar moeten meeten. Ik heb gister oog in oog met een hert gezeten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuk toch Tam. Ze misten je duidelijk.
Op je bord?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dan hadden ze maar moeten meeten. Ik heb gister oog in oog met een hert gezeten.
Hoe is het in Spike City?quote:
lekker reeruggetjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hert vond ik niet echt erg lekker of zo btw
Hebben ze gedaan. Was een groot feest. Engel en Aldo hebben gezoend. Joof is getreiterd en iedereen had drank op.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dan hadden ze maar moeten meeten. Ik heb gister oog in oog met een hert gezeten.
Cutequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan. Was een groot feest. Engel en Aldo hebben gezoend. Joof is getreiterd en iedereen had drank op.
Nee op de weg nadat we Grave Encounters hadden gekeken, het bos ingegaan en voila.quote:
Klinkt zo fout ditquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee op de weg nadat we Grave Encounters hadden gekeken, het bos ingegaan en voila.
Iemand treiteren...klinkt als een leuke meet!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan. Was een groot feest. Engel en Aldo hebben gezoend. Joof is getreiterd en iedereen had drank op.
Nee jullie avond klinkt normaal!quote:
Ik mag mijn ware mening over deze meet niet geven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand treiteren...klinkt als een leuke meet![ afbeelding ]
Dat blijkt. Ik vind het prima allemaal, eerst niet kunnen meeten in Arnhem, allemaal afzeggen en vervolgens het dan in Rdam doen. Ik vind het pretty kinderachtig en ben er weg van.quote:
Doe voor mijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag mijn ware mening over deze meet niet geven.
Shit just hit the fanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik vind het prima allemaal, eerst niet kunnen meeten in Arnhem, allemaal afzeggen en vervolgens het dan in Rdam doen. Ik vind het pretty kinderachtig en ben er weg van.
* AldoTheApache schuift een glaasje roosvicee Tammii's kant opquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik vind het prima allemaal, eerst niet kunnen meeten in Arnhem, allemaal afzeggen en vervolgens het dan in Rdam doen. Ik vind het pretty kinderachtig en ben er weg van.
En toen ik er iets van zei ging je mij editten!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit verder. Ik organiseer alleen nog meets in Arnhem voor mensen die gewoon normaal kunnen afspreken en verder ben ik weer een tijd uit dit topic.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache schuift een glaasje roosvicee Tammii's kant op
ah Tammiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit verder. Ik organiseer alleen nog meets in Arnhem voor mensen die gewoon normaal kunnen afspreken en verder ben ik weer een tijd uit dit topic.
Huppel, je moet begrijpen dat ik dacht dat viro niks wist van die taart en het was geen duidelijk verhaal. Ik begreep ook niet waarom je afzei. Vervolgens ging niemand meer want dit en dat, maar tot een uur of 5 snachts in rdam meeten kan wel. Ik begreep jouw punt eerst niet, via dm wil ik best meer horen want ondertussen is dit gewoon uitgelopen op bedrog en achterklap.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen ik er iets van zei ging je mij editten!
Nou dat wat tam zegt eigenlijk.quote:
Ik moest om 11 uur hier werken, dus als het in Arnhem was geweest had ik de trein van 7 uur s'ochtends ofzo moeten pakken. Redelijk onhandig voor mij, dus toen stelde ik alleen een alternatief voor, en daar werd positief op gereageerdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou dat wat tam zegt eigenlijk.
Aldo wilde afterparty, door die wens ging de arnhem meet niet door en toen deed Aldo de moeder van alle meetkaaps door zelf een meet te plannen met maar een paar mensen van de originele meet.
Nogal een naaistreek in mijn ogen maar ja.
Hoe dan ook, ik ga vanavond lekker aan de zuip.
Ben ik niet meerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:44 schreef rival het volgende:
Het zijn altijd die negers op een paard he!!
Wat?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:43 schreef Tamashii het volgende:
Sowieso vinniiee die opeens data gaat bepalen en ook bepaald dat ie niet doorgaat.![]()
Ik heb een fijne avond gehad gister en verder zit dit mijn leven ook niet in de weg, maar het is indd een naaistreek en dat had ik niet verwacht van deze users.
Niemand wist verder wat, en dat is prima. Je mag immers gewoon besloten meeten, punt is dat er een andere meet niet voor doorging en veel gezeik is geweest. Jammer.quote:
Bedankt koffie, je vrolijkt me altijd weer opquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet leuk genoeg om op de hoogte gesteld te worden
Dat is wel jammer ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:46 schreef Tamashii het volgende:
Niemand wist verder wat, en dat is prima. Je mag immers gewoon besloten meeten, punt is dat er een andere meet niet voor doorging en veel gezeik is geweest. Jammer.
Voor mij is het heel simpel. Ik heb een kind, ik kan niet zomaar een nacht wegblijven. Ik vond het lullig om Viro op zn verjaardag nuchter te laten blijven om mij thuis te brengen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Huppel, je moet begrijpen dat ik dacht dat viro niks wist van die taart en het was geen duidelijk verhaal. Ik begreep ook niet waarom je afzei. Vervolgens ging niemand meer want dit en dat, maar tot een uur of 5 snachts in rdam meeten kan wel. Ik begreep jouw punt eerst niet, via dm wil ik best meer horen want ondertussen is dit gewoon uitgelopen op bedrog en achterklap.
Data waren 1,8 of 16 maart. Jij besloot 1 terwijl ik de meet voor stelde ;')quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat?
We zouden gaan meeten, omdat Viro jarig was. Daarom op 1 maart.
En tevens heb ik helemaal niet gezegd dat de meet niet door gaat, ik heb gezegd dat ik er op dat moment geen zin in had.
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bedankt koffie, je vrolijkt me altijd weer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Ik ook niet omdat ik toch wel graag wil crashen ergens ipv terug naar huis rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Duidelijk. Hell ik wist niet eens dat je een kind had en hier ben ik het helemaal mee eens hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor mij is het heel simpel. Ik heb een kind, ik kan niet zomaar een nacht wegblijven. Ik vond het lullig om Viro op zn verjaardag nuchter te laten blijven om mij thuis te brengen.
Wel lullig dat ik dan achteraf berichten krijg dat ik zo deed omdat ik mijn zin wilde hebben. Als ik mag kiezen heb ik liever niet de keet vol, hoe gezellig ik dat ook vind. 's Ochtends word ik liever op mijn manier wakker, in alle rust bijvoorbeeld.
Logisch dat ik baalde omdat mijn weekend werd verpest door iemand die het vanwege afspraken op zaterdagochtend het niet eens vet laat kon maken.![]()
Ik zit mobiel, dm lukte niet.
Heb ik ook aangeboden hoor. Mensen mochten hier blijven slapen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet omdat ik toch wel graag wil crashen ergens ipv terug naar huis rijden.
Lees de rest ook evenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Data waren 1,8 of 16 maart. Jij besloot 1 terwijl ik de meet voor stelde ;')
Dat las ik later jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb ik ook aangeboden hoor. Mensen mochten hier blijven slapen.
Jup op wa heb je dat wel gezegd.quote:
Mag allemaal niet baten! Echter, het is niet anders. Mijn avond is niet verpest en ik ga zometeen naar voetbal kijken en naar mijn familiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat las ik later ja. Toen was het al over.
Lol. Ik dacht dat iedereen wel wist dat er al bijna 15 jaar een huppelkind rondloopt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Duidelijk. Hell ik wist niet eens dat je een kind had en hier ben ik het helemaal mee eens hoor.
Veel plezier en misschien een volgende keer danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mag allemaal niet baten! Echter, het is niet anders. Mijn avond is niet verpest en ik ga zometeen naar voetbal kijken en naar mijn familie
Dit dus. Gebeurd is gebeurd, er over door blijven lullen heeft ook geen zin.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol. Ik dacht dat iedereen wel wist dat er al bijna 15 jaar een huppelkind rondloopt.
Maar ja. Het is gebeurd. Men heeft kunnen sletten enz. op naar de volgende meet.
Nee, ik kende jou ook helemaal niet goed. In ieder geval, wat betreft mijn modacties. Misschien had je gelijk en had ik niets moeten editten maar op dat moment leken het op steken onder water en dat vond ik naar voor de sfeer in het algemene kader. Uiteraard mag je gewoon zeggen dat je het ruk vind etc.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol. Ik dacht dat iedereen wel wist dat er al bijna 15 jaar een huppelkind rondloopt.
Maar ja. Het is gebeurd. Men heeft kunnen sletten enz. op naar de volgende meet.
Om eerlijk te zijn ging het mis omdat alles werd besproken in dat geile tcquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb ik ook aangeboden hoor. Mensen mochten hier blijven slapen.
Dan kan ik niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Volgende meet doen we gewoon in Arnhem over een paar weken, en dan zorg ik dat ik geen afspraken heb op zaterdagochtend. En dan doe ik wel de hele avond een indianentooi op ofzo
Hier nog geen plannen, morgen pas om 12:00 in Rosmalen zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar, wat zijn de plannen voor vanavond? :p
Lol, wil best meeten maar zit in DH!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ging het mis omdat alles werd besproken in dat geile tc![]()
Was dat hele ap gebeuren in het topic besproken waar eigenlijk iedereen die zou meeten zat was het heel anders gelopen denk ik zo.
Maar, wat zijn de plannen voor vanavond? :p
Ik ga bieren bij ErwinRommel en Lotusss.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol, wil best meeten maar zit in DH!
Hehehehe
knuf! ajjj dat is niet leuk!!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er lachen?
Ik sta net op, mn rechtervoet bleef in mn linkerbroekspijp haken en ik viel.
Nogal ongelukkig ook, mn knie en dijbeen liggen open.
Hoezo niet leuk? Ik ging best wel mooi en vooral komisch op mn bek.quote:
Nais.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga bieren bij ErwinRommel en Lotusss.
jaja slapenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nais.
Ik ga slapen bij mijn opa en omaja echt.
Dat klinkt als een wilde avond.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nais.
Ik ga slapen bij mijn opa en omaja echt.
hele avond scrabble en bridgequote:
Neuh maar thuis heb ik geen bed meer en mijn opa heeft hartfalen dus ik wil echt veel uren met hen nog spenderen.quote:
Das lief!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh maar thuis heb ik geen bed meer en mijn opa heeft hartfalen dus ik wil echt veel uren met hen nog spenderen.
Gesloopt jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Das lief!
Waarom heb je geen bed meer? Teveel sexy time?
Als je been open ligt is het niet goed toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo niet leuk? Ik ging best wel mooi en vooral komisch op mn bek.
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:18 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga mijn huis opruimen.... Niemand maakt sneller schoon dan een man die seks verwacht
Eef! Hoe is het?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je been open ligt is het niet goed toch?
[..]
Bed is al schoon... Maar zal niet de enige locatie zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
alleen ff een schoon dekbed erop gooien, en een pad vrijmaken dat naar het bed leidt
Mwoah beetje verveeld en verdrietig en raak een beetje geirriteerd omdat ik mn hart de hele tijd voel kloppen grmblquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gaat zijn gangetje hier.
Vanwaar de "gaat"?
Als het niet meer klopt moet je je pas zorgen gaan makenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah beetje verveeld en verdrietig en raak een beetje geirriteerd omdat ik mn hart de hele tijd voel kloppen grmbl![]()
TMI alert
oh jee, is er gereld?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
Even opheldering!
Ik zou sowieso niet naar de Arnhem meet gaan, en engel ook niet.
Engel had zin om te bieren, dus ik nodigde haar uit om in Rotterdam te komen bieren.
Ik vond het lullig voor Viro dat niemand zijn verjaardag ging vieren en ik heb hem uitgenodigd. Daar kwam vin en Aldo dus bij
Wat betreft het treiteren. Dat was 1 opmerking. Er zijn mensen die veel meer treiteropmerkingen naar die persoon maken. Dus dat is helemaal uit het verband getrokken.
Voor de rest heb ik het idee dat ik niet fout zit, omdat ik sowieso niet naar de Arnhem meet zou gaan
Enlighten mequote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Weken terug was er een soort relletje in kpd.
Ik krijg nu pm daarover. Oplettende FOK!kers zijn grappig.
niet helemaal waarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het niet meer klopt moet je je pas zorgen gaan maken
Er was er net ook een (klipper dacht ik?) die een post van bijna een maand terug van msmessy quote om even te zeggen dat ie het met haar eens isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Weken terug was er een soort relletje in kpd.
Ik krijg nu pm daarover. Oplettende FOK!kers zijn grappig.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
*blaast leven in het topic
[ afbeelding ]
colaatje en dan pink floyd op de achtergrondquote:
ik zit hier met de jongens Phineas & Ferb te kijken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
colaatje en dan pink floyd op de achtergronden dan een samenvatting voor een vak op de Uni
![]()
bijna perfect
phineas & ferb is nog best tofquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik zit hier met de jongens Phineas & Ferb te kijken.
Ik zag het. Sneu volk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er was er net ook een (klipper dacht ik?) die een post van bijna een maand terug van msmessy quote om even te zeggen dat ie het met haar eens is
Kom je ook?quote:
Jij verdient geen bier!quote:
You haz date?quote:
Eten + filmpje kijken enzo bij scharrelquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You haz date?
Of geplande fapsessie?
Wat voor filmpje?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eten + filmpje kijken enzo bij scharrel
Goed bezig jij!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eten + filmpje kijken enzo bij scharrel
Ach, je weet wat "filmpje kijken" betekent. En tussen die wedstrijd kunnen er eigenlijk voornamelijk verliezers zijn voor jou.quote:
Nee, ajax verliest, psv verliest, wij winnen, and I had sex.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach, je weet wat "filmpje kijken" betekent. En tussen die wedstrijd kunnen er eigenlijk voornamelijk verliezers zijn voor jou.
Edit: wow, heeft FC Twente al zo weinig punten?
8-8 voor WIllem 2quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:17 schreef Watertornado het volgende:
PEC - Willem II ben ik ook wel benieuwd naar.
Je hebt Whatsapp?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:17 schreef Watertornado het volgende:
En Huppelmuts, de eerste stap van modernisering is gezet! Houd je vast!
Nee nee, nog niet, dat is nog wat te heftig.quote:
Daar kan whatsapp op!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:17 schreef Watertornado het volgende:
En Huppelmuts, de eerste stap van modernisering is gezet! Houd je vast!
het kan wel, ook zonder sim. Moet je even googlenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dacht dat je daarvoor een nummer moest hebben (dus simkaart)
en gewonnen? Met je brakke hoofdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het kan wel, ook zonder sim. Moet je even googlen
ik kan dat hele whatsapp al niet vinden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het kan wel, ook zonder sim. Moet je even googlen
bwahahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ik kan dat hele whatsapp al niet vinden.
Yes 2-1quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en gewonnen? Met je brakke hoofd
Welke tablet heb jequote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yes 2-1
Niet hele wedstrijd gespeeld.... ik was ijs en ijskoud
Dat had ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:
Beetje jammerquote:To let you know Whatsapp app has to be released by the manufacturer of the product. We do not have any information regarding it. Once the app is released it will be made available to you in windows store.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:57 schreef fietsie het volgende:
Gezellige boel hier, met slingers en muziek en gekkigheid enzo....
Waarom de static versie.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
BIER!!!
[ afbeelding ]
Friet!! (Ja, het is Friet!)
[ afbeelding ]
Tetten!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:05 schreef fietsie het volgende:
Ik mis toch de ehm, warmte in dit geheel
Koningquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Misschien iets anders om de warmte in dit topic terug te brengen
a) Iedereen is slapenquote:
Heb de hele dag gewerkt, zelf. Was wel kut.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
a) Iedereen is slapen
b) Iedereen is ergens anders maar niet in deze SC
c) Iedereen is boos
d) Iedereen heeft een feestje met cadeau's (dicks in boxes enzulks)
zoiets?
Goed, redelijk moe dus ik ga zo pittenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb de hele dag gewerkt, zelf. Was wel kut.
Hoe is het met jou dan?
werk?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben aan het oppassen, waar valt dat onder dan?
Geld verdienenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed, redelijk moe dus ik ga zo pittenBijna tentamens ook, en vandaag bijna niets kunnen doen
zit nu nog steeds te werken
![]()
Maar wel lekker de hele middag Pink Floyd geluisterd
Ideale muziek om projecten op te doen, te studeren, seks, allesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Zwaar werk?
[..]
Pink Floyd, goed idee wel.
Haiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en Ik ben hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Vriendquote:
Ik studeer niet. Ik heb geen seks.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ideale muziek om projecten op te doen, te studeren, seks, alles![]()
Ben je zo dik geworden dat je niet meer op kunt staan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben hier! aan de eettafel!
Beetje verveeld..... en ik ben al een uur bezig om de afstandsbediening te pakken
Haiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Beetje verveeld..... en ik ben al een uur bezig om de afstandsbediening te pakken
Wat eet je?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Saai levenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriend
[..]
Ik studeer niet. Ik heb geen seks.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ZuiperdJezus een echt student
Nee ik heb gister een leuk avondje gehad met drank, weinig geslapen en vandaag gevoetbald.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je zo dik geworden dat je niet meer op kunt staan?
Ach, ik doe best leuke dingen soms.quote:
Gewonnen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik heb gister een leuk avondje gehad met drank, weinig geslapen en vandaag gevoetbald.
Dus ik ben te moe op te staan
Ik wou dat ik kon toveren....quote:
Ik eet niksquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat eet je?
[..]
Saai leven
[..]![]()
Ja met 2-1quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik doe best leuke dingen soms.
[..]
Gewonnen?
ojeeee.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Zeker, bij jou ook?quote:
Ik wil ook wel eens watquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon toveren....
Nu kijk ik naar Tijgers
Heel belangrijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik doe best leuke dingen soms.
Ik heb ook nog niet avond gegetenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet niks
Ik ben te lui om op te staan.....
En ik heb geen boodschappen gehaald
En dan heb ik mijn broek nog aanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Topic is ineens weer alive dankzij Kaneel
ja een programma....quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker, bij jou ook?
[..]
Ik wil ook wel eens wat
Tijgers? Alsin programma of de dieren?
Ow ja, jij moet broekloos door het levenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan heb ik mijn broek nog aan
Ik heb een kroket op en een broodje kaasquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heel belangrijk![]()
[..]
Ik heb ook nog niet avond gegetenMaar ik had dan ook een mega zieke lunch
Ben te moe om mijn broek uit te trekken. Maar heb wel veel pijn aan mijn been nu.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow ja, jij moet broekloos door het leven
2 kroketten dus?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een kroket op en een broodje kaas
Nog steeds die plek?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben te moe om mijn broek uit te trekken. Maar heb wel veel pijn aan mijn been nu.
Ahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja een programma....
Wat wil jij dan?
Ik zou zeggen, doe even een Hulk actie, maar zijn broek groeit altijd meequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben te moe om mijn broek uit te trekken. Maar heb wel veel pijn aan mijn been nu.
Ja, en de broek werd ook altijd paars.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe even een Hulk actie, maar zijn broek groeit altijd mee
Die serie heb ik opgegeven... werd mij te saaiquote:
aho aho aho tralalalala aho tralalalalaquote:
Ik hoor gerichten over slechtere episodes na episode 10quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die serie heb ik opgegeven... werd mij te saai
Wat dan?quote:
1 kroket = 1 bruin broodje met kaasquote:
Ahahahahahahquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1 kroket = 1 bruin broodje met kaas
dus als ik zeg dat ik een bruin broodje kaas eet, is het een kroketzelfde als 1 bier = 2 boterhammen. Dat als mensen vragen hoeveel heb je al op, dat je kunt zeggen een half brood ==> +- 6/7 bier
krokettenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ahahahahahah
Helemaal duidelijk
Ja dan heb je gelijk, ik heb 2 kroketten op
Gewoonquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat dan?
Weet je wat ik wel zou willen zijn
Een bloemetjesgordijn, een bloemetjesgordijn
Van het plafond tot op het raamkozijn
Een bloemetjesgordijn, een bloemetjesgordijn
En alle dagen hangen lekker in het zonnelicht
Met bloemen op m'n hele lijf en ook op m'n gezicht
Weet je wat ik wel zou willen zijn, een bloemetjesgordijn
Zuup'nquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon
Werken, motor rijden, auto rijbewijs halen, sporten, gezellig zuup'n e.d.
Ja ik wil ook van alles.... Maar zuup'n niet hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon
Werken, motor rijden, auto rijbewijs halen, sporten, gezellig zuup'n e.d.
Plannen van wat?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:07 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, roep eens een avond eind deze maand waarop je beschikbaar bent. Dan kunnen we beginnen met plannen.
quote:
Ja, dat bedoel ik dus. Hehe, nee, ik nu ook niet, veels te moequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik wil ook van alles.... Maar zuup'n niet hoorEr zit volgens mij nog alcohol in mijn systeem
Mag ik ook komen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
"Housewarming" meet. Soort van. 3 maanden later dan.
Euhm. pfoe.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:07 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, roep eens een avond eind deze maand waarop je beschikbaar bent. Dan kunnen we beginnen met plannen.
da fuck>?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik wil ook van alles.... Maar zuup'n niet hoorEr zit volgens mij nog alcohol in mijn systeem
Dat je je goed voelt wil niet zeggen dat alle alcohol uit je systeem isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
da fuck>?![]()
na 2 bakken koffie vanochtend was ik wel gewoon weer prima hoor, en na een uurtje pitten was ik weer 100%
Meestal zit het er dan nog juist inquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je je goed voelt wil niet zeggen dat alle alcohol uit je systeem is
29ste doen dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm. pfoe.
29 en 30 maart kan ik wel.
Zo kan je het ook zien jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meestal zit het er dan nog juist in.
ach, ik heb nu ook een pils naast de pcquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je je goed voelt wil niet zeggen dat alle alcohol uit je systeem is
Proostquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach, ik heb nu ook een pils naast de pc
Ik kijk nog steeds naar Tijger, heb discussie met een jood in VBL en ik heb dorstquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Hehe, nee, ik nu ook niet, veels te moeAls ik een film op zet flikker ik met een kwartier in slaap denk ik
Ja maar jij bent een studentquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
da fuck>?![]()
na 2 bakken koffie vanochtend was ik wel gewoon weer prima hoor, en na een uurtje pitten was ik weer 100%
bier!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds naar Tijger, heb discussie met een jood in VBL en ik heb dorst
Luilakquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds naar Tijger, heb discussie met een jood in VBL en ik heb dorst
Grote kans van welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LuilakStraks val je nog in slaap op de stoel aan de eettafel
Of op de eettafel
Tijgerpuntenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het gister over Tijgerpunten
Jupquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En wat zijn dat?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehe, op het puntje van je stoelquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Grote kans van wel
Ik zit ook half op die stoel, omdat ik steeds wil opstaan
Ah ik zie het. Sja, laat ik me daar maar niet over uitlaten.quote:
ik had ook beter op bed kunnen gaan liggenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe, op het puntje van je stoel
Ik lig al lekker in bed.. geen probleem als ik in slaap val
Je hebt er of heel veel, of 1 ofzoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah ik zie het. Sja, laat ik me daar maar niet over uitlaten.
Geen ideequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef AldoTheApache het volgende:
Is dat nou Jennifer lawrence bij Graham Norton?
Laat maar, is ze nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee
Mijn afstandsbediening ligt naast mijn tv
Ik ben keibraaf.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je hebt er of heel veel, of 1 ofzo
J-Lawquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef AldoTheApache het volgende:
Is dat nou Jennifer lawrence bij Graham Norton?
Zo Kyra uitlaten dan en dan kun je daarna lekker op bed liggenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had ook beter op bed kunnen gaan liggen
maar ik moet zo nog kyra uitlaten
Nee, maar ik mag kaneel best eens voor de gek houdenquote:
ja maar is nu nog te vroeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo Kyra uitlaten dan en dan kun je daarna lekker op bed liggen
Moet je haar toch maar aanleren dat ze dat eerder doetquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar is nu nog te vroeg.
Kyra gaat altijd om half 12 plassen en poepie doen
Kroketquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een kroket op en een broodje kaas
en op de achtergrond staat een dartbord voor imbecielenquote:
Voor meerdere activiteitenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en op de achtergrond staat een dartbord voor imbecielen
Ik ga zoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je haar toch maar aanleren dat ze dat eerder doet
C_A! Psv gezien? Wat een jankerd die van Bommel. Als ie trouw publiek wil dan had ie bij ons moeten komen voetballen.quote:
Ouwe buikfetisjistquote:
Nee niet gekeken....quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
C_A! Psv gezien? Wat een jankerd die van Bommel. Als ie trouw publiek wil dan had ie bij ons moeten komen voetballen.
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |