SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Was vannacht om 4 uur.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ze hadden ook niks ingesproken dus? Anders bel je ze even terug?
Mij wil je niet terugbellenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ze hadden ook niks ingesproken dus? Anders bel je ze even terug?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
misschien waren ze dronken en op zoek naar wat uhm...jeweetwel
Goed zeg als directeur!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:25 schreef AldoTheApache het volgende:
godverNaar mijn werk gereden voor cursusochtend. Was het hele gebeuren al voorbij
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:25 schreef AldoTheApache het volgende:
godverNaar mijn werk gereden voor cursusochtend. Was het hele gebeuren al voorbij
Ja, het zou eerst om 11 uur beginnen, gister email: ja we beginnen om 9 uurquote:
Ja dan hadden ze maar moeten meeten. Ik heb gister oog in oog met een hert gezeten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuk toch Tam. Ze misten je duidelijk.
Op je bord?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dan hadden ze maar moeten meeten. Ik heb gister oog in oog met een hert gezeten.
Hoe is het in Spike City?quote:
lekker reeruggetjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hert vond ik niet echt erg lekker of zo btw
Hebben ze gedaan. Was een groot feest. Engel en Aldo hebben gezoend. Joof is getreiterd en iedereen had drank op.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dan hadden ze maar moeten meeten. Ik heb gister oog in oog met een hert gezeten.
Cutequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan. Was een groot feest. Engel en Aldo hebben gezoend. Joof is getreiterd en iedereen had drank op.
Nee op de weg nadat we Grave Encounters hadden gekeken, het bos ingegaan en voila.quote:
Klinkt zo fout ditquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee op de weg nadat we Grave Encounters hadden gekeken, het bos ingegaan en voila.
Iemand treiteren...klinkt als een leuke meet!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan. Was een groot feest. Engel en Aldo hebben gezoend. Joof is getreiterd en iedereen had drank op.
Nee jullie avond klinkt normaal!quote:
Ik mag mijn ware mening over deze meet niet geven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand treiteren...klinkt als een leuke meet![ afbeelding ]
Dat blijkt. Ik vind het prima allemaal, eerst niet kunnen meeten in Arnhem, allemaal afzeggen en vervolgens het dan in Rdam doen. Ik vind het pretty kinderachtig en ben er weg van.quote:
Doe voor mijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag mijn ware mening over deze meet niet geven.
Shit just hit the fanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik vind het prima allemaal, eerst niet kunnen meeten in Arnhem, allemaal afzeggen en vervolgens het dan in Rdam doen. Ik vind het pretty kinderachtig en ben er weg van.
* AldoTheApache schuift een glaasje roosvicee Tammii's kant opquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik vind het prima allemaal, eerst niet kunnen meeten in Arnhem, allemaal afzeggen en vervolgens het dan in Rdam doen. Ik vind het pretty kinderachtig en ben er weg van.
En toen ik er iets van zei ging je mij editten!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit verder. Ik organiseer alleen nog meets in Arnhem voor mensen die gewoon normaal kunnen afspreken en verder ben ik weer een tijd uit dit topic.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache schuift een glaasje roosvicee Tammii's kant op
ah Tammiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit verder. Ik organiseer alleen nog meets in Arnhem voor mensen die gewoon normaal kunnen afspreken en verder ben ik weer een tijd uit dit topic.
Huppel, je moet begrijpen dat ik dacht dat viro niks wist van die taart en het was geen duidelijk verhaal. Ik begreep ook niet waarom je afzei. Vervolgens ging niemand meer want dit en dat, maar tot een uur of 5 snachts in rdam meeten kan wel. Ik begreep jouw punt eerst niet, via dm wil ik best meer horen want ondertussen is dit gewoon uitgelopen op bedrog en achterklap.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen ik er iets van zei ging je mij editten!
Nou dat wat tam zegt eigenlijk.quote:
Ik moest om 11 uur hier werken, dus als het in Arnhem was geweest had ik de trein van 7 uur s'ochtends ofzo moeten pakken. Redelijk onhandig voor mij, dus toen stelde ik alleen een alternatief voor, en daar werd positief op gereageerdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou dat wat tam zegt eigenlijk.
Aldo wilde afterparty, door die wens ging de arnhem meet niet door en toen deed Aldo de moeder van alle meetkaaps door zelf een meet te plannen met maar een paar mensen van de originele meet.
Nogal een naaistreek in mijn ogen maar ja.
Hoe dan ook, ik ga vanavond lekker aan de zuip.
Ben ik niet meerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:44 schreef rival het volgende:
Het zijn altijd die negers op een paard he!!
Wat?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:43 schreef Tamashii het volgende:
Sowieso vinniiee die opeens data gaat bepalen en ook bepaald dat ie niet doorgaat.![]()
Ik heb een fijne avond gehad gister en verder zit dit mijn leven ook niet in de weg, maar het is indd een naaistreek en dat had ik niet verwacht van deze users.
Niemand wist verder wat, en dat is prima. Je mag immers gewoon besloten meeten, punt is dat er een andere meet niet voor doorging en veel gezeik is geweest. Jammer.quote:
Bedankt koffie, je vrolijkt me altijd weer opquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet leuk genoeg om op de hoogte gesteld te worden
Dat is wel jammer ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:46 schreef Tamashii het volgende:
Niemand wist verder wat, en dat is prima. Je mag immers gewoon besloten meeten, punt is dat er een andere meet niet voor doorging en veel gezeik is geweest. Jammer.
Voor mij is het heel simpel. Ik heb een kind, ik kan niet zomaar een nacht wegblijven. Ik vond het lullig om Viro op zn verjaardag nuchter te laten blijven om mij thuis te brengen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Huppel, je moet begrijpen dat ik dacht dat viro niks wist van die taart en het was geen duidelijk verhaal. Ik begreep ook niet waarom je afzei. Vervolgens ging niemand meer want dit en dat, maar tot een uur of 5 snachts in rdam meeten kan wel. Ik begreep jouw punt eerst niet, via dm wil ik best meer horen want ondertussen is dit gewoon uitgelopen op bedrog en achterklap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |