Je bent niet leuk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:59 schreef Nober het volgende:
Dubbel.
VBL / [Rtl7 @EL] Ajax - Chelsea #1 Appeltje eitje
Fijn. Ga je nu weg uit VBLquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Ajax is overrated, altijd even laten weten op zulke momenten.
jij bent toch die barca fapperquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Ajax is overrated, altijd even laten weten op zulke momenten.
Slavia Praagquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:37 schreef Doublepain het volgende:
Ajax mocht willen dat ze bij de top horen, Steaua mag eten met Madrid, Chelsea en Ajax moet het maar doen met een Kopenhagen of een PAOK.
Het wordt een heet avondje daar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Gaat het spoken in Boekarest?
Dit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:37 schreef Doublepain het volgende:
Ajax mocht willen dat ze bij de top horen, Ajax moet het maar doen met een Kopenhagen of een PAOK.
Volgens mij heb jij iets met Duitsland.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:51 schreef vluggejapie99 het volgende:
Zet Stuttgart - Lazio ook maar in de TT
hup VfB!
Dat heb je scherp opgemerkt, bijgoochem.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij iets met Duitsland.
Volgens mij kan je beter naar de Duitse FOK! gaan dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:53 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Dat heb je scherp opgemerkt, bijgoochem.
ZUECHTE!quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter naar de Duitse FOK! gaan dan.
Ik kijk voor Riberyquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik kijk alleen voor die bazige stadionspeaker
Lijkt wel eredivisie niveau dit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:39 schreef Stiggie het volgende:
Veel animo voor de wedstrijd merk ik al. Topic loopt als een speer
Ik heb het nog niet verwerkt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:39 schreef Stiggie het volgende:
Veel animo voor de wedstrijd merk ik al. Topic loopt als een speer
Die had een moeder van een van die zigeuners toch verbrand? Of twee, tenminste. (hoorde ik bij sbs6)quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Steaua moet winnen.
Maar wij willen wel de schilderijen terug.
De daders zijn gelukkig gepakt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Die had een moeder van een van die zigeuners toch verbrand? Of twee, tenminste. (hoorde ik bij sbs6)
Behalve dat gun ik het Steaua wel. Stadion zit mooi vol. Je zult zien dat bij de return de tribune vol gaten zit. Ik heb liever dat een team wint waar de cup leeft en serieus wordt genomen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:15 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Laten we hopen dat Steauauauaua doorgaat, dan kunnen we net doen alsof het niet zo erg was dat Ajax was uitgeschakeld.
100% mee eens.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Behalve dat gun ik het Steaua wel. Stadion zit mooi vol. Je zult zien dat bij de return de tribune vol gaten zit. Ik heb liever dat een team wint waar de cup leeft en serieus wordt genomen.
Vind ik ook zo raar hèquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Inter speelt in het rood. Verschrikkelijk. Waarom niet gewoon blauw-zwart?
Ik vind ze niet eens zo lelijk hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:24 schreef De_Dorstige het volgende:
Dat krijg je van die lelijke rode shirts.
Smaken verschillen, niets mis mee.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind ze niet eens zo lelijk hoor
Ik heb ook liever dat ze in het blauw-zwart spelen nu.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Smaken verschillen, niets mis mee.
Wat heb jij tegen Telstar?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je voor Telstar bent
Juventus kan het inderdaad weinig schelen wie hier wint.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:33 schreef HighVolume het volgende:
juventus boeit t geen zak meer, afluiten dus spurs door
WHAHAHA jij bent egt heel garpig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:33 schreef HighVolume het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:35 schreef Vermecelli het volgende:
Tottenham
Bale
Vertonghen
Ajax
Verhoeven
jezus wat slecht..... inter dusquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Juventus kan het inderdaad weinig schelen wie hier wint.
nee domquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WHAHAHA jij bent egt heel garpig.
juventus?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:33 schreef HighVolume het volgende:
Al...quote:
Om te janken.quote:
Na 3 biertjes ben je onder invloed. Lichtgewicht dus.quote:
Dat hij goed speeltquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:01 schreef Tyron het volgende:
"Die Vertonghen heeft ook lekker veel balverlies geen ene keer"![]()
![]()
wat bedoelt gijpie daarmee
Zeker.quote:
Die heeft er verstand van.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef De_Dorstige het volgende:
De sfeer is fantastisch volgens Leo.
Morgen Schelvis in VI. Jammer dat ik er niet nu al klaar voor gaan kan zitten.quote:
Schelveccioquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:22 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Morgen Schelvis in VI. Jammer dat ik er niet nu al klaar voor gaan kan zitten.
[youtube[/youtube]quote:
6-0?????? Het staat 3-0 voor Tottenham.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:24 schreef bjanaan het volgende:
Inter moet volgende week 6-0 winnen of werkt dat niet zo in de EL?
Heb het gezien. Is wel een baasje hoor. Mooi hoe hij met zijn broer omgaat.quote:
Heen wedstrijd X 2 ..quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
6-0?????? Het staat 3-0 voor Tottenham.
goh.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:28 schreef bjanaan het volgende:
Volgens wiki is Luis Figo al in 2009 gestopt.
Dit geeft nog maar eens extra aan wat voor een eindbaas dit is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb het gezien. Is wel een baasje hoor. Mooi hoe hij met zijn broer omgaat.
Vriend stop ajb met dit forum niks voor jou, je post niet eens in (je eigen) 't NEC topic.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Oh. Moet ie nog 6 keer scoren nu?
wtfquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:33 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Vriend stop ajb met dit forum niks voor jou, je post niet eens in (je eigen) 't NEC topic.
Nee volgens mij snap jij er geen klote van, jij denkt dat thuisdoelpunten dubbel tellenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:33 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Vriend stop ajb met dit forum niks voor jou, je post niet eens in (je eigen) 't NEC topic.
Inter speelt toch uit? Dan zjn het toch uitdoelpunten?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee volgens mij snap jij er geen klote van, jij denkt dat thuisdoelpunten dubbel tellen
Als je redeneert als een debiel kan je het zo zien ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Inter speelt toch uit? Dan zjn het toch uitdoelpunten?
Je moet toch wat om het te verklarenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je redeneert als een debiel kan je het zo zien ja.
Ik bedoel Ajax speelde 2-0 thuis tegen Boekarest uiteindelijk wordt het 2-0 in eigen stadion zelf dus 2-2.quote:
Ja precies, maar hoe kom je dan op die 6.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:36 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik bedoel Ajax speelde 2-0 thuis tegen Boekarest uiteindelijk wordt het 2-0 in eigen stadion zelf dus 2-2.
Nu moet Inter er volgende week 3 maken op gelijke hoogte te komen met Spurs.
Snap ook niet waar ik die keer 2 vandaan haal.
Dat bedoel ik uitdoelpunten worden met de thuis wedstrijd meegerekendquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Inter speelt toch uit? Dan zjn het toch uitdoelpunten?
oh, bedoelde je dát?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:36 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik bedoel Ajax speelde 2-0 thuis tegen Boekarest uiteindelijk wordt het 2-0 in eigen stadion zelf dus 2-2.
Nu moet Inter er volgende week 3 maken op gelijke hoogte te komen met Spurs.
Snap ook niet waar ik die keer 2 vandaan haal.
Snap ik ook niet sorry Tijroonquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja precies, maar hoe kom je dan op die 6.
In 1 ding heb je in elk geval gelijk; als Inter thuis met 6-0 wint zijn ze door.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:38 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ja beetje stom uitgelegd sorry pik!
Louis wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:40 schreef De_Dorstige het volgende:
Houd het netjes, heren. Niemand is groter dan de club.
wk"s en ek"s spelenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:43 schreef genster het volgende:
[..]
En zijn houding bij vrije trappen ..
Dit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:49 schreef De_Dorstige het volgende:
Laat die scheids maar affluiten. Op naar Genée, Gijp en Derksen.
Wou jij dat ontkennen dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:55 schreef De_Dorstige het volgende:
Er komt nog veel meer jongens en meiden.
Janus V.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
4-0 met rust. Na rust een hattrick van Jantje Vertonghen.
Nee niet leuk gaan zitten doen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is toch die barça speler?
Heb je die al getekend, wel een mooi hoofd daarvoor.quote:
Nopequote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je die al getekend, wel een mooi hoofd daarvoor.
Dat zei Ajax ook.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach Tottenham hoeft maar 1x te scoren.
Als Tottenham 1 keer scoort, moet Inter er alsnog drie bij scoren, dat kan niet.quote:
Tottenham is geen Ajax natuurlijkquote:
Geldt ook voor Feyenoord zonder Pelle, Twente zonder Chadli, Vitesse zonder Bonyquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Zonder die Superman is het ook maar en zo-zo elftal
Die mogen wel wat betere spelers erbij kopen ja als Bale weggaat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Zonder die Superman is het ook maar en zo-zo elftal
Wss gaan ze dan FC Porto leegkopenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mogen wel wat betere spelers erbij kopen ja als Bale weggaat.
Of ze halen Eriksen, De Jong en Alderweireld.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wss gaan ze dan FC Porto leegkopen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ze halen Eriksen, De Jong en Alderweireld.
Dat ben ik ook met je eens. Maar die Engelsen kopen toch maar wat joh.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]![]()
Mss voegt Eriksen er wat aan toe, maar die 2 anderen.. nee...
Inzingenquote:
Die staan allemaal nog op het Vaticaan ter ere van de nieuwe pausquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:20 schreef XSbig het volgende:
Waarom zxit er eigenlijk geen publiek bij Inter?
Zie het geval met die Anita idd. half jaar laten komen er 6 Fransen ofzo en Anita mag weer weg .quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens. Maar die Engelsen kopen toch maar wat joh.
Omdat Yolanthe er niet meer is om hun warm te houden met een bukkakequote:Op donderdag 14 maart 2013 20:20 schreef XSbig het volgende:
Waarom zxit er eigenlijk geen publiek bij Inter?
Ja terwijl ze zogenaamd goed beleid voeren daarquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zie het geval met die Anita idd. half jaar laten komen er 6 Fransen ofzo en Anita mag weer weg .
Bandquote:
Nou , Sissoko , Cabaye etc zijn prima spelers hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja terwijl ze zogenaamd goed beleid voeren daar.
Ja maar waarom halen ze dan eerst Anita? Als ze die spelers al wouden hebben voor die positie. Ze doen ook niks aan jeugd daar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nou , Sissoko , Cabaye etc zijn prima spelers hoor
Rocky 1 ging nog welquote:
Geen ene club doet aan jeugd in Engeland. En tja , ze zien die dwerg uitblinken tegen PSV en hoppa meteen kopen. Misschien is Anita nu alleen nog maar goed voor de League cup en Europa Leaguequote:Op donderdag 14 maart 2013 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar waarom halen ze dan eerst Anita? Als ze die spelers al wouden hebben voor die positie. Ze doen ook niks aan jeugd daar.
Anita had lekker bij Ajax moeten blijven als VM. Had Ajax nu toch wel 10 punten meer gehad denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen ene club doet aan jeugd in Engeland. En tja , ze zien die dwerg uitblinken tegen PSV en hoppa meteen kopen. Misschien is Anita nu alleen nog maar goed voor de League cup en Europa League
Anita rook teveel geld . Zoals zovelen tegenwoordig doen . Ach dan gaat die daar lekker op zijn bek ofzo. Ga je hem zien bij clubjes als Brighton of Charlton over pakweg 3 jaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anita had lekker bij Ajax moeten blijven als VM. Had Ajax nu toch wel 10 punten meer gehad denk ik.
Zo zonde is dat. En volgens mij verdient hij daar nog niet eens zo heel veel meer als hij bij Ajax kon verdienen. Hij zal daar echt geen 3 miljoen verdienen ofzo. Maar misschien kan hij over een paar jaar terug naar Ajax. Want hij heeft als VM niks te zoeken daar, die houden meer van types Enoh en Tioté.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anita rook teveel geld . Zoals zovelen tegenwoordig doen . Ach dan gaat die daar lekker op zijn bek ofzo. Ga je hem zien bij clubjes als Brighton of Charlton over pakweg 3 jaar
Hij was zelfs een tijdje speelmaker daar. Nam die alle hoekschoppen en vrije trappenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo zonde is dat. En volgens mij verdient hij daar nog niet eens zo heel veel meer als hij bij Ajax kon verdienen. Hij zal daar echt geen 3 miljoen verdienen ofzo. Maar misschien kan hij over een paar jaar terug naar Ajax. Want hij heeft als VM niks te zoeken daar, die houden meer van types Enoh en Tioté.
Dat was gelijk z'n laatste wedstrijd ivm oogkanker.quote:
op kanaal 2quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:40 schreef macca728 het volgende:
bij verlenging gaan we door bij RTL7 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |