Je bent niet leuk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:59 schreef Nober het volgende:
Dubbel.
VBL / [Rtl7 @EL] Ajax - Chelsea #1 Appeltje eitje
Fijn. Ga je nu weg uit VBLquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Ajax is overrated, altijd even laten weten op zulke momenten.
jij bent toch die barca fapperquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Ajax is overrated, altijd even laten weten op zulke momenten.
Slavia Praagquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:37 schreef Doublepain het volgende:
Ajax mocht willen dat ze bij de top horen, Steaua mag eten met Madrid, Chelsea en Ajax moet het maar doen met een Kopenhagen of een PAOK.
Het wordt een heet avondje daar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Gaat het spoken in Boekarest?
Dit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:37 schreef Doublepain het volgende:
Ajax mocht willen dat ze bij de top horen, Ajax moet het maar doen met een Kopenhagen of een PAOK.
Volgens mij heb jij iets met Duitsland.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:51 schreef vluggejapie99 het volgende:
Zet Stuttgart - Lazio ook maar in de TT
hup VfB!
Dat heb je scherp opgemerkt, bijgoochem.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij iets met Duitsland.
Volgens mij kan je beter naar de Duitse FOK! gaan dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:53 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Dat heb je scherp opgemerkt, bijgoochem.
ZUECHTE!quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter naar de Duitse FOK! gaan dan.
Ik kijk voor Riberyquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik kijk alleen voor die bazige stadionspeaker
Lijkt wel eredivisie niveau dit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:39 schreef Stiggie het volgende:
Veel animo voor de wedstrijd merk ik al. Topic loopt als een speer
Ik heb het nog niet verwerkt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:39 schreef Stiggie het volgende:
Veel animo voor de wedstrijd merk ik al. Topic loopt als een speer
Die had een moeder van een van die zigeuners toch verbrand? Of twee, tenminste. (hoorde ik bij sbs6)quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Steaua moet winnen.
Maar wij willen wel de schilderijen terug.
De daders zijn gelukkig gepakt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Die had een moeder van een van die zigeuners toch verbrand? Of twee, tenminste. (hoorde ik bij sbs6)
Behalve dat gun ik het Steaua wel. Stadion zit mooi vol. Je zult zien dat bij de return de tribune vol gaten zit. Ik heb liever dat een team wint waar de cup leeft en serieus wordt genomen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:15 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Laten we hopen dat Steauauauaua doorgaat, dan kunnen we net doen alsof het niet zo erg was dat Ajax was uitgeschakeld.
100% mee eens.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Behalve dat gun ik het Steaua wel. Stadion zit mooi vol. Je zult zien dat bij de return de tribune vol gaten zit. Ik heb liever dat een team wint waar de cup leeft en serieus wordt genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |