SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
En ik open maar met een rugfoto. Ben ik de enige die echt veel moeite heeft rug aan te spannen?
Krijg t maar nooit fatsoenlijk voor elkaar.. hier ook 2 mislukte foto's, 1 vage en 1 waar ik t minder goed aanspan dan de ander.. heeft iemand tips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 "Mirin Zeeman onderbroek""If you do what you always did, then you will get what you always got."
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:41 schreef Pastapipos het volgende:
En ik open maar met een rugfoto. Ben ik de enige die echt veel moeite heeft rug aan te spannen?
Krijg t maar nooit fatsoenlijk voor elkaar.. hier ook 2 mislukte foto's, 1 vage en 1 waar ik t minder goed aanspan dan de ander.. heeft iemand tips?Wel een beetje een sausagefest zo in de kleedkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 "Mirin Zeeman onderbroek"![]()
We waren de enige 2 ;pquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wel een beetje een sausagefest zo in de kleedkamer
@Poidertje netjes, jaloers. Hoe lang train je?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik heb t niet echt bij gehouden hoelang. Eerst wat aanrommelen... af en toe ff naar de gym.
sinds 2 jaar train ik echt fanatiek. Ben van ongeveer 75 kg ecto, naar 90 kilo nu gegaan, in die tijd.![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dat gevoel als je in de cardio afdeling rondloopt en alle chicks je miren
[ afbeelding ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Lees zijn zin nog een keer..........quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:57 schreef 16meter het volgende:
chicks die gaan miren omdat je cardio doet
goedverhaalbroerYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ja ik doe altijd dikke lat spread als ik langs de cardio loop. Dan zo breed mogelijk en ondertussen even paar poses.![]()
oh ze miren omdat hij er looptquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Lees zijn zin nog een keer..........
nog beter man![]()
edit definitie van mire niet goed begrepenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
[ Bericht 10% gewijzigd door Mithras82 op 02-03-2013 00:25:46 ]![]()
ik doe altijd een paar pushups tegen de muurquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
oh ze miren omdat hij er loopt
nog beter man
dan loop ik naar de chicks toe en zeg ik dat ze wel ok zijn maar niet mijn type
alpha as fuck![]()
K leg gewoon kkhard een kkdikke drol neer midden op die vloer daar en al die mensen kijken mij ook aan volgens mij miren zeIf not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:24 schreef seto het volgende:
[..]
ik doe altijd een paar pushups tegen de muur
dan loop ik naar de chicks toe en zeg ik dat ze wel ok zijn maar niet mijn type
alpha as fuck![]()
Tegen een meid op zo'n apparaat durven te zeggen: "Poets een drol, het blijft een drol"
Alpha as fuckYouTube
Niemand geeft een neuk echt waar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
weer onzin?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Als jullie een keer willen lachen moet je de recensies bij fatburners van B&F lezen, allemaal geėmotioneerde vrouwen die helemaal niet trainen en klagen dat het niet werkt omdat ze de hele dag op hun reet zitten![]()
![]()
Metabolisme opstoken met stimulanten kan je wel helpen een paar kcal extra te verbranden, lijkt me?quote:
Geen clen/efedrine achtige resultaten verwachten, natuurlijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: