bronquote:Emile Ratelband springt van schans
Emile Ratelband doet mee aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans.De positiviteitsgoeroe is door de productie van het programma benaderd en hij heeft 'ja' gezegd. Dat heeft Emile vrijdag laten weten.
Er wordt al dagen gespeculeerd over het nieuwe programma van SBS, maar de zender houdt vol dat er nog geen concrete plannen zijn voor een dergelijk programma.
Desondanks heeft Emile onthuld dat er in januari een selectiedag is gepland in Zoetermeer waarop gekeken wordt of de kandidaten daadwerkelijk geschikt zijn om aan de nieuwe show mee te doen.
Schrijfster Heleen van Royen verklapte woensdag al dat ze gevraagd is om mee te doen. Ze voelt er echter weinig voor en twittert: "Ik durf amper in de achtbaan. Need I say more?"
Met gelukt ploft ze dan uit elkaar.quote:
Metzfiksing!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je ook wedden op dit programma?
Ik durf te wedden van welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je ook wedden op dit programma?
Mag hij weleens hier naartoe komenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:38 schreef franklop het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/109518
Peter vsn Hal op FOK!
bij hun...wat denk je, er is niets echt aanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:39 schreef hunter2011 het volgende:
Is dat bont van Gerard en Patty echt of nep?
Ik zal Marianne Thieme inlichten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:39 schreef hunter2011 het volgende:
Is dat bont van Gerard en Patty echt of nep?
Slimme montagequote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:40 schreef D. het volgende:
Door al die 15 meter springer lijk 30 nu ineen een uitdaging
Emile kan patat bakken heel goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:39 schreef Cynix ® het volgende:
Daar kan (en wil) Emile nog een punt aan zuigen.
doet ie niet eens zelf meerquote:
Patty moet verzuipen of insneeuwen.quote:
hij moet wel op tijd springenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
18 maar? net had iemand 14 op de 15 meter schans.
Daar zie je aan dat er geen kut van klopt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
18 maar? net had iemand 14 op de 15 meter schans.
jawel hoor dit Was niet ver Door de afzet.quote:
OK daar heb ik niet op gelet. Jammer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:43 schreef franklop het volgende:
[..]
jawel hoor dit Was niet ver Door de afzet.
je bent eindredacteur sport of niet hèquote:
D'r maagdenvlies brak hoogstens door op haar veertiende.quote:
Zij niet, jij welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:44 schreef franklop het volgende:
[..]
je bent eindredacteur sport of niet hè
Ja dan moet je dat soort dingen wel weten inderdaad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, als je ooit meedoet aan de Showbizzkwis bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, ik heb vrij weinig aan deze kennis.
jajaja..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Hooguit in TALquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:45 schreef Cynix ® het volgende:
De meeste "sterren" zijn niet eens ingerangeerd.
Op nieuwjaarsdag is het op zich nuttige info.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, ik heb vrij weinig aan deze kennis.
Ik niet. Maar vrees dat ik straks gewoon weer in de kroeg sta.quote:
je bent naar huis gegaan om vliegende hollanders te kijken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik niet. Maar vrees dat ik straks gewoon weer in de kroeg sta.
mijn was staat ook aan hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:53 schreef ChatGirl het volgende:
Iedereen zit hier aan de alcohol, en ik heb zojuist mijn 2e was van de avond aangezet
Ik heb beidequote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:53 schreef ChatGirl het volgende:
Iedereen zit hier aan de alcohol, en ik heb zojuist mijn 2e was van de avond aangezet
Scary ANn?quote:
klinkt als een beruchte alcoholiste sherry-Anquote:
Nou. Ik heb een biertje gedaan met wat mensen maar woon boven de kroegen hier. En toen iedereen naar huis ging ben ik met de trap naar boven gegaan. En straks wil er nog iemand een biertje doen geloof ik dus dan daal ik weer af.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je bent naar huis gegaan om vliegende hollanders te kijken?
quote:
Handigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Nou. Ik heb een biertje gedaan met wat mensen maar woon boven de kroegen hier. En toen iedereen naar huis ging ben ik met de trap naar boven gegaan. En straks wil er nog iemand een biertje doen geloof ik dus dan daal ik weer af.
das de snelheid hequote:
oh, ik dacht dat je speciaal voor Fok naar huis was gegaanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Nou. Ik heb een biertje gedaan met wat mensen maar woon boven de kroegen hier. En toen iedereen naar huis ging ben ik met de trap naar boven gegaan. En straks wil er nog iemand een biertje doen geloof ik dus dan daal ik weer af.
volgens mij doet dit echt pijnquote:
Ik voel niks.quote:
Toen liep het ook behoorlijk uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:58 schreef Stickertje het volgende:
vorige week sprongen ze pas om half 11 voor de 2de keer? dus nu komt er een half uur extra onzin gelul tussen de sprongen door
Soms wel eens TE handig.quote:
Ik hoop met 'm meequote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Kijk Frans weet hoe het werkt, hopen dat er eentje valt.
Volgens mij houdt Geert overal vanquote:
Wil ik niet zeggen.quote:
Was in expeditie Robinson beterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
In winterse kleding is er weinig aan.
waarschijnlijk wel, als er fatsoenlijk gemeten wordquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Qua afstand maakt het volgens mij geen moer uit welke schans je pakt.
Ik vind die 30 er eerlijk gezegd wel redelijk angstaanjagend uitzien.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
30en dan wel verder springen dan 15 meter svp.
Niet als je niet springt nee..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Qua afstand maakt het volgens mij geen moer uit welke schans je pakt.
Ja maar we willen natuurlijk de 70 meter zien he?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:05 schreef static het volgende:
[..]
Ik vind die 30 er eerlijk gezegd wel redelijk angstaanjagend uitzien.
Ik denk dat ze die sowieso pas in de finale mogen voor het spannings elementquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar we willen natuurlijk de 70 meter zien he?
Ik vind 2 meter al hoogquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:05 schreef static het volgende:
[..]
Ik vind die 30 er eerlijk gezegd wel redelijk angstaanjagend uitzien.
Ze bouwen de spanning op.quote:
ik ook niet hoorquote:
nee echt geen idee, die zwemster niet toch?quote:
Maakt mij niet uit eigenlijk. Goed voor de beelden.quote:
Danseres had ik opgezocht uit een of andere Nederlandse dansfilm.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee echt geen idee, die zwemster niet toch?
Ik als ik in een diep bord kijk. Maar ja, hoogtevrees hè.quote:
Een of andere danseres geloof ikquote:
toptalent dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Danseres had ik opgezocht uit een of andere Nederlandse dansfilm.
hebben we serieus nederlandse dansfilms???quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Danseres had ik opgezocht uit een of andere Nederlandse dansfilm.
Blijkbaarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
hebben we serieus nederlandse dansfilms???![]()
Daar wordt 'ie dan ook voor betaaldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Iedere keer gilt Geer weer enthousiast
Yep.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is me toch een ongelofelijk beschamend tee-vee programma.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
En toch kijken wequote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is de charme van de Nederlandse televisie, gewoon je verrot schelden tot je er bij neervalt.quote:
Schumacher niet iddquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:11 schreef Palomar het volgende:
Ze hebben helemaal niet van die spring-ski's.
De meeste programma's kijken we daarvoor. Elke dag weer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de charme van de Nederlandse televisie, gewoon je verrot schelden tot je er bij neervalt.
jawelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:11 schreef Palomar het volgende:
Niet iedereen iddquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:11 schreef Palomar het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:11 schreef OProg het volgende:
Ik stop ermee. Ga bij de buren bier verder met bier drinken en daarna in de kroeg nog meer bier drinken. Gewoon omdat het kan.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:12 schreef hunter2011 het volgende:
Patty tegen Schumacher: zoals je spuit
Gerard kijkt meteen verlekkerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |