Ik hou van stoere mannen die aardig zijn en hun leven voor mij gevenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hou jij meer van stoere mannen, of aardige mannen die hun leven voor jou geven?
MAAR WAAROM MOETEN ZE STOER ZIJN ERBIJ? IK BEN TOTAAL NIET STOER!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou van stoere mannen die aardig zijn en hun leven voor mij geven
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou van stoere mannen die aardig zijn en hun leven voor mij geven
Nee, ik vraag me oprecht af waarom daar een aparte SC voor moet komen. Na de hunt is hier niet veel besproken namelijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat zou je toch wel moeten inzien na de hunt?![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me oprecht af waarom daar een aparte SC voor moet komen. Na de hunt is hier niet veel besproken namelijk
OMG 25 posts per pagina gebruikenquote:
Het moet een SC worden waar wij kunnen lullen zeg maar. Iets wat wij nu hier doen, en wat hier eigenlijk niet (meer) hoort.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me oprecht af waarom daar een aparte SC voor moet komen. Na de hunt is hier niet veel besproken namelijk
Een of andere newbies SCquote:
Dit moet gewoon blijven leven eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het moet een SC worden waar wij kunnen lullen zeg maar. Iets wat wij nu hier doen, en wat hier eigenlijk niet (meer) hoort.
Dat kan in vele andere SC's dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het moet een SC worden waar wij kunnen lullen zeg maar. Iets wat wij nu hier doen, en wat hier eigenlijk niet (meer) hoort.
Die homo's hier willen niet naar een newbies sc ze willen perse hun eigen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een of andere newbies SCIk zie de meerwaarde vooralsnog niet. Ik ben gewoon kritisch, niet tegen hoor
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een of andere newbies SCIk zie de meerwaarde vooralsnog niet. Ik ben gewoon kritisch, niet tegen hoor
Maar straks vinden de anderen daar me niet liefquote:
Ik vecht voor je.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar straks vinden de anderen daar me niet lief![]()
Het zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:49 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Die homo's hier willen niet naar een newbies sc ze willen perse hun eigen.
Karina help ons we need your help. We voelen ons als de Joden die geen rechtmatig bestaansgebied hebben.quote:
Ik ga voor jouw plan, maar die andere hier.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar straks vinden de anderen daar me niet lief![]()
Ja, want jullie kennen elkaar nu door en door en zo ook de andere SC'squote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar daar zitten andere users met andere smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |