SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik word gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche
Wie komen hier ook wel eens?!
Melleyn - OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - essnhills - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
[ Bericht 3% gewijzigd door Ceviche op 01-03-2013 22:25:20 ]
waarom niet? De unboxing moet nog komen dan pas is de hunt compleet.quote:
Hihi, zo bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:07 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
waarom niet? De unboxing moet nog komen dan pas is de hunt compleet.
Je postte te weinig, maar troost je, ik sta ook niet in het lijstje;..quote:
maar ik was gisteren nummer 11. Nummer 11!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je postte te weinig, maar troost je, ik sta ook niet in het lijstje;..
Jij bent toch de ts voeg jezelf toe.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
maar ik was gisteren nummer 11. Nummer 11!
En jij kwam pas later toch?
Oh, en: ik ben een kwaliteitsuser geweest
No! It won't be the same!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Jij bent toch de ts voeg jezelf toe.
Van mij mag je erin, en ik heb de volmacht om daar over te gaan.quote:
ga ik niet doen.. (wachten tot 24.00 that is..)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Owja, nog even een SC in elkaar knutselen. Als je tot 12 wakker blijft moet het lukken. Hopelijk waardeert een mod het
Jaja. 24 danquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ga ik niet doen.. (wachten tot 24.00 that is..)
Hmmm geen idee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Owja, nog even een SC in elkaar knutselen. Als je tot 12 wakker blijft moet het lukken. Hopelijk waardeert een mod het
Stel je niet zo aan manquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:51 schreef Speedo-drager het volgende:
ik ben wel moe van de hunt...............
Waarom weer een nieuwe SC? Je kunt toch gewoon meedoen in een reeds bestaandequote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wie heeft er nou weer lapohunten ingezet?
Ik vind het wel een goeden opmerkingquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goeden opmerking
Te moeilijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:15 schreef essnhills het volgende:
Oh, in de OP moeten nog even de links worden gezet naar alle aanbiedingen van afgelopen dagen
rukkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef Speedo-drager het volgende:
Kom je terug van het rukken is alles een grote chaos.
Chaos everywherequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef Speedo-drager het volgende:
Kom je terug van het rukken is alles een grote chaos.
Ik vind dit niet leuk dadelijk word de reeks gestopt door jullie gelanterflant.quote:
Zekers, dit wordt nooit meer overtroffenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit is een van de beste topics tot nu toe
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zekers, dit wordt nooit meer overtroffen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef Ceviche het volgende:
Ik weet geen smileys meer, ik kan ze niet zien op m'n ipad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Essnhills gedraag je volwassen!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zekers, dit wordt nooit meer overtroffen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens de OP mag dit hierquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik vind dit niet leuk dadelijk word de reeks gestopt door jullie gelanterflant.
Volgens de mods, gaan ze zeggen. 'als jullie alleen hier komen voor onzin... de hunt is voorbij doei reeks.'quote:
Welnee, dit is duidelijk een manier om de tijd te overbruggen totdat de SC wordt geopend waar we al uren naar smachten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik vind dit niet leuk dadelijk word de reeks gestopt door jullie gelanterflant.
GC / [GRTDOJW #2164] We dansen de hele ochtendquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, dit is duidelijk een manier om de tijd te overbruggen totdat de SC wordt geopend waar we al uren naar smachten.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zijn afkickverschijnselen van de hunt van gister, en dus relevant in dit topicquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:28 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Essnhills gedraag je volwassen!
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit zijn afkickverschijnselen van de hunt van gister, en dus relevant in dit topic
![]()
![]()
![]()
![]()
Enopdezemanieralhelemaalquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:31 schreef Ceviche het volgende:
De regeltjes zien er zo heel erg raar uit.
Straks krijgen we een ban voor te klein postenquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks krijgen we een ban voor te klein posten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je ook meedingen voor een dergelijk speciale banquote:
De speciale HuntBanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil je ook meedingen voor een dergelijk speciale ban
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GC / [GRTDOJW #2164] We dansen de hele ochtendquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dus het word een Dagaanbiedingen SC?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dus het word een Dagaanbiedingen SC?
Deze is speciaal voor de huntquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom weer een nieuwe SC? Je kunt toch gewoon meedoen in een reeds bestaande
We zien wel. Topics met goede OP worden altijd gewaardeerd en krijgen een kans.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het wel knap trouwens, Speedo heeft al 2 seksgerelateerde opmerkingen gemaakt waar Ceviche bij is en dankzij ons hoge gespreksniveau is het onderwerp nog niet versprongen naar pr0n
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is zo, misschien gewoon een ibood slowchat maken IBood sponsort FOK! en als het neit mag van FOK! Gaan we klagen bij ibood zodat Ibood niet meer sponsort.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
We zien wel. Topics met goede OP worden altijd gewaardeerd en krijgen een kans.
Anders was deze ook al lang gelokt.
In je bh.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
WAAR
nee grapje ik vermaak me nog met de sub-knop
GC / Dagaanbieders #199 - Q-dozen!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dagaanbiedingen SC of Ibood SC? Eerste maakt meer kans denk ik?
Een geflipte-koelkast sc in onz.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik denk het ook ja, en dan een overzichtje maken met de grote dagaanbieders ofzo?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dat is geen SC?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:43 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
GC / Dagaanbieders #199 - Q-dozen!
die is er al.
Een waar Ceviche tieten laat zien als de reeks 500 raakt. We gaan gewoon weg bij nummer 499.quote:
Maar ze zullenzeggen dat zoiets al bestaat.quote:
Waar zij jij de SC staan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:43 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
GC / Dagaanbieders #199 - Q-dozen!
die is er al.
Dat begrijp ik maar er zijn momenteel zoveel SC's dat ik me afvraag wat een nieuwe SC extra biedtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Deze is speciaal voor de hunt
Ibood heeft toch ook een niet SC topic?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:44 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Maar ze zullenzeggen dat zoiets al bestaat.
Dat zou je toch wel moeten inzien na de hunt?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar er zijn momenteel zoveel SC's dat ik me afvraag wat een nieuwe SC extra biedt
Er bestond ook al een gewoon ibood/hunt topic. Toch is er dezen SCquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:44 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Maar ze zullenzeggen dat zoiets al bestaat.
Hou jij meer van stoere mannen, of aardige mannen die hun leven voor jou geven?quote:
Ons.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar er zijn momenteel zoveel SC's dat ik me afvraag wat een nieuwe SC extra biedt
Ik hou van stoere mannen die aardig zijn en hun leven voor mij gevenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hou jij meer van stoere mannen, of aardige mannen die hun leven voor jou geven?
MAAR WAAROM MOETEN ZE STOER ZIJN ERBIJ? IK BEN TOTAAL NIET STOER!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou van stoere mannen die aardig zijn en hun leven voor mij geven
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou van stoere mannen die aardig zijn en hun leven voor mij geven
Nee, ik vraag me oprecht af waarom daar een aparte SC voor moet komen. Na de hunt is hier niet veel besproken namelijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat zou je toch wel moeten inzien na de hunt?![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me oprecht af waarom daar een aparte SC voor moet komen. Na de hunt is hier niet veel besproken namelijk
OMG 25 posts per pagina gebruikenquote:
Het moet een SC worden waar wij kunnen lullen zeg maar. Iets wat wij nu hier doen, en wat hier eigenlijk niet (meer) hoort.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me oprecht af waarom daar een aparte SC voor moet komen. Na de hunt is hier niet veel besproken namelijk
Een of andere newbies SCquote:
Dit moet gewoon blijven leven eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het moet een SC worden waar wij kunnen lullen zeg maar. Iets wat wij nu hier doen, en wat hier eigenlijk niet (meer) hoort.
Dat kan in vele andere SC's dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het moet een SC worden waar wij kunnen lullen zeg maar. Iets wat wij nu hier doen, en wat hier eigenlijk niet (meer) hoort.
Die homo's hier willen niet naar een newbies sc ze willen perse hun eigen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een of andere newbies SCIk zie de meerwaarde vooralsnog niet. Ik ben gewoon kritisch, niet tegen hoor
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een of andere newbies SCIk zie de meerwaarde vooralsnog niet. Ik ben gewoon kritisch, niet tegen hoor
Maar straks vinden de anderen daar me niet liefquote:
Ik vecht voor je.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar straks vinden de anderen daar me niet lief![]()
Het zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:49 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Die homo's hier willen niet naar een newbies sc ze willen perse hun eigen.
Karina help ons we need your help. We voelen ons als de Joden die geen rechtmatig bestaansgebied hebben.quote:
Ik ga voor jouw plan, maar die andere hier.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar straks vinden de anderen daar me niet lief![]()
Ja, want jullie kennen elkaar nu door en door en zo ook de andere SC'squote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar daar zitten andere users met andere smaak
Dit vind ik een verwerpelijk bericht trouwensquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:50 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Karina help ons we need your help. We voelen ons als de Joden die geen rechtmatig bestaansgebied hebben.
Sorry......quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit vind ik een verwerpelijk bericht trouwens
Ik ben niet zo van de SC dus eigenlijk niet neequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hey Karina, heb jij nog een SC idee voor ons?
Morgen vrij he?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:51 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat ben je eigenlijk nog laat op?
Je weet wat ik bedoel. Ik heb hier nog geen ander gezien, lees maar eens alle pagina's door van hier.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want jullie kennen elkaar nu door en door en zo ook de andere SC's![]()
TIs vrijdag avond hequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:51 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat ben je eigenlijk nog laat op?
Ik niet. Ik heb echter al in heel wat SC's gepost en denk dat je je druk maakt om nietsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel. Ik heb hier nog geen ander gezien, lees maar eens alle pagina's door van hier.
Ik heb het... Een Offtopic SCquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:52 schreef Ceviche het volgende:
Dit hele topic is off-topic maar nog steeds ben ik meer off-topic dan jullie
EEN ANTI TOPIC!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik heb het... Een Offtopic SC
Uiteindelijk is er ooit iemand op het idee gekomen om een SC te maken. Of het nou de TV SC is of Koffie SC. Kan er makkelijk een bij dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb echter al in heel wat SC's gepost en denk dat je je druk maakt om niets
YAYquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik heb het... Een Offtopic SC
Een koffie SC gaat niet over koffie though. Het is slechts een naam. Geef bestaande SC's eens een kans alvorens we honderden verschillende kliekjes SC's krijgenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Uiteindelijk is er ooit iemand op het idee gekomen om een SC te maken. Of het nou de TV SC is of Koffie SC. Kan er makkelijk een bij dan.
In andere topics waar ik zo'n zinnetje zie denk ik: join the club, maar dat willen ze vast nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:54 schreef essnhills het volgende:
Vrijdagavond, en wij zijn hier offtopic aan het posten![]()
![]()
In het mini ook nog eens![]()
![]()
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
TV SC is echt alleen over TV en dan vooral SBS.
Ja gaan we met 13 autisten in een ander sc off-topic minigesprekjes voeren.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een koffie SC gaat niet over koffie though. Het is slechts een naam. Geef bestaande SC's eens een kans alvorens we honderden verschillende kliekjes SC's krijgen
Niemand vindt ons lief!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
In andere topics waar ik zo'n zinnetje zie denk ik: join the club, maar dat willen ze vast niet
Je denkt precies het zelfde als mijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja gaan we met 13 autisten in een ander sc off-topic minigesprekjes voeren.
presentquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niemand vindt ons lief!![]()
![]()
![]()
Nu nog even Niemand zoeken dan![]()
Als ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je denkt precies het zelfde als mij
Nee, is geen SCquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
GC / Dagaanbieders #199 - Q-dozen! <<< Daar weer verder!!!!1
Wie ben jijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
GC / Dagaanbieders #199 - Q-dozen! <<< Daar weer verder!!!!1
Misschien is het wel Niemandquote:
Neequote:
Alsof de club van 13 lang blijvend isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja gaan we met 13 autisten in een ander sc off-topic minigesprekjes voeren.
Nog nietquote:
Een dag langer dan de huntquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof de club van 13 lang blijvend is
Praat ik te zacht?quote:
Dat pron noemen.quote:
Probeer het in ONZ zou ik zeggenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
We zijn in discussie waar en hoe we hem gaan noemen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef Ceviche het volgende:
Heeft iemand nog luecken codes zoals deze ?
Ik heb hem al gebruikt in dezen topic hoorquote:
Dan probeer je dat toch gewoonquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, sta daar wel bekend.
Ik zou er niet dood willen wordne gevonden in onz.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, sta daar wel bekend.
Je zou er inhoudelijk best goed passenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik zou er niet dood willen wordne gevonden in onz.
Hier wel dan, tussen de mini-smiley'squote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik zou er niet dood willen wordne gevonden in onz.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zou er inhoudelijk best goed passen
Ook niet daarom moeten jullie stoppen vind ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hier wel dan, tussen de mini-smiley's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not grieve, soon I shall be one with the matrix![]()
We praten te zacht om dodelijk te zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hier wel dan, tussen de mini-smiley's
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Je moet dan ook alleen in de SC komen, verder nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik zou er niet dood willen wordne gevonden in onz.![]()
True dat.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je moet dan ook alleen in de SC komen, verder nietDo not grieve, soon I shall be one with the matrix![]()
ONZ is al jaren niet meer echt leuk inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je moet dan ook alleen in de SC komen, verder niet
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Ik weet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
ONZ is al jaren niet meer echt leuk inderdaad![]()
![]()
quote:
Nee, dat is toch meer ONZ niveauquote:
Cheater!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik doe de middelste ook handmatigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja je moet wel codes gebruiken, ik moet ook alles handmatig intoetsen![]()
![]()
![]()
Ik sta alsnog in de dagcijfers op plaats 76 met 83 posts
![]()
![]()
Ik sta zowaar op 6quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
45. 117 Geflipte-Koelkast
46. 116 Jimbo
Het advoerputje.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
![]()
Dit topic is echt de krocht van FOK!Do not grieve, soon I shall be one with the matrix![]()
GAY!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:16 schreef essnhills het volgende:
Ik sta alsnog in de dagcijfers op plaats 76 met 83 posts
![]()
![]()
Do not grieve, soon I shall be one with the matrix![]()
Kut man jullie verpresten een heel imperium een mooi topic!Do not grieve, soon I shall be one with the matrix![]()
Sorryquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:22 schreef Speedo-drager het volgende:
Kut man jullie verpresten een heel imperium een mooi topic!![]()
Okay het begint me nu te vervelen die grote smileys
Nieuw idee? Smiley SCquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
Okay het begint me nu te vervelen die grote smileys![]()
Kloptquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
Okay het begint me nu te vervelen die grote smileysDo not grieve, soon I shall be one with the matrix![]()
![]()
Dat mag niet!quote:
heb je zelf in de OP gezet![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |