Tof, ik ga het checkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze zijn te koop op eu.fab.com.
Ik heb zojuist die van Coastal California en herfstig Central Park besteld voor in de studeerkamer.. We hebben zelf de Highway 1 ook gereden afgelopen zomer en dat was zo geweldig.
.
Thanksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die heb ik jaren geleden eens bij Leen Bakker gekocht. De lamp heet(te) Grando, maar ik weet niet of 'ie nog te krijgen is.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kwam net thuis en zag tot mijn grote verbazing dat mijn vriend vanochtend voor z'n werk de lamp nog opgehangen heeft.. Ik ben er heel blij mee!
[ afbeelding ]
Dat is geen aardbeienplant. Geen idee wat het wel is. Lijkt me allemaal onkruid...quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
2. Ik denk dat dit aardbeienplantjes zijn. Kan iemand dat bevestigen of ontkennen?
[ afbeelding ]
Nou ja, die 4e is geen onkruid. Maar wel een onding. Die stond hier ook en hij is dus met geen mogelijkheid uit de grond te krijgen. En hij komt elke keer terug. Roundup helpt niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou zeggen onkruid, maar ik vind alle planten onkruid
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:01 schreef Angelfrouk het volgende:
Nummer 1 is volgens mij geen passiebloem. Die heeft toch een soort ster vormig blad?
http://www.tuinadvies.be/foto/passiflora%204.jpeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |