quote:
Daar gaan haar punten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:06 schreef Kreator het volgende:
BAM! Eerst tf2 fan en dan Tukker in de kont neuken met de lapo..
Hoge ambities heb je.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wellicht komt ie weer terug in #994. Dat is mijn ambitie.
Dat werd mij verteld door mijn chef tijdens mijn jaargesprek. Dat mijn ambitieniveau omhoog moet.quote:
Sandwichen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gekie aan het spit?Wat zeg jij ervan, Jus? Lijkt me wel wat...
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zal ik onderop gaan? Die dikke pens van mij kan wat meer gewicht hebben.
"Granate!" bij de money-shot...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:35 schreef Kreator het volgende:
En dan "geht über die Seite und deck die Flanke! " schreeuwen uiteraard.
Mijn schoonzus heeft 15 jaar als lasser gewerkt. Laat maar weten of ik het haar moet vragen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kan iemand hier lassen? Of een bekende die kleine laswerkzaamheden kan uitvoeren?
Selma, bedankt voor t aanbodquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn schoonzus heeft 15 jaar als lasser gewerkt. Laat maar weten of ik het haar moet vragen.
Ze woont in A'lo dus afstand is sowieso geen probleem.
Goedenavondquote:
ik kan wel lassen. wat wil je gelast hebben dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kan iemand hier lassen? Of een bekende die kleine laswerkzaamheden kan uitvoeren?
Zie DMquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan wel lassen. wat wil je gelast hebben dan?
Is er iets bijzonders vandaag?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goedemorgen
eindelijk is het 2 maart
Spalink of Ribhousequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:20 schreef Redbaron het volgende:
![]()
Vanmiddag in de wei staan met mn snotterkop, vanavond naar Geesteren bunkeren
zeker wel; De Tijdmachinequote:
dat ook natuurlijkquote:
Amen brother!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker wel; De Tijdmachinefeestje met alleen maar hardstyle uit de (in mijn ogen) gouden jaren 2004-2009
![]()
![]()
[..]
dat ook natuurlijk
Sorryquote:
Markoquote:Op maandag 4 maart 2013 08:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Whehe geen treinen tussen Deventer en ApeldoornIk ga flink te laat komen
Iddquote:Op maandag 4 maart 2013 08:14 schreef norich het volgende:
[..]
Marko
Ik hoorde het op het nieuws vanmorgen ja. Aanrijding dacht ik
Ik doelde op mezelf.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jawohl!
Aber das gehts jetz nicht
(ofzo)
quote:Op maandag 4 maart 2013 08:52 schreef Kreator het volgende:
Ja ik ook. Oh nee, toch niet.. Maar wel lekker gewerkt. (ik klaag dus niet.
)
Je kunt beter door een lekkere hunk gebeten worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:56 schreef norich het volgende:
Was een heerlijk rustig weekend
Ben alleen gebeten door de hond van een vriendin, dat was minder![]()
![]()
Ja, vanavond ben ik wel. Tenzij het vd week beter uitkomt, dan ga ik sporten. Maakt me vandaag niet zoveel uit.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Dan is het goed.
Vanavond ben je weer op locatie?
Het maakt mij niet zo veel uit. Brazil-man wil ook nog wat met ons/jou afspreken... dus ik kom er op terug...quote:Op maandag 4 maart 2013 08:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, vanavond ben ik wel. Tenzij het vd week beter uitkomt, dan ga ik sporten. Maakt me vandaag niet zoveel uit.
Nee, hij beet niet echt door, geen bloed en zulks.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt beter door een lekkere hunk gebeten worden.
Moest je een tetanusprik en zo?.
ik heb Henrike gebeten. Wie wil me aanraken?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik bijt in je billetjes... zachtjes..."
Dat scheelt. Kusje derop dan maar.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:01 schreef norich het volgende:
[..]
Nee, hij beet niet echt door, geen bloed en zulks.
quote:Op maandag 4 maart 2013 09:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat scheelt. Kusje derop dan maar.
@Tukker: Ja ik hoor het straks wel.
Hoezo? Heb je geweld toegepast?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:05 schreef norich het volgende:
[..]
Ik weet wel dat dat beest niet meer in mijn buurt komt vanaf nu
Zal eerst eens kijken of ik leuke sierlijsten kan vinden. Andere keer mag ook wel hoor als je liever gaat sporten. Ik heb toch geen leven...quote:Op maandag 4 maart 2013 09:12 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Henrike: "Ook deze beer heeft zijn lesje wel geleerd...
Tukker: Als je liever vanavond komt, ook prima uiteraard. Klussen gaat voor.
Ik heb al 2 maanden niet gesport en JW begint wel te mokken dat ik elke keer afzeg.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zal eerst eens kijken of ik leuke sierlijsten kan vinden. Andere keer mag ook wel hoor als je liever gaat sporten. Ik heb toch geen leven...
Ga anders maar lekker sporten dan, knul. Doen we het gewoon morgen...quote:Op maandag 4 maart 2013 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb al 2 maanden niet gesport en JW begint wel te mokken dat ik elke keer afzeg.. Vandaar. Zou zelf liever gaan klussen.
Kan wel handig zijn, zo'n dame die de catering (lees: bier & kibbeling) doet...quote:Op maandag 4 maart 2013 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nice... zal ik Henrike ook uitnodigen?
quote:Op maandag 4 maart 2013 09:44 schreef Kreator het volgende:
...keuken zou geleverd worden en kon gewoon achteraf betalen werd mij verteld. Nu moet ik ineens pinnen bij levering, terwijl ik nog een bouwdepot moet aanvragen. Als ik dan niet kan betalen, nemen ze de keuken weer mee..
Want in het contract staat: "aan mondelinge afspraken kunnen geen rechten worden ontleend."
Als dat het geval is, ga ik echt helemaal flippen. Toch maar ff snel bouwdepot regelen...
Beetje ver wegquote:Op maandag 4 maart 2013 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nice... zal ik Henrike ook uitnodigen?
2 weken de tijd voor. Hopelijk zijn die knakkers een beetje up to speed...quote:Op maandag 4 maart 2013 09:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Handig. Is dat te regelen op zo'n korte termijn?
Van Brazil-man.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:07 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik dat geld wel kan lenen, als het moet.
lol magnetron etc,aan de generator?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Voorlopig dan maar even zo.
Kredietcrisis.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
lol magnetron etc,aan de generator?
Heb je nog geen stroom via het net?
En iedereen nog een goede morgen
quote:
Nouja.. hij heeft al paar jaar relatie met een Filipijnse die in zweden woontquote:Op maandag 4 maart 2013 10:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Het was liefde op het eerste gezicht afgelopen zaterdag in het Bölke.![]()
Gefeliciteerd!
Nop.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ben je geen facebook vrienden met je broer?
Hoezo? Ik ben ook geen facebookvrienden met haar broer.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ben je geen facebook vrienden met je broer?
Nice.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. hij heeft al paar jaar relatie met een Filipijnse die in zweden woont![]()
dan houdt het op iddquote:Op maandag 4 maart 2013 11:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Had ik graag gewild, maar ik ben z'n Facebook-vriend niet.
Eitje. Behalve dan dat het ondoorzichtig en kut is.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Valt nog niet mee, dat Sharepoint inrichten.
Je hoeft in ieder geval nooit meer zelf je veters te strikken oidquote:Op maandag 4 maart 2013 11:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.Is het wat, zo'n Filipijntje?
Het is allemaal zo star. Ik wil van alles customizen, maar het mag/kan niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eitje. Behalve dan dat het ondoorzichtig en kut is.
Dat kan allemaal wel hoor. Geen probleem. Kost alleen veel tijd.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is allemaal zo star. Ik wil van alles customizen, maar het mag/kan niet.
Doe mij maar Joomla of Wordpress.Daar is tenminste over nagedacht.
Gelukkig worden we niet in het diepe gegooid. "Dit is Sharepoint en dit is jouw afdelingssite. Maak jij hem even verder af?"quote:Op maandag 4 maart 2013 12:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel hoor. Geen probleem. Kost alleen veel tijd.
Het oog wel goed, zo'n zonnetje. Nu de temperatuur nog even naar de +20...quote:Op maandag 4 maart 2013 13:10 schreef Oldenzaal het volgende:
Lekker weer!!! De eerste meisjes in rokjes alweer gespot
Ik hou daar ook niet zo van eigenlijk. Bro's before ho's.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:41 schreef Cue_ het volgende:
meisje die ik ken uit de kroeg. Eerst wel goed contact mee enzo. Vervolgens gaat de relatie van een vriendin haar en een jongen uit. Ik scharrel wat met die jongen.
Dat grietje waar hij een relatie mee had was geen vriendin van mij.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:49 schreef Kreator het volgende:
Ik hou daar ook niet zo van eigenlijk. Bro's before ho's.
Nog ingewikkelder.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat grietje waar hij een relatie mee had was geen vriendin van mij.
En dan nog moeten ze dat gewoon in m'n gezicht zeggen. En niet achter m'n rug om.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:09 schreef Kreator het volgende:
Nog ingewikkelder.. Dan wel ja. Dan wel.
Smeer er koortslipcréme op.. Als het morgen weg is, dan was het geen brandblaar!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:
En ik weet niet of ik een koortslip of een brandblaar heb op de lip.
Ja ik verbaas mijzelf. Maar dan kan ik wel lekker genieten van dit heerlijke weer en zo ff fijn een uurtje naar de fitnixquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Baron, jongen.Wat bin ie er vroeg bie!
...toch niet dat enorme ding waar we toen met de dronken kop aan hebben gesleuteld? ;').quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Gronau weer op de kop gezet met Wauser.
Epic souvenir meegenomen!
Die full-size politieagent?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
...toch niet dat enorme ding waar we toen met de dronken kop aan hebben gesleuteld? ;').
Ik zou naar buiten gaan. Heerlijk weerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Stomme oracle en Qt en bleghwerkt allemaal nog niet zoals het moet doen
![]()
Mooi op tijdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
zo maar eens nieuwe veters in m'n schaatsen doen
ah zoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker, ga zaterdag schaatsen in Enschede
we hebben uitje met de jeugd (van badminton); bowlen en schaatsenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Moet ik ook binnenkort maar eens doen
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we hebben uitje met de jeugd (van badminton); bowlen en schaatsen
dan wil ReMcOrE wel mee als begeleider
whehehequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]![]()
Ik zat net ff de voorbeschouwing te kijken van Manchester United - Real Madrid, vervolgens start ik Forza Horizon op, heeft Toine van peperstraten het spel ingesproken bij de intro. Ik dacht echt van huh
Mooi man! Dus nu kan je weer full-time op Fok?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:34 schreef Cue_ het volgende:
M'n nieuwe laptop werkt zowat helemaal weer zoals ik wil
Dat kon ik alquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Mooi man! Dus nu kan je weer full-time op Fok?
Tukquote:
Goed genoegquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Weer helemaal goed te pas aan die kant?
Mooi man!quote:
Nice!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Mooi man!Ik heb vannacht lekker bijgeslapen, dat was ook wel nodig na een bijzonder zware maandagavond.
Snel morgen verlof opnemen en straks om 16:55 de tabellen verwijderen!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:07 schreef Cue_ het volgende:
Even wat oude tabellen verwijderen![]()
Hopelijk valt er niets om
Kan nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Snel morgen verlof opnemen en straks om 16:55 de tabellen verwijderen!
Dan blinkt hij gelijk weer uit want dan loopt de rest te geilen op zijn goddelijke lichaamquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Je kan vast ook erg goed zijn zonder shirt!
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Je kan vast ook erg goed zijn zonder shirt!
Das war einmal, Jef.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan blinkt hij gelijk weer uit want dan loopt de rest te geilen op zijn goddelijke lichaam![]()
![]()
Nouja ik heb begrepen dat ie nogal harig isquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Dan blinkt hij gelijk weer uit want dan loopt de rest te geilen op zijn goddelijke lichaam![]()
![]()
Niet overdrijven. Ik heb afgelopen weekend m'n scrotum nog geschoren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ik heb begrepen dat ie nogal harig is
Ik dacht dat jij een beer als Bulykin was?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Vanavond weer lekker voetballen.
![]()
Zonder Messi-shirt.Ik maak de hoge verwachtingen niet waar.
Iemand nog een Castaignos-shirt voor me liggen?
Van binnen wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een beer als Bulykin was?
Rawr.quote:
Lampolie en een aanstekerquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hmmm...
* 100% Tukker pakt scheermes/wax/ontharingscreme.
Tnxquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hmmm...
* 100% Tukker pakt scheermes/wax/ontharingscreme.
-6 wordt het.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:37 schreef Cue_ het volgende:
Ben blij toe.. houdt iedereen er tenminste even over op
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:36 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig is de lente weer voorbij na vrijdag..
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:36 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig is de lente weer voorbij na vrijdag..
het kwik gaat weer mooi omlaagquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het is maar wat je lekker vind.
[ afbeelding ]
Beetje een leuke prijs voor gekregen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:30 schreef Kreator het volgende:
12 jaar oude vaatwasser op marktplaats. 10 minuten later verkocht. Lang leve de crisis.
Tis crisisquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje een leuke prijs voor gekregen?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Gisteren wraps gemaakt met karton ipv tortillas.
Tukquote:
Nice!quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Nice!
Ik misschien ook.
Vanavond eerst even proberen weer een stukje te joggen.Dat is best wel lang geleden ivm die hoerenwinter.
Gewoon doen! Is bijzonder lekker!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]spannend!
Lol
Mijn vriendin begon er gister ook over om eens met z'n tweeen te gaan doen
25 euro.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje een leuke prijs voor gekregen?
Ik ken het principe van sportenquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Gewoon doen! Is bijzonder lekker!
Gisteren weer lekker gevoetbald. Een uur lang non-stop!Heerlijk! Loop hier te stuiteren door het kantoor van de energie...
Ik had eventueel ook interesse. Voor Miss Tuk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
25 euro.. Maar scheelt weer verhuizen. en hij is 12 jaar oud.
Denk aan de zomer! Dat je met je ge-tonede lijf in bikini paradeert over het strand van het Rutbeek. Aviator op de plet, blikje energydrink aan de lip...quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken het principe van sportenMaar hardlopen is nooit mijn ding geweest. Daarbij heb ik momenteel nog niet echt de motivatie om te sporten
Nice!
Zie ik niet snel gebeurenquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Denk aan de zomer! Dat je met je ge-tonede lijf in bikini paradeert over het strand van het Rutbeek. Aviator op de plet, blikje energydrink aan de lip...
Dergelijke zaken motiveren mij niet echtquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:37 schreef 100% Tukker het volgende:
What?
Ik probeer slechts te motiveren.
Komt ie nu mee...quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had eventueel ook interesse. Voor Miss Tuk.
Wat motiveert je dan wel om te sporten?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke zaken motiveren mij niet echt
Hindert niet. Ik heb er verder niet bij nagedacht dat je dat ding nog had staan.quote:
Momenteel nog nietsquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat motiveert je dan wel om te sporten?
Zoveel seksleven heb ik nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Het bevordert je seksleven.
Norich kan dat beamen.
Je moet gewoon even door de zure appel bijten. Na een paar weken ben je verslaafd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoveel seksleven heb ik nietDus daarvoor boeit het niet. En datgene wat ik heb is meer dan goed
Ik ga me er zelf een stuk beter door voelen. Maar blijkbaar is dat momenteel niet genoeg om me echt te motiveren.
Bedoel.. tot 2 jaar terug heb ik 2 jaar 3/4/5x in de week gesport.
Nouja die verslaving heb ik al gehad. Denk niet dat ik het weer terug krijg zoals eerst.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Je moet gewoon even door de zure appel bijten. Na een paar weken ben je verslaafd.
Maar je hebt dus wel enige ervaring?
Een paar jaar geleden ging ik iets van 5x per week.
Thanks.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja die verslaving heb ik al gehad. Denk niet dat ik het weer terug krijg zoals eerst.
Yup, 2 jaar lang flink gesport, goede resultaten behaald. Maar toen wisselde ik van baan
Netjes!
2/3x in de week is dan ook gewoon genoegquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Thanks.Denk ook niet dat ik dat fanatisme ooit terug krijg hoor.
2x per week vind ik nu meer dan voldoende. En dan nog een avondje zaalvoetbal iedere week wat ook wel intensief is.
Volgens mij werd dat sporten door je vorige werkgever gepromoot?
Grapjasquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het bevordert je seksleven.
Norich kan dat beamen.
[..]
Toch?
Ik had destijds niks beters te doen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2/3x in de week is dan ook gewoon genoegDus waarom voor 5x gaan
Haha nee dat niet. Maar ik kon vanaf m'n werk rechtstreeks naar de sport en dan door naar huis. Alles met de fiets.
Hier moet ik elke dag m'n laptop meenemen van/naar werk, buspakken. Kom ik eigenlijk eerst langs huis en de sportschool is dan heel ongunstig qua locatie. Dus geen motivatie, zeker niet als ik eerst nog langs huis ga.
Zit er wel over te twijfelen om te gaan sporten bij m'n fysiopraktijk. Is 1 bushalte verderDan maar sjouwen met wat meer spullen. Het is enkel wel een stuk duurder
Dat was het dan ook.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:27 schreef norich het volgende:
[..]
Grapjas
Ik sport omdat ik het leuk vind, de rest boeit me niet zo.
En die ex zit er nog?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:35 schreef Cue_ het volgende:
Zie net dat het appartementje onder het appartement waar ik heb samengewoond te huur is. Stukje goedkoper dan waar ik nu zitMaar vind m'n huidige woning wel mooier
en is iets groter
Nouja van ene naar andere kant enschede ben je zo een half uur bezig hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik had destijds niks beters te doen.
En in Enschede is alles dichtbij op de fiets.Je hoeft toch niet perse direct na het werk te gaan?
Hehe, nee, die is in november vertrokken naar Utrechtquote:En die ex zit er nog?Mooi blijven zitten waar je zit dus.
https://maps.google.nl/ma(...)+Overijssel&t=h&z=12quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja van ene naar andere kant enschede ben je zo een half uur bezig hoor
Als ik niet direct vanuit werk ga, kom ik thuis, wil ik eten, beland ik op de bank. wil ik er niet meer vanaf
[..]
Hehe, nee, die is in november vertrokken naar Utrecht
(woonde de laatste twee jaar wel er schuin achter. Tis dat er een brandtrap voor zat anders kon ik in z'n slaapkamer kijken)
Nop, motiveert me ook niet. Hebben we al eens geprobeerdquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:47 schreef 100% Tukker het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...)+Overijssel&t=h&z=12
Samen met een (fanatieke) vriendin gaan een optie?
Dan houdt het zo'n beetje wel op.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, motiveert me ook niet. Hebben we al eens geprobeerd
Groepslessen met name. Die zijn het leukst vind ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had destijds niks beters te doen.
En in Enschede is alles dichtbij op de fiets.Je hoeft toch niet perse direct na het werk te gaan?
[..]
Dat was het dan ook.Wat doe jij zoal dan?
[..]
En die ex zit er nog?Mooi blijven zitten waar je zit dus.
Groepslessen in?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:51 schreef norich het volgende:
[..]
Groepslessen met name. Die zijn het leukst vind ik
En hoe motiveer jij jezelf? En hoe zou jij Cue_ motiveren?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:57 schreef norich het volgende:
[..]
Van Les Mills. Attack, Pump, Step etc.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Norich kan jou net dat extra duwtje in de rug geven door je haar abs te showen of zo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan enkel jezelf motiveren. Moet het toch zelf doen he
Iemand moet wel eerst open staan om gemotiveerd te wordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Norich kan jou net dat extra duwtje in de rug geven door je haar abs te showen of zo.
Bij mij heeft het meer het omgekeerde effectquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Needless to say, heb ik toen geen snoepjes gepakt.
Dan plak je er toch gewoon 2 op elkaar?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:54 schreef Kreator het volgende:
...staat er ineens dat 1 van de werkbladen geen 40mm dik is, maar 20mm. Heb ik niet voor getekend, heeft niemand iets van gezegd. Djezus christ....
Eigenlijk geen probleem dus, behalve het bellen/mailen? Ik neem aan dat ze gewoon 40mm plaatsen zoals afgesproken. Dat 3e blad neem je dus wel (gratis)?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:54 schreef Kreator het volgende:
...echt....koop nooit een keuken. Pfff, wat kan daar veel mee misgaan.. 300 offertes, koopcontracten, afspraken. Alle lettertjes lezen, want anders word je genakt.
Ik heb 2 werkbladen in de keuken. Werd gebeld dat er een kozijn moest worden aangepast. Geen idee waar het over ging. Na 100x bellen, mailen etc, zie ik nu het 'werkplan' van de order.
...staat er ineens dat 1 van de werkbladen geen 40mm dik is, maar 20mm. Heb ik niet voor getekend, heeft niemand iets van gezegd. Djezus christ....
Er blijkt een derde blad te zijn, die in de vensterbank komt. Dat was wel besproken, maar ik had gezegd dat ik dat niet wilde omdat ik dan voor een stukje aanrechtblad *in* de vensterbank 350 euro moest bijbetalen.
Maar nu zit het er gratis bij. En moet er dus een toko bijkomen die dat gaat inmeten.
....en dat kost dan 23 mails, 5 gesprekken en een shitload aan gezeik.
Nee uiteindelijk geeen probleem, maar ook de medewerkster raakte in paniek toen ze 20mm zag.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eigenlijk geen probleem dus, behalve het bellen/mailen? Ik neem aan dat ze gewoon 40mm plaatsen zoals afgesproken. Dat 3e blad neem je dus wel (gratis)?
Is kut ja, al dat geregel. De draad raak je zo wel een keer kwijt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:41 schreef Kreator het volgende:
Maar het is wel irritant, moet al zoveel regelen en bellen.
fellatio.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is kut ja, al dat geregel. De draad raak je zo wel een keer kwijt.
Ik weet nog wel dat ik destijds een aantal opdrachten op Werkspot had staan. Iets van 5 tegelijk of zo. Compleet het overzicht kwijt dus, omdat je ook nog 1000 andere dingen aan je hoofd hebt. Kwam er een knakker helemaal uit Nijverdal naar mij toe om de uit te voeren opdracht ter plekke te bekijken. Had ook een afspraak met hem gemaakt voor die dag. Gelukkig had ik de opdracht een paar dagen daarvoor al aan een andere aannemer uitbesteed.Hij kwam dus voor Jan L.
Toen heb ik de beste man maar twee bakken Nespresso gegeven (en fellatio). It was the least I could do.
Ik krijg blonde (geen grijze) haren in mijn baard.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daarom. Misschien ben je straks net zo kaal en grijs als ik.
Uuh ik vind sporten gewoon fijn. Het is m'n grote hobby, dus ik heb geen motivatie nodigquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En hoe motiveer jij jezelf? En hoe zou jij Cue_ motiveren?
Ik wou dat het mijn hobby was.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:23 schreef norich het volgende:
[..]
Uuh ik vind sporten gewoon fijn. Het is m'n grote hobby, dus ik heb geen motivatie nodig
Sporten is ook fijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:23 schreef norich het volgende:
[..]
Uuh ik vind sporten gewoon fijn. Het is m'n grote hobby, dus ik heb geen motivatie nodig
Chicks dig that.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik krijg blonde (geen grijze) haren in mijn baard..
Henrike wordt er niet warm of koud van.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Chicks dig that.
[ afbeelding ]
Que?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:22 schreef Cue_ het volgende:
De hele tijd "wie nijpt er eens in" .. wtf waarom nou weer 'nijpt'
Onderschat haar niet!quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Henrike wordt er niet warm of koud van.
Henig. Nee.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wou dat het mijn hobby was.
Hoest met de kerels dan, Henrike. Heb je er al 1 aan de haak geslagen?
Ik kan het echt niet vinden. Maar dat hindert verder niet. Volgens mij zitten er Belgen achter die pagina.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of die facebookpagina. Beetje onderin.. ipv "knijpt in" zeggen ze "nijpt in" slaat nergens op
1x noemen ze een vrouwjte 'mager' terwijl het in de volksmond normaal zal zijn.. of iets dikker dan dat (afhankelijk wie je het vraagt natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet vinden. Maar dat hindert verder niet. Volgens mij zitten er Belgen achter die pagina.
"Omdat wij, echte vrouwen, het beu zijn om altijd die graatmagere modellen te zien passeren zonder rondingen! Wij, echte vrouwen, die eten, hebben een buikje en een kont!=)"
Gelukkig is het allemaal zo zwart wit. Of je hebt anorexia of je hebt een buikje.
En jij ernaast als magere heinquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vrouwen met wat vlees op de bot'n, flinke tet'n en een goeie spank-ass
Onnie, Remco?
Preciesquote:
Kun je nog bellen? Heb hier een telefoon liggen van Sony die na een update niet meer kan bellen en meerdere 'Android Framework' icoontjes in de drawer heeft staanquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:40 schreef Redbaron het volgende:
hmm update van samsung geinstalleerd maar echt blij word ik er nog niet van
Android framework?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kun je nog bellen? Heb hier een telefoon liggen van Sony die na een update niet meer kan bellen en meerdere 'Android Framework' icoontjes in de drawer heeft staan.
Oke, ja allemaal van die robotjes met zo'n vierkantje op de 'buik'quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:54 schreef Redbaron het volgende:
Android framework?
Bellen werkt nog wel ja
Dat is wel apart, forse vrouw en dan magere vent ernaast..quote:
Dat lijkt me niet helemaal juist!quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, ja allemaal van die robotjes met zo'n vierkantje op de 'buik'.
Hard reset ofzo?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Helaas inderdaad, wordt een nieuwe installatie via PC gok ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |