Jawel, ik kan wel opgewonden raken, zo ondervond ik met mijn laatste vriendjequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:57 schreef Telefooncel het volgende:
Raak je ook nooit opgewonden ergens van?
Mannen ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:15 schreef Meloewa het volgende:
Sperma vinden veel vrouwen vies, zo gek nog niet.
Alcohol of GHB.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:19 schreef Monopoly het volgende:
En behalve de middelen die daar voor bedoeld zijn heb je nog zaken als bijv XTC waar je een hoop endorfine serotonine krijgt en meer "verliefd" gevoel krijgt etc.
Zou dit probleem al genoeg reden zijn om naar de huisarts te gaan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:19 schreef Monopoly het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)en-voor-vrouwen.html
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/104684
Genoeg over te vinden.
En behalve de middelen die daar voor bedoeld zijn heb je nog zaken als bijv XTC waar je een hoop endorfine krijgt en meer "verliefd" gevoel krijgt etc.
Daarbij vermeld ik wel dat als je zulke dingen (drugs of gewoon lustopwekkers) wilt proberen eerst contact op te nemen met je huisarts ivm je autisme. Je weet nooit hoe bepaalde middelen vallen en (geestelijke) gezondheid is belangrijker dan klaarkomen.
Je hebt gelijk. Foutjequote:
Ja, als het je leven gaat beïnvloeden wel. Sommige dingen zijn fases maar ik denk dat je jezelf niet tekort doet om met een huisarts/psycholoog hier over te pratenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zou dit probleem al genoeg reden zijn om naar de huisarts te gaan?
Het is niet dodelijk, maar het beinvloed je leven wel. Dus ik zou naar de huisarts gaan...quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het probleem dat je beschrijf lijkt mij vooral iets psychisch, want natuurlijk niet heel gek is als je zelf al aangeeft dat je autistisch bent.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |