quote:
Daar gaan haar punten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:06 schreef Kreator het volgende:
BAM! Eerst tf2 fan en dan Tukker in de kont neuken met de lapo..
Hoge ambities heb je.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wellicht komt ie weer terug in #994. Dat is mijn ambitie.
Dat werd mij verteld door mijn chef tijdens mijn jaargesprek. Dat mijn ambitieniveau omhoog moet.quote:
Sandwichen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gekie aan het spit?Wat zeg jij ervan, Jus? Lijkt me wel wat...
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zal ik onderop gaan? Die dikke pens van mij kan wat meer gewicht hebben.
"Granate!" bij de money-shot...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:35 schreef Kreator het volgende:
En dan "geht über die Seite und deck die Flanke! " schreeuwen uiteraard.
Mijn schoonzus heeft 15 jaar als lasser gewerkt. Laat maar weten of ik het haar moet vragen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kan iemand hier lassen? Of een bekende die kleine laswerkzaamheden kan uitvoeren?
Selma, bedankt voor t aanbodquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn schoonzus heeft 15 jaar als lasser gewerkt. Laat maar weten of ik het haar moet vragen.
Ze woont in A'lo dus afstand is sowieso geen probleem.
Goedenavondquote:
ik kan wel lassen. wat wil je gelast hebben dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kan iemand hier lassen? Of een bekende die kleine laswerkzaamheden kan uitvoeren?
Zie DMquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan wel lassen. wat wil je gelast hebben dan?
Is er iets bijzonders vandaag?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goedemorgen
eindelijk is het 2 maart
Spalink of Ribhousequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:20 schreef Redbaron het volgende:
![]()
Vanmiddag in de wei staan met mn snotterkop, vanavond naar Geesteren bunkeren
zeker wel; De Tijdmachinequote:
dat ook natuurlijkquote:
Amen brother!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker wel; De Tijdmachinefeestje met alleen maar hardstyle uit de (in mijn ogen) gouden jaren 2004-2009
![]()
![]()
[..]
dat ook natuurlijk
Sorryquote:
Markoquote:Op maandag 4 maart 2013 08:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Whehe geen treinen tussen Deventer en ApeldoornIk ga flink te laat komen
Iddquote:Op maandag 4 maart 2013 08:14 schreef norich het volgende:
[..]
Marko
Ik hoorde het op het nieuws vanmorgen ja. Aanrijding dacht ik
Ik doelde op mezelf.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jawohl!
Aber das gehts jetz nicht
(ofzo)
quote:Op maandag 4 maart 2013 08:52 schreef Kreator het volgende:
Ja ik ook. Oh nee, toch niet.. Maar wel lekker gewerkt. (ik klaag dus niet.
)
Je kunt beter door een lekkere hunk gebeten worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:56 schreef norich het volgende:
Was een heerlijk rustig weekend
Ben alleen gebeten door de hond van een vriendin, dat was minder![]()
![]()
Ja, vanavond ben ik wel. Tenzij het vd week beter uitkomt, dan ga ik sporten. Maakt me vandaag niet zoveel uit.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Dan is het goed.
Vanavond ben je weer op locatie?
Het maakt mij niet zo veel uit. Brazil-man wil ook nog wat met ons/jou afspreken... dus ik kom er op terug...quote:Op maandag 4 maart 2013 08:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, vanavond ben ik wel. Tenzij het vd week beter uitkomt, dan ga ik sporten. Maakt me vandaag niet zoveel uit.
Nee, hij beet niet echt door, geen bloed en zulks.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt beter door een lekkere hunk gebeten worden.
Moest je een tetanusprik en zo?.
ik heb Henrike gebeten. Wie wil me aanraken?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik bijt in je billetjes... zachtjes..."
Dat scheelt. Kusje derop dan maar.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:01 schreef norich het volgende:
[..]
Nee, hij beet niet echt door, geen bloed en zulks.
quote:Op maandag 4 maart 2013 09:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat scheelt. Kusje derop dan maar.
@Tukker: Ja ik hoor het straks wel.
Hoezo? Heb je geweld toegepast?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:05 schreef norich het volgende:
[..]
Ik weet wel dat dat beest niet meer in mijn buurt komt vanaf nu
Zal eerst eens kijken of ik leuke sierlijsten kan vinden. Andere keer mag ook wel hoor als je liever gaat sporten. Ik heb toch geen leven...quote:Op maandag 4 maart 2013 09:12 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Henrike: "Ook deze beer heeft zijn lesje wel geleerd...
Tukker: Als je liever vanavond komt, ook prima uiteraard. Klussen gaat voor.
Ik heb al 2 maanden niet gesport en JW begint wel te mokken dat ik elke keer afzeg.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zal eerst eens kijken of ik leuke sierlijsten kan vinden. Andere keer mag ook wel hoor als je liever gaat sporten. Ik heb toch geen leven...
Ga anders maar lekker sporten dan, knul. Doen we het gewoon morgen...quote:Op maandag 4 maart 2013 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb al 2 maanden niet gesport en JW begint wel te mokken dat ik elke keer afzeg.. Vandaar. Zou zelf liever gaan klussen.
Kan wel handig zijn, zo'n dame die de catering (lees: bier & kibbeling) doet...quote:Op maandag 4 maart 2013 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nice... zal ik Henrike ook uitnodigen?
quote:Op maandag 4 maart 2013 09:44 schreef Kreator het volgende:
...keuken zou geleverd worden en kon gewoon achteraf betalen werd mij verteld. Nu moet ik ineens pinnen bij levering, terwijl ik nog een bouwdepot moet aanvragen. Als ik dan niet kan betalen, nemen ze de keuken weer mee..
Want in het contract staat: "aan mondelinge afspraken kunnen geen rechten worden ontleend."
Als dat het geval is, ga ik echt helemaal flippen. Toch maar ff snel bouwdepot regelen...
Beetje ver wegquote:Op maandag 4 maart 2013 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nice... zal ik Henrike ook uitnodigen?
2 weken de tijd voor. Hopelijk zijn die knakkers een beetje up to speed...quote:Op maandag 4 maart 2013 09:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Handig. Is dat te regelen op zo'n korte termijn?
Van Brazil-man.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:07 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik dat geld wel kan lenen, als het moet.
lol magnetron etc,aan de generator?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Voorlopig dan maar even zo.
Kredietcrisis.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
lol magnetron etc,aan de generator?
Heb je nog geen stroom via het net?
En iedereen nog een goede morgen
quote:
Nouja.. hij heeft al paar jaar relatie met een Filipijnse die in zweden woontquote:Op maandag 4 maart 2013 10:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Het was liefde op het eerste gezicht afgelopen zaterdag in het Bölke.![]()
Gefeliciteerd!
Nop.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ben je geen facebook vrienden met je broer?
Hoezo? Ik ben ook geen facebookvrienden met haar broer.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ben je geen facebook vrienden met je broer?
Nice.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. hij heeft al paar jaar relatie met een Filipijnse die in zweden woont![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |