Nice!quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Nice!
Ik misschien ook.
Vanavond eerst even proberen weer een stukje te joggen.Dat is best wel lang geleden ivm die hoerenwinter.
Gewoon doen! Is bijzonder lekker!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]spannend!
Lol
Mijn vriendin begon er gister ook over om eens met z'n tweeen te gaan doen
25 euro.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje een leuke prijs voor gekregen?
Ik ken het principe van sportenquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Gewoon doen! Is bijzonder lekker!
Gisteren weer lekker gevoetbald. Een uur lang non-stop!Heerlijk! Loop hier te stuiteren door het kantoor van de energie...
Ik had eventueel ook interesse. Voor Miss Tuk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
25 euro.. Maar scheelt weer verhuizen. en hij is 12 jaar oud.
Denk aan de zomer! Dat je met je ge-tonede lijf in bikini paradeert over het strand van het Rutbeek. Aviator op de plet, blikje energydrink aan de lip...quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken het principe van sportenMaar hardlopen is nooit mijn ding geweest. Daarbij heb ik momenteel nog niet echt de motivatie om te sporten
Nice!
Zie ik niet snel gebeurenquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Denk aan de zomer! Dat je met je ge-tonede lijf in bikini paradeert over het strand van het Rutbeek. Aviator op de plet, blikje energydrink aan de lip...
Dergelijke zaken motiveren mij niet echtquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:37 schreef 100% Tukker het volgende:
What?
Ik probeer slechts te motiveren.
Komt ie nu mee...quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had eventueel ook interesse. Voor Miss Tuk.
Wat motiveert je dan wel om te sporten?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke zaken motiveren mij niet echt
Hindert niet. Ik heb er verder niet bij nagedacht dat je dat ding nog had staan.quote:
Momenteel nog nietsquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat motiveert je dan wel om te sporten?
Zoveel seksleven heb ik nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Het bevordert je seksleven.
Norich kan dat beamen.
Je moet gewoon even door de zure appel bijten. Na een paar weken ben je verslaafd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoveel seksleven heb ik nietDus daarvoor boeit het niet. En datgene wat ik heb is meer dan goed
Ik ga me er zelf een stuk beter door voelen. Maar blijkbaar is dat momenteel niet genoeg om me echt te motiveren.
Bedoel.. tot 2 jaar terug heb ik 2 jaar 3/4/5x in de week gesport.
Nouja die verslaving heb ik al gehad. Denk niet dat ik het weer terug krijg zoals eerst.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Je moet gewoon even door de zure appel bijten. Na een paar weken ben je verslaafd.
Maar je hebt dus wel enige ervaring?
Een paar jaar geleden ging ik iets van 5x per week.
Thanks.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja die verslaving heb ik al gehad. Denk niet dat ik het weer terug krijg zoals eerst.
Yup, 2 jaar lang flink gesport, goede resultaten behaald. Maar toen wisselde ik van baan
Netjes!
2/3x in de week is dan ook gewoon genoegquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Thanks.Denk ook niet dat ik dat fanatisme ooit terug krijg hoor.
2x per week vind ik nu meer dan voldoende. En dan nog een avondje zaalvoetbal iedere week wat ook wel intensief is.
Volgens mij werd dat sporten door je vorige werkgever gepromoot?
Grapjasquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het bevordert je seksleven.
Norich kan dat beamen.
[..]
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |