Lefgozertje dus!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh, Oscar die is aan het puberen of zo, die bijt nu al een week lang of zo elke avond de honden net zo lang in de poten tot ze van de bank afgaan zodat hij in zijn eentje onder het dekbed kan liggen, ik lieg niet. Ik corrigeer hem wel
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:19 schreef Strega het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat de stoom je af en toe uit de oren komt. Hier is Midas af en toe zo ruig, dat hij alles overal afgooit, Snowboardend op een boek of tijdschrift van de bank of kast komt. Gordijn in de hal als trapeze en klimrek gebruikt. Breek me de bek niet open.Toch is ie van karakter een lieve kat.
I dit itquote:
Ja er zit een glazen plaat op.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Waar vul jij de cannelloni mee Bos? Zit er nou een glazen plaatje op die tafel of helemaal niet?
Oh, die combi ken ik nog niet, klinkt lekker! Receptje?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja er zit een glazen plaat op.
Ik vul mijn cannelloni met spinazie-champignons en roomkaas. En dan giet ik er nog een (basilicum) roomsausje overheen en geraspte kaas.
Voor 1 portie gebruik ik meestal:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, die combi ken ik nog niet, klinkt lekker! Receptje?
Lekker handige tafel zou het zijn zonderquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Waar vul jij de cannelloni mee Bos? Zit er nou een glazen plaatje op die tafel of helemaal niet?
Ik vind van niet, maar op onze nachtkastjes zit dus geen plaatje bijv., dus sommige designers...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker handige tafel zou het zijn zonder
Het was zo fantastischquote:
Leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:12 schreef Lutte het volgende:
JaaaaEn het leukste was misschien nog wel om te zien hoe een lol ons mam had.
En dat we Jaap Kwakman spotten toen we naar binnen gingen (hij haalde nog even een doos uit de auto) en ehmahgerd hij zwaaide![]()
Haha dat is coolquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk
Ik was een paar terug was ik bij dat AFAS tennistoernooi van Haarhuis Eltingh. Iemand had gratis kaarten gewonnen en nam mij mee. Toen we naar buiten liepen stond Richard Krajicek daar gewoon
.
Dat de andere niet wist dat (en wie) dat Krajicek was laat ik maar buiten beschouwing![]()
![]()
en hoe ging je tentamen?
Wat fijn dat ze het nog goed doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Yaaaaaaay Baaf
Ze doen het allemaal nog goed!
Ik heb ze gisteravond en vanmorgen gevoerd en nu is papa aan het voeren.
Lekker!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef oh-oh het volgende:
Damn, ik had vandaag vegetarische rijsttafel gekookt, fucking lekker
Staat het woord vegetarisch ervoor om aan te geven dat er geen vlees in zat? Even benieuwd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef oh-oh het volgende:
Damn, ik had vandaag vegetarische rijsttafel gekookt, fucking lekker
Oh nee eigenlijk niet hoor, rijsttafel is echt iets Hollandsquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee eigenlijk niet hoor, rijsttafel is echt iets Hollands
Klopt, dat zou dan geen rijsttafel maar een aardappel/bonentafel zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, net als aardappels, boerenkool en erwtensoep enzo.
En dat dan serveren aan een bezoekende Indonesische hoogwaardigheidsbeklederquote:Op zondag 3 maart 2013 14:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Klopt, dat zou dan geen rijsttafel maar een aardappel/bonentafel zijn.
Kleine porties stamppot boerenkool met worst, stamppot andijvie, hutspot, bruine bonen en capucijners met spek.Bruine bonensoep en snert vooraf en custardvla en griesmeelpudding met bessensaus toe.
hehe voor jou is t al exotisch eten als t een gerecht uit een andere provincie is hèquote:Op zondag 3 maart 2013 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Oki! Ik eet dat dus echt nooit. Dat zal het zijn.
wie weet is t wel een hitquote:Op zondag 3 maart 2013 15:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dat dan serveren aan een bezoekende Indonesische hoogwaardigheidsbekleder. Toch vraag ik me af of dat net zo aanslaat als het origineel.
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:34 schreef Ynske het volgende:
Moggeh, wat een ontzettend mooie morgen langs de maas was t vanmorgen
Wat zijn ze mooiquote:Op zondag 3 maart 2013 12:45 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Oh nee eigenlijk niet hoor, rijsttafel is echt iets Hollands
Ik heb dat een paar keer gehad, nooit meer, wat een hel is dat zeg. Zelfs een keer voor aan de prednison gemoetenquote:Op maandag 4 maart 2013 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat hoor je ook relatief veel deze winter, jonge mensen die te lang doorlopen en dan met een longontsteking komen te zitten... beterschap pisc
quote:
Nee, nog nooit gehad.quote:
Het was idd de eerste maandag van de maand om 12:00. Ze stonden heel verbaast te luisteren ineens.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]Was het nou toevallig precies 12.00?
Tashi loopt Ravi nog eruit he, Ravi is nog niet zo groot ook, leuk!
Pistolen Paultjequote:
*virtuele kippensoep geeft*quote:Op maandag 4 maart 2013 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks you guys
Ik heb echt veel te lang doorgelopen met ziek zijn, nu een longontsteking dus maar echt kalm aan doen. En daarna idd hopelijk fresh, vaduz! Ik hoop dat de vriestemperaturen klaar zijn, ik heb geen conditie meer over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Mijn vader heeft het vroeger wel gedronken. Is toch om af te vallen? Het hielp geen reet en smaakte nog vies ook.quote:
Ik dacht al.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, iemand die af wil vallen vroeg het me. Vandaar.
Hi!quote:
Nee precies. Een beetje wel, dat ga ik de komende tijd eens wegsporten.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht al.
Afvallen is niet iets wat jij zelf hoeft te doen...
Ben je mal!quote:Op maandag 4 maart 2013 18:58 schreef memeownage het volgende:
Leuk, eindelijk een site waar je als nieuweling niet direct weggepest wordt.
Nee, dat niet echt, maar ik heb hier nog nooit gepost.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben je mal!
Ben je echt helemaal nieuw dan?
Kalmte bewaren Miniem, morgen genieten van de voorjaarszon als je tijd hebt!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:35 schreef Miniem het volgende:
beetje een rare week geweest, en het begint ook weer lekker![]()
Nouja, alles komt goed zeggen ze altijd
Lutje!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:41 schreef Lutte het volgende:
PiscesGeen gekke dingen gaan doen hè
In bed en blijf daar!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
Dat is tijdelijk water en geen kwijl overigens.
Dat zou kunnen, deze was iets duurderquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh je milky oolong dude, das andere dan ik de eerste keer had he, hij is wel baas
Nee, ik had al zoveel thee gehaald, ik haal em de volgende keer wel als hij lekker isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh, je hebt hem zelf niet gekocht?
Aanrader, heel mild is hij. En die blaadjes zijn helemaal opgefrommeld, als je een bodempje in je netje doet zit ie zo poef helemaal tot aan de rand vol
Er wordt al sinds de VOC thee verbouwd, dus dat zal wel meevallen, zijn ze niet ineens de laatste jaren pas gaan doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar dan wel echte goeie thee.
Niet van die toeristenmeuk
Het zijn eckte vogeltjes nuquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ga ik lekker zelf houden
Ze worden al best grootquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, ze zijn zo mini! (quote:
Ja, maar je ziet ze wel ontwikkelen in een korte tijd. Hoe oud zijn ze nou?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hihi, ze zijn zo mini! ().
Ik zal ze eens wegen vanaaf als ik er aan denk
De oudste is geboren op 17-2, de jongste van dit nest op 21-2. Die goudkleurige is van 17-2 of 18-2 denk ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet ze wel ontwikkelen in een korte tijd. Hoe oud zijn ze nou?
Oh die heb je al?quote:
Ik ben ook vrij (mazzel met de roostering) heb ik vanavond van zeven tot negen EHBOquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:48 schreef Miniem het volgende:
Morge, dagje vrij.had lesuitval, heerlijk met deze dag
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij (mazzel met de roostering) heb ik vanavond van zeven tot negen EHBODus alsnog van vijf tot elf weg
Maar kan overdag wel ff flink opdrachten maken zodat ik wat voor loop, vind ik toch altijd wel fijn aan het begin van een blik:
dat iddquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]Lekker in de zon gaan chillen vandaag, gewoon, omdat het kan!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij (mazzel met de roostering) heb ik vanavond van zeven tot negen EHBODus alsnog van vijf tot elf weg
Maar kan overdag wel ff flink opdrachten maken zodat ik wat voor loop, vind ik toch altijd wel fijn aan het begin van een blok.
hij gaat weer goed he!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:28 schreef Miniem het volgende:
[..]ik heb geen zin om nu hw te gaan maken, heel de vakantie al niet gedaan.
Kan me er gwn niet toe zetten. Stomme schetsen die heel supernetjes moeten enzo
Run Forrest, Run!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:42 schreef Bos81 het volgende:
In hardloopkleren. Eerst nog een boterham en koffie en dan zometeen even de spieren los..
Wow, die kleurquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhhhh lekker Lutquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:22 schreef Lutte het volgende:
De plannen zijn idd alweer veranderd, 'moet' gaan winkelen
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Zwab ik bied nu alvast mijn excuses aan voor de vlop, ik ging ff helemaal los met mn parkietenstempel en met mijn sterrentape
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:19 schreef Bos81 het volgende:
Kees in actie zien is veel bijzonderder dan Sjon in actie hoor
Daarom is het bijzonderder om haar in actie te zien, dat is een zeldzaamheidquote:
SSSSSSSSSSSSSTquote:
Wat een schatjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij gedroeg hij zich toen nog redelijk, misschien onder de indruk van de vreemde omgeving?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Kom hem maar een weekje lenen!
![]()
Baaf did it, he knows about it
O wat een mooie kleurquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegende Sjonquote:
Mwa schijn bedriegtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:35 schreef indaha het volgende:
[..]
O wat een mooie kleur
[..]
Vliegende Sjon![]()
Pisces beterschap![]()
En wat een geweldig weer, iedereen leeft weer op
Ik hoop dat voor jou ook snel de zon weer gaat schijnenquote:
Niet helemaal lekker Bosje?quote:
Gewoon de bekende wisselvalligheid waar ik eigenlijk al jaren mee tob.quote:
Wat leuk en knap dat je het wil gaan doen, Bos!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:23 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
http://www.eindhovenatlet(...)theker-beekloop.html
Ik heb me ingeschreven op de 4 km![]()
![]()
Even goed 2 keer per week minimaal trainen en het moet te doen zijn. Ik twijfelde nog om voor de 1 te gaan, maar dat vind ik echt te kort en ik heb toch iets of wat sportgenen in me en wil toch inspanning leveren...
Dat is inderdaad al wel rap jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos
Ik twijfel of ik er 30 maart een doe van 5km. Ik denk dat het net wat te vroeg komt voor mij.
Het lijntje loopt nog steeds gesmeerdquote:
Precies. Zit geen druk op ofzo, gewoon jezelf lekker testen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad al wel rap ja
Ik twijfel ook nog wel een beetje, maar ik denk dat ik met wat doorzettingskracht nu wel de 2 haal, dus even goed trainen en het lukt me wel ach en anders wandel ik gewoon een stukje![]()
Daarom dus ook voor de 4 gekozen, de 1 zit voor mij geen uitdaging in. Dat is leuk voor kinderen of echt de clienten van de ggz (het is dus ook vanuit de ggz, ik als cliënt hoef niet de deelnemerskosten neer te tellen) die even beweging nodig hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies. Zit geen druk op ofzo, gewoon jezelf lekker testen.
Owww, wat zijn ze leuk zo! Die bolletjes vogel ......geweldigquote:
Geen cacao, wel witte chocolade, en wat nou allemaal? Alleen Chico krijgt dat hoor, weet je wat dat kost 1 zo een bolletjequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:08 schreef Lutte het volgende:
Trekken ze dat allemaal oh-oh?Want je mag hondjes toch absoluut geen chocola geven of zo
/zeikmodus.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen cacao, wel witte chocolade, en wat nou allemaal? Alleen Chico krijgt dat hoor, weet je wat dat kost 1 zo een bolletje![]()
Mogge!
Thriftshop op de radio
Chico is er anders al goed oud op geworden hoor.Hij vindt het lekker, hij heeft ook al kiloos gewone chocolade op in zijn leven, dat pikte hij vroeger altijd overal.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
/zeikmodus.
Ook witte chocolade bevat theobromine. Kun je het niet beter aan Sjon geven?![]()
/einde zeikmodus.
Mogge allemaal!
quote:
quote:
Ja, het verlamd vooral als daarna gelijk veel inspanning gedaan wordt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:28 schreef Barbaaf het volgende:
Sterkte Strega
En Chico is een baas.Die heeft vast intussen wel wat weerstand tegen theobromine opgebouwd. 't Spul zou de hartspier verlammen, zoals sommige delen van een 'spuitje' werken. Misschien wel iets om te melden bij de dierenarts als voor Chico die tijd gekomen is, in de verre, verre toekomst natuurlijk.
Ja, met spicy wel. Voor de rest ben ik geen rooibos lover. Maar spicy wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat zal het zijn, inspanning doet ie niet aan![]()
Anyhoer, goeiemorgen!
Strega maak ik jou blij met Spicy Chai rooibos van SL?
Ik moet gewoon geen rooibos kopen
Wat een schatjes, echt te liefquote:
Het zit jullie ook niet mee hequote:Op donderdag 7 maart 2013 18:00 schreef Strega het volgende:
Ik ben bang dat ik ziek ga worden. Hen sinds gisteren vooral mijn linker, maar nu ook mijn rechter, oor ontstoken. Ik heb er la teatree olie ingedruppeld. Lijkt iets te helpen, maar ik ben zo doof als een kwartel. Voel bovendien koorts opkomen.
Nee nog niet. Dus morgen gaan we zeker luisteren. (Ik met één oor ben ik bang.)quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
Strega, Pagan, nieuwe album van Trent Reznor z'n projectje How To Destroy Angels al gehoord?
https://soundcloud.com/ho(...)elcome-oblivion-2013
![]()
Af en toe toch wel wat vleugjes NIN erdoor, en wat The Knife invloeden.
Bah Bos, dat zijn altijd de nare dingenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zit jullie ook niet mee he
Sterkte![]()
![]()
Vandaag op het werk een bedrukte sfeer. Broer van collega is plotseling overleden op 54jarige leeftijd..
mwuhahaha, you'll never catch me alive!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:36 schreef Pagan het volgende:
Mogge.
Wil degene die hier verantwoordelijk voor is de lente van afgelopen week ASAP terugbrengen.
quote:Op maandag 11 maart 2013 09:43 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Toen ik geboren werd was het autoloze zondag en lag er een meter sneeuw.
Die moet ik thuis kijken. Kan hier op het werk geen filmpjes afspelen..quote:Op maandag 11 maart 2013 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Haha nee ik denk het ook niet.
Kijk nou toch![]()
Een week geleden zat Strega in het zonnetje terwijl ik viooltjes aan het planten was. Nu sneeuwt het.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De laatste jaren heb ik gewoon buiten kunnen zitten op de dag zelf. Het kan nog dit jaar, maar ik ben bang van niet..
Nee, het ging allemaal helemaal niet meer geloof ik, kolerequote:Op maandag 11 maart 2013 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Bol.com is leuk als alles goed gaat en je geen vragen hebt. Als het wat ingewikkelder wordt, zijn ze al snel niet in staat om dat te verwerken
Alles wat moeilijker is dan 'bestellen, ontvangen, betalen' is een hele uitdaging. Maar ja, het is zo makkelijk, ze zijn lekker snel en ze verzenden zo goed als altijd gratis, dus bestellen blijf ik toch welquote:Op maandag 11 maart 2013 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, het ging allemaal helemaal niet meer geloof ik, kolere![]()
En zo ingewikkeld was het nou ook weer niet, maar ja
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alles wat moeilijker is dan 'bestellen, ontvangen, betalen' is een hele uitdaging. Maar ja, het is zo makkelijk, ze zijn lekker snel en ze verzenden zo goed als altijd gratis, dus bestellen blijf ik toch wel
Ik heb er nog geen gehadquote:Op maandag 11 maart 2013 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Darn, ik heb nog maar 2 Oscarkaarten over om te versturen, die zijn hard gegaan zeg
Huilie!quote:
Ja, dat wel. Stuur maar iets op voor vrijdag. Tis altijd goed..quote:Op maandag 11 maart 2013 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huilie!
Je hebt nog wel een kaart gehad in je nieuwe huis toch?
Wil je een Oscar verjaardagskaart dan? Of toch liever een Sjon?
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Jee het lijkt wel een commando zo![]()
Ik denk dat je liever Sjon wil dan Oscar, niet?
Jaar of 7 geleden hadden we een pak sneeuw midden Maartquote:Op maandag 11 maart 2013 09:37 schreef Bos81 het volgende:
Sneeuw/wit in de week van mijn verjaardag.![]()
Ik kan me echt niet herinneren of dat vaker is geweest
Haha, ja, daar heb ik laatst ook mee zitten vechtenquote:Op maandag 11 maart 2013 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Als je echt helemaal gek wil worden, dan moet je een gesprek aangaan met die klantenservice chat van Bol
Dus u wil blablablabla?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, ja, daar heb ik laatst ook mee zitten vechten'wij begrijpen u niet, kunt u uw vraag herhalen?'
Ik zoek een BALquote:Op maandag 11 maart 2013 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dus u wil blablablabla?
NEE
Ik herhaal dus u wil blablablabla?
NEE NEE NEE!
![]()
Piscjequote:
Okeequote:Op maandag 11 maart 2013 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Arme Sjon, zijn hart breekt!
Nou ik mik zo wel een andere Os voor je op de bus dan maar, en dan krijg je vrijdag alsnog je Sjon en dan mag je nooit meer huilie doen, ok?
Daar heb ik toen meteen een foto van op mn FB gezet hoor, er is er nu 1 bij, ga maar zoekenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, je magneet van je paps, hoe ziet je nieuwe fridge eruit met alle el magneticos?
Will do!quote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar heb ik toen meteen een foto van op mn FB gezet hoor, er is er nu 1 bij, ga maar zoeken
Art komt uit Geldrop. Hij is dus zelf de boerquote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Piscje
Cee en ik hebben een nieuw format bedacht: Wie is de Boer?
Gepresenteerd door Art Hooijakkers ;Y
Jeweettog dat ik allergisch ben voor jankzakken!quote:
Maar die ken ik helemaal niet, zeker zo'n WIDM dudequote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Piscje
Cee en ik hebben een nieuw format bedacht: Wie is de Boer?
Gepresenteerd door Art Hooijakkers ;Y
Ik ben al begonnen met mijn allergiepillen, dit jaar ga ik het hardcore aanpakkenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeweettog dat ik allergisch ben voor jankzakken!
Ik heb vorige week geslikt, deze week skip ik maar weer ffquote:Op maandag 11 maart 2013 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met mijn allergiepillen, dit jaar ga ik het hardcore aanpakken
Jaquote:Op maandag 11 maart 2013 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar die ken ik helemaal niet, zeker zo'n WIDM dude
Klopt. en ik denk dat de post van mij verkeerd overkwam..quote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeweettog dat ik allergisch ben voor jankzakken!
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. en ik denk dat de post van mij verkeerd overkwam..
Ik ook van jou schatjequote:Op maandag 11 maart 2013 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja wacht als je blijft praat je altijd enkel over die boeren, nevermind![]()
Op zich wel goed. Vooral de rekenvragen kon ik met mijn ogen dicht doen bij wijze van. Het was ook nog eens meerkeuze, dus dan is het eigenlijk nog makkelijker.quote:
Dat wel ja. Bij 1 vraag moest ik wel even de aanwezige om hulp vragen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn wel vragen waar ze veel uit kunnen halen.
Dat doen ze oa om een beeld te krijgen van hoe jij denkt dat anderen je zienquote:Op maandag 11 maart 2013 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op zich wel goed. Vooral de rekenvragen kon ik met mijn ogen dicht doen bij wijze van. Het was ook nog eens meerkeuze, dus dan is het eigenlijk nog makkelijker.
De persoonlijkheidsvragen waren wat lastiger. Er werd vaak gevraagd. Anderen mensen vinden mij (random iets bijv aardig)..
En dan moest je kiezen uit :
• Helemaal waar
• waar
• noch waar noch onwaar
• onwaar
• helemaal onwaar
Dan heb ik zoiets van ehh ik ben niet andere mensen, vraag het daaraan niet aan mezelf..
Komende donderdag alquote:Op maandag 11 maart 2013 16:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat doen ze oa om een beeld te krijgen van hoe jij denkt dat anderen je zienmaar is inderdaad lastig te beantwoorden.
Wanneer hoor je meer?
Gezicht ziet er goed uit! Er is alleen een klein plekje wat ik in de gaten moet houden, over 2 maanden weer controle en evt. biopsie.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee Stregahoe is het met je? En je gezicht?
Oh fijn! En over twee maanden vast nog meer goed nieuws. Misschien je oor uitspuiten ofzo, dat dat helptquote:Op maandag 11 maart 2013 18:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Gezicht ziet er goed uit! Er is alleen een klein plekje wat ik in de gaten moet houden, over 2 maanden weer controle en evt. biopsie.
Voor de rest ben ik nu zo doof als een kwartel. Ontstoken holtes en ontsteking in mijn linkeroor, daar hoor ik nu niks mee. Alleen een zonderlinge schele "piep" af en toe. Als het van de week nog blijft toch maar even naar de dokter.
En hoest met jou?
Dank je.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
De duimen draaien hieroZou alvast een leuk cadeautje zijn
Lekker warm aangekleed die Chicoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Door die wind vind ik de kou dus echt niet mee vallen, echt smerig gemeen is het...
Chico doet het best wel super eigenlijk!
[ afbeelding ]
Kees is er klaar mee though![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |