Lefgozertje dus!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh, Oscar die is aan het puberen of zo, die bijt nu al een week lang of zo elke avond de honden net zo lang in de poten tot ze van de bank afgaan zodat hij in zijn eentje onder het dekbed kan liggen, ik lieg niet. Ik corrigeer hem wel
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:19 schreef Strega het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat de stoom je af en toe uit de oren komt. Hier is Midas af en toe zo ruig, dat hij alles overal afgooit, Snowboardend op een boek of tijdschrift van de bank of kast komt. Gordijn in de hal als trapeze en klimrek gebruikt. Breek me de bek niet open.Toch is ie van karakter een lieve kat.
I dit itquote:
Ja er zit een glazen plaat op.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Waar vul jij de cannelloni mee Bos? Zit er nou een glazen plaatje op die tafel of helemaal niet?
Oh, die combi ken ik nog niet, klinkt lekker! Receptje?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja er zit een glazen plaat op.
Ik vul mijn cannelloni met spinazie-champignons en roomkaas. En dan giet ik er nog een (basilicum) roomsausje overheen en geraspte kaas.
Voor 1 portie gebruik ik meestal:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, die combi ken ik nog niet, klinkt lekker! Receptje?
Lekker handige tafel zou het zijn zonderquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Waar vul jij de cannelloni mee Bos? Zit er nou een glazen plaatje op die tafel of helemaal niet?
Ik vind van niet, maar op onze nachtkastjes zit dus geen plaatje bijv., dus sommige designers...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker handige tafel zou het zijn zonder
Het was zo fantastischquote:
Leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:12 schreef Lutte het volgende:
JaaaaEn het leukste was misschien nog wel om te zien hoe een lol ons mam had.
En dat we Jaap Kwakman spotten toen we naar binnen gingen (hij haalde nog even een doos uit de auto) en ehmahgerd hij zwaaide![]()
Haha dat is coolquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk
Ik was een paar terug was ik bij dat AFAS tennistoernooi van Haarhuis Eltingh. Iemand had gratis kaarten gewonnen en nam mij mee. Toen we naar buiten liepen stond Richard Krajicek daar gewoon
.
Dat de andere niet wist dat (en wie) dat Krajicek was laat ik maar buiten beschouwing![]()
![]()
en hoe ging je tentamen?
Wat fijn dat ze het nog goed doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Yaaaaaaay Baaf
Ze doen het allemaal nog goed!
Ik heb ze gisteravond en vanmorgen gevoerd en nu is papa aan het voeren.
Lekker!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef oh-oh het volgende:
Damn, ik had vandaag vegetarische rijsttafel gekookt, fucking lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |