Would hit it, quit it, then hit it again.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel fors moet ik toegeven.
Dit onthou voor als ik ooit naar de hoeren mocht gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:32 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Nee echt een top model, voordat ik ergens naar binnen ging had ik eerst alle straten uitgepluist.![]()
Die naar je schreeuwen of die je aandacht proberen te trekken negeren, want vaak meegemaakt dat ze alleen me pijpte voor 50 euro, en als je om meer vraagt weigeren ze.. Als je dan zegt dat dit niet de afspraak is drukte ze al bijna op de alarmknop en zei ''wegwezen''.
Ik kies altijd een heel erg knap meisje uit, die wat zielig ergens zit op zo'n stoeltje, die zijn vaak wel passief maar daar mag je vaak wel gewoon missionaris op doen .
. Maar jij reageerde op iets waar een uitspraak werd gedaan over de gemiddelde Poolse vrouw, niet 1 vrouw ( van de wallen). Overigens ging het niet over Letland maar goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:38 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Een meid uit Letland is een meid uit Letland, of ze nu in de spreekwoordelijke Wallen staat of in de dancing.
Tegen ons hoef je niet te liegen hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit onthou voor als ik morgen weer naar de hoeren ga.
Die kan zo bij Madame Tussaudquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oneerlijk. Je pakt er een model/showbizz meid uit en die vergelijk je met wat random vrouwen op straat. Gelukkig ben ik zelf Marokkaan en kan ik dit hele topic volplempen met die vrouwen.
[ afbeelding ]
quote:
Die laatste heeft wel goeie tieten maar die theejurken heb ik niks mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef Jellereppe het volgende:
Marokkaanse dames in traditionele kledij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg mooie vrouw, zeker de laatste.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef Jellereppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poolse en Nederlandse culturen zijn beide europees, wellicht klikt dat toch beter als Nederlanders en Marokkanen, ik zoek ook wel is toenadering met Marokkanen alleen dat gaat vrij moeilijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:44 schreef LuciferRising het volgende:
Ik drink ook weleens. Heb ook weleens feestjes hier. Maar er wonen Polen boven me. Die zeuren niet.
Hun hebben ook weleens een feestje, Dan nodigen ze ons uit.. gaan we er gezellig bij zitten.. gezellig.
Ik heb toch het gevoel met Marokkanen dat ze niet zo van een feestje houden. Prima.
Inderdaad geen last van. En de Marokkaanse afkomstige jonge jongens die hier op straat weleens rondhangen groet ik gewoon en dat roepen ze hoi buuf... nooit last van hier.. denk dat mensen meer last van mij hebben met mijn teringherrie die ik weleens opzetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:47 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Poolse en Nederlandse culturen zijn beide europees, wellicht klikt dat toch beter als Nederlanders en Marokkanen, ik zoek ook wel is toenadering met Marokkanen alleen dat gaat vrij moeilijk.
Ze zijn echt met zich zelf en hun familie. Daar is niks mis mee maar het is dan inderdaad moeilijker om met z'n allen gezellig bij een feestje aanwezig te zijn onder genot van een pintje
Ik heb mij ook verdiept in het Marokkaans, laatst roepte jongetjes ''Hemmek'' of iets naar mij, dat betekend dus ezel, dus als ze dat weer zeggen roep ik terug ''Wat ezel''quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:55 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Inderdaad geen last van. En de Marokkaanse afkomstige jonge jongens die hier op straat weleens rondhangen groet ik gewoon en dat roepen ze hoi buuf... nooit last van hier.. denk dat mensen meer last van mij hebben met mijn teringherrie die ik weleens opzet![]()
Haha k bedoelde het nog geen eens persoonlijk. Meer dat mannen niet bij elke Poolse vrouw / oostblokker etc . meer kans zullen hebben;)quote:
Och, je kunt niet alles in het leven hebben. Aan de andere kant, volgens mij hebben Oostblok vrouwen wel minder hoge eisen dan de Nederlandse.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Haha k bedoelde het nog geen eens persoonlijk. Meer dat mannen niet bij elke Poolse vrouw / oostblokker etc . meer kans zullen hebben;)
je reageert in je eigen topicquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, je kunt niet alles in het leven hebben. Aan de andere kant, volgens mij hebben Oostblok vrouwen wel minder hoge eisen dan de Nederlandse.
Zie je er trouwens uit als Oostblokker?
Ja, er zijn ook zeker een paar Marokkaansen die er mooi uit zienquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef Jellereppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wordt een 'post lekkere wijven' topic?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef Jellereppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde vooral in vergelijking met Marokkaanse vrouwen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Haha k bedoelde het nog geen eens persoonlijk. Meer dat mannen niet bij elke Poolse vrouw / oostblokker etc . meer kans zullen hebben;)
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Polen zeiken niet over discriminatie, Marokkanen wel die vinden zichzelf zg zielig en weten heel goed, dat in NL, zielig doen beloond wordt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:47 schreef IPA35 het volgende:
Poolse vrouwen maak je tenminste wel een kans bij.
Die redhead, bwohquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:07 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
[url=http://www.cienklub.com/images/gallery/big/88631fc2b365a0c8bb5113c5d6bca96f.jpg[/url]
Minder eisen?.. Misschien als ze daar op groeien ofzo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, je kunt niet alles in het leven hebben. Aan de andere kant, volgens mij hebben Oostblok vrouwen wel minder hoge eisen dan de Nederlandse.
Zie je er trouwens uit als Oostblokker?
Goed voorbeeld dat je niet altijd even goed van wikipedia uit moet gaan. Dat wat jij een jaarloon in Polen noemt is namelijk een maandloon. Dat hele lijstje klopt werkelijk van geen kant. Wanneer je dit soort boude uitspraken doet zorg dan in ieder geval dat je bron betrouwbaar isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mwah, Nederlanders willen ook wel graag werken voor 10 x hun jaarinkomen hoor.
Het minimumjaarloon in Polen is 400 euro , het Nederlandse minimunjaarloon is 18.000 euro.
Ze verdienen hier meer dan een heel jaarloon in een maand
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_minimumloon_per_land
Je voelt je niet beide? Dus én Nederlander én Tsjechische?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Minder eisen?.. Misschien als ze daar op groeien ofzo.
Je ziet het denk ik wel een beetje aan me, lastig te zeggen over mezelf. Sommigen zien het en sommige niet.
Maar ik mag dan half Tsjechisch zijn, maar k voel me gewoon Nederlander . Ook gewoon hier geboren en opgegroeid enzo.
Ach, oke prima.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed voorbeeld dat je niet altijd even goed van wikipedia uit moet gaan. Dat wat jij een jaarloon in Polen noemt is namelijk een maandloon. Dat hele lijstje klopt werkelijk van geen kant. Wanneer je dit soort boude uitspraken doet zorg dan in ieder geval dat je bron betrouwbaar is
Nou ja k voel me misschien wel een beetje Tsjechisch ,maar veel meer Nederlands iig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:28 schreef Polacco het volgende:
[..]
Je voelt je niet beide? Dus én Nederlander én Tsjechische?
4000euro per jaar?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ach, oke prima.
Maakt het veel verschil?
In Polen werken voor 4000 euro per jaar terwijl hier een bijstandsuitkering al 1000 euro per maand is?
Ik snap dus nog steeds wel hoe het komt dat Polen hier zo hard werken, zouden Nederlanders ook doen als ze in vergelijking lage lasten hadden en in een ander land veel meer zouden kunnen verdienen.
Jammer van die vierkante oostblok gezichten alleenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:07 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn salarissen voor 'expats'. Voor het meeste simpele callcenterwerk ligt het op ongeveer 3 keer modaalquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:33 schreef Peunage het volgende:
Volgens mij zijn de salarissen niet zo slecht in Polen hoor. Vriend van mij werkte daar in de helpdesk. Alleen klaagde hij over dat het leven wel erg duur is. Maar dat was in Warsaw/Warschauw.
Dat is ook weer waar. Maar de gemiddelde Pool verdient in ieder geval wel meer dan 4000 euro per jaar hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn salarissen voor 'expats'. Voor het meeste simpele callcenterwerk ligt het op ongeveer 3 keer modaal
Sterk afhankelijk hoe duur het leven is waar je bent.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:33 schreef Peunage het volgende:
Volgens mij zijn de salarissen niet zo slecht in Polen hoor. Vriend van mij werkte daar in de helpdesk. Alleen klaagde hij over dat het leven wel erg duur is. Maar dat was in Warsaw/Warschauw.
Valt juist erg mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:08 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Jammer van die vierkante oostblok gezichten alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |