Would hit it, quit it, then hit it again.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel fors moet ik toegeven.
Dit onthou voor als ik ooit naar de hoeren mocht gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:32 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Nee echt een top model, voordat ik ergens naar binnen ging had ik eerst alle straten uitgepluist.![]()
Die naar je schreeuwen of die je aandacht proberen te trekken negeren, want vaak meegemaakt dat ze alleen me pijpte voor 50 euro, en als je om meer vraagt weigeren ze.. Als je dan zegt dat dit niet de afspraak is drukte ze al bijna op de alarmknop en zei ''wegwezen''.
Ik kies altijd een heel erg knap meisje uit, die wat zielig ergens zit op zo'n stoeltje, die zijn vaak wel passief maar daar mag je vaak wel gewoon missionaris op doen .
. Maar jij reageerde op iets waar een uitspraak werd gedaan over de gemiddelde Poolse vrouw, niet 1 vrouw ( van de wallen). Overigens ging het niet over Letland maar goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:38 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Een meid uit Letland is een meid uit Letland, of ze nu in de spreekwoordelijke Wallen staat of in de dancing.
Tegen ons hoef je niet te liegen hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit onthou voor als ik morgen weer naar de hoeren ga.
Die kan zo bij Madame Tussaudquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oneerlijk. Je pakt er een model/showbizz meid uit en die vergelijk je met wat random vrouwen op straat. Gelukkig ben ik zelf Marokkaan en kan ik dit hele topic volplempen met die vrouwen.
[ afbeelding ]
quote:
Die laatste heeft wel goeie tieten maar die theejurken heb ik niks mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef Jellereppe het volgende:
Marokkaanse dames in traditionele kledij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg mooie vrouw, zeker de laatste.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef Jellereppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poolse en Nederlandse culturen zijn beide europees, wellicht klikt dat toch beter als Nederlanders en Marokkanen, ik zoek ook wel is toenadering met Marokkanen alleen dat gaat vrij moeilijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:44 schreef LuciferRising het volgende:
Ik drink ook weleens. Heb ook weleens feestjes hier. Maar er wonen Polen boven me. Die zeuren niet.
Hun hebben ook weleens een feestje, Dan nodigen ze ons uit.. gaan we er gezellig bij zitten.. gezellig.
Ik heb toch het gevoel met Marokkanen dat ze niet zo van een feestje houden. Prima.
Inderdaad geen last van. En de Marokkaanse afkomstige jonge jongens die hier op straat weleens rondhangen groet ik gewoon en dat roepen ze hoi buuf... nooit last van hier.. denk dat mensen meer last van mij hebben met mijn teringherrie die ik weleens opzetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:47 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Poolse en Nederlandse culturen zijn beide europees, wellicht klikt dat toch beter als Nederlanders en Marokkanen, ik zoek ook wel is toenadering met Marokkanen alleen dat gaat vrij moeilijk.
Ze zijn echt met zich zelf en hun familie. Daar is niks mis mee maar het is dan inderdaad moeilijker om met z'n allen gezellig bij een feestje aanwezig te zijn onder genot van een pintje
Ik heb mij ook verdiept in het Marokkaans, laatst roepte jongetjes ''Hemmek'' of iets naar mij, dat betekend dus ezel, dus als ze dat weer zeggen roep ik terug ''Wat ezel''quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:55 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Inderdaad geen last van. En de Marokkaanse afkomstige jonge jongens die hier op straat weleens rondhangen groet ik gewoon en dat roepen ze hoi buuf... nooit last van hier.. denk dat mensen meer last van mij hebben met mijn teringherrie die ik weleens opzet![]()
Haha k bedoelde het nog geen eens persoonlijk. Meer dat mannen niet bij elke Poolse vrouw / oostblokker etc . meer kans zullen hebben;)quote:
Och, je kunt niet alles in het leven hebben. Aan de andere kant, volgens mij hebben Oostblok vrouwen wel minder hoge eisen dan de Nederlandse.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Haha k bedoelde het nog geen eens persoonlijk. Meer dat mannen niet bij elke Poolse vrouw / oostblokker etc . meer kans zullen hebben;)
je reageert in je eigen topicquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, je kunt niet alles in het leven hebben. Aan de andere kant, volgens mij hebben Oostblok vrouwen wel minder hoge eisen dan de Nederlandse.
Zie je er trouwens uit als Oostblokker?
Ja, er zijn ook zeker een paar Marokkaansen die er mooi uit zienquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef Jellereppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wordt een 'post lekkere wijven' topic?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef Jellereppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |