Inderdaad... maar het zou ook een geweldig geniale molactie kunnen zijn geweest... maar zo briljant is niemandquote:
Er is wel ooit een mol die zoiets eens geflikt heeft, maar kan me zo niet herinneren wie... Jon misschien?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad... maar het zou ook een geweldig geniale molactie kunnen zijn geweest... maar zo briljant is niemand
quote:(hier vioolmuziek instarten)
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben uitbundig aan t vieren![]()
(Ik moest echt even aandachtig kijken)
Dat kan Paulien wel! Mooi stukje ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:47 schreef Steve het volgende:
Ik wilde er net naar linken.. Leuk stukje.
Tuurlijk. Porto's ook ws.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef ace_eleven het volgende:
De ladder is gegeven door de spelleiding??(ik heb moltalk op de achtergrond aan staan, maar dat zeiden ze toch?)
Degene die het eerst klaar is met de test wint dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Komt wel vaak voor dat alle 2 de finalisten op de mol zitten. Is dat niet bijzonder? Wat nou als de 2 finalisten beide niet op de mol zouden zitten? Dat zou ik nog wel eens willen zien.
En t aantal goede vragen natuurlijk, daarvoor hoef je niet eens op de goede mol te zitten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Degene die het eerst klaar is met de test wint dan.
Ja dat ook inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
En t aantal goede vragen natuurlijk, daarvoor hoef je niet eens op de goede mol te zitten.
Wat is dat?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:26 schreef Jivis het volgende:
Zie ik jullie over een maand allemaal terug in het Sabotage-topic?.
ohoh chersoquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:28 schreef Redefine het volgende:
Waar we dan vrees ik na een week al niet meer terugkomenOf ze moeten ons verbazen en er toch wel wat leuks van maken. Of we komen massaal terug, omdat een slecht programma kijken met FOK! erbij juist wel weer leuk is
oh oh molloquote:
Ow, een slechte replica van WIDM dus.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/programmas/sabotage
Dat is logisch. Aan het eind heb je 3 mensen over, je weet zelf dat je niet de mol bent en dus blijven er maar 2 opties over. En na 3 weken intensief samen zijn heb je hoogstwaarschijnlijk wel hetzelfde idee met de winnaar/verliezer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Komt wel vaak voor dat alle 2 de finalisten op de mol zitten. Is dat niet bijzonder? Wat nou als de 2 finalisten beide niet op de mol zouden zitten? Dat zou ik nog wel eens willen zien.
Nee, die site werkt nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:48 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand al meer kunnen lezen van de verborgen hints, anders dan die van de priester?.
Zie hier http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=49443.100 (blz 6)quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:48 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand al meer kunnen lezen van de verborgen hints, anders dan die van de priester?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |