abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 maart 2013 @ 15:18:52 #151
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_123913305
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lekker aan het trollen? :)

Hoe moeilijk is het om te stagen dat er een paspoort is gevonden zonder het daadwerkelijk op straat neer te leggen en het te laten vinden door een toevallige passant die het meteen bij de FBI afgeeft?

Wat is daar nu zo onmogelijk aan?
Wat is daar nu trollen aan? Jij doet alsof er nooit iemand op het idee is gekomen dat dat paspoort nooit op straat gelegen heeft.
Het paspoort is trouwens niet aan de FBI overhandigd, maar aan de politie van New York.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_123913554
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lekker aan het trollen? :)

Hoe moeilijk is het om te stagen dat er een paspoort is gevonden zonder het daadwerkelijk op straat neer te leggen en het te laten vinden door een toevallige passant die het meteen bij de FBI afgeeft?

Wat is daar nu zo onmogelijk aan?
Ik quote mezelf even...

Dit geldt natuurlijk voor vrijwel alle bewijsstukken die ze de media in geslingerd hebben. De middelen om vals bewijs aan te dragen hebben ze gewoon voor handen.

Als ze een foto laten zien van een vliegtuigmotor met wat omstanders dan is dat meteen bewijs? Wie zegt mij dat die foto niet in scene is gezet?

Roepen dat er bewijs is en vervolgens met een foto op de proppen komen vind ik dan ook erg gemakkelijk. Kijk naar het totaal plaatje... kijk naar de dingen die niet kloppen of erg toevallig zijn en je kunt concluderen dat deze aanslagen mogelijk gestaged zijn.

En natuurlijk het WTC complex is verwoesd, maar of er vliegtuigen bij gebruikt zijn en zelfs of er slachtoffers zijn gevallen, durf ik te betwijfelen.

Ik hou Operation Northwoods dan ook in mijn achterhoofd. Gewoon een soortgelijk bestaand plan, om een aanval op Cuba te rechtvaardigen.
  maandag 11 maart 2013 @ 15:26:37 #153
235357 TitusPullo
pi_123913609
Goed zo. Gewoon alles in twijfel trekken en je vasthouden aan een plan uit de jaren zestig dat nooit is uitgevoerd.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_123913655
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:18 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wat is daar nu trollen aan? Jij doet alsof er nooit iemand op het idee is gekomen dat dat paspoort nooit op straat gelegen heeft.
Het paspoort is trouwens niet aan de FBI overhandigd, maar aan de politie van New York....
.....welke het aan de FBI zou hebben overgedragen.

Maar goed... jullie doen hier met zijn allen alsof het binnen een eventueel complot de enige mogelijkheid is dat het paspoort op straat is neergelegd door de CIA of whosoever terwijl je misschien net ff een stapje verder moet kijken. Was dat paspoort daar überhaupt wel?
  maandag 11 maart 2013 @ 15:30:10 #155
235357 TitusPullo
pi_123913730
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

.....welke het aan de FBI zou hebben overgedragen.

Maar goed... jullie doen hier met zijn allen alsof het binnen een eventueel complot de enige mogelijkheid is dat het paspoort op straat is neergelegd door de CIA of whosoever terwijl je misschien net ff een stapje verder moet kijken. Was dat paspoort daar überhaupt wel?
Vandaar ook mijn opmerking over het hologram.
pi_123913766
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:26 schreef TitusPullo het volgende:
Goed zo. Gewoon alles in twijfel trekken en je vasthouden aan een plan uit de jaren zestig dat nooit is uitgevoerd....
.....dankzij de Kennedy administratie.

Jij denkt dat ze alleen in de jaren zestig op dergelijk hoog militair niveau dergelijke plannen smeedde en dat men nu hun leven heeft gebeterd? :')

Absoluut uitgesloten dat soortgelijke false flag aanslagen (gestaged of niet) vandaag de dag nog worden gesmeed?
pi_123913872
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:30 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Vandaar ook mijn opmerking over het hologram.
Nee... dat was om het in het absurde te trekken, maar dat weet je zelf ook wel.
  maandag 11 maart 2013 @ 15:39:52 #158
235357 TitusPullo
pi_123914067
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

.....dankzij de Kennedy administratie.
De regering-Kennedy, bedoel je waarschijnlijk.

quote:
Jij denkt dat ze alleen in de jaren zestig op dergelijk hoog militair niveau dergelijke plannen smeedde en dat men nu hun leven heeft gebeterd? :')
Nee, dat zeg ik niet. Ik geef precies weer wat jij zegt: jij houdt Operation Northwoods in je achterhoofd. Je trekt alles in twijfel (wie zegt mij dat die foto niet in scene is gezet?) en je hebt er geen behoefte aan om je te laten voorlichten door mensen die verstand hebben van fotografie.

quote:
Absoluut uitgesloten dat soortgelijke false flag aanslagen (gestaged of niet) vandaag de dag nog worden gesmeed?
En zoals je alles in twijfel trekt, zo doe je ook alsof iedereen die het niet met je eens is het voor onmogelijk houdt dat zulke plannen nog gesmeed worden.
  maandag 11 maart 2013 @ 15:40:28 #159
235357 TitusPullo
pi_123914087
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee... dat was om het in het absurde te trekken, maar dat weet je zelf ook wel.
Dat was een verschuiving van een paar centimeter.
pi_123918116
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:39 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

De regering-Kennedy, bedoel je waarschijnlijk.
Ja

quote:
Nee, dat zeg ik niet. Ik geef precies weer wat jij zegt: jij houdt Operation Northwoods in je achterhoofd. Je trekt alles in twijfel (wie zegt mij dat die foto niet in scene is gezet?) en je hebt er geen behoefte aan om je te laten voorlichten door mensen die verstand hebben van fotografie.
Die foto van dat paspoort kan gewoon echt zijn. Waarom zou die gesoept moeten zijn?

quote:
En zoals je alles in twijfel trekt, zo doe je ook alsof iedereen die het niet met je eens is het voor onmogelijk houdt dat zulke plannen nog gesmeed worden.
Jij zegt dat ik terugval op een plan uit de jaren zestig en dat het een plan betreft dat nota bene nooit is uitgevoerd... dat is correct, maar dat wil echter niet zeggen dat dergelijke plannen vandaag de dag niet meer gesmeed worden en wil ook niet zeggen dat ze nooit worden uitgevoerd.

Ik hou de optie open dat dit voor bijvoorbeeld 9/11 wel het geval is geweest. Jij lijkt het op voorhand al uit te sluiten en bagatelliseert Northwoods omdat het a. een oud plan is en b. nooit uitgevoerd.

Het lijkt alsof je daarmee wilt zeggen ... omdat het toen niet is uitgevoerd is, zal het nu ook wel niet uitgevoerd worden... als dergelijke plannen überhaupt worden gesmeed.
pi_123922302
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

agh wie weet!

het paspoort zie foto!

[ afbeelding ]

werd gevonden in de buurt van Vesey Street nog voor de gebouwen instorten.

blijf het appart vinden ;)
Niet echt - iemand heeft t gewoon daar gezet voor iemand te vinden dan gaan ze rennen naar t politie of zo :
"Oh My Gawd ! Oh My Gawd! I've found a terrorist passport!!! Call CNN so I can be on TV!!!"
Gewoon 'n kleine deeltje van die hele BS verhaal.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_123922408
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:47 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Is het niet veel eenvoudiger om een hologram van het paspoort te maken?
Nee - tis makkelijker gewoon om enorme leugens te vertellen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_123922770
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

correctie van mezelf.

The passport was recovered by NYPD Detective Yuk H. Chin from a male passerby in a business suit, about 30 years old. The passerby left before being identified, while debris was falling from WTC 2. The tower collapsed shortly afterwards. The detective then gave the passport to the FBI on 9/11.
Page 40

http://www.9-11commission(...)911_TerrTrav_Ch2.pdf

Wist je dat er was geen scientist,architect,civil engineer,(building expert of any sort ) te vinden die lid was van de 911 Commission?
NOT ONE.
Ze waren allemaal PR mensen,managers,vormalig of wannabe politicians....allemaal republikanen behalve van 2 (die waren ook right-wing Bush sympathisers)
Toch allemaal heel goed bullshitters.
  maandag 11 maart 2013 @ 19:00:30 #164
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_123922824
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet echt - iemand heeft t gewoon daar gezet voor iemand te vinden dan gaan ze rennen naar t politie of zo :
"Oh My Gawd ! Oh My Gawd! I've found a terrorist passport!!! Call CNN so I can be on TV!!!"
Gewoon 'n kleine deeltje van die hele BS verhaal.
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - tis makkelijker gewoon om enorme leugens te vertellen.
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wist je dat er was geen scientist,architect,civil engineer,(building expert of any sort ) te vinden die lid was van de 911 Commission?
NOT ONE.
Ze waren allemaal PR mensen,managers,vormalig of wannabe politicians....allemaal republikanen behalve van 2 (die waren ook right-wing Bush sympathisers)
quote:
4s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:05 schreef Gray het volgende:
Tingo (en anderen): NIET DUBBELPOSTEN.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_123922899
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:26 schreef TitusPullo het volgende:
Goed zo. Gewoon alles in twijfel trekken en je vasthouden aan een plan uit de jaren zestig dat nooit is uitgevoerd.
Maar wel gedacht.
pi_123923033
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Yes I have a habit of repeating myself when I know I am right.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 11-03-2013 19:11:12 (OMG spelling mistake:)) ]
  maandag 11 maart 2013 @ 19:09:24 #167
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_123923257
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Yes I have a hebit of repeating myself when I know I am right.
Aha, meneer is een sierpaard.
pi_123923305
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:09 schreef Terecht het volgende:

[..]

Aha, meneer is een sierpaard.
Sorry schat - I'll have to look that up.
  maandag 11 maart 2013 @ 19:17:44 #169
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_123923716
Aangezien er al 5 jaar geweigerd wordt natuurkunde te leren of op te zoeken ben ik vrij content met het feit dat er toch nog een woordje Nederlands geleerd wordt :)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_123924129
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:17 schreef oompaloompa het volgende:
Aangezien er al 5 jaar geweigerd wordt natuurkunde te leren of op te zoeken ben ik vrij content met het feit dat er toch nog een woordje Nederlands geleerd wordt :)
Nou - ik leer bijna elke dag 'n nieuwe woord hoor....bijna....:)
Maar ik ben toch op t punt dat Nederlands is inderdaad 'n beetje klote taal te leren is.
pi_123926498
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Bedankt voor de herinnering.
pi_123929085
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

heb je nu al die 318 pagina's doorgeploegd?
Linkje? Heb het NIST verslag ooit gelezen, maar ik vermoed dat hier iets anders bedoeld wordt. ;)
  maandag 11 maart 2013 @ 22:22:56 #173
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123936669
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:42 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Linkje? Heb het NIST verslag ooit gelezen, maar ik vermoed dat hier iets anders bedoeld wordt. ;)
Dat ging inderdaad om een "America Nuked" document ;) Mis je niet veel aan. Meer een soort schizofreen manifesto van mensen die overal verbanden zien, en de wetenschap waar ze over schrijven maar half begrijpen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 12 maart 2013 @ 08:37:17 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123946240
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

NOT ONE.
jup, vind ik ook raar wat weten die lui er nou van.
bedoel, laat technische lui, echte onderzoekers dat doen.
in nederland hebben we een voormalig prins die dat deed maaj die had er gelukkig wel kaas van gegeten (Pieter van Vollenhoven). ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_123947350
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

jup, vind ik ook raar wat weten die lui er nou van.
bedoel, laat technische lui, echte onderzoekers dat doen.
in nederland hebben we een voormalig prins die dat deed maaj die had er gelukkig wel kaas van gegeten (Pieter van Vollenhoven). ;)
Wetenschappers in de 911 commission zetten en de World Trade Center Disaster Study door politici laten uitvoeren zou helemaal idioot zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')