abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123779593
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:29 schreef Dlocks het volgende:
Plus dat het totaal niet logisch is om een plan te bedenken zoals:

"Ik heb nu een goed idee. We gaan in een hele drukke stad niet 1, nee maar liefst 2 vliegtuigen in twee verschillende gebouwen laten vliegen. Maar houd je vast, dat doen we niet echt. We laten gewoon wat bommen ontploffen. Vervolgens kopen we alle media om op bedreigen ze en gaan we ze van te voren al beeldmateriaal opsturen wat ze kunnen uitzenden op TV waarin we vooraf vliegtuigen in hebben gemonteerd. Moeten we wel even goed afstemmen met de bommenmakers. Dat ze niet op een andere verdieping bommen gaan plaatsen dan verdieping waar de vliegtuigen gemonteerd in gaan vliegen. Ik ze zeg appeltje eitje. Wie stemt voor? Oh ja, vergeet ik nog iets. Bij het Pentagon gaan we het zelfde geintje doen, maar dan met maar 1 vliegtuig. We hoeven maar een paar duizend mensen om te kopen en/of te bedreigen om dit voor altijd geheim te houden."

De eerste die bij de overheid (als die er zogenaamd achter zou zitten) dit zou opperen zou dezelfde dag nog opgelosten worden in een gekkenhuis.

Vervolgens staat er iemand op en die zegt:

"Ik heb een beter plan. We plaatsen enkel een paar flinke bommen in een paar gebouwen en zorgen dat groepje terroristen de schuld krijgen. Kunnen we met relatief klein team regelen en is veel beter te controleren oftewel onder controle te houden."

Moge duidelijk zijn dat niemand voor scenario 1 zou kiezen. Te veel mensen die je daar bij moet betrekken en te groot risico dat er bijvoorbeeld een filmopname gemaakt wordt van explosie waarbij geen vliegtuig WTC in vliegt. Kortom, te groot risico dat binnen een paar uur na de aanslag al duidelijk is dat het niet om vliegtuigen gaat.
Eenvoudig om jou voor te gek te houden dan; gewoon een plan opzetten dat onlogisch lijkt. ;)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:43:52 #127
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_123779779
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Eenvoudig om jou voor te gek te houden dan; gewoon een plan opzetten dat onlogisch lijkt. ;)
pi_123781076
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:43 schreef Terecht het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Plaatjes vullen geen gaatjes.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 12:38:19 #129
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_123785893
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Plaatjes vullen geen gaatjes.
:O. Je grossiert in smalltalk de laatste paar weken.
pi_123786931
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:38 schreef Terecht het volgende:

[..]

:O. Je grossiert in smalltalk de laatste paar weken.
Is dat zo? :T
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:57:08 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123789122
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Is dat zo? :T
Off-topic
misschien wel 1 van de meest gerbuikte smiley's die niet in het standaardpakket smiley's zit.
misschien optie om die keer toe tevoegen bij de reguliere smily's. :T
oH wacht ... hij zit er gewoon in _O- _O- _O-
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 8 maart 2013 @ 13:59:39 #132
249559 crew  Lavenderr
pi_123789237
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Off-topic
misschien wel 1 van de meest gerbuikte smiley's die niet in het standaardpakket smiley's zit.
misschien optie om die keer toe tevoegen bij de reguliere smily's. :T
oH wacht ... hij zit er gewoon in _O- _O- _O-
Ik zie hem er niet bijstaan hoor :N

Dan maar zo :T
pi_123789602
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zie hem er niet bijstaan hoor :N

Dan maar zo :T
Dubbele punt T, want tong80!
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:27:30 #134
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123790460
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:07 schreef Gray het volgende:

[..]

Dubbele punt T, want tong80!
ja zag het pas net toen ik bericht quote..

thanks en ik maar copy past meuk gebruiken terwijl er gewoon een dubbele punt hoofdletter t voor nodig is.

verder On-Topic.

persoonlijk denk ik dat er misschien een aantal van de verschillende theories iets van waarheid in zit.
maar het gene wat na 9/11 gebeurde vebaasd me nog meer, er word van verondersteld de heer Bin Laden achter deze aanslagen zit.
ik vermoed van niet.. om verschillende redenen.

1. paspoort wat gevonden was,
2. alle personen werden vrijwel gelijk gelinkt aan al qaida, wat ik wel appart vind want hoe leg je die link.. stel voor als ik een biertje ga drinken met een student, wil niet zeggen dat ik ook een student ben ( voorbeeldje he )
3. Bin Laden heeft tot jaren na elke keer ontkend dat hij er mee te maken had.( waarom ontkennen als ze je al gelinkt hebben en je bent de meest gezochte persoon op aarde zou ik het maar al te graag willen roepen, IK WAS HET) je weet al dat je ten dode opgeschreven bent als je zoiets laat uitvoeren.
4. van de terroristen schijnen.. ( weet niet of dit waar is) er nog een antal in leven te zijn geweest ( of nog steeds in leven zijn)
5. als er een paar moslims in het vliegtuig zitten ( hoe werden ze eigenlijk gelijk gelinkt als zijnde de kapers.) ze wisten vrijwel gelijk.. dat hun de daders waren..

en ze kunnen wel gelijk iemand kopellen aan een organisatie wat niet eens eigenlijk een organisatie is..
bedoel... moet je contributie betalen krijg je een free t-shirt als je lid word.. bestaat er uberhaupt een ledenlijst? :D

Er bestaat twijfel over het werkelijk bestaan van een wereldwijd gecompliceerde en vertakte organisatie, zoals Al Qaida vaak wordt genoemd. Een groeiend aantal analisten stelt dat het bestaan van een centraal (door Osama bin Laden) geleide organisatie een simplistische fantasie is. In deze visie had Osama bin Laden geen formele organisatie voor het voeren van een internationale jihad totdat de Amerikanen ten behoeve van het strafproces tegen de organisatoren van de bomaanslag op de Amerikaanse ambassade in Nairobi in 1998 er een vóór hem verzonnen. Zo is bijvoorbeeld het vermeende hypermoderne Al Qaida-hoofdkwartier in Tora Bora nooit gevonden.

Degenen die het beeld van de Al Qaida-organisatie in twijfel trekken, beweren overigens geenszins dat er geen islamitische extremisten bestaan die bereid zijn terreurdaden te plegen om hun idealen te verwezenlijken. Zij stellen echter dat er geen sprake is van een centraal geleide organisatie, maar meer van een netwerk van onafhankelijke groepen met min of meer dezelfde islamitische ideologie. Deze groepen hebben mogelijk wel onderling contact en kunnen in voorkomende gevallen met elkaar samenwerken. In deze situatie valt er geen organisatie op te rollen omdat de terreur blijkbaar voortkomt uit de opvattingen binnen (delen van) de gehele gemeenschap van fundamentalistische moslims zoals wordt verwoord in de oproep tot de verplichte jihad in het in die kringen invloedrijke werk van de islamist Said Qutb zoals zijn bekendste boek Mijlpalen.

De BBC-documentairereeks The Power of Nightmares is sterk gericht op deze twijfel.

[ Bericht 34% gewijzigd door theguyver op 08-03-2013 14:34:44 ]
  vrijdag 8 maart 2013 @ 15:25:06 #135
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_123792963
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:30 schreef polderturk het volgende:
CONVAR is een Duits bedrijf dat achterhaalde door het herstellen van beschadigde harde schrijven dat er vlak voor de aanslagen grote bedragen illegaal zijn weggesluisd uit de WTC.
En is overgenomen door Kroll associates tentijde van het verkijgen van de data recovery opdracht

Ja dezelfde Kroll die de beveiliging van het WTC regelde
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator vrijdag 8 maart 2013 @ 15:28:28 #136
249559 crew  Lavenderr
pi_123793114
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:25 schreef DeMolay het volgende:

[..]

En is overgenomen door Kroll associates tentijde van het verkijgen van de data recovery opdracht

Ja dezelfde Kroll die de beveiliging van het WTC regelde
Jij weet altijd nét die details ^O^
  vrijdag 8 maart 2013 @ 18:17:36 #137
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_123799740
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:27 schreef theguyver het volgende:

persoonlijk denk ik dat er misschien een aantal van de verschillende theories iets van waarheid in zit.
maar het gene wat na 9/11 gebeurde vebaasd me nog meer, er word van verondersteld de heer Bin Laden achter deze aanslagen zit.
ik vermoed van niet.. om verschillende redenen.

1. paspoort wat gevonden was,
Dat was inderdaad niet van Bin Laden.

quote:
2. alle personen werden vrijwel gelijk gelinkt aan al qaida, wat ik wel appart vind want hoe leg je die link.. stel voor als ik een biertje ga drinken met een student, wil niet zeggen dat ik ook een student ben ( voorbeeldje he )
Maar hoe verhoudt jouw voorbeeld zich tot die conclusie?

quote:
3. Bin Laden heeft tot jaren na elke keer ontkend dat hij er mee te maken had.( waarom ontkennen als ze je al gelinkt hebben en je bent de meest gezochte persoon op aarde zou ik het maar al te graag willen roepen, IK WAS HET)
Ik zie niet in waarom je graag zou willen roepen dat je het gedaan hebt als je de meest gezochte man ter wereld bent. Daarbij: Bin Laden verbleef in Afghanistan als vriend van de Taliban.

quote:
4. van de terroristen schijnen.. ( weet niet of dit waar is) er nog een antal in leven te zijn geweest ( of nog steeds in leven zijn)
Waarom schijnt dit zo te zijn?

quote:
5. als er een paar moslims in het vliegtuig zitten ( hoe werden ze eigenlijk gelijk gelinkt als zijnde de kapers.) ze wisten vrijwel gelijk.. dat hun de daders waren..
Wat bedoel je hiermee?

quote:
en ze kunnen wel gelijk iemand kopellen aan een organisatie wat niet eens eigenlijk een organisatie is..
bedoel... moet je contributie betalen krijg je een free t-shirt als je lid word.. bestaat er uberhaupt een ledenlijst? :D
Dan bestaat de mafia ook niet, of de harde kern van Feyenoord.

quote:
Er bestaat twijfel over het werkelijk bestaan van een wereldwijd gecompliceerde en vertakte organisatie, zoals Al Qaida vaak wordt genoemd. Een groeiend aantal analisten stelt dat het bestaan van een centraal (door Osama bin Laden) geleide organisatie een simplistische fantasie is. In deze visie had Osama bin Laden geen formele organisatie voor het voeren van een internationale jihad totdat de Amerikanen ten behoeve van het strafproces tegen de organisatoren van de bomaanslag op de Amerikaanse ambassade in Nairobi in 1998 er een vóór hem verzonnen. Zo is bijvoorbeeld het vermeende hypermoderne Al Qaida-hoofdkwartier in Tora Bora nooit gevonden.
Dat is heel plausibel.

quote:
Degenen die het beeld van de Al Qaida-organisatie in twijfel trekken, beweren overigens geenszins dat er geen islamitische extremisten bestaan die bereid zijn terreurdaden te plegen om hun idealen te verwezenlijken.
Toe maar! Denken ze ook dat die extremisten al daadwerkelijk aanslagen gepleegd hebben?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zaterdag 9 maart 2013 @ 09:08:48 #138
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123819836
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:17 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat was inderdaad niet van Bin Laden.
dat zeg ik ook niet maar is een groot mysterie hdat van 1 van de kapers(zo genoemde kapers) een paspoort paar blokken verder is gevonden en al vrij snel
[..]

veel van de mensen die als kapers werden geduid, waren gelinkt als lid of hoe je het wil noemen aan die terroristen organisatie, als ik op mijn FB kijk heb ik vienden uit allerlei landen en religies etc ik heb er wel contact mee maar, wil niet zeggen dat ik exact weet wat iemand doet, er is nauwelijks bewijs dat ze inderdaad bij die groepering hoorden, in officiele rapport hebben ze er ook niet zo veel onderzoek naar gedaan, bijvb finaciering etc, wel vreemd zou wel graag willen weten.

[..]

Ik zie niet in waarom je graag zou willen roepen dat je het gedaan hebt als je de meest gezochte man ter wereld bent. Daarbij: Bin Laden verbleef in Afghanistan als vriend van de Taliban.
simpel een aantal aanslagen er voor werden ook al door hem opgeist en er werd door hem een , fatwa uitgeroepen op alle amerikanen, waarom die wel en 9/11 niet
[..]

Waarom schijnt dit zo te zijn?
veel onduidelijkheid.. zie hier ( te veel tekst... beter link ff lezen)
http://www.boublog.nl/06/(...)wie-waren-de-kapers/
[..]

Wat bedoel je hiermee?
er was vrij snel al duidelijk wie de kapers waren, hoe weet je wie kaper is in een vliegtuig met groot aantal mensen aan boord, arabier staat gelijk aan terrorist?
[..]

Dan bestaat de mafia ook niet, of de harde kern van Feyenoord.
NWO gerelateerd, het is altijd een lastige kwestie om aan te tonen wie er wel of niet bij hoort.
[..]

Dat is heel plausibel.

[..]

Toe maar! Denken ze ook dat die extremisten al daadwerkelijk aanslagen gepleegd hebben?
dit stuk had ik 1 op 1 gecopieerd, staat op wiki pagina van Al qaida, en ik geloof dit ook niet
pi_123908109
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:08 schreef theguyver het volgende:

[..]Dat was inderdaad niet van Bin Laden.
dat zeg ik ook niet maar is een groot mysterie hdat van 1 van de kapers(zo genoemde kapers) een paspoort paar blokken verder is gevonden en al vrij snel
[..]

Geen mysterie - iemand heeft die paspoort daar geplaatst.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 11 maart 2013 @ 13:30:38 #140
235357 TitusPullo
pi_123908436
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geen mysterie - iemand heeft die paspoort daar geplaatst.
En meteen daarna heeft 'ie WTC 7 volgestopt met explosieven.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_123909110
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:30 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hebben ze dit, uit het oogpunt van efficientie, op dezelfde dag gedaan. Het punt waar het paspoort neergelegd moest worden, lag toch op de route van de mensen die WTC 7 (of alle WTC's?) moesten volstoppen met explosieven! En dat is een klusje dat je makkelijk even de avond voor de aanslag kan uitvoeren. :P
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  maandag 11 maart 2013 @ 14:00:43 #142
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123909799
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:30 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

agh wie weet!

het paspoort zie foto!

werd gevonden in de buurt van Vesey Street nog voor de gebouwen instorten.

blijf het appart vinden ;)
  maandag 11 maart 2013 @ 14:07:40 #143
235357 TitusPullo
pi_123910099
quote:
[..]
Ik weet niet waarom dat een mysterie zou zijn. Is het nooit eerder voorgekomen dat er documenten bewaard zijn gebleven?

quote:
veel van de mensen die als kapers werden geduid, waren gelinkt als lid of hoe je het wil noemen aan die terroristen organisatie, als ik op mijn FB kijk heb ik vienden uit allerlei landen en religies etc ik heb er wel contact mee maar, wil niet zeggen dat ik exact weet wat iemand doet, er is nauwelijks bewijs dat ze inderdaad bij die groepering hoorden, in officiele rapport hebben ze er ook niet zo veel onderzoek naar gedaan, bijvb finaciering etc, wel vreemd zou wel graag willen weten.
Alweer zie ik geen enkele reden om dit te vergelijken met het onderzoek naar hun lidmaatschap van een terroristische organisatie: dat is echt heel wat anders.

[..]

quote:
simpel een aantal aanslagen er voor werden ook al door hem opgeist en er werd door hem een , fatwa uitgeroepen op alle amerikanen, waarom die wel en 9/11 niet
M

quote:
veel onduidelijkheid.. zie hier ( te veel tekst... beter link ff lezen)
http://www.boublog.nl/06/(...)wie-waren-de-kapers/
[..]
Prachtig stuk, alleen die eerste zin al: Als 19 plofmoslims samen vier vliegtuigen kapen, dan is dat een complot.

En: Ze hadden vliegles genomen bij Rudi Dekkers in Venice, in Florida. Het bleek echter dat deze mannen nauwelijks een Cessna konden besturen, laat staan een Boeing.

Nee, ze konden niet goed landen, maar dat was hun bedoeling ook niet.

Men verwacht van een zelfmoord-terrorist dat deze zich zou gedragen als een fanatieke Moslim: geen alcohol, geen drugs, geen buitenechtelijke seks, dit met het oog op het komende Allah-Walhalla met 79 maagden of zoiets. Atta woonde echter samen met een blonde vriendin, Amanda Keller. Zij bleek later bereid om uit de school te klappen… Mohammed Atta en zijn vrienden hadden geld als water! Ze hielden behalve van seks ook van cocaïne, whiskey en andere Rock ‘n Roll. Deze zogenaamde Moslim-terroristen gedroegen zich meer als loopjongens van de CIA dan als overtuigde jihadisten!

Iemand die van sex, cocaïne en whiskey houdt gedraagt zich als een loopjongen van de CIA?
Om over de artikelen over Demmink en Marianne Vaatstra nog maar te zwijgen.

quote:
er was vrij snel al duidelijk wie de kapers waren, hoe weet je wie kaper is in een vliegtuig met groot aantal mensen aan boord, arabier staat gelijk aan terrorist?
Dit valt vrij eenvoudig te achterhalen, hoor:

Passengers and crew aboard the flights provided information about the hijackers while the hijacking was in progress. Two flight attendants on American Airlines Flight 11, Betty Ong and Madeline Amy Sweeney, contacted airline personnel on the ground. Sweeney provided the seat numbers of the hijackers, and descriptions of the men, identifying Mohamed Atta as one of the hijackers.[7][8][9] A flight attendant on United Airlines Flight 175 called a United Airlines mechanic and reported that hijackers had killed the crew.[9] While the hijacking was in progress on American Airlines Flight 77, several passengers, including a flight attendant, Renee May, contacted and reported details of the hijacking to persons on the ground.[10] Sales clerks identified two individuals to whom they sold tickets on Flight 77 as the hijackers Hani Hanjour and Majed Moqed.[9] During the hijacking of United Airlines Flight 93, Jeremy Glick identified the hijackers as Arabic-looking and carrying box-cutters.[11]

http://en.wikipedia.org/w(...)attacks#cite_note-22

quote:
NWO gerelateerd, het is altijd een lastige kwestie om aan te tonen wie er wel of niet bij hoort.
[..]
Wat betekent NWO gerelateerd, als je in deze zaak niet in bedrog gelooft?

quote:
dit stuk had ik 1 op 1 gecopieerd, staat op wiki pagina van Al qaida, en ik geloof dit ook niet
Waarom heb je er dan bij gezet?
  maandag 11 maart 2013 @ 14:22:58 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123910758
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom dat een mysterie zou zijn. Is het nooit eerder voorgekomen dat er documenten bewaard zijn gebleven?
jawel maar vreemd genoeg wel 1 paspoort en zoals je kan zien zonder brandplekken uit een vliegtuig die met wat ik kan zien een enorme vuurbal zich in wtc boorde, ik vind dat inderdaad wel appart ja dat die er zo ongeschonden uit komt en erug snel gevonden word. bedoel.. gebouw staat in lichterlaaie en iemand vind daar juist een paspoort op straat.. alleen al op die lokatie... naar de grond kijken vind ik al appart ( als ik daar was zou ik omhoog gekekene hebben niet naar de grond)

[..]

Alweer zie ik geen enkele reden om dit te vergelijken met het onderzoek naar hun lidmaatschap van een terroristische organisatie: dat is echt heel wat anders.

[..]

[..]

M

[..]

[..]
Prachtig stuk, alleen die eerste zin al: Als 19 plofmoslims samen vier vliegtuigen kapen, dan is dat een complot.

En: Ze hadden vliegles genomen bij Rudi Dekkers in Venice, in Florida. Het bleek echter dat deze mannen nauwelijks een Cessna konden besturen, laat staan een Boeing.

Nee, ze konden niet goed landen, maar dat was hun bedoeling ook niet.
ook met het besturen er van gaf problemen, en idd landen maakte geen hol uit

Men verwacht van een zelfmoord-terrorist dat deze zich zou gedragen als een fanatieke Moslim: geen alcohol, geen drugs, geen buitenechtelijke seks, dit met het oog op het komende Allah-Walhalla met 79 maagden of zoiets. Atta woonde echter samen met een blonde vriendin, Amanda Keller. Zij bleek later bereid om uit de school te klappen… Mohammed Atta en zijn vrienden hadden geld als water! Ze hielden behalve van seks ook van cocaïne, whiskey en andere Rock ‘n Roll. Deze zogenaamde Moslim-terroristen gedroegen zich meer als loopjongens van de CIA dan als overtuigde jihadisten!

Iemand die van sex, cocaïne en whiskey houdt gedraagt zich als een loopjongen van de CIA?
Om over de artikelen over Demmink en Marianne Vaatstra nog maar te zwijgen.
nee maar echt goeie moslims zijn het ook niet, das wel vreemd vind je niet, en ze bedoelen zo te zien de CIA als vergelijkbaar, wat die jongens uitvraten is meer iets americaans of europeaans ipv goeie brave moslim
[..]

Dit valt vrij eenvoudig te achterhalen, hoor:

Passengers and crew aboard the flights provided information about the hijackers while the hijacking was in progress. Two flight attendants on American Airlines Flight 11, Betty Ong and Madeline Amy Sweeney, contacted airline personnel on the ground. Sweeney provided the seat numbers of the hijackers, and descriptions of the men, identifying Mohamed Atta as one of the hijackers. A flight attendant on United Airlines Flight 175 called a United Airlines mechanic and reported that hijackers had killed the crew. While the hijacking was in progress on American Airlines Flight 77, several passengers, including a flight attendant, Renee May, contacted and reported details of the hijacking to persons on the ground.[ Sales clerks identified two individuals to whom they sold tickets on Flight 77 as the hijackers Hani Hanjour and Majed Moqed. During the hijacking of United Airlines Flight 93, Jeremy Glick identified the hijackers as Arabic-looking and carrying box-cutters.

http://en.wikipedia.org/w(...)attacks#cite_note-22

[..]

Wat betekent NWO gerelateerd, als je in deze zaak niet in bedrog gelooft?
NEW WORLD ORDER .. zo heet het forum en wie aan het roer staat van de NWO is ook een groot misterie. bedoel als het al bestaat.
[..]

Waarom heb je er dan bij gezet?
omdat het kan :P
pi_123911800
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hebben ze dit, uit het oogpunt van efficientie, op dezelfde dag gedaan. Het punt waar het paspoort neergelegd moest worden, lag toch op de route van de mensen die WTC 7 (of alle WTC's?) moesten volstoppen met explosieven! En dat is een klusje dat je makkelijk even de avond voor de aanslag kan uitvoeren. :P
Nooit over nagedacht dat dat gevonden paspoort überhaupt een verzinsel zou kunnen zijn? Geef een of andere CIA operative de opdracht om zich voor te doen als de vinder van het beruchte paspoort en klaar ben je.

Dat hele paspoort hoeft daar dan helemaal niet gelegen te hebben. Snap je m'n punt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2013 14:46:26 ]
  maandag 11 maart 2013 @ 14:47:19 #146
235357 TitusPullo
pi_123911852
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nooit over nagedacht dat dat gevonden paspoort überhaupt een verzinsel zou kunnen zijn? Geef een of andere CIA operative de opdracht om zich voor te doen als de vinder van het beruchte paspoort en klaar ben je.

Dat hele paspoort hoeft daar dan helemaal niet gelegen te hebben. Snap je m'n punt?
Is het niet veel eenvoudiger om een hologram van het paspoort te maken?
  maandag 11 maart 2013 @ 14:50:15 #147
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123911986
quote:

[..]

is ook een optie, denk dat je weinig informatie verder weer kan vinden over het vinden er van ;)
pi_123912059
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:47 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Is het niet veel eenvoudiger om een hologram van het paspoort te maken?
Lekker aan het trollen? :)

Hoe moeilijk is het om te stagen dat er een paspoort is gevonden zonder het daadwerkelijk op straat neer te leggen en het te laten vinden door een toevallige passant die het meteen bij de FBI afgeeft?

Wat is daar nu zo onmogelijk aan?
  maandag 11 maart 2013 @ 14:53:04 #149
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123912108
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

is ook een optie, denk dat je weinig informatie verder weer kan vinden over het vinden er van ;)
correctie van mezelf.

The passport was recovered by NYPD Detective Yuk H. Chin from a male passerby in a business suit, about 30 years old. The passerby left before being identified, while debris was falling from WTC 2. The tower collapsed shortly afterwards. The detective then gave the passport to the FBI on 9/11.
Page 40

http://www.9-11commission(...)911_TerrTrav_Ch2.pdf

een detective die een paspoort vind .... nou J0kkebr0k bedoel je zoiets?

een paar straten verder waar 2 personen naar een kussen kijken die hoogstwaarschijnlijk uit het vliegtuig komt.

do you want to know more?

[ Bericht 7% gewijzigd door theguyver op 11-03-2013 15:07:16 ]
pi_123913268
quote:

[..]

Waarom zou de CIA, als ze de hele aanslag überhaupt gepland hadden, moeten doen alsof ze een paspoort van één van de kapers gevonden hadden een paar straten van het plaats delict?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')