Zeg, zou jij niet wat langer stil moeten staan bij die creditcardtransacties? Wat denk jij nu wat dat allemaal te betekenen heeft? Wat heb je ervan geleerd?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:31 schreef polderturk het volgende:
Zie hier de ineenstorting van WTC7. Dit gebouw is NIET geraakt door een vliegtuig en is die dag toch ineengestort.
Bekijk de volgende video
Brandweer: "We are walking back. The building is about to blow up"
Een getuige zegt "The fire department. And they did use the word "We're going to have to bring it down""
andere getuige: "It looked like a shock wave ripping through the building, and the windows all busted out. About a second later the bottom floor caved out. The building followed after that"
Op 3:15 zegt een reporter dat het gebouw MOEDWILLIG is vernietigd
De BBC kondigt het ineenstorten van WTC7 20 minuten van te voren aan.
Heb jij dat sommetje nu al eens opgelost, meneer de denker?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
rho is variabel, omdat het vliegtuig uit verschillende materialen bestaat, verder is gevelkolom ook variabel omdat het vliegtuig ook nog zogenaamd door een verdiepingsvloer heen vloog.
flikker toch op met je sommen van 3 jaar geleden, ik hoop gewoon dat je geen wetenschappelijk studie doet, want dan is het einde zoek!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:09 schreef Terecht het volgende:
[..]
Heb jij dat sommetje nu al eens opgelost, meneer de denker?
Want sommen van meer dan x jaar geleden zijn niet meer geldig?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
flikker toch op met je sommen van 3 jaar geleden, ik hoop gewoon dat je geen wetenschappelijk studie doet, want dan is het einde zoek!
Hey, in tegenstelling tot jou zijn de wetenschappers hier wel bereid berekeningen te doen om te kijken of hun claims kloppen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
flikker toch op met je sommen van 3 jaar geleden, ik hoop gewoon dat je geen wetenschappelijk studie doet, want dan is het einde zoek!
wetenschappers? oplichters bedoel je, die faalhazen liegen een heel nist rapport bij elkaarquote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hey, in tegenstelling tot jou zijn de wetenschappers hier wel bereid berekeningen te doen om te kijken of hun claims kloppen.
Ik had het over o.a. atuin -.-quote:Op maandag 4 maart 2013 23:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wetenschappers? oplichters bedoel je, die faalhazen liegen een heel nist rapport bij elkaar
en gaan ze elkaar nog verdedigen ook, de zielige mietjes.
Que?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zo sprak Copernicus.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
flikker toch op met je sommen van 3 jaar geleden
Denk dat de gebouwen wel duurder zijn dan 3.5 miljardquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:49 schreef theguyver het volgende:
ik vat weinig van dat credit card gedoe waar jullie het over hebben.
maar wat ook wel appart is ..
Larry Silverstein
Larry A. Silverstein (Bedford-Stuyvesant, Brooklyn, New York, 30 mei 1931) is een Amerikaanse onroerendgoedhandelaar en directeur van Silverstein Properties Inc. Hij was nog geen twee maanden de eigenaar van het World Trade Center ten tijde van de terroristische aanslagen op 11 september 2001.
Het lease-contract had betrekking op de WTC-torens één, twee, vier en vijf, en ongeveer 39.500 m2 kantoorruimte. Silverstein betaalde zelf $14 miljoen aan eigen geld voor het contract. De overeenkomst omvatte ook het recht van Silverstein, zijnde leaseholder, om de gebouwen te herbouwen, mochten ze verwoest worden.
Nadat de deal gesloten was, verzekerde hij de WTC-gebouwen. De verzekeringspolis werd ondertekend door 24 verzekeringsaanbieders voor een totaal van 3,55 Miljard US dollar per geval van zaakschade. Dit is later punt van discussie gebleken tussen Silverstein en de verzekeringsmaatschappijen, omdat Silverstein de aanslagen als 2 gevallen zag (per inslag van een vliegtuig één geval van schade), en de verzekeringsmaatschappijen de beide vliegtuiginslagen als één geval bekeken.
kerel heeft echt verschrikkelijk veel geld gehad..
vast wel, maar 14 miljoen betalen en 3,55 miljard terug krijgen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Denk dat de gebouwen wel duurder zijn dan 3.5 miljard
Letwel dat het om een contract ging om het gebouw te mogen huren. Dat is dus exlusief de jaarlijkse huur van 120 miljoen dollar per jaar. En dit 'hoest' hij op dit moment nog steeds ieder jaar op om het recht om te mogen herbouwen te behouden. Althans, dat begrijp ik uit onderstaande tekst op Wikipedia.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
vast wel, maar 14 miljoen betalen en 3,55 miljard terug krijgen.
en ... tja tijdstip, 2 maand voor de aanslag..
http://en.wikipedia.org/wiki/Larry_Silversteinquote:As leaseholder of buildings One, Two, Four and Five, Silverstein had the legal right to rebuild the buildings, including 1 World Trade Center at the World Trade Center site which would later be designated as building One, and while the site remains unoccupied, he continues to pay $10 million per month in rent to the Port Authority of New York and New Jersey.
kostenplaatje weer terug is 30 jaar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:45 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Letwel dat het om een contract ging om het gebouw te mogen huren. Dat is dus exlusief de jaarlijkse huur van 120 miljoen dollar per jaar. En dit 'hoest' hij op dit moment nog steeds ieder jaar op om het recht om te mogen herbouwen te behouden. Althans, dat begrijp ik uit onderstaande tekst op Wikipedia.
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Larry_Silverstein
En meer info over kosten en baten: http://www.911myths.com/html/windfall.html'
oke wat wil je hier precies mee aangeven?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:33 schreef Tingo het volgende:
Eenvoudig uitleggen by Simon Shack op September Clues forum:
http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=17&t=1545
"HEY, WHAT ABOUT THE HUNDREDS OF THOUSANDS OF EYEWITNESSES?"
"I mean come on, Simon - there are 8 million people living in New York City! And they all failed to see the planes???"
The above have to be the most common questions/objections I get from 'the man on the street' - when they first hear about September Clues. As I point out that NYC is full of high rise buildings, people will usually agree that this fact would have greatly restricted any clear view of the Twin Towers to street dwellers inside Manhattan. Naturally, the next question is: "Hey, but what about the people across the river?"
So I'm posting this short video - (filmed from Brooklyn Heights at 9AM on Dec16 2011) - to make a small point which, I hope, will serve as some sort of reality check to the honest reader/viewer/thinker. To be sure, this particular Brooklyn promenade would have been one of the most ideal vantage points for anyone to witness the crucial events of 9/11 (what with the alleged "incoming/crashing airliners" and whatnot):
full link:
Ok, granted: we are in the cold month of December here - so we can't really compare it to a milder September morning. But still : how many people do we see in this video? Tens of thousands? No. Thousands? No. Hundreds? No. How many can you see? Five? Six?
And once again, I fully realize this is a cool December morning - and that a sunny September morning would attract many more people to this promenade (which one could rightly call "the 9/11 grandstands"). However, I hope my point is clear - and that we should all re-adjust in our brains the notion of those huge onlooking crowds that we all visualized (myself included) as the mayhem played out in our TV-sets that day...
de meesten gebruiken de 2 wtc torens als orientatie punt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:41 schreef oompaloompa het volgende:
Waarom moet je buiten op straat zijn om het wtc te zien, het hele punt van die torens was juist dat ze zo groot zijn dat je er niet omheen kunt omdat ze erg opvallend zijn in de skyline
Ik heb wat fotos in ny gemaakt toen ik daar was en het nieuwe wtc half af was en op de helft van mn fotos zie je dat ding wel ergens in de achtergrond staan
Dat er zijn niet zoveel 'ooggetuigenissen' als sommige media outlets heeft gesuggesseert.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke wat wil je hier precies mee aangeven?
Dat punt haalt dat stuk zelf eigenlijk al onderuit he.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat er zijn niet zoveel 'ooggetuigenissen' als sommige media outlets heeft gesuggesseert.
Er waren geen vliegtuigen.
er waren weinig getuigen, en daardoor geen vliegtuigen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat er zijn niet zoveel 'ooggetuigenissen' als sommige media outlets heeft gesuggesseert.
Wat heb ik-en miljarden andere mensen-dan in die torens zien vliegen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb pixels in pixels zien vliegen, maar ik was er dan ook niet bij.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb ik-en miljarden andere mensen-dan in die torens zien vliegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |