SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Gewoon games verkopen.quote:
Wes klojo ik had de oplossing voor je gepost in het vorige topic!quote:
Geen normale Xbox in huisquote:
Nee Tomb Raider wordt echt gruwelijk goed!quote:
Wii U kopen en dan verder gamen op het toilet. Opgelost.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:03 schreef Wessiej het volgende:
Een spel van 10 uur? Man daar doe ik 4 maanden over
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:03 schreef Wessiej het volgende:
Een spel van 10 uur? Man daar doe ik 4 maanden over
Hij is een heldquote:
L4D was echt een bazengamequote:Op maandag 4 maart 2013 09:25 schreef Rossdale het volgende:
Goodmoaning
Ik zie dat vandaag Left 4 Dead 2 in de Game on demand Deal van vandaag zit. 10 euro lijkt me een mooie prijs, maar is er hier nog iemand die het speelt? Lijkt me alleen leuk in co-op namelijk
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ook een BigMac-hoed maken voor mijn kat
Ja deel één heb ik ook veel gespeeld, maar toen speelden mensen die game nogquote:Op maandag 4 maart 2013 09:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
L4D was echt een bazengameik heb 2 nog niet gespeeld!
Ik heb deel 1 ook alleen maar met vrienden gespeeld, echt hard gelachen en super toffe gamequote:Op maandag 4 maart 2013 09:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja deel één heb ik ook veel gespeeld, maar toen speelden mensen die game nogVolgens mij is het niet echt boeiend om met randoms te spelen
Is ook wel zo, maar de game zit wel zo in elkaar dat je ook met randoms redelijk goed samenwerkt, omdat heel het team namelijk enorm afgestraft wordt als er iemand echt dood gaat (is mijn ervaring op de PC)quote:Op maandag 4 maart 2013 09:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 ook alleen maar met vrienden gespeeld, echt hard gelachen en super toffe gameIk denk ook wel dat het veel leuker is om met vrienden te spelen dan met wat random online gamers
2 is meer van hetzelfde...quote:Op maandag 4 maart 2013 09:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
L4D was echt een bazengameik heb 2 nog niet gespeeld!
Ben jij het echt shar!quote:
Mensen die dertien (!!!) jaar naar dato nog omrekenen naar guldensquote:Op maandag 4 maart 2013 14:30 schreef AQuila360 het volgende:
http://borm.nl/borm/1/14/Een_knotsgek_bedrijf....html
![]()
![]()
Met z'n witte reet op het strand liggen
Het begin is wel sterk maar hoe verder je komt hoe lijper het wordt en het eindigt bij alu hoedjes conspiracy shit.. jammerquote:Op maandag 4 maart 2013 15:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mensen die dertien (!!!) jaar naar dato nog omrekenen naar guldens
Cool! Ik dacht dat je weg was!quote:
Sweet!quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:30 schreef AQuila360 het volgende:
![]()
![]()
Met z'n witte reet op het strand liggen
echt een episch verhaal, moest het op de twitters gooien. Binnenkort worden ze beroemdquote:Op maandag 4 maart 2013 16:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]jezus aquila, hoe kom je aan die linkjes?
Deze stond op Geenstijlquote:Op maandag 4 maart 2013 16:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]jezus aquila, hoe kom je aan die linkjes?
Vergeet het niet gezellig te houden Wessiej!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
echt een episch verhaal, moest het op de twitters gooien. Binnenkort worden ze beroemd
PARDONquote:Op maandag 4 maart 2013 16:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vergeet het niet gezellig te houden Wessiej!
Ik ben niet verbaasd, gebeurt altijd met Wessiej...quote:
Nee hoor Wessiej, geen haat, one love brah!quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Gaat iemand van hier volgende week dinsdag nog naar de film met Fok?
Jep, ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Nee, heb de hele actie gemist door m'n vakantie. Maar goed, ik kan met m'n pathepas de film hier ook gratis zien zonder ervoor naar Amsterdam te hoeven, dus erg vind ik het niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:45 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, heb de hele actie gemist door m'n vakantie. Maar goed, ik kan met m'n pathepas de film hier ook gratis zien zonder ervoor naar Amsterdam te hoeven, dus erg vind ik het niet.
M'n vriend heeft de vouchers gekocht, dus het is voor mij helemaal gratisquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]toch leuk hoe die dingen werken he, je betaalt een vast bedrag per maand en na een tijdje heb je het idee gratis naar de film te gaan
zelfde met PlayStation Plus: mensen betalen er ook voor en hebben het idee gratis games te krijgen.*
* uiteraard een betere waardepropositie dan Xbox Live waarbij helemaal geen games zitten, maar dat terzijde
Hij's fijnquote:
quote:
Ok, in jouw geval wel helemaal gratis danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:52 schreef koei het volgende:
[..]
M'n vriend heeft de vouchers gekocht, dus het is voor mij helemaal gratis
Beste AQquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
DIT IS GEEN DVGF MAAR GAAT OVER zeppelins dus zover ik weet mag ik dit posten?
Zo niet dan hoor ik het graag van jullie
Gr AQ
Shar!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Beste AQ
Ook deze niet graag
Gr Shar
Ja ik en StefanW komen... wil wel ff een knuffel van je ontvangenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
It's a datequote:Op woensdag 6 maart 2013 13:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja ik en StefanW komen... wil wel ff een knuffel van je ontvangen
Mooie deal, veel ouwe shit ingeleverd ofzo?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:02 schreef Wessiej het volgende:
ik ben er niét. Wel Tomb Raider gekocht voor 3 euro. mieters spel.
DAFUQ LEKKER HEURquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:51 schreef Poit het volgende:
Zeds dead
http://www.bbc.co.uk/programmes/b01qzjvf
3 hele spellen, tegoedbonneke erbij = winnaar. tijd om te spelen is er niet though.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mooie deal, veel ouwe shit ingeleverd ofzo?
Klinkt bekend! Maar dat krijg je als Man van de Wereldquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
3 hele spellen, tegoedbonneke erbij = winnaar. tijd om te spelen is er niet though.
ZEKER HOSSEL SMATJES VIA INTERNET 1X NEUKEN EN AAN DE KANT FLIKKEREN ZO BEN IK CAPSquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:27 schreef Wessiej het volgende:
fruit heb je nou een tjikkie van fok weten te snatchen. oh oh oh nozem
Laatste half uurtje is weer lekkah. Maar vind het wel een toffe mixquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
DAFUQ LEKKER HEUR![]()
![]()
![]()
muuuh het begon kei drum n bass maar het is supersoft
hou die yoloswagcashmoneyflow gaande G.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ZEKER HOSSEL SMATJES VIA INTERNET 1X NEUKEN EN AAN DE KANT FLIKKEREN ZO BEN IK CAPS
Ik koop hem sowieso nog even niet want ik heb nog teveel games liggen, mag van mijzelf pas weer dingen kopen als ik er een paar klaar hebquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:16 schreef AQuila360 het volgende:
Wacht ff tot Wes hem gaat verkopen dan!
ik probeer em even, of ik em ga kopen: dunno yet..quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WA maar als je er bent, dan meeten we ergens!![]()
[..]
Jaloers ... ik wil em ook
Geef ze maar aan mijquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
En kutkatten die gaan mauwen of met dingen gaat spelen als je aan t filmen bentde hele dag liggen slapen maar dan weer niet hoor!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:35 schreef MineraalWater het volgende:
Wel knap hoe ver we zijn gekomen.
[ afbeelding ]
edit: en die linker is dan ook nog niet de ECHTE oudste Tomb Raider.
[ afbeelding ]
NEEEquote:
Ik ook. Op de atari 1040ST. Met cheatcode, en godzilla!quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
Ik heb mij trouwens vroeger wel uuuuuren vermaakt met simcity
Jawel, model is hetzelfde, de resolutie op dat 2e shot is gewoon 320x240 oidquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zag TR er ook uit op m'n pentium 75.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jawel, model is hetzelfde, de resolutie op dat 2e shot is gewoon 320x240 oid
JONGENS IK HEB GELOGEN!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo zag TR er ook uit op m'n pentium 75.
Mooi om te zien ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe gruwelijk lastig is het om zo een gamepie in die unreal engine te makenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.teamhww.nl/201(...)nreal-engine-deel-2/
Is de eerste SimCity PC inmiddels play for free?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook. Op de atari 1040ST. Met cheatcode, en godzilla!
3,3 miljoen, here he comes!quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:12 schreef Reintji het volgende:
Overigens heb ik nu nachtdienst en mijn 3DS + Tetris mee. Dus Shar, dat record van je
bring it onquote:Op donderdag 7 maart 2013 01:12 schreef Reintji het volgende:
Overigens heb ik nu nachtdienst en mijn 3DS + Tetris mee. Dus Shar, dat record van je
Tetris. Even zoeken naar die foto (als bewijs) dat ik het klokje rond heb gespeeld van de DS-versie. 9999999999 en daarna niets mee, niet eens meer naar de 0quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bring it on
mijn nieuwe doel is 5miljoen
Qua snelheid is t geen probleem met tetris maar ik krijg echt teveel kramp in vingers. Voor die 3.3 miljoen was k anderhalf uur bezig en ik had in sommige vingers bijna geen gevoel meerquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tetris. Even zoeken naar die foto (als bewijs) dat ik het klokje rond heb gespeeld van de DS-versie. 9999999999 en daarna niets mee, niet eens meer naar de 0
Het was een lange vliegreis, dat scheeldequote:Op donderdag 7 maart 2013 07:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Qua snelheid is t geen probleem met tetris maar ik krijg echt teveel kramp in vingers. Voor die 3.3 miljoen was k anderhalf uur bezig en ik had in sommige vingers bijna geen gevoel meer
Ja tijd is geen probleem, de kramp in mijn vingers is t probleemquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was een lange vliegreis, dat scheelde
Met je neus of tenen spelen!quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja tijd is geen probleem, de kramp in mijn vingers is t probleem
Wel op YT zetten dan he!quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG IS DAT HET GEHEIM!
Vanavond proberen
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JONGENS IK HEB GELOGEN!!
De tieten zijn veel hoekiger in dat 2e shot, die is inderdaad van TR1, die andere van 2 of 3
Sorry MineraalWater!
Spank is altijd een nette man wat dat betreft!quote:
En ook een nieuwe 7th Guestquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:44 schreef Poit het volgende:
Beste aankondiging van het jaar
To the Moon-ontwikkelaar kondigt nieuwe game aan
Haha ja die was echt mooi! Vond eigenlijk de eerste nog wel de leukste, in een bad vol ijsklontjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ge_klotewekkers.html
Deze is echt goed! Ik geef hier zo de seal of Quality aan
Spank volkg eens dat Next Gen Xbox topic dude! anders is het al dood voordat het 26 april is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha ja die was echt mooi! Vond eigenlijk de eerste nog wel de leukste, in een bad vol ijsklontjes
Alleen UK?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:58 schreef Reintji het volgende:
Thx Tain! Need 4 Speed spelen nu!![]()
NinjaEdit: Oh, UK App Store![]()
Ik heb er al in gepost!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spank volkg eens dat Next Gen Xbox topic dude! anders is het al dood voordat het 26 april is.
Oke ik dacht al ja, nu wel in elk gevalquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb er al in gepost!
Edit: oh, m'n post is weggehaald omdat het een hele slechte TVP was
En? Hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:12 schreef Reintji het volgende:
HEEEE KUUKS!!!quote:
quote:
quote:
quote:
Goed! En goed! Bijna 1 alweer, die kleinequote:
Oi. Die wil ik ook. Maar dat zal wel komen tegen de tijd dat er korting op zit ofzo.quote:
32 euro bij zavvi met kortingscodequote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[..]
Goed! En goed! Bijna 1 alweer, die kleine.
[..]
Oi. Die wil ik ook. Maar dat zal wel komen tegen de tijd dat er korting op zit ofzo.
Hehe ja dat zou wel een bieke grap wezen!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:44 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Prettig weekend Kuuk!! Knuffel ze met de kleine!
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:01 schreef Wessiej het volgende:
Spank gebruikt ook het woordje biek MIEN GOT wat kan die jongen nog meer
HA !, heb gister het zelfde gedaanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
32 euro bij zavvi met kortingscode
!quote:
What the fuckquote:
Ik heb hem nu ook gekeken die van mij! WTF IS DIT dat mens is niet goed snik.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
What the fuck
doe dan een klassieker zoals deze:
quote:Op zondag 10 maart 2013 10:18 schreef AQuila360 het volgende:
Spank die gast draait nu helemaal door
http://www.geenstijl.nl/m(...)erkoop_in_zwaag.htmlquote:
Morgen!quote:
Bedoel je zo'n ding met een aanknop enzo?quote:
We hebben een komiek!quote:Op maandag 11 maart 2013 09:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n ding met een aanknop enzo?
onkyoquote:Op maandag 11 maart 2013 16:09 schreef Reintji het volgende:
[..]
We hebben een komiek!
Ja, met radio en muziek enzo. Na een radio tijdje luisteren via de Humax ontvanger (in biggetaal jeweetz!) knalt er opeens enorm veel ruis in.Dacht dat het aan de humax lag, maar hij doet het nu op via de DVD/CD speler. Humax is optisch aangesloten, dvd gewoon met een tulpje.
Lijkt net of er iets in de receiver te warm wordtquote:Op maandag 11 maart 2013 16:09 schreef Reintji het volgende:
[..]
We hebben een komiek!
Ja, met radio en muziek enzo. Na een radio tijdje luisteren via de Humax ontvanger (in biggetaal jeweetz!) knalt er opeens enorm veel ruis in.Dacht dat het aan de humax lag, maar hij doet het nu op via de DVD/CD speler. Humax is optisch aangesloten, dvd gewoon met een tulpje.
Kee, opstelling veranderen danquote:Op maandag 11 maart 2013 21:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt net of er iets in de receiver te warm wordt
VANAVOND DATE EENDquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja ik en StefanW komen... wil wel ff een knuffel van je ontvangen
FUCK YEAH!! Volgens mij zijn we er rond 18:00 al, ff hapje eten snel voor de film begint en zulcks..quote:
Tuig komt ook mee en ook nog wat shjnmeisjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
FUCK YEAH!! Volgens mij zijn we er rond 18:00 al, ff hapje eten snel voor de film begint en zulcks..
Ik app je dan wel... Ben je alleen of komt dat langharige tuig ook?
Moet ik nou vanavond wéér met je knuffelen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zo echt weleindelijk weer eens een echte babe knuffelen
![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zo echt weleindelijk weer eens een echte babe knuffelen
![]()
Niet echt hoogstaand maar goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:12 schreef shaderon het volgende:
hallon ik moet even wat posten van AQ, die eckte eckte
gr gr shaderon
De helft is doof hier dus we gebruiken voornamelijk gebarentaalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:42 schreef shaderon het volgende:
Dus waar praten jullie in dit universum van fok! over
eikel!quote:
ik zie nix!quote:
GAM SC APPROVED!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:58 schreef shaderon het volgende:
i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Maar hij echt ja!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:38 schreef shaderon het volgende:
http://www.youtube.com/user/BeenerKeeKee19952?feature=watch
ook een held
ĄEl bigote.. es genial!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:25 schreef SpankmasterC het volgende:
HahahahahaGeef iemand een snor en zet de game in het spaans en het is 1000 beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Was leukkkkquote:
Je kwam gister op de twitterwall langsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GAM SC APPROVED!
JE kunt eventueel nog een AQuila Seal OF Approval krijgen als je dat wil maar dat hoeft niet perse.
Eikels!quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Was leukkkk
[..]
Je kwam gister op de twitterwall langs
Pardonquote:
Wat stond er Wat stond er Wat stond er Wat stond er Wat stond er ??quote:
Eend had getweet: "heeft deze film de Aquila Seal of Approvel?"quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat stond er Wat stond er Wat stond er Wat stond er Wat stond er ??
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eend had getweet: "heeft deze film de Aquila Seal of Approvel?"
En je zag er weer zo verdomd lekker uit....quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Was leukkkk
[..]
Je kwam gister op de twitterwall langs
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
En je zag er weer zo verdomd lekker uit....
Tsssss.... tis dat ik niet in de buurt van die Deerne woon anders had Vic nooit een kans gehadquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]jongûh, zo praat je toch niet tegen een bezette deerne!
Nog steeds m'n vrouw aan het stalken?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Tsssss.... tis dat ik niet in de buurt van die Deerne woon anders had Vic nooit een kans gehad
Haha thanks dearquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
En je zag er weer zo verdomd lekker uit....
En dat langharig tuig van jou... beetje gek tweeten in de bioscoop!!
Ach joh, t is eend! Die mag dat!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]jongûh, zo praat je toch niet tegen een bezette deerne!
JIJ HEBT GEEN TIJD VOOR JE VROUW DUS NIET ZEUREN!quote:
Dag en nacht bezig om een mooi stulpje voor je bouwen en dit is hoe je me bedanktquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha thanks dear
[..]
Ach joh, t is eend! Die mag dat!
[..]
JIJ HEBT GEEN TIJD VOOR JE VROUW DUS NIET ZEUREN!
Ja joh, wat een kutje was dat zeg...quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
en
ONZ / Paint hier die Ferry in marktkleding (maar iets anders mag ook)
ik heb al een mooi stulpjequote:Op woensdag 13 maart 2013 12:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Dag en nacht bezig om een mooi stulpje voor je bouwen en dit is hoe je me bedankt
Walgelijk ventjequote:Op woensdag 13 maart 2013 12:32 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja joh, wat een kutje was dat zeg...
P-bro, hoe staat het met het stulpje? Ben je het klussen al zat? Nog veel voor de boeg? Wanneer kom je hier de badkamer doen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Dag en nacht bezig om een mooi stulpje voor je bouwen en dit is hoe je me bedankt
Jouw badkamer was toch net gedaan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
P-bro, hoe staat het met het stulpje? Ben je het klussen al zat? Nog veel voor de boeg? Wanneer kom je hier de badkamer doen?
Pff, afgelopen weekend eerst muurtje gemetseld, opbouw is weer begonnen. Maar, er moet nog kneiterveel gedaan worden. Maandag info verzameld over vloerverwarmingquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
P-bro, hoe staat het met het stulpje? Ben je het klussen al zat? Nog veel voor de boeg? Wanneer kom je hier de badkamer doen?
Dat is wel sterk van hem!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eend had getweet: "heeft deze film de Aquila Seal of Approvel?"
quote:
Nee, er komt nog steeds geen pimpjuice in m'n jacuziquote:
Nice!quote:
lamzak ik heb eerst 10 berichten tegen iemand gedaan omdat ik dacht dat jij dat was ging nergens over. die had die ui van die rabbid.quote:
hahahahahaha april foolsquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
lamzak ik heb eerst 10 berichten tegen iemand gedaan omdat ik dacht dat jij dat was ging nergens over. die had die ui van die rabbid.
Was in Sim City topic! Die gast klaagde over chemische shit in zijn stad dus ik zeg je woont toch in Rotterdam dus je bent het gewend... Omdat ik dacht dat jij het was.quote:
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef Poit het volgende:
Wat is deze en waarom sta ik in de footer?
[..]
Dat was me opgevallen, dikke onzin.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
De footer verschilt per topic
CAPSLOCK!quote:
Wat was de naam van de film waar jij het over had met die vrachtwagen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:37 schreef SuperFruitig het volgende:
IK DRAAI MN RUG VOOR TWEE SECONDEN EN METEEN KAPERS OP DE KUST GOFFERDOMME
Freddy Got Fingeredquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat was de naam van de film waar jij het over had met die vrachtwagen?De ultieme troll die voor de AH bedacht was dinsdagavond moet natuurlijk uitgevoerd worden
Okay ik ga het ff doorgeven, dan gaat SR dat gifje makenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Freddy Got Fingered![]()
Tom Green gaat dan eerst in een lijk van een hert zitten oid (want hij moet 'inside the animals' gaan ivm een strip wat hij aan het tekenen is) en dan wordtie dus KEI HARD aangereden door een vrachtwagen
GET INSIDE THE ANIMALS GORD!
[ afbeelding ]
CHOO CHOO MOTHERFUCKER
[ afbeelding ]
DIE TWEEDE IS PERFECTquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zoek nog ff door
Ook ff naar SR doorgestuurd, thanksquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Hier een filmpje met schrale Skyrim voiceover
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Freddy Got Fingered![]()
Tom Green gaat dan eerst in een lijk van een hert zitten oid (want hij moet 'inside the animals' gaan ivm een strip wat hij aan het tekenen is) en dan wordtie dus KEI HARD aangereden door een vrachtwagen
GET INSIDE THE ANIMALS GORD!
[ afbeelding ]
CHOO CHOO MOTHERFUCKER
[ afbeelding ]
Primaquote:
Maak je eentje, Spanks doet ook mee lees ik netquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima
Vorig jaar was ik 30e. Dit jaar ga ik voor de prijzen
http://managers.fok.nl/f1/f1-2013/subleagues/id/682quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
Maak je eentje, Spanks doet ook mee lees ik net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |