Nakend, zo zien we je graag/quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben nu al aan het twijfelen wat ik aan moet doen omg omg :'\)
Deal!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja ja ja, als het weer boven de 25 graden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Deal!Ja, hippietijdperkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lijkt me niet echt lekker, vochtige plek met nog meer rook erbijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef Monopoly het volgende:
Sauna meetMet wiet de sauna in, knetterstoned in de sauna zitten
![]()
Is ook niet tof. Ik ben een keer op vakantie geweest in Singapore. Daar was de luchtvochtigheid enorm hoog. Dronken zijn was daar al een uitdaging, laat staan stoned zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, hippietijdperk
[..]
Dat lijkt me niet echt lekker, vochtige plek met nog meer rook erbij
Sauna lijkt mij ook niet chill als ik blow.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, hippietijdperk
[..]
Dat lijkt me niet echt lekker, vochtige plek met nog meer rook erbij
Jointjes roken in een badkamer vol stoom.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik schaam mij voor mijn tengere figuurquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef Monopoly het volgende:
Ja werkt dat een beetje? Of probeer je het nu voor het eerst?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:21 schreef Studeur het volgende:
Vanavond raven
Hele dag al bananen aan het eten voor de serotine
Probeer t voor het eerst maar gezond eten voordat je een pilletje neemt kan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja werkt dat een beetje? Of probeer je het nu voor het eerst?
Niet doen, laten we samen tenger zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik schaam mij voor mijn tengere figuur
Veel plezier! Smoked ze ook?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vaak ook, en ik ben ook nog nooit (nee, zelfs niet toen ik 8 was) bij deze tante alleen blijven slapen, en nu ook nog eens 2 nachten
Ze is een totaal ander type mens dan ik, dus ben ergens ook wel beetje nerveus
Maar ze is echt super lief en neemt me dan mee op pad dit weekend enzo, dus wordt vast gezellig
Moet me alleen netjes gedragen![]()
Dus ben benieuwd haha
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
Probeer t voor het eerst maar gezond eten voordat je een pilletje neemt kan nooit kwaad.
Ik ga nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:21 schreef Studeur het volgende:
Vanavond raven
Zit je daar in de buurt?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sta ik daar op Den Haag Centraal
Zullen een hoop andere niet waarderen denk ik.
jij komt wel naar de meet toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik woon dichterbij een ander station in Den Haag
Wat wat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik woon dichterbij een ander station in Den Haag
Als ik geen stage/examens heb zeker wetenquote:
Jij woont ook in Den Haag?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat wat?![]()
Brah, wanneer ff biertje doen dan.
Ik dacht dat je heel ver weg woonde
L'town, werk wel daar, dus sowieso vlakbijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
Jij woont ook in Den Haag?![]()
Oh binnenkort wel ff zuipen ja
Leiden. De studentensletjesstadquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
L'town, werk wel daar, dus sowieso vlakbij
Dat doe ik elke week...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef Monopoly het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Help wel volgens mij. Ik heb eens n keer ander halve partyflock naar binnen gewerkt en toen ook bananen gegeten. Had die dag erna bijna geen kater. Ofja ik was wel brak enzo maar niet echt het gevoel leeg te zijn en nergens meer zin in hebben. Dagen daarna ook nergens last van gehad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:21 schreef Studeur het volgende:
Vanavond raven
yoo welcome backquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:55 schreef Serpenthax het volgende:
Hallo mensen. Weer n tijd niet geweest hier. Hoe ist met iedereen?
[..]
Help wel volgens mij. Ik heb eens n keer ander halve partyflock naar binnen gewerkt en toen ook bananen gegeten. Had die dag erna bijna geen kater. Ofja ik was wel brak enzo maar niet echt het gevoel leeg te zijn en nergens meer zin in hebben. Dagen daarna ook nergens last van gehad.
Ligt er aan wat je leuk vind.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:21 schreef Piye het volgende:
Is Leiden een beetje de moeite waard? Zat namelijk ook te denken om daar binnenkort eens te gaan stappen.
Studenten stad dus lijkt me wel, ben er zelf nog nooit geweest maar hoor veel goede verhalen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:21 schreef Piye het volgende:
Is Leiden een beetje de moeite waard? Zat namelijk ook te denken om daar binnenkort eens te gaan stappen.
Sletjes.quote:
Ik hoor nooit verhalen, maar inderdaad omdat het een studentenstad is lijkt het me wel chill.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:22 schreef smitjew het volgende:
[..]
Studenten stad dus lijkt me wel, ben er zelf nog nooit geweest maar hoor veel goede verhalen.
Enschede is trouwens ook leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Sletjes.
[..]
Ik hoor nooit verhalen, maar inderdaad omdat het een studentenstad is lijkt het me wel chill.
Ik ben Surinamer komt wel goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel voor Frederique-jan van Minerva, niet voor de gemiddelde turk.
Daar ben ik weleens wezen stappen toevallig. M'n broer woonde daar. Maar een beetje te ver om zo eens even een nachtje naartoe te gaan voor mij.quote:
Ik ook maar als je gewoon dom meelult heb je zo beet.quote:
Klopt, heb ik ook bij de meeste steden, een vriendin van me woont er ook op ongeveer half uurtje lopen van het centrumquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben Surinamer komt wel goed.
[..]
Daar ben ik weleens wezen stappen toevallig. M'n broer woonde daar. Maar een beetje te ver om zo eens even een nachtje naartoe te gaan voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |