Klopt, heb veel liever de ochtendurenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in weken dat ik überhaupt geen vrijdagavond hoef te werken, en ook alleen maar omdat ik vrij heb gevraagd omdat ik dus naar m'n tante gaVrijdagavonden zijn kut
pics.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:43 schreef Moira. het volgende:
Ik heb de huid op m'n gezicht een beetje te hardhandig gescrubt, nu brandt het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:19 schreef Murdera het volgende:
Haha, mensen die mono missen.Nou ik niet hoor.
Fapje gepleegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk weekend dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja moest van 9 tot 1 werken hahaNet gedouched en nu ff roken en opmaken en spullen pakken en dan ga ik een weekendje naar m'n tante in Den Haag
Wie weet meet ik Mono daar zondag nog op Den Haag CS en met een beetje mazzel ga ik daarna door naar Henkie
Naww, en ik ga zo (nu) weg dus moet je me nog meer missenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik mis jou altijd als je er niet bent
Ik vaak ook, en ik ben ook nog nooit (nee, zelfs niet toen ik 8 was) bij deze tante alleen blijven slapen, en nu ook nog eens 2 nachtenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:23 schreef Impect het volgende:
[..]
Druk weekend dus
Ik heb een hekel aan drukke weekenden, dan heb ik er helemaal geen zin meer in.
Ik ben nu al aan het twijfelen wat ik aan moet doen omg omg :'\)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww, en ik ga zo (nu) weg dus moet je me nog meer missenHaha
Maar je hebt dan wel weer het privilege om me potentiëel te meeten
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben nu al aan het twijfelen wat ik aan moet doen omg omg :'\)
Geen idee haha, ergens in de 30 volgens mijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Moira welk level van Candy Crush ben jij momenteel?
Dagdagquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee haha, ergens in de 30 volgens mij
Speel het niet zo vaak.
Maar ik ga er nu vandeurrTot later skatjuhhhns
Ja moet wel wat kunnen vindenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:35 schreef Moira. het volgende:
[..]Je hebt genoeg fancy t-shirts volgens mij
Aha dat wordt lastig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vaak ook, en ik ben ook nog nooit (nee, zelfs niet toen ik 8 was) bij deze tante alleen blijven slapen, en nu ook nog eens 2 nachten
Ze is een totaal ander type mens dan ik, dus ben ergens ook wel beetje nerveus
Maar ze is echt super lief en neemt me dan mee op pad dit weekend enzo, dus wordt vast gezellig
Moet me alleen netjes gedragen![]()
Dus ben benieuwd haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |