L'town, werk wel daar, dus sowieso vlakbijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
Jij woont ook in Den Haag?![]()
Oh binnenkort wel ff zuipen ja
Leiden. De studentensletjesstadquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
L'town, werk wel daar, dus sowieso vlakbij
Dat doe ik elke week...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef Monopoly het volgende:
Sauna meetMet wiet de sauna in, knetterstoned in de sauna zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Help wel volgens mij. Ik heb eens n keer ander halve partyflock naar binnen gewerkt en toen ook bananen gegeten. Had die dag erna bijna geen kater. Ofja ik was wel brak enzo maar niet echt het gevoel leeg te zijn en nergens meer zin in hebben. Dagen daarna ook nergens last van gehad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:21 schreef Studeur het volgende:
Vanavond raven
Hele dag al bananen aan het eten voor de serotine
yoo welcome backquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:55 schreef Serpenthax het volgende:
Hallo mensen. Weer n tijd niet geweest hier. Hoe ist met iedereen?
[..]
Help wel volgens mij. Ik heb eens n keer ander halve partyflock naar binnen gewerkt en toen ook bananen gegeten. Had die dag erna bijna geen kater. Ofja ik was wel brak enzo maar niet echt het gevoel leeg te zijn en nergens meer zin in hebben. Dagen daarna ook nergens last van gehad.
Ligt er aan wat je leuk vind.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:21 schreef Piye het volgende:
Is Leiden een beetje de moeite waard? Zat namelijk ook te denken om daar binnenkort eens te gaan stappen.
Studenten stad dus lijkt me wel, ben er zelf nog nooit geweest maar hoor veel goede verhalen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:21 schreef Piye het volgende:
Is Leiden een beetje de moeite waard? Zat namelijk ook te denken om daar binnenkort eens te gaan stappen.
Sletjes.quote:
Ik hoor nooit verhalen, maar inderdaad omdat het een studentenstad is lijkt het me wel chill.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:22 schreef smitjew het volgende:
[..]
Studenten stad dus lijkt me wel, ben er zelf nog nooit geweest maar hoor veel goede verhalen.
Enschede is trouwens ook leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Sletjes.
[..]
Ik hoor nooit verhalen, maar inderdaad omdat het een studentenstad is lijkt het me wel chill.
Ik ben Surinamer komt wel goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel voor Frederique-jan van Minerva, niet voor de gemiddelde turk.
Daar ben ik weleens wezen stappen toevallig. M'n broer woonde daar. Maar een beetje te ver om zo eens even een nachtje naartoe te gaan voor mij.quote:
Ik ook maar als je gewoon dom meelult heb je zo beet.quote:
Klopt, heb ik ook bij de meeste steden, een vriendin van me woont er ook op ongeveer half uurtje lopen van het centrumquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben Surinamer komt wel goed.
[..]
Daar ben ik weleens wezen stappen toevallig. M'n broer woonde daar. Maar een beetje te ver om zo eens even een nachtje naartoe te gaan voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |