Ja als ze die 40K niet hebben uitgegeven dan verzinnen ze gewoon wat, bonnetje erbij, hopla...quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef NightH4wk het volgende:
Ze begroten er 40k voor en dat geven ze dus uit, ongeacht waar. Beetje budgetten vullen zodat je het jaar daarop hetzelfde krijgt.
Boxtel?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:00 schreef Aldo-MC het volgende:
heisessie?
wat is dit voor gelul wat doen ze daar in godsnaam 3 dagen??
en waarom kan wat ze daar doen niet gewoon op een suf kantoor in Boxtel???
Volgens mij nog wel en verschilletje Boxtel of Breda, of niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:03 schreef Aldo-MC het volgende:
ja of Breda, waarom moet er een heel congresscentrum voor worden afgehuurd
Nee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel en verschilletje Boxtel of Breda, of niet?
en ons maar wijsmaken dat de broekriem aan moetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:24 schreef DeParo het volgende:
Wat dit stelletje profiteurs doet slaat echt nergens op.
http://www.omroepbrabant.(...)ant+47.000+euro.aspxquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:27 schreef Aldo-MC het volgende:
Die link in de OP slaat trouwens niet op dit artikel valt me nu pas op. Heeft iemand de feitelijke bron voor dit verhaal?
Ik mag van de Fok moderatoren geen informatie meer doorgeven over Denemarken.quote:
quote:"Het is volledig terecht dat de reis geannuleerd is. Het gaat in dit geval niet om geld, maar om het feit dat inspirerende omgevingen een reis naar het buitenland niet rechtvaardige", aldus Ronald Dol, fractievoorzitter van de PVV in Brabant.
Open er een topic over in FB of hou je mond. Als het je niet bevalt wat de mods zeggen, dan zoek je het een stap hoger bij de FA's.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:25 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik mag van de Fok moderatoren geen informatie meer doorgeven over Denemarken.
Ik geef bij de betreffende posts van een Fok deelnemer aan dat ik niet mag reageren op zijn bijdrage.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Open er een topic over in FB of hou je mond. Als het je niet bevalt wat de mods zeggen, dan zoek je het een stap hoger bij de FA's.
Ah dus alle ambtenaren en politici.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:14 schreef cempexo het volgende::
Maar het geeft uitstekend de minachting aan die ambtenaren en politici hebben voor het welzijn van zijn werkende burger. Dat dan wel.
Maar probeer dat maar eens uit te leggen aan een PVV'er, de partij waar de dagelijkse gebeurtenissen het programma bepalen en waar strategische lijnen linkse hobbies zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:16 schreef DS4 het volgende:
Heidagen zijn doodnormaal. Het zijn lange dagen, waarbij de strategische lijnen uitgezet worden, zonder dat je steeds wordt gestoord door de dagelijkse gang van zaken.
En ja, dat kost geld. Get over it.
Hangt er vanaf waar je het aan uit geeft, niet waar?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:01 schreef Dagonet het volgende:
In welke wereld is 50.000 trouwens een fortuin?
Hoeveel man denk jij dat daarbij aanwezig zijn geweest. En reken dan eens uit of 50K een groot bedrag is gelet op wat men daar heeft gedaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:48 schreef RedDevil085 het volgende:
50 mille voor een potje vergaderen...![]()
Je bent dus nooit meegegaan. Hoe kun je er dan over oordelen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:52 schreef raptorix het volgende:
Ik laat in mijn contract altijd expliciet opnemen dat ik mee moet met heisessies, alleen van het woord word ik al depressief, het leid zelden tot resultaten en word meestal opgezet door mensen die alleen maar lullen over werk.
Er zullen wel wat ambtenaren ter ondersteuning mee zijn gegaan. En 1.000 euro per man voor drie dagen vind ik nog steeds niet decadent. Natuurlijk kunnen ze ook echt op de hei tentjes opzetten, maar dan moet de gemeente hen weer van de hei schoppen wegens illegaal kamperen...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:00 schreef CafeRoker het volgende:
Om hoeveel mensen gaat het nu? Ik zie dat de provinciale state in brabant uit 55 personen bestaat en als het daartoe beperkt is gebleven is het nogal decadent.
Maar als we het in totaal over 200 man hebben is het een heel ander verhaal, al is het misschien de vraag of een heisessie dan nog echt heel nuttig is.
Ik vind het leuk dat jij jezelf laat afschepen met een paar broodjes, de snackbar en een tentje, maar voor een paar tientjes per man per dag ben je nergens klaar als het verwarmd moet zijn en gezond eten. Dan stel ik nog geen verdere eisen...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:09 schreef sp3c het volgende:
de plaatselijke karaoke bar afhuren heeft hetzelfde effect en dan ben je voor een paar tientjes de man per dag klaar
Mwoah, 2 overnachtingen, hotelovernachting van 150 euro per nacht, diner 50, ontbijt en lunch idem.. dan zit je rond de helft en daar heb je best een aardig vergaderoord voor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er zullen wel wat ambtenaren ter ondersteuning mee zijn gegaan. En 1.000 euro per man voor drie dagen vind ik nog steeds niet decadent. Natuurlijk kunnen ze ook echt op de hei tentjes opzetten, maar dan moet de gemeente hen weer van de hei schoppen wegens illegaal kamperen...
natuurlijk wel, dit is een absurd bedragquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat jij jezelf laat afschepen met een paar broodjes, de snackbar en een tentje, maar voor een paar tientjes per man per dag ben je nergens klaar als het verwarmd moet zijn en gezond eten. Dan stel ik nog geen verdere eisen...
Dit is een volstrekt normaal bedrag. De reis naar Parma was een beetje een vreemde keuze. Maar verder niets bijzonders. Dit ben je gewoon kwijt met dit soort dagen. En vaak zijn dit soort oorden al triestig genoeg.
De een is wat sneller tevreden dan de ander. Het kan voor de helft (ik denk nl. dat het ongeveer de helft was, want zoals gezegd moet er ook ambtelijke ondersteuning bij), maar 1.000 euro is niet decadent.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:22 schreef CafeRoker het volgende:
Mwoah, 2 overnachtingen, hotelovernachting van 150 euro per nacht, diner 50, ontbijt en lunch idem.. dan zit je rond de helft en daar heb je best een aardig vergaderoord voor.
Ervaring.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:24 schreef sp3c het volgende:
natuurlijk wel, dit is een absurd bedrag
voor 3000 euro extra zit je schijnbaar in Parma for fuck's sake, dat dekt de vliegtickets nog niet eens, hoe kun je dit nu een godsnaam volstrekt normaal noemen??
het kan voor meer dan de helft, veel meer maar dat was het punt nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
De een is wat sneller tevreden dan de ander. Het kan voor de helft (ik denk nl. dat het ongeveer de helft was, want zoals gezegd moet er ook ambtelijke ondersteuning bij), maar 1.000 euro is niet decadent.
Decadent ben je al snel meer dan 1.000 euro per nacht kwijt om alleen maar te slapen. En 50 euro voor een goed diner is wel heel erg goedkoop, zelfs zonder drank!
de goedkoopste optie is niet met zijn allen een congrescentrum en een of andere bobo afhurenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ervaring.
Denk je niet dat ruim van te voren boeken gewoon een stuk goedkoper is dan op het laatste moment zo'n grote groep onder te brengen? Dan heb je echt een stuk minder keuzes en vaak is het goedkoopste al lang weg (zeker tegenwoordig).
Het is geen teambuildinguitje. Het is geen pleziertje. Het is hard werken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:33 schreef sp3c het volgende:
het kan voor meer dan de helft, veel meer maar dat was het punt niet
een heleboel mensen moeten een heleboel dingen laten die ze voorheen volstrekt normaal vonden omdat we met zijn allen de broekriem aan moeten trekken en dan vind ik het niet meer dan normaal dat gemeentes, provincies etc. dit ook doen
teambuilding uitjes van 50.000 euro lijken me niet de bedoeling atm
Nee, dat is niet de goedkoopste optie, want dan kun je zulke sessies helemaal niet houden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef sp3c het volgende:
de goedkoopste optie is niet met zijn allen een congrescentrum en een of andere bobo afhuren
onzin
ik geloof je niet en ik weet wat er speeltquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de goedkoopste optie, want dan kun je zulke sessies helemaal niet houden.
Met alle respect, maar misschien is het wat dat je eerst eens bestuurservaring opdoet en zo weet wat er speelt en gedaan moet worden en zo ook weet dat dit helemaal geen plezierreisje is, maar uitputtende dagen, waarin veel werk verzet moet worden.
Geloof mij, iedereen was weer blij om thuis te zijn, op de personen na die een stiekeme relatie onderhouden en nu extragratis elkaar buiten het zicht van de echtgenoten stuk konden trekken.
1 keer meegegaan, en daarna nog 1 keer vrijwillig, het leid naar mijn mening tot een hoop slap gelul, liever maak ik gingen gewoon gelijk smart, daar hoef ik niet voor op een hei te zitten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je bent dus nooit meegegaan. Hoe kun je er dan over oordelen?
Ik heb een bloedhekel aan vergaderen en werk ook altijd met trucs om ze zo snel mogelijk af te werken, maar heisessies zijn weldegelijk nuttig gebleken. Althans, die waarbij ik aanwezig ben. Misschien ligt dat ook een beetje aan mijn instelling.
Hebben ze zulke vervelende echtgenoten dan?quote:
Waarom noem je het dan een teambuilding uitje?quote:en ik weet wat er speelt
Ik gaf al aan dat het goedkoper kan, maar dat is gewoon niet meer passend dan. Als je mensen vraagt om hun vrije tijd op te offeren mag je best een goed onderkomen regelen.quote:niet in Brabant obviously maar dit is gewoon veelsteveel geld voor een paar avondjes weg van moeders de vrouw, kan vele malen goedkoper, in de luxe merk je dat verschil nauwelijks en na 3 dagen zijn ze even moe
Het kan inderdaad tot slap gelul leiden. Hangt af van de deelnemers. Zoals gezegd: ik ken het niet anders dan in de nuttige variant.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:03 schreef raptorix het volgende:
1 keer meegegaan, en daarna nog 1 keer vrijwillig, het leid naar mijn mening tot een hoop slap gelul, liever maak ik gingen gewoon gelijk smart, daar hoef ik niet voor op een hei te zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |