door sommige gerechten Is het best lekker. Maar zo in een glas... Neuhquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:30 schreef Isabeau het volgende:
Ooit in een cafe sherry gekregen omdat ik vroeg of ze ook shandy haddenIk was nog jong! En de barman zei 'natuurlijk hebben we dat! droge of normale?' En suf als ik was dacht ik nog: huh, zijn er twee soorten shandy?!
iedereen dronk dat vroeger... Ik vond dat zo ranzigquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond shandy heel spannend als 16-jarige, want alcohol!
Als je dat nu doet, wordt je bijna opgeknoopt in deze politiestaat, ik zie steeds posters hangen over het strengere alcohol beleid, alsof dat helptquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kreeg gewoon bier van mijn vader. 1 Slokje wanneer het vrijdag was of als we nasi aten. Want bij nasi hoort bier.
* Barretje80 2quote:
ik ookal een uur of 4quote:
Al die mensen die dat beleid nu verzinnen dronken ook stiekem op hun 12e en werden dronken toen ze 14 warenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef THEFXR het volgende:
Als je dat nu doet, wordt je bijna opgeknoopt in deze politiestaat, ik zie steeds posters hangen over het strengere alcohol beleid, alsof dat helpt
lijkt me een goed beleid, dan hebben we over 20 jaar tenminste een fatsoenlijk beleid..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al die mensen die dat beleid nu verzinnen dronken ook stiekem op hun 12e en werden dronken toen ze 14 waren
op lowlands verkopen ze ook niet vet voedsel, fruitsalade enzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:20 schreef Zeester het volgende:
Ik heb bier echt 'opgeofferd' volgens mij. Heb sinds begin dieet (eind augustus) 1x een biertje gehad.
Nou ben ik sowieso niet zo'n drinker, maar drink nu gewoon eigenlijk altijd wodka-cola light. Soms ook een wijntje, maar zelden, want hou meer van bier dan wijn. Maar de 5 WW punten die 1 biertje is, die vind ik het gewoon écht niet waard. Dan drink ik liever een x een lekkere milkshake ofzo.
Ik maak me trouwens nu al wel intens zorgen over Lowlands. Ik had mezelf met O&N dieet-vrij gegeven en heb toen oliebollen en ander vet voer gegeten + gedronken. Met als resultaat dat ik om 2 uur aan de rennies zat. En Lowlands is vet-eten+veel-drank hemel, had daar normaal gezien altijd al maagzuur op zondag. Zal nu wel op donderdag beginnen!
Ja, en van fruit krijg je geen maagzuurquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
op lowlands verkopen ze ook niet vet voedsel, fruitsalade enzo
hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:26 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, en van fruit krijg je geen maagzuur.
(ik weet het, het wordt mijn 12e LL, maar ik ga daar ook niet 3x per dag gezond eten want dat hoort gewoon niet en ik geloof niet dat je van een festival echt aankomt want je bent ook de hele dag aan het bewegen natuurlijk).
spekkoek?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:31 schreef Zeester het volgende:
Ik heb opeens zin in zo'n spekkie met kokos aan de buitenkant. Ik geloof niet dat ik dat in de laatste 10 jaar ooit heb gegeten. Vreemd en zéér specifiek!
Ben je deze ochtend een beetje misselijk, misschien?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:31 schreef Zeester het volgende:
Ik heb opeens zin in zo'n spekkie met kokos aan de buitenkant. Ik geloof niet dat ik dat in de laatste 10 jaar ooit heb gegeten. Vreemd en zéér specifiek!
Zolang je het weet te negeren wint je verstandquote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het gekke is dat ik nu dus een jaar of 3 ben afgevallen (de kiloos er min of meer af weet te houden en probeer er nog 7ish kwijt te raken) en dat ik NOG STEEDS regelmatig bij een loos wachtmoment denk "oeh, wat zal ik eens eten in deze 10 wachtminuten?"
Ik doe er natuurlijk niets mee, maar wat zit dat toch diepgeworteld...
Omzetten in een andere automodus.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het gekke is dat ik nu dus een jaar of 3 ben afgevallen (de kiloos er min of meer af weet te houden en probeer er nog 7ish kwijt te raken) en dat ik NOG STEEDS regelmatig bij een loos wachtmoment denk "oeh, wat zal ik eens eten in deze 10 wachtminuten?"
Ik doe er natuurlijk niets mee, maar wat zit dat toch diepgeworteld...
superrrrquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Yes!! Een lekkere min van 1,5 kilo!! Nu 105,3 op naar de 100..
Nu 3,5 kilo kwijt in 3,5 week!!
Wat ben je fanatiek! Naar t werk lopen zit er hier niet in. 10 km vind ik iets te veel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
Enkeltje kantoor is lopend zelfs korter dan ik dacht trouwens, 3,75 kilometer maar. En een geweldige route door een pas aangelegde natuurlijke zone, vol aalscholvers en zwanen en ander gevogelte. En smorgens zijn er ook nog geen honden dus dan zie je er helemaal veul.
Tien kilometer zou ik ook niet gaan lopen, dan ben ik twee uur onderwegquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wat ben je fanatiek! Naar t werk lopen zit er hier niet in. 10 km vind ik iets te veel.
Vanaf volgende week denk ik wel 1 keer in de week zwemmen. En in het weekend een stuk wandelen.
Ja als het lekker weer is wil ik ook eens gaan kijken voor een fiets route. Alleen moet ik wel het pondje over dan. En weet niet of dat veel extra tijd gaat kosten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tien kilometer zou ik ook niet gaan lopen, dan ben ik twee uur onderwegWel een lekker fietsafstandje trouwens, mits droog weer.
Maar dit is echt zo weinig... loop er 40 minuten op. Met de fiets doe ik er 12 minuten over en met de auto 45 minuten(dat laatste was ook een noodgedwongen eens, maar nooit weer verhaal
)
oh, dat kan best hoor. Ik was er ook nogal een sukkel meequote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Ga dan voor een spiraaltje ja..
Verder snap ik nooit zo goed dat je je pil kunt vergeten. Ja als je heel dronken thuis komt, ok..
Daar lag hij ook gewoon. Maar goed, genoeg over die pil. Ik doe het niet expres en dat is nog altijd mijn eigen beslissing of ik ermee stop of eventueel overstap op een spiraaltje.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
In de badkamer neerleggen en bij het tanden poetsen de pil slikken?
Ik neem tenminste aan dat je je tanden poetst voordat je naar bed gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou het wel lekker bij de yasmin nu met mn polycysteuze ovarium![]()
Ongeveer om de 3 maanden heb ik zonder enige anticonceptie ATM daar ook last van hoor. Is echt nasty!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn spiraaltje is er nu twee cyclussen uit en wat een verademing zeg! Nu durf ik weer gewoon op te staan nadat ik een tijdje heb gezeten zonder dat ik bang hoef te zij dat ik dwars door alles heen lek.
Echt srsly een supertampon binnen een uurtje.
wat taart zegt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geheeltonthouding ftw
BE probeer niet te hard te zijn voor jezelfDat het ff slecht gaat betekent niet dat alles verpest is. Vergeleken met 3 jaar geleden ben je al een halve puber kwijt
True, al kan ik me voorstellen dat dit enigszins afschrikt...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:36 schreef RandomMoron het volgende:
ze zijn welkom om over hun problemen te praten toch
Zo herkenbaar, op kantoordagen is het zo veel makkelijker!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:39 schreef Vicky het volgende:
Dikke kus voor iedeen die het nodig heeft.
Hier momenteel 1,6 boven mijn ATL.
Afgelopen week wl 3x intensief gesport maar ook niet helemaal netjes geweest met eten.. Echt, als ik aan het werk ben gaat het goed maar heb deze week (zorg)verlof en hou me helemaal niet netjes aan het gezonde eten.. Gelukkig dus maar 1,6 boven ATL, maar toch... Wie geeft me die schop???
Dagelijkse fluctuaties zeggen niet zoveel. Gewoon iedere dag meten en een moving average gebruiken. Zo houd ik het bij:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:17 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik word hier zo chagrijnig van,
Ik woog 83,2 en nu 2 dagen later opeens weer 83,9 terwijl ik hartstikke goed gegeten heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik af en toe, maar heb niet zoveel met dat damesgekeuvel over menstruatie en pil enzoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Er posten hier soberso weinig mannen mee, volgens mij alleen Sometimes momenteel?![]()
je gaat voor de weight gain optie?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:13 schreef BananaPancake het volgende:
Ik kan me niet elke dag wegen, want heb alleen een weegschaal bij m´n ouders thuis. Ik doe het gewoon elke donderdag.
Lijst:
O: eiwitshake met quinoa, hennepzaadjes, kaneel
T: 20 gr extra pure chocola, 2 rijstwafels met cheesespread light
L: volkorenpistoletje met filet americain en gekookt ei, 1 banaan
T1: 1 speculaasje
T2: 2 crackers 1x kaas, 1x grillworst
D: macaroni met rodesaus met groenten en gehakt
S: hockeywedstrijd
T: iemand maakt broodjes knakworst, ik neem er één met (hopelijk) bruin broodje en 2 knakkies, beetje ketchup
Hoezo? Vanwege die shake?quote:
Lijst:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:43 schreef BananaPancake het volgende:
Er was verder niks in huis.
Hij was trouwens best lekker.. quinoa was maar 5 gram en was gepoft, hennepzaadjes ook klein beetje want dat smaakt zo vies en kaneel vind ik
[..]
Hoezo? Vanwege die shake?
-De chocola was m´n geniet momentje, maar zit in m´n calorieen berekendquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Lijst:
O: eiwitshake met quinoa, hennepzaadjes, kaneel
T: 20 gr extra pure chocola, 2 rijstwafels met cheesespread light
L: volkorenpistoletje met filet americain en gekookt ei, 1 banaan
T1: 1 speculaasje
T2: 2 crackers 1x kaas, 1x grillworst
D: macaroni met rodesaus met groenten en gehakt
S: hockeywedstrijd
T: iemand maakt broodjes knakworst, ik neem er één met (hopelijk) bruin broodje en 2 knakkies, beetje ketchup
vanwege de chocolade, dit is een cal bommentje
dubbel belegd broodje
macaroni is pasta dat zet aan
broodje knakworst en de ketchup zet ook aan.
Vandaar dat ik dacht dat het je cheatday was.
Jup, wat wil je weten?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:13 schreef THEFXR het volgende:
CalorieTeller door FatSecret
iemand ervaring mee?, het is een android app
Ik heb die geloof ik geprobeerd en verwijderd. Vond 'm niet erg handig. Maar omdat ik 'm zo snel weer weggemikt heb, kan ik het me niet zo goed meer herinneren.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:13 schreef THEFXR het volgende:
CalorieTeller door FatSecret
iemand ervaring mee?, het is een android app
ik vind m geweldig. Maar heb geen andere geprobeerd, deze biedt alles al wat ik persoonlijk zoek.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of dat het een goede is of zijn er betere/handigere apps?
de calorieën zijn niet zo heilig, ander kan je gewoon 2 whoppers eten en je zit je aan je calorieën voor die dag. het gaat om het totale voedingspatroon( inclusief drank en hoeveel)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:15 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
-De chocola was m´n geniet momentje, maar zit in m´n calorieen berekend
-Dat broodje was slechte planning en haalde ik bij de broodzaak, de filet was belachelijk dik gesmeerd, maar de ei was maar een half gekookt eitje zonder eigeel.
-De macaroni bestond vooral uit saus groenten en zo´n 100 gram mager rundergehakt, 2,5 opscheplepel macaroni
-Broodje knakworst zou ik normaal niet nemen inderdaad. Misschien dat ik m ook nog laat liggen vanavond, maar ik heb m in m´n berekeningen meegenomen, omdat ik denk dat ik wel honger heb na m´n hockeywedstrijd en het ligt dan zo voor je neus en iedereen is gezellig aan het eteneen eetlepel ketchup bevat overigens maar 15 kcal. Meer hoeft er ook niet op lijkt me, minder waarschijnlijk.
Ik bereken elke dag m'n calorieen en kwam op een net aantal uit vandaag hoor
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind m geweldig. Maar heb geen andere geprobeerd, deze biedt alles al wat ik persoonlijk zoek.
mmmm.... niet compatible met mijn phonequote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind m geweldig. Maar heb geen andere geprobeerd, deze biedt alles al wat ik persoonlijk zoek.
die verbrand je toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
want? Kaas is vette zuivel, danoontje is besuikerde zuivel.
kan ook, maar ik wilde het niet te moeilijk maken op het werkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:48 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een raar alternatief idd!Neem gewone kwark met een beetje zoetstof of fruit!
koolhydraten en vetten verbranden bij verschillende activiteitenquote:
ongeveer wel,jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Wat betekent "dat zet aan" precies? Dat er in pasta kcal zitten die direct naar je heupen vliegt of zo?
....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:57 schreef THEFXR het volgende:
koolhydraten en vetten verbranden bij verschillende activiteiten
eiwitten kunnen niet worden omgezet in vet
dat ligt er aan hoeveel dagen dat zijn, als je hiermee op je doel/target zit maakt het niet uit, maar mocht het allemaal niet lukken, dan is het duidelijk waar het aan ligt, verder staat je dranken er niet bij.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:58 schreef BananaPancake het volgende:
Het was ook niet mn beste lijstje en weet wel aardig wat gezond is en wat niet. Af en toe zo'n dag kan niet echt veel kwaad volgens mij, ook al was het niet mn officiële cheatday.
water en theequote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat ligt er aan hoeveel dagen dat zijn, als je hiermee op je doel/target zit maakt het niet uit, maar mocht het allemaal niet lukken, dan is het duidelijk waar het aan ligt, verder staat je dranken er niet bij.
Zo simpel is energieverbranding in het lichaam niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
koolhydraten en vetten verbranden bij verschillende activiteiten
eiwitten kunnen niet worden omgezet in vet
het resultaat is er dan ook naar " dat leuk blijven"quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:01 schreef Zeester het volgende:
Ik vind dit ook allemaal een beetje gemierenneuk hoor! Ik vind het een prima lijstje, BananaPancake. Natuurlijk kan het een stuk beter, maar goed, het leven moet ook leuk blijven, je kunt niet elke dag kwark, gekookte eieren en quinoa eten natuurlijk.
kloptquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo simpel is energieverbranding in het lichaam niet.
We zitten niet in dit topic omdat we allemaal zo ongelooflijk hekel aan eten hebben, of enorme gigantische hoeveelheden zelf-discipline. Daarom denk ik dat het veel beter is om kleine stapjes te nemen, jezelf af en toe een wat slechter dagje te vergeven en te genieten van gezondere alternatieven (die misschien niet de allergezondste opties zijn), en een iets langzamer resultaat daarbij voor lief te nemen. Want als de rigide harde methode had gewerkt, dan waren we hier niet...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het resultaat is er dan ook naar " dat leuk blijven"
het is allemaal te lerenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:08 schreef Zeester het volgende:
[..]
We zitten niet in dit topic omdat we allemaal zo ongelooflijk hekel aan eten hebben, of enorme gigantische hoeveelheden zelf-discipline. Daarom denk ik dat het veel beter is om kleine stapjes te nemen, jezelf af en toe een wat slechter dagje te vergeven en te genieten van gezondere alternatieven (die misschien niet de allergezondste opties zijn), en een iets langzamer resultaat daarbij voor lief te nemen. Want als de rigide harde methode had gewerkt, dan waren we hier niet...
quote:
Nou ja, niet met die (no offence) halfbakken opmerkingen, die verre van kloppend is. Laten we biochemie erbuiten houden, maar op bovenstaande kan je nu niet echt voedingsadvies baseren. Dat lijstje was niet ideaal, maar dat weet degene die 'm post ook. Maar om nou te zeggen dat die danoontjes een beter idee zijn dan een blokje pure chocola, vind ik onzin. Al is het maar om het plezier ervan, of de endorfinen, als je dan toch de chemie erbij wil betrekken.quote:
pure cocolade en een danoontje zijn hetzelfdequote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, niet met die (no offence) halfbakken opmerkingen, die verre van kloppend is. Laten we biochemie erbuiten houden, maar op bovenstaande kan je nu niet echt voedingsadvies baseren. Dat lijstje was niet ideaal, maar dat weet degene die 'm post ook. Maar om nou te zeggen dat die danoontjes een beter idee zijn dan een blokje pure chocola, vind ik onzin. Al is het maar om het plezier ervan, of de endorfinen, als je dan toch de chemie erbij wil betrekken.
Mind you, ik ben niet tegen commentaar op lijstjes hoor. Het medische in mij komt alleen af en toe in opstand.
Extra pure he, een blokje is helemaal niet zo slecht en ik gok minder suiker als een danoontje!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pure cocolade en een danoontje zijn hetzelfdeecht ik had van jou beter verwacht....
niet relevantquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
Betrokkene post ook in het bodybuilding topic, dat scheelt. No offense verder, maar die denken anders dan wij.
Mwah, m'n beste vriend is bodybuilder, en weet erg goed waar hij mee bezig is, maar hij zou me neerhoeken als ik zou zeggen dat een danoontje een gezonde keuze is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
Betrokkene post ook in het bodybuilding topic, dat scheelt. No offense verder, maar die denken anders dan wij.
Ik zeg niet dat het hetzelfde is. Jij zegt dat zo'n ding gezonder is dan een stuk chocola, dat durf ik ten zeerste te betwijfelen. Maar hou je verwachtingen van mij vooral hoog, daar ben ik altijd blij mee!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pure cocolade en een danoontje zijn hetzelfdeecht ik had van jou beter verwacht....
ik zeg dat het niet relevant is, dan is dat zo, ik begin ook niet over waar je allemaal nog verder post.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker wel, ik loop al langer rond op Fok
ik zeg niet dat ze het fout hebben. Ze streven alleen heel andere doelen naquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, m'n beste vriend is bodybuilder, en weet erg goed waar hij mee bezig is, maar hij zou me neerhoeken als ik zou zeggen dat een danoontje een gezonde keuze is.
[..]
Ik zeg niet dat het hetzelfde is. Jij zegt dat zo'n ding gezonder is dan een stuk chocola, dat durf ik ten zeerste te betwijfelen. Maar hou je verwachtingen van mij vooral hoog, daar ben ik altijd blij mee!
ik vind water goor, drink het met tegenzinquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stukje lopen en daarna een glas water
tsja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind water goor, drink het met tegenzin
Vandaag heb ik drie koppen thee op en 1 liter water. Daar zullen straks nog wel 2 tot 3 bidons bijkomen aan water.quote:
balen voor je, ik hoop dat je snel beter bent.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:37 schreef douche-eendje het volgende:
Urgh tijdelijk even tomaat uit mn voeding schrappen. Daar gaat mn lunch-extraatje. Mn lippen zien er weer dramatisch uit en doen pijn
Hopen dat ik morgen niet weer een opgezwollen tomaathoofd ben.
Lijstje post ik maar niet. Dramadag aan eten gehad, gisteren ook. Zo mn avondeten maar opeten en morgen weer in het gareel.
Omdat ik weet waardoor ik de mist in ga. Skippen van tussendoortjes (onbedoeld overigens, waren 2 werkdagen waarbij al mijn bepalingen door allerlei storingen compleet de soep in zijn gelopen en dat was niet tof) zorgt ervoor dat ik weer in mn oude, verkeerde snaaipatroon terugval.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom dan niet posten? Lijsten zijn er niet alleen voor de goede en perfecte dagen. Juist ook het posten van missers maakt de fouten tastbaarder, ookal zeg je dat je het weet.
goed lijstjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo net een zak van de iglo opgebakken.. Daarna nog honger dus nog yogurt op met cruesli.. Mijn lichaam wilde echt suiker. Dat ziek zijn heeft echt effect op mijn eetlust. nu zit ik opeens nokkievol, en zal wel niets meer eten vandaag.
Lijstje:
Rond 12 uur, 2 kiwis en mango
Rond half 2, 4 brood met komkommersalade
Rond half 6, iglo zal kip met aarappeltjes en groente
Rond kwart over 6, yogurt met cruesli
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:20 schreef Zeester het volgende:
THEFXR, post jouw lijstje van vandaag of gisteren dan eens ter inspiratie. En vertel hoe jouw afval-avontuur er tot nu toe uitziet.
Wat vind jij er mis aan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo net een zak van de iglo opgebakken.. Daarna nog honger dus nog yogurt op met cruesli.. Mijn lichaam wilde echt suiker. Dat ziek zijn heeft echt effect op mijn eetlust. nu zit ik opeens nokkievol, en zal wel niets meer eten vandaag.
Lijstje:
Rond 12 uur, 2 kiwis en mango
Rond half 2, 4 brood met komkommersalade
Rond half 6, iglo zal kip met aarappeltjes en groente
Rond kwart over 6, yogurt met cruesli
Naja de tijden voornamelijk, niet echt een structuur. En heb niet genoeg punten op... Maar goed het had veel slechter gekund natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |