abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123489783
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Waren er de vorige seizoenen op internet ook al zo veel van die kijkersaanwijzingen 'ontmaskerd' die allemaal op één mol wezen voordat de mol ook daadwerkelijk bekend was?
Ja zeker alleen het punt is en dat is de mindfuck dat er heel veel aanwijzingen zijn richting meerdere kandidaten. Als Zarayda het was geweest hadden we gezegd; Zie je nu wel die horen, zien en zwijgen hint was zo obvious! Dusja dat houd je altijd. Ik vond Kees erg goed moet ik zeggen.
  PR en moderator vrijdag 1 maart 2013 @ 08:37:09 #104
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_123489793
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:36 schreef MolFan het volgende:

[..]

Ja zeker alleen het punt is en dat is de mindfuck dat er heel veel aanwijzingen zijn richting meerdere kandidaten. Als Zarayda het was geweest hadden we gezegd; Zie je nu wel die horen, zien en zwijgen hint was zo obvious! Dusja dat houd je altijd. Ik vond Kees erg goed moet ik zeggen.
Ja als Kees de mol is is hij zeker weten een goede en leuke mol :D
Fuck the EBU.
pi_123491520
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 06:31 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Jij insinueert dat hij dus dezelfde koker heeft gepakt die hij heeft neergelegd? Wat ook nog kan is dat hij wist dat er een koker met 5000 was en deze bewust heeft laten liggen/in zijn tas gestopt er niets over gezegd.
Dat zou ook verklaren waarom hij als mol een koker heeft gevonden; hij wilde het risico niet nemen dat iemand anders het zou pakken, óf dat iemand had gezien dat hij iets pakte en hem vervolgens ermee confronteerde, want dat zorgt voor instant verdenkingen :+
Dat insinueer ik inderdaad :)
Een koker met 5000 euro lijkt me sterk, omdat tot het moment dat hij die koker vindt, niemand naar kokers zoekt. Maar misschien heb ik het fout. :)
pi_123491597
Wat een geweldige aflevering _O_ Kees lijkt de Mol te zijn inderdaad, maar toch blijf ik stiekem met een schuin oog naar Paulien kijken.

Carolien O+
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 maart 2013 @ 10:14:58 #107
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_123491698
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:07 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat insinueer ik inderdaad :)
Een koker met 5000 euro lijkt me sterk, omdat tot het moment dat hij die koker vindt, niemand naar kokers zoekt. Maar misschien heb ik het fout. :)
Een koker met 5000 lijkt me ook wel heel sterk :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_123491717
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een geweldige aflevering _O_ Kees lijkt de Mol te zijn inderdaad, maar toch blijf ik stiekem met een schuin oog naar Paulien kijken.

Carolien O+
Ik had liever nog met een schuin oog naar Carolien gekeken O+.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_123491792
Carolien moet effe FHM/Playboy doen gofferdomme wat een schitterend gezichtje
pi_123492394
Toch vond ik de aanwijzing tijdens Moltalk ook wel heel goed; Paulien die bij de grootletterboeken stond; mol is slechtziend.

Maar na alles wat je leest lijkt het toch Kees te zijn.
pi_123492505
Ik zit met name met de enorme aanwijzingen die Paulien in deze aflevering aan haar eigen adres leek te geven. Als voorbeeld de perfecte versie van het gedicht. In alles bleek dat ze het over haar zelf had als diegene met voorkennis.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:52:40 #112
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123492587
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zit met name met de enorme aanwijzingen die Paulien in deze aflevering aan haar eigen adres leek te geven. Als voorbeeld de perfecte versie van het gedicht. In alles bleek dat ze het over haar zelf had als diegene met voorkennis.
t komt door mijn Kees-tunnel, dat snap ik, want ik hoorde dit écht anders.
Ze had van iemand een perfecte versie gekregen van het gedicht (die persoon had ek geschreven) en dat verbaasde haar eigenlijk. :D nou kan ik me levendig de vooroordelen van Paulien tegen Kees voorstellen :+ dus toen is ze gaan opletten. ze zei zelfs letterlijk: ik heb een versie ingeleverd, maar die was niet foutloos.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:53:22 #113
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_123492604
Kees had echt ook voorkennis, want het was behoorlijk opvallend dat hij de penningmeester werd voordat hij op de berg moest. Hij wist waar de 3000 in zat, en dat geld moest niet in de pot komen natuurlijk.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:55:07 #114
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123492671
Ik bedenk me net toch iets: stel dat je kandidaat bent in WIDM en je zit bij de laatste drie. Je weet dat als je alles goed hebt je de mol te zien krijgt in dat kistje. Dan krijg je dus bij een fout de andere kandidaat te zien. (of jezelf, wat irritant zou zijn }:| ) dan zou ik expres een fout maken. Dat is makkelijker te controleren dan gokken op een goed antwoord.
Maar door dat foute antwoord weet je uiteindelijk ook zeker wie de mol is. :o
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:56:24 #115
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_123492708
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik bedenk me net toch iets: stel dat je kandidaat bent in WIDM en je zit bij de laatste drie. Je weet dat als je alles goed hebt je de mol te zien krijgt in dat kistje. Dan krijg je dus bij een fout de andere kandidaat te zien. (of jezelf, wat irritant zou zijn }:| ) dan zou ik expres een fout maken. Dat is makkelijker te controleren dan gokken op een goed antwoord.
Ik denk dat je dan 100% jezelf te zien krijgt, de makers hebben dat wel door.
pi_123492828
quote:
Er wordt niet gezegd dat je anders 100% zeker een fout antwoord te zien krijgt volgens mij. Ook weet ik niet of ze voor de opdracht begon al wisten dat ze bij 3 goede antwoorden de mol zouden zien staan op het kaartje.
pi_123493048
Precies Operc, ik denk dat je aan mag nemen dat ze dat niet wisten (afgezien van Kees dan).
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:33:12 #118
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_123493860
De meest uitgebreide special met hints, theorieën en aanwijzingen van Wie is de Mol? tot nu toe.

http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-9.html
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 maart 2013 @ 11:39:12 #119
284411 crew  heywoodu
pi_123494078
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:33 schreef MrManiak het volgende:
De meest uitgebreide special met hints, theorieën en aanwijzingen van Wie is de Mol? tot nu toe.

Die van de zinnen van de priester zie ik nu pas, dat lijkt me ook wel wat te ver doorgedacht eigenlijk :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_123494227
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:33 schreef MrManiak het volgende:

^O^
pi_123494333
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die van de zinnen van de priester zie ik nu pas, dat lijkt me ook wel wat te ver doorgedacht eigenlijk :P
Juist niet, het kwam zelfs terug in de trein!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 maart 2013 @ 11:48:32 #122
284411 crew  heywoodu
pi_123494383
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Juist niet, het kwam zelfs terug in de trein!
Maar die zou dan weer richting Paulien zijn, want dat Case/Kees geloof ik eerlijk gezegd echt niet :+

Dat enkel enkel dubbel dubbel klinkt wel goed, alleen kan ik die twitterhints niet vinden om het zelf even te checken :P
pi_123494400
Kees = Cornelius. Zijn volledige naam is namelijk Kees Cornelius Tol, dus die hint was weldegelijk leidend en kwam inderdaad ook terug in de trein (bevestigend voor diegenen die niet wisten dat Kees als tweede naam Cornelius heet).
pi_123494658
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ze zei zelfs letterlijk: ik heb een versie ingeleverd, maar die was niet foutloos.
Ze heeft zelf toch 2 versies ingeleverd, haar eigen versie, en de 'verbeterde versie' ?? ;)

[quote]0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:58 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ze heeft zelf toch 2 versies ingeleverd, haar eigen versie, en de 'verbeterde versie' ?? ;)

[EDIT]
Spencer: "Who wrote the perfect version of the poem?"
Paulien: "We had no perfect version, but I wrote it"
[/END EDIT]

Ik lees inderdaad veel hints die naar Kees wijzen, maar ik zit er toch een beetje mee in mijn maag dat Kees de pot heeft. Het lijkt me immoreel als hij de pot nog na het laatste spel 'verliest', zodat de winnaar maar 1500E kan winnen (uit de trein, waar hij zijn eigen 750E ook wel kan verliezen dan). Maar als je als mol het vertrouwen van je kandidaten hebt gekregen de pot bij je te houden is het ook heel vreemd dat er niets met die pot gebeurt, mijns inziens had dat dus voor die tijd moeten gebeuren.

[ Bericht 13% gewijzigd door ace_eleven op 01-03-2013 12:05:04 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_123494725
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:58 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik lees inderdaad veel hints die naar Kees wijzen, maar ik zit er toch een beetje mee in mijn maag dat Kees de pot heeft. Het lijkt me immoreel als hij de pot nog na het laatste spel 'verliest', zodat de winnaar maar 1500E kan winnen (uit de trein, waar hij zijn eigen 750E ook wel kan verliezen dan). Maar als je als mol het vertrouwen van je kandidaten hebt gekregen de pot bij je te houden is het ook heel vreemd dat er niets met die pot gebeurt, mijns inziens had dat dus voor die tijd moeten gebeuren.
Misschien is dat ook gebeurd, de teller staat op wat de pot zou moeten zijn, niemand heeft gecontroleerd of Kees wel echt zoveel geld in de pot heeft zitten.
pi_123494787
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:49 schreef Smeich het volgende:
Kees = Cornelius. Zijn volledige naam is namelijk Kees Cornelius Tol, dus die hint was weldegelijk leidend en kwam inderdaad ook terug in de trein (bevestigend voor diegenen die niet wisten dat Kees als tweede naam Cornelius heet).
Ze vroeg toch Cornelis Tol? Dat is niet Cornelius he
pi_123494812
*Faalpost
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_123495322
Die spelfout theorie zie ik hier niet echt voorbij komen. Is die al ontkracht ofzo?
pi_123495363
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:23 schreef EddyAlbena het volgende:
Die spelfout theorie zie ik hier niet echt voorbij komen. Is die al ontkracht ofzo?
Nee daar komt Paulien Cornelisse uit kan een hint zijn naar de winnaar als Kees dus de mol blijkt te zijn.
pi_123495390
Ah ok.
pi_123495524
Is het al zeker dat daar Paulien Cornelisse uit komt? En zo ja, waarom is dat geen hint naar de Mol?
In Southern Sun
pi_123495540
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het al zeker dat daar Paulien Cornelisse uit komt? En zo ja, waarom is dat geen hint naar de Mol?
Ja zie frontpage, er ontbreken slechts paar letters en er zijn ook altijd hints wel weinig naar de winnaar.
pi_123495716
In dat topic op wieisdemol.com zijn er de laatste eps niet echt concrete fouten opgemerkt.
pi_123495793
quote:
Ja dat bedacht ik me gisteravond ook... maar trok Kees nou het doosje met zijn eigen naam open?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_123496390
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:25 schreef MolFan het volgende:

[..]

Nee daar komt Paulien Cornelisse uit kan een hint zijn naar de winnaar als Kees dus de mol blijkt te zijn.
Maar eigenlijk kunnen die hints toch niet naar de winnaar leiden? Sommige van die hints zaten in het spel zelf (aflevering vier en zes) dus dat lijkt me sterk dat dat vervolgens betrekking kan hebben op de winnaar van zoveel afleveringen later.

Deze twee dus
quote:
Mambazo staat de tweede keer geschreven als Mbazu.
quote:
De 'a' of 'o'. Kakofonie wordt gespeld als Kakafonie.
Of die letters zouden dus van toepassing kunnen zijn op elke kandidaat en dan wordt er later via de redactie aan andere spelfouten gesleuteld als kadidaat en Bossevain. Ja ik ben benieuwd of er iets achterzit of dat een stagiair druk in de weer is geweest :P
pi_123496440
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:57 schreef Smeich het volgende:

[..]

Maar eigenlijk kunnen die hints toch niet naar de winnaar leiden? Sommige van die hints zaten in het spel zelf (aflevering vier en zes) dus dat lijkt me sterk dat dat vervolgens naar de winnaar van zoveel afleveringen later gaan.

Deze twee dus

[..]

[..]

Of die letters zouden dus van toepassing kunnen zijn op elke kandidaat en dan wordt er later via de redactie aan andere spelfouten gesleuteld als kadidaat en Bossevain. Ja ik ben benieuwd of er iets achterzit of dat een stagiair druk in de weer is geweest :P
Elk jaar is er minimaal 1 hint die leid naar de winnaar dus ook dit jaar en hij is opzich wel logisch. Paulien taalkundig met haar boekje en dan juist spelfouten.
pi_123497079
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Ja dat bedacht ik me gisteravond ook... maar trok Kees nou het doosje met zijn eigen naam open?
Dat je bij alle correcte antwoorden de naam van de mol ziet, wil niet zeggen dat je bij een vraag fout niet de naam van de mol ziet. Je weet dan alleen niet of het echt zo is :)
pi_123497230
larsschieving : @JimsHart Trouwens gister gezien dat er een slaapkamer was met de tekst de mol in spiegelbeeld? #widm

Iemand dat fragment gezien toevallig?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 maart 2013 @ 13:23:12 #139
284411 crew  heywoodu
pi_123497337
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:58 schreef MolFan het volgende:

[..]

Elk jaar is er minimaal 1 hint die leid naar de winnaar dus ook dit jaar en hij is opzich wel logisch.
Oh? :P
pi_123497418
Wat mij ook op viel in het stukje waarin de mol in de bioscoop film zegt: weet je wie er in aflevering 4 eigenlijk naar huis had gemoeten als niet bijna iedereen een groen kaart had getrokken? Tania.
iedereen vindt de uitspraak van Tania naar Kees wijzen, maar ook de manier waarop 'eigenlijk' uitgesproken wordt vind ik heel sterk naar Kees wijzen. Een beetje plat 'aigenlijk' terwijl Paulien en Carolien allebei een veel nettere manier van 'ei' uitspreken hebben.
pi_123497486
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:20 schreef MolFan het volgende:
larsschieving : @JimsHart Trouwens gister gezien dat er een slaapkamer was met de tekst de mol in spiegelbeeld? #widm

Iemand dat fragment gezien toevallig?
Als dit klopt moeten we even weten wie er in die kamer sliep :P
pi_123499334

http://www.tripadvisor.co(...)nesburg_Gauteng.html

Inclusief foto's van de kamers...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_123499600
quote:
Daar sliep Kees in die witte kamer waar die tekst op staat
pi_123500018
Nee, dit was de kamer van Pauline... Kees had de "Yoko Ono" kamer met open douche en met een bed voor het raam...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:28:01 #145
330855 ejiraM
for the greater good
pi_123500072
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:58 schreef MolFan het volgende:

[..]

Elk jaar is er minimaal 1 hint die leid naar de winnaar dus ook dit jaar en hij is opzich wel logisch. Paulien taalkundig met haar boekje en dan juist spelfouten.
Welke hints waren dat in de vorige seizoenen dan? :) En hoe weet je bij een hint dat het om de winnaar, en niet om de mol gaat?

Ik kan me namelijk geen enkele eindaflevering heugen waarin de presentator zei; 'en natuurlijk kon je ook al weten wie de winnaar was!'....
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_123500129
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:28 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Welke hints waren dat in de vorige seizoenen dan? :) En hoe weet je bij een hint dat het om de winnaar, en niet om de mol gaat?

Ik kan me namelijk geen enkele eindaflevering heugen waarin de presentator zei; 'en natuurlijk kon je ook al weten wie de winnaar was!'....
Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Weet wel dat er dat seizoen met Art ook zoiets was waaraan je kon zien dat hij de winnaar was. Klopt dat ze dat niet zeggen in de laatste aflevering.

Kees sliep in die witte kamer toch?
pi_123500148
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:29 schreef MolFan het volgende:

[..]

Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Weet wel dat er dat seizoen met Art ook zoiets was waaraan je kon zien dat hij de winnaar was. Klopt dat ze dat niet zeggen in de laatste aflevering.

Kees sliep in die witte kamer toch?
Je zuigt weer van alles uit je duim. Niet voor het eerst. Niet zo interessant lopen doen.
In Southern Sun
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 maart 2013 @ 14:30:23 #148
284411 crew  heywoodu
pi_123500149
quote:

[..]

Klopt dat ze dat niet zeggen in de laatste aflevering.

Tja, of het dan ook daadwerkelijk hints waren moet je je afvragen dan :P
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:31:09 #149
330855 ejiraM
for the greater good
pi_123500177
quote:

[..]

Maar dan is dat toch geen officiele hint? :+ Dan is dat toch gewoon toeval? Er worden zoveel hints naar íedere kandidaat gevonden.. Alleen kloppen die maar voor één persoon. Dat er voor de winnaar ook hints worden gevonden is niet zo gek, die zijn alleen puur toeval
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_123500225
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Maar dan is dat toch geen officiele hint? :+ Dan is dat toch gewoon toeval? Er worden zoveel hints naar íedere kandidaat gevonden.. Alleen kloppen die maar voor één persoon. Dat er voor de winnaar ook hints worden gevonden is niet zo gek, die zijn alleen puur toeval
Ja geen idee eigenlijk, maar wat was de kamer van Kees guys die hele witte of niet?
pi_123500239
quote:
Dat shot waar is dat van zeg maar? Dat is Kees met ene pruik maar ik heb dat in de aflevering helemaal niet gezien?
pi_123500337
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:33 schreef MolFan het volgende:

[..]

Dat shot waar is dat van zeg maar? Dat is Kees met ene pruik maar ik heb dat in de aflevering helemaal niet gezien?
Ik heb Kees wel met een pruik gezien op tv.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:55:50 #153
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123508153
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:33 schreef MolFan het volgende:

[..]

Ik wel. En dat was in de kamer van Paulien..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')