Ja zeker alleen het punt is en dat is de mindfuck dat er heel veel aanwijzingen zijn richting meerdere kandidaten. Als Zarayda het was geweest hadden we gezegd; Zie je nu wel die horen, zien en zwijgen hint was zo obvious! Dusja dat houd je altijd. Ik vond Kees erg goed moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waren er de vorige seizoenen op internet ook al zo veel van die kijkersaanwijzingen 'ontmaskerd' die allemaal op één mol wezen voordat de mol ook daadwerkelijk bekend was?
Ja als Kees de mol is is hij zeker weten een goede en leuke molquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja zeker alleen het punt is en dat is de mindfuck dat er heel veel aanwijzingen zijn richting meerdere kandidaten. Als Zarayda het was geweest hadden we gezegd; Zie je nu wel die horen, zien en zwijgen hint was zo obvious! Dusja dat houd je altijd. Ik vond Kees erg goed moet ik zeggen.
Dat insinueer ik inderdaadquote:Op vrijdag 1 maart 2013 06:31 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Jij insinueert dat hij dus dezelfde koker heeft gepakt die hij heeft neergelegd? Wat ook nog kan is dat hij wist dat er een koker met 5000 was en deze bewust heeft laten liggen/in zijn tas gestopt er niets over gezegd.
Dat zou ook verklaren waarom hij als mol een koker heeft gevonden; hij wilde het risico niet nemen dat iemand anders het zou pakken, óf dat iemand had gezien dat hij iets pakte en hem vervolgens ermee confronteerde, want dat zorgt voor instant verdenkingen
Een koker met 5000 lijkt me ook wel heel sterkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:07 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat insinueer ik inderdaad
Een koker met 5000 euro lijkt me sterk, omdat tot het moment dat hij die koker vindt, niemand naar kokers zoekt. Maar misschien heb ik het fout.
Ik had liever nog met een schuin oog naar Carolien gekekenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een geweldige afleveringKees lijkt de Mol te zijn inderdaad, maar toch blijf ik stiekem met een schuin oog naar Paulien kijken.
Carolien
t komt door mijn Kees-tunnel, dat snap ik, want ik hoorde dit écht anders.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zit met name met de enorme aanwijzingen die Paulien in deze aflevering aan haar eigen adres leek te geven. Als voorbeeld de perfecte versie van het gedicht. In alles bleek dat ze het over haar zelf had als diegene met voorkennis.
Ik denk dat je dan 100% jezelf te zien krijgt, de makers hebben dat wel door.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik bedenk me net toch iets: stel dat je kandidaat bent in WIDM en je zit bij de laatste drie. Je weet dat als je alles goed hebt je de mol te zien krijgt in dat kistje. Dan krijg je dus bij een fout de andere kandidaat te zien. (of jezelf, wat irritant zou zijn) dan zou ik expres een fout maken. Dat is makkelijker te controleren dan gokken op een goed antwoord.
Maar door dat foute antwoord weet je uiteindelijk ook zeker wie de mol is.
Er wordt niet gezegd dat je anders 100% zeker een fout antwoord te zien krijgt volgens mij. Ook weet ik niet of ze voor de opdracht begon al wisten dat ze bij 3 goede antwoorden de mol zouden zien staan op het kaartje.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik bedenk me net toch iets: stel dat je kandidaat bent in WIDM en je zit bij de laatste drie. Je weet dat als je alles goed hebt je de mol te zien krijgt in dat kistje. Dan krijg je dus bij een fout de andere kandidaat te zien. (of jezelf, wat irritant zou zijn) dan zou ik expres een fout maken. Dat is makkelijker te controleren dan gokken op een goed antwoord.
Die van de zinnen van de priester zie ik nu pas, dat lijkt me ook wel wat te ver doorgedacht eigenlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:33 schreef MrManiak het volgende:
De meest uitgebreide special met hints, theorieën en aanwijzingen van Wie is de Mol? tot nu toe.
http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-9.html
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:33 schreef MrManiak het volgende:
De meest uitgebreide special met hints, theorieën en aanwijzingen van Wie is de Mol? tot nu toe.
http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-9.html
Juist niet, het kwam zelfs terug in de trein!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die van de zinnen van de priester zie ik nu pas, dat lijkt me ook wel wat te ver doorgedacht eigenlijk
Maar die zou dan weer richting Paulien zijn, want dat Case/Kees geloof ik eerlijk gezegd echt nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Juist niet, het kwam zelfs terug in de trein!
Ze heeft zelf toch 2 versies ingeleverd, haar eigen versie, en de 'verbeterde versie' ??quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze zei zelfs letterlijk: ik heb een versie ingeleverd, maar die was niet foutloos.
Misschien is dat ook gebeurd, de teller staat op wat de pot zou moeten zijn, niemand heeft gecontroleerd of Kees wel echt zoveel geld in de pot heeft zitten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ze heeft zelf toch 2 versies ingeleverd, haar eigen versie, en de 'verbeterde versie' ??![]()
Ik lees inderdaad veel hints die naar Kees wijzen, maar ik zit er toch een beetje mee in mijn maag dat Kees de pot heeft. Het lijkt me immoreel als hij de pot nog na het laatste spel 'verliest', zodat de winnaar maar 1500E kan winnen (uit de trein, waar hij zijn eigen 750E ook wel kan verliezen dan). Maar als je als mol het vertrouwen van je kandidaten hebt gekregen de pot bij je te houden is het ook heel vreemd dat er niets met die pot gebeurt, mijns inziens had dat dus voor die tijd moeten gebeuren.
Ze vroeg toch Cornelis Tol? Dat is niet Cornelius hequote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:49 schreef Smeich het volgende:
Kees = Cornelius. Zijn volledige naam is namelijk Kees Cornelius Tol, dus die hint was weldegelijk leidend en kwam inderdaad ook terug in de trein (bevestigend voor diegenen die niet wisten dat Kees als tweede naam Cornelius heet).
Nee daar komt Paulien Cornelisse uit kan een hint zijn naar de winnaar als Kees dus de mol blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:23 schreef EddyAlbena het volgende:
Die spelfout theorie zie ik hier niet echt voorbij komen. Is die al ontkracht ofzo?
Ja zie frontpage, er ontbreken slechts paar letters en er zijn ook altijd hints wel weinig naar de winnaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het al zeker dat daar Paulien Cornelisse uit komt? En zo ja, waarom is dat geen hint naar de Mol?
Ja dat bedacht ik me gisteravond ook... maar trok Kees nou het doosje met zijn eigen naam open?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar eigenlijk kunnen die hints toch niet naar de winnaar leiden? Sommige van die hints zaten in het spel zelf (aflevering vier en zes) dus dat lijkt me sterk dat dat vervolgens betrekking kan hebben op de winnaar van zoveel afleveringen later.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee daar komt Paulien Cornelisse uit kan een hint zijn naar de winnaar als Kees dus de mol blijkt te zijn.
quote:Mambazo staat de tweede keer geschreven als Mbazu.
Of die letters zouden dus van toepassing kunnen zijn op elke kandidaat en dan wordt er later via de redactie aan andere spelfouten gesleuteld als kadidaat en Bossevain. Ja ik ben benieuwd of er iets achterzit of dat een stagiair druk in de weer is geweestquote:De 'a' of 'o'. Kakofonie wordt gespeld als Kakafonie.
Elk jaar is er minimaal 1 hint die leid naar de winnaar dus ook dit jaar en hij is opzich wel logisch. Paulien taalkundig met haar boekje en dan juist spelfouten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kunnen die hints toch niet naar de winnaar leiden? Sommige van die hints zaten in het spel zelf (aflevering vier en zes) dus dat lijkt me sterk dat dat vervolgens naar de winnaar van zoveel afleveringen later gaan.
Deze twee dus
[..]
[..]
Of die letters zouden dus van toepassing kunnen zijn op elke kandidaat en dan wordt er later via de redactie aan andere spelfouten gesleuteld als kadidaat en Bossevain. Ja ik ben benieuwd of er iets achterzit of dat een stagiair druk in de weer is geweest
Dat je bij alle correcte antwoorden de naam van de mol ziet, wil niet zeggen dat je bij een vraag fout niet de naam van de mol ziet. Je weet dan alleen niet of het echt zo isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Ja dat bedacht ik me gisteravond ook... maar trok Kees nou het doosje met zijn eigen naam open?
Oh?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Elk jaar is er minimaal 1 hint die leid naar de winnaar dus ook dit jaar en hij is opzich wel logisch.
Als dit klopt moeten we even weten wie er in die kamer sliepquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:20 schreef MolFan het volgende:
larsschieving : @JimsHart Trouwens gister gezien dat er een slaapkamer was met de tekst de mol in spiegelbeeld? #widm
Iemand dat fragment gezien toevallig?
Daar sliep Kees in die witte kamer waar die tekst op staatquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.tripadvisor.co(...)nesburg_Gauteng.html
Inclusief foto's van de kamers...
Welke hints waren dat in de vorige seizoenen dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Elk jaar is er minimaal 1 hint die leid naar de winnaar dus ook dit jaar en hij is opzich wel logisch. Paulien taalkundig met haar boekje en dan juist spelfouten.
Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Weet wel dat er dat seizoen met Art ook zoiets was waaraan je kon zien dat hij de winnaar was. Klopt dat ze dat niet zeggen in de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:28 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Welke hints waren dat in de vorige seizoenen dan?En hoe weet je bij een hint dat het om de winnaar, en niet om de mol gaat?
Ik kan me namelijk geen enkele eindaflevering heugen waarin de presentator zei; 'en natuurlijk kon je ook al weten wie de winnaar was!'....
Je zuigt weer van alles uit je duim. Niet voor het eerst. Niet zo interessant lopen doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Weet wel dat er dat seizoen met Art ook zoiets was waaraan je kon zien dat hij de winnaar was. Klopt dat ze dat niet zeggen in de laatste aflevering.
Kees sliep in die witte kamer toch?
Tja, of het dan ook daadwerkelijk hints waren moet je je afvragen danquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Klopt dat ze dat niet zeggen in de laatste aflevering.
Maar dan is dat toch geen officiele hint?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Weet wel dat er dat seizoen met Art ook zoiets was waaraan je kon zien dat hij de winnaar was. Klopt dat ze dat niet zeggen in de laatste aflevering.
Ja geen idee eigenlijk, maar wat was de kamer van Kees guys die hele witte of niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar dan is dat toch geen officiele hint?Dan is dat toch gewoon toeval? Er worden zoveel hints naar íedere kandidaat gevonden.. Alleen kloppen die maar voor één persoon. Dat er voor de winnaar ook hints worden gevonden is niet zo gek, die zijn alleen puur toeval
Dat shot waar is dat van zeg maar? Dat is Kees met ene pruik maar ik heb dat in de aflevering helemaal niet gezien?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.tripadvisor.co(...)nesburg_Gauteng.html
Inclusief foto's van de kamers...
Ik heb Kees wel met een pruik gezien op tv.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat shot waar is dat van zeg maar? Dat is Kees met ene pruik maar ik heb dat in de aflevering helemaal niet gezien?
Ik wel. En dat was in de kamer van Paulien..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat shot waar is dat van zeg maar? Dat is Kees met ene pruik maar ik heb dat in de aflevering helemaal niet gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |