Ze vroeg toch Cornelis Tol? Dat is niet Cornelius hequote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:49 schreef Smeich het volgende:
Kees = Cornelius. Zijn volledige naam is namelijk Kees Cornelius Tol, dus die hint was weldegelijk leidend en kwam inderdaad ook terug in de trein (bevestigend voor diegenen die niet wisten dat Kees als tweede naam Cornelius heet).
Nee daar komt Paulien Cornelisse uit kan een hint zijn naar de winnaar als Kees dus de mol blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:23 schreef EddyAlbena het volgende:
Die spelfout theorie zie ik hier niet echt voorbij komen. Is die al ontkracht ofzo?
Ja zie frontpage, er ontbreken slechts paar letters en er zijn ook altijd hints wel weinig naar de winnaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het al zeker dat daar Paulien Cornelisse uit komt? En zo ja, waarom is dat geen hint naar de Mol?
Ja dat bedacht ik me gisteravond ook... maar trok Kees nou het doosje met zijn eigen naam open?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik bedenk me net toch iets: stel dat je kandidaat bent in WIDM en je zit bij de laatste drie. Je weet dat als je alles goed hebt je de mol te zien krijgt in dat kistje. Dan krijg je dus bij een fout de andere kandidaat te zien. (of jezelf, wat irritant zou zijn) dan zou ik expres een fout maken. Dat is makkelijker te controleren dan gokken op een goed antwoord.
Maar door dat foute antwoord weet je uiteindelijk ook zeker wie de mol is.
Maar eigenlijk kunnen die hints toch niet naar de winnaar leiden? Sommige van die hints zaten in het spel zelf (aflevering vier en zes) dus dat lijkt me sterk dat dat vervolgens betrekking kan hebben op de winnaar van zoveel afleveringen later.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee daar komt Paulien Cornelisse uit kan een hint zijn naar de winnaar als Kees dus de mol blijkt te zijn.
quote:Mambazo staat de tweede keer geschreven als Mbazu.
Of die letters zouden dus van toepassing kunnen zijn op elke kandidaat en dan wordt er later via de redactie aan andere spelfouten gesleuteld als kadidaat en Bossevain. Ja ik ben benieuwd of er iets achterzit of dat een stagiair druk in de weer is geweestquote:De 'a' of 'o'. Kakofonie wordt gespeld als Kakafonie.
Elk jaar is er minimaal 1 hint die leid naar de winnaar dus ook dit jaar en hij is opzich wel logisch. Paulien taalkundig met haar boekje en dan juist spelfouten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kunnen die hints toch niet naar de winnaar leiden? Sommige van die hints zaten in het spel zelf (aflevering vier en zes) dus dat lijkt me sterk dat dat vervolgens naar de winnaar van zoveel afleveringen later gaan.
Deze twee dus
[..]
[..]
Of die letters zouden dus van toepassing kunnen zijn op elke kandidaat en dan wordt er later via de redactie aan andere spelfouten gesleuteld als kadidaat en Bossevain. Ja ik ben benieuwd of er iets achterzit of dat een stagiair druk in de weer is geweest
Dat je bij alle correcte antwoorden de naam van de mol ziet, wil niet zeggen dat je bij een vraag fout niet de naam van de mol ziet. Je weet dan alleen niet of het echt zo isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Ja dat bedacht ik me gisteravond ook... maar trok Kees nou het doosje met zijn eigen naam open?
Oh?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Elk jaar is er minimaal 1 hint die leid naar de winnaar dus ook dit jaar en hij is opzich wel logisch.
Als dit klopt moeten we even weten wie er in die kamer sliepquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:20 schreef MolFan het volgende:
larsschieving : @JimsHart Trouwens gister gezien dat er een slaapkamer was met de tekst de mol in spiegelbeeld? #widm
Iemand dat fragment gezien toevallig?
Daar sliep Kees in die witte kamer waar die tekst op staatquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.tripadvisor.co(...)nesburg_Gauteng.html
Inclusief foto's van de kamers...
Welke hints waren dat in de vorige seizoenen dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Elk jaar is er minimaal 1 hint die leid naar de winnaar dus ook dit jaar en hij is opzich wel logisch. Paulien taalkundig met haar boekje en dan juist spelfouten.
Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Weet wel dat er dat seizoen met Art ook zoiets was waaraan je kon zien dat hij de winnaar was. Klopt dat ze dat niet zeggen in de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:28 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Welke hints waren dat in de vorige seizoenen dan?En hoe weet je bij een hint dat het om de winnaar, en niet om de mol gaat?
Ik kan me namelijk geen enkele eindaflevering heugen waarin de presentator zei; 'en natuurlijk kon je ook al weten wie de winnaar was!'....
Je zuigt weer van alles uit je duim. Niet voor het eerst. Niet zo interessant lopen doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Weet wel dat er dat seizoen met Art ook zoiets was waaraan je kon zien dat hij de winnaar was. Klopt dat ze dat niet zeggen in de laatste aflevering.
Kees sliep in die witte kamer toch?
Tja, of het dan ook daadwerkelijk hints waren moet je je afvragen danquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Klopt dat ze dat niet zeggen in de laatste aflevering.
Maar dan is dat toch geen officiele hint?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mijn hoofd. Weet wel dat er dat seizoen met Art ook zoiets was waaraan je kon zien dat hij de winnaar was. Klopt dat ze dat niet zeggen in de laatste aflevering.
Ja geen idee eigenlijk, maar wat was de kamer van Kees guys die hele witte of niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar dan is dat toch geen officiele hint?Dan is dat toch gewoon toeval? Er worden zoveel hints naar íedere kandidaat gevonden.. Alleen kloppen die maar voor één persoon. Dat er voor de winnaar ook hints worden gevonden is niet zo gek, die zijn alleen puur toeval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |